Je mag die sociale controle ook wel bij mij uitvoeren hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef Mirage het volgende:
Af en toe aanbellen om een praatje te maken
Ow en vragen of ze 's avonds de gordijnen open laten.. dat helpt ook aardig.
Buiten donker.. binnenlampen aan, geen gordijnen dicht = goed uitzicht.
Helaas interesseerd het mij allemaal niet zo behalve vanuit sociaal oogpunt.
De meneer hier tegenover die alleen woont en een jaar geledenzijn vrouw is verloren "check" ik af en toe even, het vrouwtje hierachter hield ik in de gaten maar die is inmiddels al gestorven.. en mijn buurvrouwtje die afgelopen week uitgerekend was waarvan de man iedere keer een maand de hort op moet ivm zijn werk peil ik regelmatig even.
je ligt dus met een verrenkijker uit je raam te glurenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:
De buren houd ik niet zo in de gaten, dat zijn aan beide kanten oude stelletjes van in de 70. Wat die uitspoken interesseert me niet. M'n overburen daarentegen: MILF + dochter van +/- 18...Niet dat ik ze nou in de gaten houd, maar als ik uit m'n raam kijk, dan kijk ik ook wel meteen even of daar in huis nog iets interessants gebeurt.
idd,quote:Op maandag 16 januari 2006 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je ligt dus met een verrenkijker uit je raam te gluren![]()
Die van hier is te jong, maar wel schattig.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb geen leuk buurmeisje, dus het zal me een worst wezen wat de buren uitspoken
dat was het wel zo'n beetje ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef Mabelle het volgende:
Gewoon niet ... het intresseert me geen reet wat hiernaast gebeurd.![]()
Werkt dat? Met een glas?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vorig jaar nog eens met een glas tegen de muur gestaan. In het naburige pand waren twee klusjesmannen bezig en de een stond de ander wel zo ongenadig zijn vet te geven.![]()
Tuurlijk werkt dat, ik raad je alleen wel een groot glas te gebruiken. Niet omdat je grote oren hebt, maar dan hoor je het wat beter.quote:
nee joh ze slaan met hun vuistenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen speciale trucs, ik hoor ze gewoon, zelfs zonder een glas tegen de muur. Handig bij voetbalwedstrijden; ik hoor precies wanneer Nederland een doelpunt maakt ('jooooooooooooiiiiiiiiiiiii *klapklapklapklapklap*') of een doelpunt tegenkrijgt ( 'Godverdomme!!!! *boemboemboemboem*' (voet stampen op vloer?))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |