Julienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:45 schreef dutchie het volgende:
Rémy, mijn eerste zoenvriendje.Nee, ik denk niet dat het mannetje daarmee accoord gaat.
Jules is wel leuk, maar lijkt weer zoveel op Julian.
Oh hiehie daar had ik dan overheen gelezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef Belana het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi, maar de meisjesnaam is inmiddels het "probleem" niet meer
Het moest maar gewoon een meisje worden zoals de pendel ook gezegd heeft
In die film (Etre e avoir) was een jongetje dat jojo werd genoemd. Zo lief.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:44 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind Maria en Mees Morre toch wel heeeel leuk klinken![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ook
Bij een Axel zie ik trouwens een lang harig man mensen.. Axéééél, met je kont vol pláááksééél!!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ook
Bij een Axel zie ik trouwens een lang harig man mensen.. Axéééél, met je kont vol pláááksééél!!
in de wallevisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:34 schreef Principessa het volgende:
Jonas!
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef cattie het volgende:
Axel, dan denk ik direct aan Guns & Roses....
Tja, ik vind dat dus juist wel leuk, ik heb ook een mannelijke Anne gekendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:55 schreef Beaker het volgende:
Mijn tante heet Eke en is een friezinvind het niet echt een "jongensnaam"
Eigenlijk het zelfde als je je zoon Anne noemt.......
Ach zo kan je je kat toch altijd nog noemen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Mijn jeugdliefde.En Slash is helemaal zo'n rare naam voor een babietje.
Nou we het toch over stenigen hebben, Stefanus een optie?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:25 schreef dutchie het volgende:
Simen is wel leuk, als SImon dan toch niet meer lukt. Ik ga het eens in de groep gooien hier.
Voordat jullie mij gaan stenigen, omdat ik overal nee tegen zeg.
Er moet een h tussen, Thiemen dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef Igraine het volgende:
Mijn man vind Tiemen zo'n leuke naam voor een jongen. Zo heette mijn opa en een oom van mij, dus ik ben eik zo aan die naam gewend dat ik 'm niet zo bijzonder vind. Hij vind hem echt heel stoer en apart.
Volgens mijn stamboom nietquote:
Ah joh, die stamboom kun je toch ff verpotenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Igraine het volgende:
Volgens mijn stamboom niet![]()
Daar is de naam zelfs ooit begonnen als Timen.
Uuuuuuuuurg ik heb héél erg negatieve associaties bij de naam H sorry, ik wil het niet eens intypen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Sugar het volgende:
Hendrik, ja prachtig, ik ben voor, maar ja, Sebastiaan he? Die heeft ineens ook een mening...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |