Gaan de Volvo's mee? Kun je daar meteen nieuwe verstralers/mistlampjes kopenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef ArTiC het volgende:
Wanneer vertrekken jullie?
Wanneer is het afscheidsfeest?
Joost wil de rest van z'n studie daar gaan volgen, moet hij dus wel dit jaar hier zijn P halen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef ArTiC het volgende:
Wanneer vertrekken jullie?
Wanneer is het afscheidsfeest?
Ik weet het nog niet precies, maar zal of Engineering of Communicatie worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:49 schreef blieblie het volgende:
En wat voor Master ga je doen in Jonkoping?
Emil is een beetje aan het bijbeunen voor dat golf4u bedrijfje (is dat van Garret?) en weet nog niet wat hij wil. Tom Kulk doet nu Communicatie en Multimedia oid in Tilburg.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef blieblie het volgende:
Hebben jullie al enig idee hoeveel dat ongeveer gaat kosten, hoe dat gaat met werkvisa/tijdelijke verblijfsvergunning, woonruimte e.d.?
Of zitten jullie nog in de "idee" fase.
Emil zou toch ook Communicatie gaan doen in Zweden? Had ik begrepen... Wat doet die tegenwoordig eigenlijk?
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef r8ality het volgende:
Je bent zelf een leuk meisje.
*sporten, massol
Dat is zweeds denk ikquote:
Neej jaah fijn is dat... Gewoon niets over zeggen, gaat het vanzelf overquote:Opnieuw is een bewoner in de Amsterdamse Diamantbuurt bedreigd. Bij een joodse man gooide een groepje Marokkaanse jongeren een kist door de ruit. Meer dan een jaar geleden werd een compleet gezin uit deze buurt weggepest. De PVDA van stadsdeelraad De Pijp heeft liever dat de media niet teveel aandacht besteden aan dit soort incidenten. Volgens de sociaal-democraten kan zo voorkomen worden dat de situatie opnieuw escaleert.
Nee dat is al een flinke poos uit, Tom is nu aan het slettebakken met al die communicatiekutjesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef blieblie het volgende:
Tom Kulk....
Heeft die nog iets met dat meisje dat op de Kruisstraat woon(t)(de)?\
Dat was echwel een leuk meisje.
Das wel relaxt dat dat gratis is! Wist ik niet.
Die communicatiekutjes zijn wel mijn vriendinnen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dat is al een flinke poos uit, Tom is nu aan het slettebakken met al die communicatiekutjes
Op de UvT?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Die communicatiekutjes zijn wel mijn vriendinnen hoor
Sterker nog, je valt onder de communicatiekutjesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Die communicatiekutjes zijn wel mijn vriendinnen hoor
Mijn zus is ook een communicatiekutjequote:
Shit...wilde ik ook net zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sterker nog, je valt onder de communicatiekutjes
Hoezo? Tom is een toffe gast.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn zus is ook een communicatiekutje.
Maar die valt niet op de heer Kulk, dus dat is dan weer een enorm gelukje.
Ik ben tofferquote:
Beste Lara,quote:
bijna goedquote:Op maandag 16 januari 2006 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beste Lara,
De heren BlieBlie, Febster, artic en vele anderen storen zich er aan als ik teveel 1 op 1 met jou in deze reeks communiceer, op zich kan ik me daar wel iets bij voorstellen dus vanaf nu zul je minder aandacht van mij mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet en een dikke kus,
Flow
Ach gossie, is je ego gekrenkt? *Aai*.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beste Lara,
De heren BlieBlie en Febster storen zich er aan als ik teveel 1 op 1 met jou in deze reeks communiceer, op zich kan ik me daar wel iets bij voorstellen dus vanaf nu zul je minder aandacht van mij mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet en een dikke kus,
Flow
lezen floris, lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moest jouw naam er ook nog bij?
Nee, ik doe dit speciaal voor jullie om jullie tevreden te houden stelletje zeurpieten.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach gossie, is je ego gekrenkt? *Aai*.
Je ligt er liever zelf op?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:01 schreef blieblie het volgende:
Tom is ongetwijfeld een erg toffe kerel, maar ik zie em niet graag op mijn zus liggen.
Ik zal het zo zeggen... Als je die post herformuleerd naar een tekst waar ik me WEL in kan vinden en die een stuk toleranter is dan jij daar schetst, je er heel wat meer namen bij mag zetten hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 16:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit speciaal voor jullie om jullie tevreden te houden stelletje zeurpieten.
Make love, not war
geef haar 06 nummer maar danquote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zoiets.
als hij een lekkere biceps en mooie 6pack heeft... Graag!!
Waar ging het dan over?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow, het ging over mijn zus... Neej daar ga ik niet op liggen.
Heb jij een zus?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:01 schreef blieblie het volgende:
Tom is ongetwijfeld een erg toffe kerel, maar ik zie em niet graag op mijn zus liggen.
Eeuuh...quote:
Kijk, die Erwin nogwattes daar erger ik me dan weer niet aan want ik lees gewoon over zijn posts heen.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zal het zo zeggen... Als je die post herformuleerd naar een tekst waar ik me WEL in kan vinden en die een stuk toleranter is dan jij daar schetst, je er heel wat meer namen bij mag zetten hoor.
Net als dat ik denk dat ik niet de enige ben die zich de tering ergerd aan de nieuwe "aanwinst" van dit topic genaamd Erwin-nogwattes.
Ik ben aardig tolerant denk ik.
En neej, ik ben niet pissig, ik verklaar even het 1 en het ander... Imho... Ge doet moar.
Heb je het bestandje kunnen vinden?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kijk, die Erwin nogwattes daar erger ik me dan weer niet aan want ik lees gewoon over zijn posts heen.
Oh, waarom dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Barb het volgende:
Ik weet gewoon ineens weer waarom ik hier nooit meer kwam.
Laat me raden?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Barb het volgende:
Lara ook....maar hier smaakt ie wel goedquote:Op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb me toch ranzig gegeten.
Rijst met een of andere roerbakgroente..alleen die was zo pittig dat het amper eetbaar was
Zo zie je maar weer, we veranderen nooitquote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Barb het volgende:
Een kerel die ik ken en jij ook vaak gezien hebt lijkt daar dus sprekend op, echt te komisch om dat te zienquote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef blieblie het volgende:
Ik ben Leen! Van Frisia Leningen.
Postkrediet, daar doet u het vannnn.
Owww.. SBS6... nu snap ik de overkil aan leenreclame.
Leen moeten ze afschieten, wat een waardeloze reclame is dat.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef blieblie het volgende:
Ik ben Leen! Van Frisia Leningen.
Postkrediet, daar doet u het vannnn.
Owww.. SBS6... nu snap ik de overkil aan leenreclame.
Lameraaien.... Uit de Bostonquote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef febster het volgende:
[..]
Een kerel die ik ken en jij ook vaak gezien hebt lijkt daar dus sprekend op, echt te komisch om dat te zien
Wat zag ik nou net voor reclame.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef Partygurl het volgende:
Blaa die blaa!
Wow, heet Erwin trouwens die kerel, en ik kan hem ondertussen ook vrij goed na doenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lameraaien.... Uit de Boston.
Ik denk dat ik voor de verandering weet wie je bedoeld.
Wat ga jij de laatste tijd vroeg naar bed Juupke. Nieuw ritme gevonden?quote:
Volgens mij mag Juup juist niet meer drinken en gaat hij daarom maar slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dattie tegenwoordig ZOVEEL zuipt dattie na een uur of 8 alweer wil slapen.
Eigen schuld, moet je maar niet naar FC Eindhoven gaan kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:50 schreef Ingridh007 het volgende:
2 weken geleden werd de fiets die mn broertje van een vriend had geleend gejat.
vanavond is zijn eigen fiets gejat, terwijl hij naar FC Eindhoven zat te kijken
C# http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/default.aspxquote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef r8ality het volgende:
There's life after booze.
Constructors in Visual Basic moeten sterven.
Visual Basic moet natuurlijk zowiezo sterven, maar goed.
Exkwies me?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:55 schreef Ingridh007 het volgende:
"Wolla ik zweer t je, ben zwaar van de kaaaaaaaaaaaart"
Daar ga je al.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Ingridh007 het volgende:
Hij is 18 en zit op het ROC.
juist zo is hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:33 schreef omegaproject het volgende:
Ik ben geen koekblikker
Geen goede morgen dus ....
Ik vind ze best leukquote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Dat haar.
Pic of me and mah boys up in Jersey @ Sherdog.net
Grappigste thread ooit LOL
Dat haar kan ik ook bijna bouwen.
Nee, vast welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:40 schreef silverpearl het volgende:
Goedemorgen![]()
Zit hier iemand op het ROC fredericklaan?
Is het daar gezellig op de open dag?
Ghehequote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Hysterische bedoeling was dat. Mn broertje stapte 's ochtends "kankergaar" de trein uit in Eindhoven en de mede ROC-er die ook op de foto staat, had er ook uitgemoeten.
Doet die gast, kijkt verbaast bij de uitgang van de trein, loopt de trein weer terug in en slaapt verder. Trein rijdt door naar Maastricht.
Hele ochtend een hysterische moeder aan de telefoon en aan de deur over waar haar zoon is, dat dit mijn broertjes slechte idee was. Of ze drugs gebruikt hadden en of ie niet beter op zijn mede ROC-er had kunnen letten
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef Ingridh007 het volgende:
Dat zal ik maar als een compliment zien
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:19 schreef Partygurl het volgende:
Je klinkt als de ideale vriendin van r8ality.
één woord, eerste lettergreep...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Hysterische bedoeling was dat. Mn broertje stapte 's ochtends "kankergaar" de trein uit in Eindhoven en de mede ROC-er die ook op de foto staat, had er ook uitgemoeten.
Doet die gast, kijkt verbaast bij de uitgang van de trein, loopt de trein weer terug in en slaapt verder. Trein rijdt door naar Maastricht.
Hele ochtend een hysterische moeder aan de telefoon en aan de deur over waar haar zoon is, dat dit mijn broertjes slechte idee was. Of ze drugs gebruikt hadden en of ie niet beter op zijn mede ROC-er had kunnen letten
Sorry voor de topic-killerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:45 schreef Partygurl het volgende:
en toen..was het stil!
ik heb nog niemand gehoord die hem niet grappig vondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yay!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:50 schreef blieblie het volgende:
Ik vond em wel grappig![]()
Glimlach grappig dan he.
Nouw... Shootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Yay!
Zullen we er een opsom topic van maken? "Welke eisen stel jij aan je ideale partner?"
Ben ik stiekem best serieus benieuwd naar
Nou beginquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Yay!
Zullen we er een opsom topic van maken? "Welke eisen stel jij aan je ideale partner?"
Ben ik stiekem best serieus benieuwd naar
(en dan niet specifiek van BB nee)
Google wist van niks, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zit op het pleintje bij de Laserquest enzo.
Is vrij nieuwquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:29 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Google wist van niks, vandaar de vraag![]()
welke playerz?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:17 schreef Partygurl het volgende:
Ben even bij Samen geweest alleen zelfs ik vind het daar niet leuk
Ben bij de 2day geweest en bij de players..was al om 3uur thuis..vond het niet veel.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef Partygurl het volgende:
De replayers
Mijn vriendje komt niet binnen bij die andere
Die is wel gewenst ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw... Shoot.
Ah mijn inbreng is niet gewenst... Oooowkeeee....
Coole sitequote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:40 schreef blieblie het volgende:
Deze foto is ook erg gaaf. Check die klederdracht
![]()
[afbeelding]
Daar zie je links van het midden naast dat hoge kunstwerk ook die pijpen waarvan ik me paar weken geleden afvroeg waar die gebleven zijn.
Echt ik kom hier foto's tegen, geweldigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:42 schreef Partygurl het volgende:
Haha dat mannetje links..is echt lang geleden
Denk dat die gewoon tot stukjes geslagen zijn trouwens
Motorrijden en reizen zou toch haalbaar moeten zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:46 schreef blieblie het volgende:
Die combi van vrouwelijk en interesses gemeen is weinig haalbaar.
Ach... Relatiederwijs leer je een hoopquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:47 schreef Partygurl het volgende:
Mijn ideale partner zit iig niet bij de landmacht
Heb je wel eens rond gekeken op de 3de verdieping van R1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Motorrijden en reizen zou toch haalbaar moeten zijn
En komop ... de meid die aan deze omschrijving voldoet loopt echt wel ergens rond hier in NL hoor
Nu nog vinden of gevonden worden....
En ze bezetten ALLE computers, 24/7 (althans, vroeger in R3)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Maar die chineesjes zijn, niet te dom, niet te slim, houden van sci fi, zit vast ook wel 1 tussen die van motorrijden en reizen houdt. Ze zijn alleen wel rete-irritant en lelijk.
Mijn ideale partner is niet realistischquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef Partygurl het volgende:
Ach je komt iemand tegen en dat klikt of dat klikt niet.
Ik was er zelf toch best verbaasd over dat ik iets met mijn vriendje kreeg.
Hij voldeed niet echt aan mijn beschrijving van de ideale partner.
Ik ken de Bleekstraat niet... ff zoeken.quote:
dat maakt het juist spannend en leuk als je partner je vaak verrast en vreemd uit de hoek kan komen op sommige momenten...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef Partygurl het volgende:
Hij voldeed niet echt aan mijn beschrijving van de ideale partner.
Ach... Zolang je er plezier aan beleeft zit het goed denk ik altijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:55 schreef Partygurl het volgende:
Das toch ook ongeveer het belangrijkste?
Donald is gewoon mijn maatje..alleen jammer dat ie dr nooit is
Dat plaatje is de eerste straat aan de rechterkant van de Gelderopseweg vanuit jou gezien. Dus net voor de Vobis/Vogelzang etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ken de Bleekstraat niet... ff zoeken.
Hij bestaat niet meer. Maar ik gok dat het aardig in de buurt is bij mij
![]()
.
Is dat de Vestdijk? -> Kibquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:02 schreef blieblie het volgende:
Welke Fok!ker woont hier?
[afbeelding]
quote:
Jupz! Had niet verwacht dat iemand het zou herkennen. Ondanks de hint naar v.d. Meulen Ansems die er tot een jaar of 8? geleden ingezeten heeft.quote:
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:04 schreef Mex_ het volgende:
Ik wist helemaal niet dat hij uit Eindhoven kwam
[afbeelding]
Armand
Een opvallende Eindhovense zanger deze Herman van Loenhout. Geboren op de 10e april 1946 om 'n uur of half negen in de morgen.
Twaalf jaar oud werd hij Kampioen van de Kempen op een talentenjacht in het Brabantse Bladel. Maar toen werd het rock 'n roll en zwierf hij van het ene naar het andere bandje. Zijn eerste single kwam uit op 17 dec 1965, maar werd geen hit. Later werd de B-kant van een ander plaatje wél een grote hit; Ben Ik Te Min. En zo volgden meer rebelse nummers.
Dat is niet zo lang geleden, jaar of 5 ofzo. Pand is volgens mij nog steeds niet her-opgebouwd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:10 schreef blieblie het volgende:
Dit heb ik toendertijd gezien.
Kwamen we langs toen we naar school gingen.
http://www.theoldhometown.com/eindhoven/picture/number1409.asp
vrijdagochtend 18 februari 2000quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo lang geleden, jaar of 5 ofzo. Pand is volgens mij nog steeds niet her-opgebouwd.
Voordat De Wit er in kwamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jupz! Had niet verwacht dat iemand het zou herkennen. Ondanks de hint naar v.d. Meulen Ansems die er tot een jaar of 8? geleden ingezeten heeft.
quote:Album van H. Vleeshouwers
We wonen nu tijdelijk in de Gagelstaat en probeer een beetje de geschiedenis hiervan te achterhalen.
== Pa van DaNpyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef blieblie het volgende:
http://www.theoldhometown.com/eindhoven/visitors.asp?visid=650
[..]
foto van de KFC genomen vanaf de Mac...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef blieblie het volgende:
http://www.theoldhometown.com/eindhoven/visitors.asp?visid=650
[..]
Dees is ook gaaf
De Kentucky Fried Chicken
[afbeelding]
tipsy?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Stratumseind, maar wat zit hier nu?!
todayquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Oke ik ben zo ziek als een aap,dus ik kan niet echt helder nadenken. Maar hoezeer ik mijn gedachten ook pijnig. Ik kan de link naar mijzelf echt niet plaatsen?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef r8ality het volgende:
Kijk, een paddestoel. En die fake-tan is natuurlijk wel iets voor Amaranta.
Ik denk dat dit tegenwoordig het Brugske is ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
en daarlangs het begijntjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:43 schreef blieblie het volgende:
Dat ding met die enorme koepel is de Thomas.
Als jullie weer rond gaan lopen in mini-minirokjes? Jahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef Ingridh007 het volgende:
En weer wakker.
Vroegah was alles beter
Dan kan je ook diaree hebben ja...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je dan ook diarree hebt. Ja.
Anders gooi ik het op een buikgriepje...
Toen kon je nog fatsoenlijk met de auto door de stadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
Nu is het wel weer ff mooi geweest![]()
tip: snel je motorrijbewijs halen of meer met de fiets/scooter gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Toen kon je nog fatsoenlijk met de auto door de stad
Ook verkouden is![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke ik ben zo ziek als een aap,dus ik kan niet echt helder nadenken. Maar hoezeer ik mijn gedachten ook pijnig. Ik kan de link naar mijzelf echt niet plaatsen?
Bedoelde je niet PG? Over die TAN?
Ik ga namelijk niet onder de zonnebank daar ik al lekker getint van mezelf ben.
Maargoed, ik zal het wel niet gebrijpen.
Wat bedoel je, schat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:33 schreef Partygurl het volgende:
Jij hebt al een bril of niet blieblie![]()
Ik heb je gewoon al tijden niet gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:44 schreef Partygurl het volgende:
Ik neem aan dat je toch niet bedoelde dat ik een jolingkleurtje heb he?
Anders zou ik ff trug gaan naar de opticien
Nou, beschrijf jouw ideale vrouw es BB...quote:
Ik ben onschuldig!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef blieblie het volgende:
ernstig gebeuren in spijkenisse.
Wow, dat is wel freaky, iemand post iets over een overkill aan hulpdiensten bij hem voor, blijkt de hele reutemeut bij je ouders op de oprit te staan.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Nou, beschrijf jouw ideale vrouw es BB...
En jouw ideale kerel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn ideale partner is niet realistisch.
Ik heb mijn eisen getemperd tot:
Ik moet haar aantrekkelijk vinden.
Leuke gesprekken mee kunnen houden.
En die click moet er zijn (wederzijds).
Naja die eerste 2 gaat in veel gevallen wel prima. Alleen die laatste. Dat hapert wel eens.
Je hebt zeker weten geen messen in je borst staan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig!
Ik heb daarachter op school gezeten
Nee, jammer he?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je hebt zeker weten geen messen in je borst staan?
Oudere man heeft jongen neergestoken en die jongen werd gereanimeerd in de ambulance.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef blieblie het volgende:
ernstig gebeuren in spijkenisse.
Wow, dat is wel freaky, iemand post iets over een overkill aan hulpdiensten bij hem voor, blijkt de hele reutemeut bij je ouders op de oprit te staan.
Als ie maar lief, grappig en lekker isquote:
Wij moeten echt niet gaan daten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:31 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Als ie maar lief, grappig en lekker is![]()
Owwww.... Die zijn er massa's.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:31 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Als ie maar lief, grappig en lekker is![]()
Wat zoek jij dan in een kerel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:36 schreef Ingridh007 het volgende:
Nee ik ook niet, maar lief, grappig en lekker zijn nou niet bepaald eigenschappen waar je op lange temijn iets aan hebt
Daar zitten een stel behoorlijk Shallow dingetjes tussenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Wie had t over geld en materiële zaken?
- geen ROC verleden
- gevoel voor humor
- initiatief nemen
- aan afspraken houden
- niet te lam zijn om de handjes een keer te laten wapperen
- af en toe een leuke attentie (hoeft niet perse een auto te zijn)
- en lief en lekker he
Klik op mijn sig en sterfquote:
ach kutje toch...voel je je echt zo goed dat je zo ver boven ROC'ers staat?quote:
Precies. Zij mag ook wel eens wat initiatief komen en niet passief op de bank hangen en denken dat alles maar van een man uit moet komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar zitten een stel behoorlijk Shallow dingetjes tussen.
Maar goed, okee... kan.
Overigens lijkt het initiatief nemen idd iets wat een man moet doen. Vrouwen die initiatief nemen zijn godsgruwelijk schaars.
Checkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
laatste voyeur: Anthraxx
Spieker.
Maareh, Debsel, je moet je fotoboek eens aanpassen.
Ik ben ook ex-ROC'er...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:46 schreef ArTiC het volgende:
ex-ROC'er meldt zich![]()
deze ex-ROC'er heeft tenminste na 1 februari nog een baan![]()
Ja en alle communicatiedoosjes zijn van die hippe huppeltrutjes in H&M & Miss Sixty ft. Bijou Brigitte muk outfitjes uit de Starstyle, Elle girl, weet ik veel welke geitjesglossy's er op de markt staan die lekker met een breezertje in de plaatselijke kroeg mooi staan te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Initiatieven komen altijd van mij, reageren mannen heel raar op als je dan ook eens wil dat zij iets doen.
Hebben hier dagelijks ROC-ers over de vloer ivb met de handel van mn broertje.
Held van de dagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja en alle communicatiedoosjes zijn van die hippe huppeltrutjes in H&M & Miss Sixty ft. Bijou Brigitte muk outfitjes uit de Starstyle, Elle girl, weet ik veel welke geitjesglossy's er op de markt staan die lekker met een breezertje in de plaatselijke kroeg mooi staan te zijn.
En als mannen heel raar staan te kijken pak je je initiatief verkeerd aan. Net als vrouwen vinden mannen het raar/ niet aantrekkelijk als er opeens een zatte vrouw (of in jullie geval zatte kerel) tegen ze aan begint te rijden omdat ze je shirt grappig vindt. (Naja ik dan, misschien ben ik een uitzondering)
Je bent in ieder geval geheel ondersteboven als het bedrijf waar je een bijbaantje hebt over de kop gaat wat je al tig jaar aan zou zien moeten komen als weldenkend betrokken intiatiefrijk persoontjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef Ingridh007 het volgende:
Wie weet voldoe ik niet aan het profiel van het standaard communicatie doosje?
Wie weet ook wel
Van mij hoeft ze niet weg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:02 schreef amaranta het volgende:
Mannen, als jullie het negeren gaat het/ze misschien wel weg...
Ben nu aan het werk, denk dat ik in september een particuliere kappersopleiding ga volgen hier op de Willemstraat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Goed bezig!.
Wat ga je nu doen als ik vragen mag?
tisk tiskquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef blieblie het volgende:
Ow... nu speel ik op de man... euh vrouw... Sorry.
Zichzelf bijschrijft in het lijstje van slechte Ehv deelnemers.
en dikke tietenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Van mij hoeft ze niet weg..
Ik schrijf hierbij wel een 2tal eisen bij op mijn lijstje.
Ik wil geen vriendin die zich beter voelt dan anderen. Die periode heb ik al gehad op de middelbare school. Ennnn als ze initiatief toont op gebied van bedactiviteiten, uitjes, spontane andere dingetjes is dat een heel erg grote pre.
Meningen die heel erg vaak geventileerd worden zijn niet te negeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:03 schreef Ingridh007 het volgende:
Amaranta snapt em
Oeh die ene?? (euh jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk, denk dat ik in september een particuliere kappersopleiding ga volgen hier op de Willemstraat.
Ben toch liever bezig, ik kan gewoon niet in collegezaal zitten luisteren hoor![]()
Ik kick niet op dikke tietenquote:
ÍK ken je niet maar het lijkt me wel iets voor jou, kapster.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk, denk dat ik in september een particuliere kappersopleiding ga volgen hier op de Willemstraat.
Ben toch liever bezig, ik kan gewoon niet in collegezaal zitten luisteren hoor![]()
Ik vind dat een vrouw niet persé erg intelligent hoeft te zijn, maar als ze mijn (meestal sarcastische en ironische) grappen niet snapt dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Heb altijd gezegd, dat er uitzonderingen zijn.
En daarbij, er werd gevraagd naar criteria van de ideale man volgens een bepaalde user, dat is dus subjectief.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Meningen die heel erg vaak geventileerd worden zijn niet te negeren.
Als ik 24 keer roep dat je een stomme snol bent (Wat ik niet vind... Het is dus niet de bedoeling dat je je aangesproken voelt) dan kan je dat ook niet negeren.
Als jij in 2 dagen tijd 2 keer een betoog ophangt dat ALLE roc mensen dom, achterlijk, debiel en kansloos zijn terwijl er zich dan verschillende personen zich aangesproken mogen voelen......
Naja, my point is being made.
Ik heb die ervaring...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind dat een vrouw niet persé erg intelligent hoeft te zijn, maar als ze mijn (meestal sarcastische en ironische) grappen niet snapt dan weet ik genoeg
ow wacht, jij vond hakken leuk en febster vond mijn borsten interessant...dat was hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kick niet op dikke tieten.
Mooi gezichtje en een lekker kontje.
En hoge laarzen zijn ook allerminst vervelend. Maar daar selecteer ik allemaal niet op.
dan moet je alles uit gaan leggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb die ervaring...
echt dat wil je dus NIET nee..alles wat je dan zegt pakken ze verkeerd op![]()
dat wordt een trio danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
ow wacht, jij vond hakken leuk en febster vond mijn borsten interessant...dat was het![]()
Had jij hakken aan dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
ow wacht, jij vond hakken leuk en febster vond mijn borsten interessant...dat was het![]()
jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dan moet je alles uit gaan leggen
Der was iets met melkchocola en witte chocola.quote:
Succes @ stagequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:10 schreef Ingridh007 het volgende:
*off naar stage*
tot in t volgende deel
straks komt ze terug dat haar stagebedrijf per 1 februari stoptquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Succes @ stage.
Whohooow, mijn productiviteit vandaag was zeer belabberd.
laten we het daar maar op houden ja..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Der was iets met melkchocola en witte chocola.
Amaranta is de melkchocola en ik de witte chocola.
ja de gemeente vught stopt per 1 februariquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks komt ze terug dat haar stagebedrijf per 1 februari stopt
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks komt ze terug dat haar stagebedrijf per 1 februari stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |