Alleen de man van Holt dacht ikquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Bergie88 het volgende:
Hey m'n verschrikkelijke plaatje wil niet werken, mischien maar beter ook.
maak van fig ff imgquote:Op maandag 16 januari 2006 16:34 schreef Bergie88 het volgende:
Ze hadden beter Monique voor dat programma kunnen vragen. Die kim ziet er echt niet uit
[fig]http://www.mariececilethijs.com/kimhand.jpg[/fig]
Ze houden de prijzen ook véél te hoog,quote:Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Micky mag misschien zo ff naar buiten om mensen het huis in te krijgen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:33 schreef Manu82 het volgende:
heeft er iemand hier een Bijcard?
OMG die stomme St. Clair staat half in de keuken te roken...quote:Op maandag 16 januari 2006 16:37 schreef Bergie88 het volgende:
Al die koks blijven maar buigen, leuk hoor.
Niks Noppes Nada, wat je al zegt die prijzen moeten omlaag, komt geen hond zoquote:Op maandag 16 januari 2006 16:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze houden de prijzen ook véél te hoog,zo gaat dat niks worden daar.
Hebben ze al iemand die wil blijven logeren??
Ook nog niet zeker![]()
Nee dat ook nog niet, als dat zusje van Mickey de nieuwe mananger word. Wie het ook mag zijn, hoop ik voor dat mapamondo huis dat die de prijzen wat omlaag gooit zodat er tenminste nog wat geld binnen komt.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Ze houden de prijzen ook véél te hoog,zo gaat dat niks worden daar.
Hebben ze al iemand die wil blijven logeren??
Ook nog niet zeker![]()
Das waar.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik niet hoorhij is niet gedwongen om te trouwen met Viola
Ik ga even boodschapjes doen tot zoquote:Op maandag 16 januari 2006 16:44 schreef cuall het volgende:
Ze vinden zichzelf zeker veel té exclusief en té goed voor het gewone volk![]()
Tjaaa ach hoe zal ik het eens zeggen, zo op het eerste gezicht wel,quote:
Tot zo Beertjequote:Op maandag 16 januari 2006 16:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga even boodschapjes doen tot zo![]()
![]()
![]()
We zullen het later wel zien iddquote:Op maandag 16 januari 2006 16:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tjaaa ach hoe zal ik het eens zeggen, zo op het eerste gezicht wel,
het lijkt me een aardige man laten we het daar maar op houden![]()
Tozzoquote:Op maandag 16 januari 2006 16:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ga even boodschapjes doen tot zo![]()
![]()
![]()
Als het zo'n flapdrol is dat hij zich laat drillen dor Viola, gun ik hem die kwelling hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 16:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar.
Maar misschien wel om daar te eten![]()
Ach tis tenslotte ook wel een beetje een "sigaar uit eigen doos"quote:Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Als het zo'n flapdrol is dat hij zich laat drillen dor Viola, gun ik hem die kwelling hoor![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie haar bril is kwijt.... Gert is er heel kwaad over.
zo is hetquote:
Hij heeft een beetje zo'n "Candlelight" stem (van dat radioprogramma, weet alleen de naam van die man niet meer)quote:Op maandag 16 januari 2006 16:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
zo is hetIk vind het een beetje zoetsappige man
das mijn mening, ik weet
niet hoe ik dat precies moet zeggen, ja dat weet ik welmaar doe het niet
![]()
maar hij is wel aardig![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je krijgt het beter te zien dan welk kookprogramma dan ook. Waar alles zo simpel lijkt.
Jan van Veenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje zo'n "Candlelight" stem (van dat radioprogramma, weet alleen de naam van die man niet meer)
Naast haar verstand en fles wijn danquote:Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet de 1e keer dat ze iets kwijt is
![]()
Nou ik kan me daar iets bij voorstellen hoorquote:
Echt zo'n "femme fatale" voor een 007 filmquote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Die Micky is lang, heeft mooie rok aan + hoge hakken![]()
Vreemd hé?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Naast haar verstand en fles wijn dan
Wat ben je toch erg somsquote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
Even 2 artistieke caps er tussendoor dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
Van die vrouwenspinnen die het 1x met een mannetje doen en hem daarna opetenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt zo'n "femme fatale" voor een 007 film(wat ook heel toepasselijk als achtergrond leader werd gebruikt bij haar intro op TV)
Is ie niet goed bezig?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef mirugai het volgende:
focking hell. ik word hier een beetje aggressief van. Hoe die kerel met z'n vis omgaat.
Vanmiddag opperde hij nog meer dingen over bejaarden. Niet om de beurs van de bejaarden , maar om de directeuren van de bejaardentehuizen... "Die hebben geld genoeg.... Ze zijn toch al vaak met uitjes onderweg. 3 bussen met bejaarden en voor 1000 euro krijgen ze allemaal een knuffel van hem. "quote:Op maandag 16 januari 2006 16:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik kan me daar iets bij voorstellen hoor, wel sneu voor Gert.
Hij wil wel optreden voor de bejaarden, maar die hebben niet zo'n grote beurs![]()
Ik heb er geen verstand van, doet hij het niet goed?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef mirugai het volgende:
focking hell. ik word hier een beetje aggressief van. Hoe die kerel met z'n vis omgaat.
En dan nu een gedicht van Blue voor Parel... getiteld: Jij.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
J a die is het, kon ook niet op de man zijn naam komen![]()
Vandaar dat ik opmerkte dat Gert er ook veel overeenkomsten van heeftquote:Op maandag 16 januari 2006 16:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldig hoe hij dat deed, met die donkerbruine doorgerookte stem van hem![]()
Zulke ideeen mogen natuurlijk niet van lá Viola, die oudjes, is not donequote:Op maandag 16 januari 2006 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanmiddag opperde hij nog meer dingen over bejaarden. Niet om de beurs van de bejaarden , maar om de directeuren van de bejaardentehuizen... "Die hebben geld genoeg.... Ze zijn toch al vaak met uitjes onderweg. 3 bussen met bejaarden en voor 1000 euro krijgen ze allemaal een knuffel van hem. "
Ik heb een formele training van Japanse sushi chefs gehad. Als je het zou doen als die vent op bb. dan werd je bijna gelynched!!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, doet hij het niet goed?
Is niet mijn afdeling... maar zal er zo een paar neerzettenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:00 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben weer weg veel kijkplezier allemaal![]()
![]()
.
FB kan je ff een paar caps in het streamverslagen topic zetten altjeblieft. Dat zou top zijn![]()
Dankjequote:Op maandag 16 januari 2006 17:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is niet mijn afdeling... maar zal er zo een paar neerzetten
Hoezo ben ik nu weer erg?quote:
Okee... eetse alvast... tot laterquote:Op maandag 16 januari 2006 17:03 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vandoor even koken enzo... voor straks eetsmakelijk allemaal
en tot later maar weer Bye bye![]()
![]()
Oeiquote:Op maandag 16 januari 2006 17:00 schreef mirugai het volgende:
[..]
Ik heb een formele training van Japanse sushi chefs gehad. Als je het zou doen als die vent op bb. dan werd je bijna gelynched!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:03 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vandoor even koken enzo... voor straks eetsmakelijk allemaal
en tot later maar weer Bye bye![]()
![]()
Whahahaha hij blijft leukquote:
Ik ben benieuwd... tot straks weerquote:Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Lama fluister het wel in je oor vanavond op de H.kamertot later
![]()
![]()
ow, het is al geweest?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:14 schreef Foreverblue het volgende:
Bart als Sumu worstelaar
[afbeelding]
Oh ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 16 januari 2006 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Micky is gewoon once.... twice... three times a lady![]()
Niet alleen op die mat hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:14 schreef Bergie88 het volgende:
Op die mat moet viola vanavond hard onderuit gehaald worden!!!
Bart moet voor die zware klussen ook Gert niet vragenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:18 schreef mazaru het volgende:
Is dat Gert? Dan haalt die vast de nieuwe aardappels niet meer.
Inderdaad, dit klinkt niet medisch verantwoordquote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Bart moet voor die zware klussen ook Gert niet vragendie is al 70 jaar
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:20 schreef Snaptnix het volgende:
Zo boodschappen in huis, boel weer opgeruimd, eten staat op. Hehe.. eindelijk even rust
Jaaaaaaaaa.... welkom terug schatquote:Op maandag 16 januari 2006 17:20 schreef Snaptnix het volgende:
Zo boodschappen in huis, boel weer opgeruimd, eten staat op. Hehe.. eindelijk even rust
Nee hoor, gewoon Hollandsquote:
En even later knalt de stream opslotquote:Op maandag 16 januari 2006 17:22 schreef teamlead het volgende:viola wil haar taille-maat niet hardop zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |