Klopt, maar me spellen houd ik wel gewoon op me windows.. heb tenslotte al die spellen al ooit een keer gekochtquote:Op maandag 16 januari 2006 15:56 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Voor de meeste spellen is een apple variant. En anders kun je virtual pc aanzetten.
Vertel?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
een apple kopen is als een auto kopen die niet compatible is met 95% van de wegen
hapquote:
Jij hapt ook zo leukquote:Op maandag 16 januari 2006 16:41 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
hap
95% van de software die ik gebruik werkt niet op een apple
standaard apple reactiequote:Op maandag 16 januari 2006 16:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, 95% of meer van de virussen werkt inderdaad niet op een Mac
En dan binnekort ook nog met een Intel processorquote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
standaard apple reactie![]()
Je moet jezelf toch iets blijven wijsmaken als je veel te veel geld betaald hebt voor een computer in een designjasje![]()
Een Mac mini heb je voor 600-700 euro. Die trekt een pc in dezelfde prijsklasse er makkelijk uit, mede omdat de software zo goed is afgestemd op de hardware.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
Je moet jezelf toch iets blijven wijsmaken als je veel te veel geld betaald hebt voor een computer in een designjasje![]()
heb ik wat aan met ARKEY + ASD, autocad, 3dsmax en de rest van de CAD software die ik gebruikquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een Mac mini heb je voor 600-700 euro. Die trekt een pc in dezelfde prijsklasse er makkelijk uit, mede omdat de software zo goed is afgestemd op de hardware.
Daarom juist, kneus.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:41 schreef Beach het volgende:
Iedereen zit wel Windows af te zeiken, maar wat gebruikt 95% van de mensen.
Precies!!
Dat zeggen mensen nou ook over designer kleren die zelf bij de Wibra kopenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:48 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |