Op mijn pda werktie altijd perfectquote:Op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef tonks het volgende:
Die pda site werkt helemaal niet goed
In die categorie had ik geloof ik miendobbelsteen genomineerdquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef sararaats het volgende:
volgens sommigen ben ik een user met suïcidale pogingen
mja, we zullen wel zien
Ow, ja. Met Windows Media Player heb je altijd meer vertraging.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:50 schreef tonks het volgende:
Nou het luisteren, vertraging enzo.. zou wel door de snelheid komen denk ik?
Geen ideequote:Op maandag 16 januari 2006 15:16 schreef Beach het volgende:
Gaat Maikuuul voor de ünerjosti trofee?
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, ja. Met Windows Media Player heb je altijd meer vertraging.
Probeer AAC+ eens. Betere kwaliteit met lagere bandbreedte.
hier staat er alles over
Wil je er naar luisteren?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:32 schreef mOBSCENE het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, is dit te beluisteren via mijn mobieltje? (er zit wel radio op namelijk)
Of wordt dat een dure grap?
Is dit een strikvraag?quote:
Hoeveel week is het inmiddels geleden dat Yvonne kwam roddelen?quote:Uiteraad gaat Yvonne weer met ons roddelen.
Ja, dat sms't ze net inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef Svensational het volgende:
Nikky was toch allang weer terug van vakantie?
Gooi die luisterlinks toch ook eens in dit topicquote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef Nolius het volgende:
We zijn begonnen!
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTERENquote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gooi die luisterlinks toch ook eens in dit topic. Nu moet ik helemaal naar de FP surfen
!
En dat is erg?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gooi die luisterlinks toch ook eens in dit topic. Nu moet ik helemaal naar de FP surfen
!
Neem aan een FM-radiootje? Dat loopt inderdaad een beetje erg in de papieren voor ActionRadio, zo'n landelijke FM-kavel.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:32 schreef mOBSCENE het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, is dit te beluisteren via mijn mobieltje? (er zit wel radio op namelijk)
Of wordt dat een dure grap?
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef Dirkh het volgende:
En dat voor een verzuurd crewlid!!!
Mijn week is weer goed.
Ej PR!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef Dirkh het volgende:
En dat voor een verzuurd crewlid!!!
Mijn week is weer goed.
14.gifquote:
alsof Supertramp te evenaren isquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Ferdo het volgende:
Give A Little Bit.
Maar wel de verkeerde versie
Jij niet iigquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Bizznitch het volgende:!!!11 van mij mocht litso wel sterven
Dank jequote:
Heu tietje!!11!ELF!quote:
actionradio.nlquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Bizznitch het volgende:
ok ik ben een n00b maar waar vraag je nummers aan
Graag gedaan, liefquote:
http://www.actionradio.nl/verzoek.phpquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Bizznitch het volgende:
ok ik ben een n00b maar waar vraag je nummers aan
Spuit 11quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
http://www.actionradio.nl/verzoek.php
Mij viel niks op maar op IRC werd er wel over ge-emmerdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Meer mensen die op miraculeuze wijze ineens de studio horen terwijl er muziek draait?
What's up ?quote:
Was jij het aan de telefoon?quote:
Das de verkeerdequote:
Ik ben net gebeld id. Was jij dat ?quote:
Nee het was Fok! Radio sukkel! Voor je award!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld id. Was jij dat ?
Je bilmaat Herman nam op.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Ok, ik herkende de stem wel maar ze kunnen moeilijk met adremme mensen omgaan blijkbaar. Dan hangen ze op.
Meest belachelijke postaantal.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
Welke award trouwens ik luister niet naar amateurradio zenders.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
Welke award trouwens ik luister niet naar amateurradio zenders.
En terrecht.quote:
Het wordt aangevraagd he?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef Ferdo het volgende:
Waarom horen wij dit tien jaar oude nummer nog wekelijks op FOK!Radio?
Leuk nummer, daar niet van...
Mja, maar is die muziekdatabase nou zo beperkt?quote:
Hier betalen ze wel per nummer.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mja, maar is die muziekdatabase nou zo beperkt?
Routerproblemen, dan gaat er automatisch muziek draaien tot we weer online zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Huh? Midden in een gesprek met Blinky muziek draaien ?
anders check je irc ffquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Huh? Midden in een gesprek met Blinky muziek draaien ?
Moeten ze meer van mijn muziek draaien, royalty-free.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hier betalen ze wel per nummer.
quote:
Onze blonde god.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Tonks had hem moeten winnen!![]()
Ik Flash thuis wel effe wat ik elkaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef Bioslock het volgende:
Twéé awards? Maar FF, dat past toch helemaal niet? Waar moet ik al deze puikheid laten?
Drie vragen, maarliefst.
Moet ik ze even voor je animeren zodat ze één voor één omstebeurten maar liefst voorbij komen?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef Bioslock het volgende:
Twéé awards? Maar FF, dat past toch helemaal niet? Waar moet ik al deze puikheid laten?
Drie vragen, maarliefst.
Dan. heeft-ie een knipperende, C.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet ik ze even voor je animeren zodat ze één voor één omstebeurten maar liefst voorbij komen?
Tweening of zulks dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan. heeft-ie een knipperende, C.
GMTAquote:
quote:
Mwahahah Check Ircquote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef FlyingFox het volgende:
foutje
quote:
Kun je ze niet ergens anders neerzetten? Ik krijg ze niet binnen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
Ik verveelde me
FokRadio aflevering 16 januari 2006 deel 1
FokRadio aflevering 16 januari 2006 deel 2
FokRadio aflevering 16 januari 2006 deel 3
Ja, ze doen het niet. Hij zegt dat ik ze al hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef Jaguarized het volgende:
Hoezo krijg je ze niet binnen?
Ik heb ruimte.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
Vaag.Ze zijn 50MB per stuk, ik zal eens kijken waar ik dat kan uploaden. classpc, heb jij nog ruimte?
O, die heb ik er niet meer. brbquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een accountje.Kan jij die linkjes dan morgen even doormailen naar nolius?
primaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een accountje.Kan jij die linkjes dan morgen even doormailen naar nolius?
Op mijn Qtek 9090 doet TCMP het primaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
AAC~kun je niet met de mediaplayer op een PDA afspelen.
Deze extensie kent ie niet!
Aanvullende software, zoals het proggie TCPMP, zou dit moeten oppakken maar gaat over de zeik, wanneer je wil streamen![]()
Doe het zelf altijd op m´n MDA in lage kwaliteit, en heb dan geen vertraging.
Zit dan gemiddeld op de 45 a 50kbs![]()
Niet:quote:
Mag ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet:
fok at nolius punt nl?
Dat staat in mijn inbox namelijk.![]()
Die grote stiltes heb ik er natuurlijk even uitgeknipt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Mag ook![]()
Maar het klinkt wel goed zeg. Ik hoorde maar even een buffer in de opname!
ohquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die grote stiltes heb ik er natuurlijk even uitgeknipt.![]()
Oh?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef Nolius het volgende:
[..]
oh
Maar kun jij niet iedere week opnemen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |