Gaan de Volvo's mee? Kun je daar meteen nieuwe verstralers/mistlampjes kopenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef ArTiC het volgende:
Wanneer vertrekken jullie?
Wanneer is het afscheidsfeest?
Joost wil de rest van z'n studie daar gaan volgen, moet hij dus wel dit jaar hier zijn P halen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef ArTiC het volgende:
Wanneer vertrekken jullie?
Wanneer is het afscheidsfeest?
Ik weet het nog niet precies, maar zal of Engineering of Communicatie worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:49 schreef blieblie het volgende:
En wat voor Master ga je doen in Jonkoping?
Emil is een beetje aan het bijbeunen voor dat golf4u bedrijfje (is dat van Garret?) en weet nog niet wat hij wil. Tom Kulk doet nu Communicatie en Multimedia oid in Tilburg.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef blieblie het volgende:
Hebben jullie al enig idee hoeveel dat ongeveer gaat kosten, hoe dat gaat met werkvisa/tijdelijke verblijfsvergunning, woonruimte e.d.?
Of zitten jullie nog in de "idee" fase.
Emil zou toch ook Communicatie gaan doen in Zweden? Had ik begrepen... Wat doet die tegenwoordig eigenlijk?
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef r8ality het volgende:
Je bent zelf een leuk meisje.
*sporten, massol
Dat is zweeds denk ikquote:
Neej jaah fijn is dat... Gewoon niets over zeggen, gaat het vanzelf overquote:Opnieuw is een bewoner in de Amsterdamse Diamantbuurt bedreigd. Bij een joodse man gooide een groepje Marokkaanse jongeren een kist door de ruit. Meer dan een jaar geleden werd een compleet gezin uit deze buurt weggepest. De PVDA van stadsdeelraad De Pijp heeft liever dat de media niet teveel aandacht besteden aan dit soort incidenten. Volgens de sociaal-democraten kan zo voorkomen worden dat de situatie opnieuw escaleert.
Nee dat is al een flinke poos uit, Tom is nu aan het slettebakken met al die communicatiekutjesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef blieblie het volgende:
Tom Kulk....
Heeft die nog iets met dat meisje dat op de Kruisstraat woon(t)(de)?\
Dat was echwel een leuk meisje.
Das wel relaxt dat dat gratis is! Wist ik niet.
Die communicatiekutjes zijn wel mijn vriendinnen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dat is al een flinke poos uit, Tom is nu aan het slettebakken met al die communicatiekutjes
Op de UvT?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Die communicatiekutjes zijn wel mijn vriendinnen hoor
Sterker nog, je valt onder de communicatiekutjesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:40 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Die communicatiekutjes zijn wel mijn vriendinnen hoor
Mijn zus is ook een communicatiekutjequote:
Shit...wilde ik ook net zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sterker nog, je valt onder de communicatiekutjes
Hoezo? Tom is een toffe gast.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn zus is ook een communicatiekutje.
Maar die valt niet op de heer Kulk, dus dat is dan weer een enorm gelukje.
Ik ben tofferquote:
Beste Lara,quote:
bijna goedquote:Op maandag 16 januari 2006 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beste Lara,
De heren BlieBlie, Febster, artic en vele anderen storen zich er aan als ik teveel 1 op 1 met jou in deze reeks communiceer, op zich kan ik me daar wel iets bij voorstellen dus vanaf nu zul je minder aandacht van mij mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet en een dikke kus,
Flow
Ach gossie, is je ego gekrenkt? *Aai*.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Beste Lara,
De heren BlieBlie en Febster storen zich er aan als ik teveel 1 op 1 met jou in deze reeks communiceer, op zich kan ik me daar wel iets bij voorstellen dus vanaf nu zul je minder aandacht van mij mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet en een dikke kus,
Flow
lezen floris, lezenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moest jouw naam er ook nog bij?
Nee, ik doe dit speciaal voor jullie om jullie tevreden te houden stelletje zeurpieten.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach gossie, is je ego gekrenkt? *Aai*.
Je ligt er liever zelf op?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:01 schreef blieblie het volgende:
Tom is ongetwijfeld een erg toffe kerel, maar ik zie em niet graag op mijn zus liggen.
Ik zal het zo zeggen... Als je die post herformuleerd naar een tekst waar ik me WEL in kan vinden en die een stuk toleranter is dan jij daar schetst, je er heel wat meer namen bij mag zetten hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 16:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit speciaal voor jullie om jullie tevreden te houden stelletje zeurpieten.
Make love, not war
geef haar 06 nummer maar danquote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zoiets.
als hij een lekkere biceps en mooie 6pack heeft... Graag!!
Waar ging het dan over?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow, het ging over mijn zus... Neej daar ga ik niet op liggen.
Heb jij een zus?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:01 schreef blieblie het volgende:
Tom is ongetwijfeld een erg toffe kerel, maar ik zie em niet graag op mijn zus liggen.
Eeuuh...quote:
Kijk, die Erwin nogwattes daar erger ik me dan weer niet aan want ik lees gewoon over zijn posts heen.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zal het zo zeggen... Als je die post herformuleerd naar een tekst waar ik me WEL in kan vinden en die een stuk toleranter is dan jij daar schetst, je er heel wat meer namen bij mag zetten hoor.
Net als dat ik denk dat ik niet de enige ben die zich de tering ergerd aan de nieuwe "aanwinst" van dit topic genaamd Erwin-nogwattes.
Ik ben aardig tolerant denk ik.
En neej, ik ben niet pissig, ik verklaar even het 1 en het ander... Imho... Ge doet moar.
Heb je het bestandje kunnen vinden?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kijk, die Erwin nogwattes daar erger ik me dan weer niet aan want ik lees gewoon over zijn posts heen.
Oh, waarom dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Barb het volgende:
Ik weet gewoon ineens weer waarom ik hier nooit meer kwam.
Laat me raden?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Barb het volgende:
Lara ook....maar hier smaakt ie wel goedquote:Op maandag 16 januari 2006 17:58 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb me toch ranzig gegeten.
Rijst met een of andere roerbakgroente..alleen die was zo pittig dat het amper eetbaar was
Zo zie je maar weer, we veranderen nooitquote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef Barb het volgende:
Een kerel die ik ken en jij ook vaak gezien hebt lijkt daar dus sprekend op, echt te komisch om dat te zienquote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef blieblie het volgende:
Ik ben Leen! Van Frisia Leningen.
Postkrediet, daar doet u het vannnn.
Owww.. SBS6... nu snap ik de overkil aan leenreclame.
Leen moeten ze afschieten, wat een waardeloze reclame is dat.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef blieblie het volgende:
Ik ben Leen! Van Frisia Leningen.
Postkrediet, daar doet u het vannnn.
Owww.. SBS6... nu snap ik de overkil aan leenreclame.
Lameraaien.... Uit de Bostonquote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef febster het volgende:
[..]
Een kerel die ik ken en jij ook vaak gezien hebt lijkt daar dus sprekend op, echt te komisch om dat te zien
Wat zag ik nou net voor reclame.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef Partygurl het volgende:
Blaa die blaa!
Wow, heet Erwin trouwens die kerel, en ik kan hem ondertussen ook vrij goed na doenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Lameraaien.... Uit de Boston.
Ik denk dat ik voor de verandering weet wie je bedoeld.
Wat ga jij de laatste tijd vroeg naar bed Juupke. Nieuw ritme gevonden?quote:
Volgens mij mag Juup juist niet meer drinken en gaat hij daarom maar slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dattie tegenwoordig ZOVEEL zuipt dattie na een uur of 8 alweer wil slapen.
Eigen schuld, moet je maar niet naar FC Eindhoven gaan kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:50 schreef Ingridh007 het volgende:
2 weken geleden werd de fiets die mn broertje van een vriend had geleend gejat.
vanavond is zijn eigen fiets gejat, terwijl hij naar FC Eindhoven zat te kijken
C# http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/default.aspxquote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef r8ality het volgende:
There's life after booze.
Constructors in Visual Basic moeten sterven.
Visual Basic moet natuurlijk zowiezo sterven, maar goed.
Exkwies me?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:55 schreef Ingridh007 het volgende:
"Wolla ik zweer t je, ben zwaar van de kaaaaaaaaaaaart"
Daar ga je al.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Ingridh007 het volgende:
Hij is 18 en zit op het ROC.
juist zo is hetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:33 schreef omegaproject het volgende:
Ik ben geen koekblikker
Geen goede morgen dus ....
Ik vind ze best leukquote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Dat haar.
Pic of me and mah boys up in Jersey @ Sherdog.net
Grappigste thread ooit LOL
Dat haar kan ik ook bijna bouwen.
Nee, vast welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:40 schreef silverpearl het volgende:
Goedemorgen![]()
Zit hier iemand op het ROC fredericklaan?
Is het daar gezellig op de open dag?
Ghehequote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Hysterische bedoeling was dat. Mn broertje stapte 's ochtends "kankergaar" de trein uit in Eindhoven en de mede ROC-er die ook op de foto staat, had er ook uitgemoeten.
Doet die gast, kijkt verbaast bij de uitgang van de trein, loopt de trein weer terug in en slaapt verder. Trein rijdt door naar Maastricht.
Hele ochtend een hysterische moeder aan de telefoon en aan de deur over waar haar zoon is, dat dit mijn broertjes slechte idee was. Of ze drugs gebruikt hadden en of ie niet beter op zijn mede ROC-er had kunnen letten
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef Ingridh007 het volgende:
Dat zal ik maar als een compliment zien
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:19 schreef Partygurl het volgende:
Je klinkt als de ideale vriendin van r8ality.
één woord, eerste lettergreep...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Hysterische bedoeling was dat. Mn broertje stapte 's ochtends "kankergaar" de trein uit in Eindhoven en de mede ROC-er die ook op de foto staat, had er ook uitgemoeten.
Doet die gast, kijkt verbaast bij de uitgang van de trein, loopt de trein weer terug in en slaapt verder. Trein rijdt door naar Maastricht.
Hele ochtend een hysterische moeder aan de telefoon en aan de deur over waar haar zoon is, dat dit mijn broertjes slechte idee was. Of ze drugs gebruikt hadden en of ie niet beter op zijn mede ROC-er had kunnen letten
Sorry voor de topic-killerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:45 schreef Partygurl het volgende:
en toen..was het stil!
ik heb nog niemand gehoord die hem niet grappig vondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yay!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:50 schreef blieblie het volgende:
Ik vond em wel grappig![]()
Glimlach grappig dan he.
Nouw... Shootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Yay!
Zullen we er een opsom topic van maken? "Welke eisen stel jij aan je ideale partner?"
Ben ik stiekem best serieus benieuwd naar
Nou beginquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Yay!
Zullen we er een opsom topic van maken? "Welke eisen stel jij aan je ideale partner?"
Ben ik stiekem best serieus benieuwd naar
(en dan niet specifiek van BB nee)
Google wist van niks, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zit op het pleintje bij de Laserquest enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |