Zulke ideeen mogen natuurlijk niet van lá Viola, die oudjes, is not donequote:Op maandag 16 januari 2006 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vanmiddag opperde hij nog meer dingen over bejaarden. Niet om de beurs van de bejaarden , maar om de directeuren van de bejaardentehuizen... "Die hebben geld genoeg.... Ze zijn toch al vaak met uitjes onderweg. 3 bussen met bejaarden en voor 1000 euro krijgen ze allemaal een knuffel van hem. "
Ik heb een formele training van Japanse sushi chefs gehad. Als je het zou doen als die vent op bb. dan werd je bijna gelynched!!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, doet hij het niet goed?
Is niet mijn afdeling... maar zal er zo een paar neerzettenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:00 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben weer weg veel kijkplezier allemaal![]()
![]()
.
FB kan je ff een paar caps in het streamverslagen topic zetten altjeblieft. Dat zou top zijn![]()
Dankjequote:Op maandag 16 januari 2006 17:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is niet mijn afdeling... maar zal er zo een paar neerzetten
Hoezo ben ik nu weer erg?quote:
Okee... eetse alvast... tot laterquote:Op maandag 16 januari 2006 17:03 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vandoor even koken enzo... voor straks eetsmakelijk allemaal
en tot later maar weer Bye bye![]()
![]()
Oeiquote:Op maandag 16 januari 2006 17:00 schreef mirugai het volgende:
[..]
Ik heb een formele training van Japanse sushi chefs gehad. Als je het zou doen als die vent op bb. dan werd je bijna gelynched!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:03 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vandoor even koken enzo... voor straks eetsmakelijk allemaal
en tot later maar weer Bye bye![]()
![]()
Whahahaha hij blijft leukquote:
Ik ben benieuwd... tot straks weerquote:Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Lama fluister het wel in je oor vanavond op de H.kamertot later
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |