Gaan de Volvo's mee? Kun je daar meteen nieuwe verstralers/mistlampjes kopenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef ArTiC het volgende:
Wanneer vertrekken jullie?
Wanneer is het afscheidsfeest?
Joost wil de rest van z'n studie daar gaan volgen, moet hij dus wel dit jaar hier zijn P halen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef ArTiC het volgende:
Wanneer vertrekken jullie?
Wanneer is het afscheidsfeest?
Ik weet het nog niet precies, maar zal of Engineering of Communicatie worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:49 schreef blieblie het volgende:
En wat voor Master ga je doen in Jonkoping?
Emil is een beetje aan het bijbeunen voor dat golf4u bedrijfje (is dat van Garret?) en weet nog niet wat hij wil. Tom Kulk doet nu Communicatie en Multimedia oid in Tilburg.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef blieblie het volgende:
Hebben jullie al enig idee hoeveel dat ongeveer gaat kosten, hoe dat gaat met werkvisa/tijdelijke verblijfsvergunning, woonruimte e.d.?
Of zitten jullie nog in de "idee" fase.
Emil zou toch ook Communicatie gaan doen in Zweden? Had ik begrepen... Wat doet die tegenwoordig eigenlijk?
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef r8ality het volgende:
Je bent zelf een leuk meisje.
*sporten, massol
Dat is zweeds denk ikquote:
Neej jaah fijn is dat... Gewoon niets over zeggen, gaat het vanzelf overquote:Opnieuw is een bewoner in de Amsterdamse Diamantbuurt bedreigd. Bij een joodse man gooide een groepje Marokkaanse jongeren een kist door de ruit. Meer dan een jaar geleden werd een compleet gezin uit deze buurt weggepest. De PVDA van stadsdeelraad De Pijp heeft liever dat de media niet teveel aandacht besteden aan dit soort incidenten. Volgens de sociaal-democraten kan zo voorkomen worden dat de situatie opnieuw escaleert.
Nee dat is al een flinke poos uit, Tom is nu aan het slettebakken met al die communicatiekutjesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef blieblie het volgende:
Tom Kulk....
Heeft die nog iets met dat meisje dat op de Kruisstraat woon(t)(de)?\
Dat was echwel een leuk meisje.
Das wel relaxt dat dat gratis is! Wist ik niet.
Die communicatiekutjes zijn wel mijn vriendinnen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dat is al een flinke poos uit, Tom is nu aan het slettebakken met al die communicatiekutjes
Op de UvT?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Die communicatiekutjes zijn wel mijn vriendinnen hoor
Sterker nog, je valt onder de communicatiekutjesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Die communicatiekutjes zijn wel mijn vriendinnen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |