quote:Op maandag 16 januari 2006 21:36 schreef Jajong het volgende:
Stoer.
Achja, verneuken is een gave.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef cerror het volgende:
neuken is een gave.
Ach, zo sterk zou ik het niet uit willen drukken....quote:
Ver-neuken.quote:
Mag hoorrrr.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, zo sterk zou ik het niet uit willen drukken....
Whehe net als voorspel-baar.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ver-neuken.
Als je een wijf neukt in Japan terwijl je in Nederland zit heb je echt een gave.
Dank u.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef mOBSCENE het volgende:
Goed werk mayo.
Op zich heeft het ook wel zijn charme zoquote:
Komt omdat is de TS benquote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Op zich heeft het ook wel zijn charme zo
Drie keer radenquote:
Jaaaa. Slim heeee. Weer eens wat anderssss.quote:
Dat zal het zijnquote:
Wist ik welquote:
dat wel jaquote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jaaaa. Slim heeee. Weer eens wat anderssss..
Had ik mijn modrechten nu nog maar.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef Misstique het volgende:
OP?
quote:
Wat doe je!!1quote:
Word dit de meest matige grap voortaan?quote:
Ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Word dit de meest matige grap voortaan?
Kut.quote:
Dempen die put, gelijk!quote:
Dat is het altijd al geweest.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Word dit de meest matige grap voortaan?
dquote:
JIJ! je stemde op CoBquote:Op maandag 16 januari 2006 22:22 schreef Bizznitch het volgende:
HOEREER!!!
En terecht.quote:
Eentje moar, maar die gaat zo een film kijken.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef dazzled het volgende:
gegroet,,, nog meppelers aanwezig
wat een levendigheidquote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Eentje moar, maar die gaat zo een film kijken.
Ik werd ook genoemdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
joah! ik werd genoemt
!
en BeF is ook genoemd...
Hij zei dat hij kwam rond 4 uur. dus 10 voor 4 tot 5 uur blijf ik wel ff wachten (desnoods buiten).quote:Op maandag 16 januari 2006 22:27 schreef dazzled het volgende:
@ cerror
hoe wilde je dat woensdag gaan doen dan?
ik ga er niet van uit dat je de hele middag hier bij mij thuis gaat wachten totdat die lul komt
pardon?? boek?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij zei dat hij kwam rond 4 uur. dus 10 voor 4 tot 5 uur blijf ik wel ff wachten (desnoods buiten).
Ik neem wel een boek mee.
Om mezelf te vermaken.quote:
Lezen is puik. Mits bier.quote:
lijst?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik werd ook genoemd(en em stiekem ook op de lijst gezet
)
probeer je dan de txt van het afgepulkte etiket te lezen van je bierflesje?quote:
hollandia blikken zit geen etiket opquote:Op maandag 16 januari 2006 22:32 schreef dazzled het volgende:
[..]
probeer je dan de txt van het afgepulkte etiket te lezen van je bierflesje?
Valt er een prijs mee te winnen?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:32 schreef dazzled het volgende:
[..]
probeer je dan de txt van het afgepulkte etiket te lezen van je bierflesje?
Hodver.quote:
De lijst op de frontpage, gekozen nummers.quote:
Helemaal eens, en dan vooral bender.quote:
die prof is ook ultiemquote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Helemaal eens, en dan vooral bender.
Lilahquote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:
Dat wijf met dat paarse haar en dat ene oog..
??quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zulks een toepasselijke naam met zo'n haardracht
fry heeft wel wat weg van cerror,, of cerror van fryquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef dazzled het volgende:
fry
Dat is toch Engels voor frituren?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef dazzled het volgende:
fry
fry is een n00b en cerror is een sarcast eerste klasquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef dazzled het volgende:
[..]
fry heeft wel wat weg van cerror,, of cerror van fry
*KWIJL* !!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:15 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk maar es ff een lekkere restorante pizza maken, salami uiteraard
bierquote:Op maandag 16 januari 2006 23:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
fry is een n00b en cerror is een sarcast eerste klas! cerror heeft een bril... fry niet.... waar is de overeenkomst?
Het verband tussen Bordeaux en rood snap je zeker ook niet?quote:
parkiet en geel?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Het verband tussen Bordeaux en rood snap je zeker ook niet?
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef guitarist.nl het volgende:
oranje is ook een beetje een gele kleur![]()
Tja.. het is een beetje Freudiaans he..quote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef dazzled het volgende:
[..]
het is ook maar net wat je wilt lezen he
Nouja, ruim een uur danquote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik ga even een half uurtje fietsen. Tot later.
Het was gladquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
agh ja tis ook gewoon heel lekker weer om even te gaan fietsen![]()
Waarom ga je dan fietsen, kun je beter gaan fokken met een pilsje en een pizza zoals maikuuul doetquote:
Ha DL. Hoe was uw weekend?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef DeLeider het volgende:
Mogguh
Oja had je je 1 cent winst al gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef DeLeider het volgende:
Mogguh
Ik was in Arnhem en moest naar Velp.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom ga je dan fietsen, kun je beter gaan fokken met een pilsje en een pizza zoals maikuuul doet![]()
Weekend was werken, net terug van m'n bitch en dat was tofquote:
Ghehehehequote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Oja had je je 1 cent winst al gezien?
Vriendin was hierquote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef DeLeider het volgende:
Weekend was werken, net terug van m'n bitch en dat was tofJij nog wat beleefd?
quote:16-01-2006 9467885 Hr M R van der Zalm GEERVLIET
Hr A M Esselbrugge MEPPEL
De Big Mac was lekker
Guitarist.nl 0,02
15-01-2006 9467885 Hr A M Esselbrugge MEPPEL
Hr M R van der Zalm GEERVLIET
Kijken of je opletDeLeider -0,01
Ik ga van het weekend weer langs, ze is dan jarig en we gaan stappen, tevens alsmede blijf ik daar slapen, dus misschien dat we het "Ik weet niet of al weer wat met je kan beginnen" eruit krijgen.quote:
Ik mot d'r nu ook missen tot zaterdag.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef DeLeider het volgende:
Ik ga van het weekend weer langs, ze is dan jarig en we gaan stappen, tevens alsmede blijf ik daar slapen, dus misschien dat we het "Ik weet niet of al weer wat met je kan beginnen" eruit krijgen.
*meldtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef mOBSCENE het volgende:
En ik wil meer mensen in BeF.
Heh je wil niet weten hoevaak ik tussen die twee plaatsen op en neer heb gefietst!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:47 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik was in Arnhem en moest naar Velp.
Mwoah deze week moet ik nog alle dagen werken, daarna 2 werken 2 vrij.... Bovendien ben ik met m'n rijbewijs begonnen dus dan kan ik dalijk helemaal doen en laten wat ik wilquote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mot d'r nu ook missen tot zaterdag.
Ik niet meer, morgen om half 7 werken zuigt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:11 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik was alleen maar even aan't lurken ergens anders... ik ben er nog hoor.
iiieeeuww!! hij kijkt pr0n!!11!quote:
Ik ga nog wel door tot een uurtje of 5 vannachtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik niet meer, morgen om half 7 werken zuigt.
Ik niet, afgelopen nacht maar iets van 2 uur geslapen en morgen weer beetje op tijd op om weer te leren, woensdag weer tentamenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Ik ga nog wel door tot een uurtje of 5 vannacht
Ik weet niet, het topique dut alweer in.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef DeLeider het volgende:
Zelden zulcks een kwaliteits topic gezien van ma_jojo trouwens!
Het is een goeie idd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef DeLeider het volgende:
Dat komt omdat het nu tijd is voor een midnight snack. Iedereen is zo weer terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik weet niet, het topique dut alweer in.![]()
Dan heb je de tonks minireeks zeker gemistquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef DeLeider het volgende:
Wat is daar kwalitatief hoogwaardig aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan heb je de tonks minireeks zeker gemist
Tonksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan heb je de tonks minireeks zeker gemist
Verzin eens een leuk onderwerp dan lul ik er wel wat overquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:26 schreef mOBSCENE het volgende:
De kwaliteit is weer gedaald.
quote:
Als je het niet lekker vind, mag je het ook wel aan mij geven hoor.quote:
Niet lekker ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als je het niet lekker vind, mag je het ook wel aan mij geven hoor.
Ook zal het waarschijnlijk Jupiler zijn...![]()
alsof het de moeite is om het hier te vermeldenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet lekker ?
Jupiler is de shit jeweet, naja getapt Brand bier vind ik beetje lekkerder. Maar ik verslikte me gek, alsof dat betekend dat ik het niet lekker vind
Waarom "a" voor je naam?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef amayo het volgende:
En KIJK....er wordt weer leven ingeblazen.
fffffffffffffffff
Het is Mayo, niet amayo...quote:
Oh, dan hoef ik ook niet meer met afspraken te schuivenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:58 schreef rompompom het volgende:
Even afmelden voor de meet:
* rompompom meldt zich af
Zo, ook weer gehad.
Nee kloptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Damn, jij weet van gekkigheid zeker niet meer waar je moet posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |