Doe me dan maar de schemerlamp-iMac van i-spy.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef snoopy het volgende:
Misschien kan i-spy wat uitdelen. Die heeft een kast vol![]()
Dat heeft hij nooit bewezen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef snoopy het volgende:
Misschien kan i-spy wat uitdelen. Die heeft een kast vol![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef XL het volgende:
[..]
Doe me dan maar de schemerlamp-iMac van i-spy.![]()
Dat wordt een DVI switcher + Apple Cinema scherm kopen, of géén.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef JohanV. het volgende:
Hallo lieve Applelaars![]()
Ik wil me eens gaan verdiepen in de schermen van apple.
Ik beschik nu over een 'gewone' CRT monitor.
Apple biedt een 23" scherm aan. Maar kunnen daar meerdere pc's op worden aangesloten?
Mijn partner heeft er zo een, maar ik heb dus geen meerdere aansluitingen kunnen vinden.
Of raden jullie toch een ander scherm aan?
Voorwaarde is dus dat er A: Een pc op aangesloten moet worden. en B: dat er 2 pc's op aangesloten kunnen worden.
![]()
Ik heb liever een 23 inch ACD.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
snoopy schenkt ons allemaal nieuwe iMacs![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat wordt een DVI switcher + Apple Cinema scherm kopen, of géén.
Dus voor de prijs kan je beter een Dell halen. Of het design van het Apple scherm moet je dat behoorlijke prijsverschil waard zijn...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Hoi!
Het gaat erom dat games ook perfect draaien. En een Dell is toch een tft en de apple een LCD?
Dôhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat wordt een DVI switcher + Apple Cinema scherm kopen, of géén.
Dus voor de prijs kan je beter een Dell halen. Of het design van het Apple scherm moet je dat behoorlijke prijsverschil waard zijn...
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef JohanV. het volgende:
Hallo lieve Applelaars![]()
Ik wil me eens gaan verdiepen in de schermen van apple.
Ik beschik nu over een 'gewone' CRT monitor.
Apple biedt een 23" scherm aan. Maar kunnen daar meerdere pc's op worden aangesloten?
Mijn partner heeft er zo een, maar ik heb dus geen meerdere aansluitingen kunnen vinden.
Of raden jullie toch een ander scherm aan?
Voorwaarde is dus dat er A: Een pc op aangesloten moet worden. en B: dat er 2 pc's op aangesloten kunnen worden.
![]()
Hoe games draaien ligt vooral aan je videokaart, de Apple schermen hebben een reactiesnelheid die laag genoeg is om goed te kunnen gamen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Hoi!
Het gaat erom dat games ook perfect draaien. En een Dell is toch een tft en de apple een LCD?
Games draaien nu goed met de huidige videokaart. Ze draaien ook goed op de monitor die nu net 2 jaar oud is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe games draaien ligt vooral aan je videokaart, de Apple schermen hebben een reactiesnelheid die laag genoeg is om goed te kunnen gamen.
De Dell 24XX schermen hebben EXACT hetzelfde 23" LCD paneel als de Apple, alleen heeft Dell er een meerdere ingangen (waaronder ook video) opzitten.
Dus qua waar voor je geld zal de Apple het niet winnen.
Apple: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/344quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Games draaien nu goed met de huidige videokaart. Ze draaien ook goed op de monitor die nu net 2 jaar oud is.
Heb jij enig idee van de actuele prijzen van de 2 schermen?
Als je iLife '06 wilt gaan draaien moet je wel eerst nog een hackje uitvoerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef zakjapannertje het volgende:
ik ga maar eens die G3 ophalen volgende week, die staat nog steeds bij mijn ouders, al bijna meer dan een maand, 400 MHz, 128 mb werkgeheugen, fully powered with Tiger, dus,
, verder 6 gb harde schijf, (andere harde schijf van 10 GB wilde Tiger niet uitvoeren na installatie volgens iemand die dat echt kan weten, nl. een hardcore Macfan en tevens mijn broertje, (tevens TVP
)
Ik kan nu gewoon meer applicaties tegelijk gebruiken, zonder dat de snelheid daarmee veel trager wordt, wat ik dus eerst wel had. Quicktime is er nu echt sterk op vooruit gegaan (met grotere films en dan met batterijbesparing aan), Keynote ook een beetje. Nu kan ik ook nog eens meer geheugen toekennen aan VPC voor de paar keer dat ik het gebruik.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Morgen heb ik 1.25gb
Merk je veel verschil?
Waarom 10.3.5?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:38 schreef Kiegie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Oké, wel nog met 10.3.
oke, mijn bestelling is nu thuis afgeleverd maar ik zit nog op mn stage.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kan nu gewoon meer applicaties tegelijk gebruiken, zonder dat de snelheid daarmee veel trager wordt, wat ik dus eerst wel had. Quicktime is er nu echt sterk op vooruit gegaan (met grotere films en dan met batterijbesparing aan), Keynote ook een beetje. Nu kan ik ook nog eens meer geheugen toekennen aan VPC voor de paar keer dat ik het gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |