quote:Op maandag 16 januari 2006 16:58 schreef De_Hertog het volgende:
Ik vond dat de OP wel wat uitgebreider mocht. En ik verveelde me.
Tot nu toe misschien-wel-feitenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi.
Die hele Mac Mini als mediacomputer in je woonkamer plannen he, zijn dat nou roddels, feiten of misschien-wel-feiten-na-de-aankondiging-deze-lente ?
sorry, had je berichtje te laat gelezenquote:
Tof!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
snoopy schenkt ons allemaal nieuwe iMacs![]()
snoopyquote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als ik de staatsloterij winquote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Doe me dan maar de schemerlamp-iMac van i-spy.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef snoopy het volgende:
Misschien kan i-spy wat uitdelen. Die heeft een kast vol![]()
Dat heeft hij nooit bewezen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef snoopy het volgende:
Misschien kan i-spy wat uitdelen. Die heeft een kast vol![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef XL het volgende:
[..]
Doe me dan maar de schemerlamp-iMac van i-spy.![]()
Dat wordt een DVI switcher + Apple Cinema scherm kopen, of géén.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef JohanV. het volgende:
Hallo lieve Applelaars![]()
Ik wil me eens gaan verdiepen in de schermen van apple.
Ik beschik nu over een 'gewone' CRT monitor.
Apple biedt een 23" scherm aan. Maar kunnen daar meerdere pc's op worden aangesloten?
Mijn partner heeft er zo een, maar ik heb dus geen meerdere aansluitingen kunnen vinden.
Of raden jullie toch een ander scherm aan?
Voorwaarde is dus dat er A: Een pc op aangesloten moet worden. en B: dat er 2 pc's op aangesloten kunnen worden.
![]()
Ik heb liever een 23 inch ACD.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoi!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat wordt een DVI switcher + Apple Cinema scherm kopen, of géén.
Dus voor de prijs kan je beter een Dell halen. Of het design van het Apple scherm moet je dat behoorlijke prijsverschil waard zijn...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Hoi!
Het gaat erom dat games ook perfect draaien. En een Dell is toch een tft en de apple een LCD?
Dôhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat wordt een DVI switcher + Apple Cinema scherm kopen, of géén.
Dus voor de prijs kan je beter een Dell halen. Of het design van het Apple scherm moet je dat behoorlijke prijsverschil waard zijn...
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef JohanV. het volgende:
Hallo lieve Applelaars![]()
Ik wil me eens gaan verdiepen in de schermen van apple.
Ik beschik nu over een 'gewone' CRT monitor.
Apple biedt een 23" scherm aan. Maar kunnen daar meerdere pc's op worden aangesloten?
Mijn partner heeft er zo een, maar ik heb dus geen meerdere aansluitingen kunnen vinden.
Of raden jullie toch een ander scherm aan?
Voorwaarde is dus dat er A: Een pc op aangesloten moet worden. en B: dat er 2 pc's op aangesloten kunnen worden.
![]()
Hoe games draaien ligt vooral aan je videokaart, de Apple schermen hebben een reactiesnelheid die laag genoeg is om goed te kunnen gamen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:17 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Hoi!
Het gaat erom dat games ook perfect draaien. En een Dell is toch een tft en de apple een LCD?
Games draaien nu goed met de huidige videokaart. Ze draaien ook goed op de monitor die nu net 2 jaar oud is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe games draaien ligt vooral aan je videokaart, de Apple schermen hebben een reactiesnelheid die laag genoeg is om goed te kunnen gamen.
De Dell 24XX schermen hebben EXACT hetzelfde 23" LCD paneel als de Apple, alleen heeft Dell er een meerdere ingangen (waaronder ook video) opzitten.
Dus qua waar voor je geld zal de Apple het niet winnen.
Apple: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/344quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:42 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Games draaien nu goed met de huidige videokaart. Ze draaien ook goed op de monitor die nu net 2 jaar oud is.
Heb jij enig idee van de actuele prijzen van de 2 schermen?
Als je iLife '06 wilt gaan draaien moet je wel eerst nog een hackje uitvoerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:12 schreef zakjapannertje het volgende:
ik ga maar eens die G3 ophalen volgende week, die staat nog steeds bij mijn ouders, al bijna meer dan een maand, 400 MHz, 128 mb werkgeheugen, fully powered with Tiger, dus,
, verder 6 gb harde schijf, (andere harde schijf van 10 GB wilde Tiger niet uitvoeren na installatie volgens iemand die dat echt kan weten, nl. een hardcore Macfan en tevens mijn broertje, (tevens TVP
)
Ik kan nu gewoon meer applicaties tegelijk gebruiken, zonder dat de snelheid daarmee veel trager wordt, wat ik dus eerst wel had. Quicktime is er nu echt sterk op vooruit gegaan (met grotere films en dan met batterijbesparing aan), Keynote ook een beetje. Nu kan ik ook nog eens meer geheugen toekennen aan VPC voor de paar keer dat ik het gebruik.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Morgen heb ik 1.25gb
Merk je veel verschil?
Waarom 10.3.5?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:38 schreef Kiegie het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Oké, wel nog met 10.3.
oke, mijn bestelling is nu thuis afgeleverd maar ik zit nog op mn stage.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kan nu gewoon meer applicaties tegelijk gebruiken, zonder dat de snelheid daarmee veel trager wordt, wat ik dus eerst wel had. Quicktime is er nu echt sterk op vooruit gegaan (met grotere films en dan met batterijbesparing aan), Keynote ook een beetje. Nu kan ik ook nog eens meer geheugen toekennen aan VPC voor de paar keer dat ik het gebruik.
Kan niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Bladzijde 10.4.4!
In jouw brein anders ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
Xbox
Er zit niet eens een PPC CPU in.
Die van mij draait als mail-server... Linux uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:23 schreef Furious het volgende:
10 euro korting en nog steeds erover bitchen dat het van Microsoft is.![]()
bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je iLife '06 wilt gaan draaien moet je wel eerst nog een hackje uitvoeren [afbeelding]
[afbeelding]
Klik!
Hoe was het verder in de Apple-shop, hadden ze al intels staan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:13 schreef i-spy24 het volgende:
ff weer ouderwets rellen..![]()
[afbeelding]![]()
speciaal voor 'Antrax![]()
Merci, ik neem aan dat ik hem daarna voor back-up doeleinden gewoon kan rippen naar regio 2quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:26 schreef i-spy24 het volgende:
Gewoon...afspelen op je Mac. Je zult wel een popup krijgen dat je je regio nog maar 4 keer kunt instellen![]()
![]()
Waarom is dat voor mij van toepassing?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]![]()
In Rotterdam hadden ze die nog niet, ze verwachten de eerste half februari.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:22 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe was het verder in de Apple-shop, hadden ze al intels staan?
Geqxon.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:38 schreef Anthraxx het volgende:
Doe het dan goed. Scheld iemand minstens voor een k*****-homo uit en zet naaktfoto's van hem/haar online
bestel je hem toch via de online store?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 om 17:47 uur schreef 'Anthraxx' het volgende:
In Rotterdam hadden ze mijn iBook zelfs niet op voorraad.
Wat ik bedoelde is, kan ik regio 1 dvd rippen naar gebrande regio 2 dvd'squote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:36 schreef i-spy24 het volgende:
nee joh gewoon niks van aantrekken. Ben ff dom aan het doen aka 'rellen'
@ 'XL': ehm bedoel je dat je dan gewoon weer regio 2 DVD's kunt afspelen/branden e.d.? (kopie)
Als dat de vraag is dan is het JA.
Enige wat je gedaan hebt is nl. geflashed waardoor de beperking van je regio is opgeheven.
Je kunt hierna gewoon alles verder afspelen/bewerken etc... Echter als je een duallayer ipv een combo
hebt op je Mac, hoop ik wel dat die nog gewoon werkt. Alleen met zekerheid zeggen doe ik niet.
Alleen geen studentenkortingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
bestel je hem toch via de online store?Bedoel MHR is toch niet heilig?
Oh wacht...STOP... krijg net een mailtje van iemand die ik ken die bij Correct Rotterdam werkt
en hun prijzen schijnen iets lager te zijn dan bij Apple en de MacHouse Keten.
Check FF.
Ik heb geen beschikking over een CCquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
bestel je hem toch via de online store?Bedoel MHR is toch niet heilig?
Oh wacht...STOP... krijg net een mailtje van iemand die ik ken die bij Correct Rotterdam werkt
en hun prijzen schijnen iets lager te zijn dan bij Apple en de MacHouse Keten.
Check FF.
Ze waren zo lief geweest om er een neutrale doos omheen te laten. Dus ik liep met een normale doos (met het handvat erdoorheenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:59 schreef i-spy24 het volgende:
Nog lekker zitten spelen in de trein met je iBook onder al die nieuwsgierige blikken ?Of heb je alles in de doos gelaten zodat iedereen toch wel kon zien dat je een iBook had gezien het formaat.
Toen ik m'n eerste 17 inch PB kocht keek iedereen me aan toen ik met die hutkoffer sjouwde
Welk Apple Centre ben je geweest?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]![]()
Laat maar, voor mij is het duidelijk, je bent gewoon een enorme faker.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:09 schreef i-spy24 het volgende:
die ene in 'Bangladesh' of was het nou Atlantis...jeweetwel die onderzeese stad.![]()
![]()
Ik had trouwens nergens gezegd dat ik je niet geloofde hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:13 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]![]()
Kerel, zo'n setup kom je in elke Apple Centre / mac winkel wel tegen met die indirecte verlichting achter een witte wand en een keyboard met Garagebandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had trouwens nergens gezegd dat ik je niet geloofde hoor.
Maar mooie setup zo
Het was al helemaal tof toen 'ie de hele tijd beweerde een 17" Powerbook te hebben, en toen 'ie eindelijk eens een foto poste bleek het 'maar' een 15"ertje te zijn, waarna de foto natuurlijk vlot offline gehaald werd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:21 schreef Furious het volgende:
Een paar topics geleden had je nog een Powerbook op een iCurve en een 23" ACD aan de muur hangen. Samen met ontzettend mooie (andere) boxen waar je nooit antwoord op hebt gegeven toen ik vroeg welk merk ze waren.
Mijn Powerbook ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:47 schreef Anthraxx het volgende:
In Rotterdam hadden ze mijn iBook zelfs niet op voorraad.
Ik had er geen tas ofzo om heen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:59 schreef i-spy24 het volgende:
Nog lekker zitten spelen in de trein met je iBook onder al die nieuwsgierige blikken ?Of heb je alles in de doos gelaten zodat iedereen toch wel kon zien dat je een iBook had gezien het formaat.
Toen ik m'n eerste 17 inch PB kocht keek iedereen me aan toen ik met die hutkoffer sjouwde
Ik werd opeens doorgeschakeld naar Woerden toen ik belde naar Rotterdam. Daar hielpen ze mij vriendelijk en na uitgelegd te hebben dat ik uit omgeving Rotterdam kwam liet hij weten dat ze het daar niet op voorraad hadden maar in Woerden wel. Ik zei dat ik toch een OV had en student was dus hebben ze het netjes apart gezet. 's Middags kwam ik binnen (na een helse toch met de bus door Woerden), zei dat ik gebeld had, praatje gemaakt en vijf minuten later stond ik buiten met een iBook, Airport Express en wat kabeltjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mijn Powerbook ook niet.
Ze zouden em over 2 weken binnen hebben. Kom ik 2 weken later langs zeggen ze em wel te hebben, maar ik zou nog op de wachtlijst staan. Maar ik zei dat ik em heel erg nodig zou hebben en toen kon ik em de volgende dag ophalen.
Tool - Sober *click*quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:29 schreef Slarioux het volgende:
Dat muziek raden op je ipod is best makkelijk als er nog maar weinig muziek op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |