Ach tis tenslotte ook wel een beetje een "sigaar uit eigen doos"quote:Op maandag 16 januari 2006 16:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Als het zo'n flapdrol is dat hij zich laat drillen dor Viola, gun ik hem die kwelling hoor![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
Bonnie haar bril is kwijt.... Gert is er heel kwaad over.
zo is hetquote:
Hij heeft een beetje zo'n "Candlelight" stem (van dat radioprogramma, weet alleen de naam van die man niet meer)quote:Op maandag 16 januari 2006 16:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
zo is hetIk vind het een beetje zoetsappige man
das mijn mening, ik weet
niet hoe ik dat precies moet zeggen, ja dat weet ik welmaar doe het niet
![]()
maar hij is wel aardig![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je krijgt het beter te zien dan welk kookprogramma dan ook. Waar alles zo simpel lijkt.
Jan van Veenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje zo'n "Candlelight" stem (van dat radioprogramma, weet alleen de naam van die man niet meer)
Naast haar verstand en fles wijn danquote:Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet de 1e keer dat ze iets kwijt is
![]()
Nou ik kan me daar iets bij voorstellen hoorquote:
Echt zo'n "femme fatale" voor een 007 filmquote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Die Micky is lang, heeft mooie rok aan + hoge hakken![]()
Vreemd hé?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Naast haar verstand en fles wijn dan
Wat ben je toch erg somsquote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
Even 2 artistieke caps er tussendoor dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
Van die vrouwenspinnen die het 1x met een mannetje doen en hem daarna opetenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt zo'n "femme fatale" voor een 007 film(wat ook heel toepasselijk als achtergrond leader werd gebruikt bij haar intro op TV)
Is ie niet goed bezig?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef mirugai het volgende:
focking hell. ik word hier een beetje aggressief van. Hoe die kerel met z'n vis omgaat.
Vanmiddag opperde hij nog meer dingen over bejaarden. Niet om de beurs van de bejaarden , maar om de directeuren van de bejaardentehuizen... "Die hebben geld genoeg.... Ze zijn toch al vaak met uitjes onderweg. 3 bussen met bejaarden en voor 1000 euro krijgen ze allemaal een knuffel van hem. "quote:Op maandag 16 januari 2006 16:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik kan me daar iets bij voorstellen hoor, wel sneu voor Gert.
Hij wil wel optreden voor de bejaarden, maar die hebben niet zo'n grote beurs![]()
Ik heb er geen verstand van, doet hij het niet goed?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:56 schreef mirugai het volgende:
focking hell. ik word hier een beetje aggressief van. Hoe die kerel met z'n vis omgaat.
En dan nu een gedicht van Blue voor Parel... getiteld: Jij.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:54 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
J a die is het, kon ook niet op de man zijn naam komen![]()
Vandaar dat ik opmerkte dat Gert er ook veel overeenkomsten van heeftquote:Op maandag 16 januari 2006 16:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldig hoe hij dat deed, met die donkerbruine doorgerookte stem van hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |