Op mijn pda werktie altijd perfectquote:Op maandag 16 januari 2006 12:49 schreef tonks het volgende:
Die pda site werkt helemaal niet goed
In die categorie had ik geloof ik miendobbelsteen genomineerdquote:Op maandag 16 januari 2006 12:57 schreef sararaats het volgende:
volgens sommigen ben ik een user met suïcidale pogingen
mja, we zullen wel zien
Ow, ja. Met Windows Media Player heb je altijd meer vertraging.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:50 schreef tonks het volgende:
Nou het luisteren, vertraging enzo.. zou wel door de snelheid komen denk ik?
Geen ideequote:Op maandag 16 januari 2006 15:16 schreef Beach het volgende:
Gaat Maikuuul voor de ünerjosti trofee?
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:27 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, ja. Met Windows Media Player heb je altijd meer vertraging.
Probeer AAC+ eens. Betere kwaliteit met lagere bandbreedte.
hier staat er alles over
Wil je er naar luisteren?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:32 schreef mOBSCENE het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, is dit te beluisteren via mijn mobieltje? (er zit wel radio op namelijk)
Of wordt dat een dure grap?
Is dit een strikvraag?quote:
Hoeveel week is het inmiddels geleden dat Yvonne kwam roddelen?quote:Uiteraad gaat Yvonne weer met ons roddelen.
Ja, dat sms't ze net inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef Svensational het volgende:
Nikky was toch allang weer terug van vakantie?
Gooi die luisterlinks toch ook eens in dit topicquote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef Nolius het volgende:
We zijn begonnen!
KLIK HIER OM MET WINAMP TE LUISTERENquote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gooi die luisterlinks toch ook eens in dit topic. Nu moet ik helemaal naar de FP surfen
!
En dat is erg?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gooi die luisterlinks toch ook eens in dit topic. Nu moet ik helemaal naar de FP surfen
!
Neem aan een FM-radiootje? Dat loopt inderdaad een beetje erg in de papieren voor ActionRadio, zo'n landelijke FM-kavel.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:32 schreef mOBSCENE het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk, is dit te beluisteren via mijn mobieltje? (er zit wel radio op namelijk)
Of wordt dat een dure grap?
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef Dirkh het volgende:
En dat voor een verzuurd crewlid!!!
Mijn week is weer goed.
Ej PR!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef Dirkh het volgende:
En dat voor een verzuurd crewlid!!!
Mijn week is weer goed.
14.gifquote:
alsof Supertramp te evenaren isquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Ferdo het volgende:
Give A Little Bit.
Maar wel de verkeerde versie
Jij niet iigquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef Bizznitch het volgende:!!!11 van mij mocht litso wel sterven
Dank jequote:
Heu tietje!!11!ELF!quote:
actionradio.nlquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Bizznitch het volgende:
ok ik ben een n00b maar waar vraag je nummers aan
Graag gedaan, liefquote:
http://www.actionradio.nl/verzoek.phpquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Bizznitch het volgende:
ok ik ben een n00b maar waar vraag je nummers aan
Spuit 11quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
http://www.actionradio.nl/verzoek.php
Mij viel niks op maar op IRC werd er wel over ge-emmerdquote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Meer mensen die op miraculeuze wijze ineens de studio horen terwijl er muziek draait?
What's up ?quote:
Was jij het aan de telefoon?quote:
Das de verkeerdequote:
Ik ben net gebeld id. Was jij dat ?quote:
Nee het was Fok! Radio sukkel! Voor je award!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld id. Was jij dat ?
Je bilmaat Herman nam op.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Ok, ik herkende de stem wel maar ze kunnen moeilijk met adremme mensen omgaan blijkbaar. Dan hangen ze op.
Meest belachelijke postaantal.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
Welke award trouwens ik luister niet naar amateurradio zenders.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef tong80 het volgende:
Welke award trouwens ik luister niet naar amateurradio zenders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |