En terrecht.quote:
Het wordt aangevraagd he?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef Ferdo het volgende:
Waarom horen wij dit tien jaar oude nummer nog wekelijks op FOK!Radio?
Leuk nummer, daar niet van...
Mja, maar is die muziekdatabase nou zo beperkt?quote:
Hier betalen ze wel per nummer.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mja, maar is die muziekdatabase nou zo beperkt?
Routerproblemen, dan gaat er automatisch muziek draaien tot we weer online zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Huh? Midden in een gesprek met Blinky muziek draaien ?
anders check je irc ffquote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Bluezz het volgende:
Huh? Midden in een gesprek met Blinky muziek draaien ?
Moeten ze meer van mijn muziek draaien, royalty-free.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hier betalen ze wel per nummer.
quote:
Onze blonde god.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Tonks had hem moeten winnen!![]()
Ik Flash thuis wel effe wat ik elkaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef Bioslock het volgende:
Twéé awards? Maar FF, dat past toch helemaal niet? Waar moet ik al deze puikheid laten?
Drie vragen, maarliefst.
Moet ik ze even voor je animeren zodat ze één voor één omstebeurten maar liefst voorbij komen?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef Bioslock het volgende:
Twéé awards? Maar FF, dat past toch helemaal niet? Waar moet ik al deze puikheid laten?
Drie vragen, maarliefst.
Dan. heeft-ie een knipperende, C.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet ik ze even voor je animeren zodat ze één voor één omstebeurten maar liefst voorbij komen?
Tweening of zulks dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan. heeft-ie een knipperende, C.
GMTAquote:
quote:
Mwahahah Check Ircquote:Op maandag 16 januari 2006 22:25 schreef FlyingFox het volgende:
foutje
quote:
Kun je ze niet ergens anders neerzetten? Ik krijg ze niet binnen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
Ik verveelde me
FokRadio aflevering 16 januari 2006 deel 1
FokRadio aflevering 16 januari 2006 deel 2
FokRadio aflevering 16 januari 2006 deel 3
Ja, ze doen het niet. Hij zegt dat ik ze al hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef Jaguarized het volgende:
Hoezo krijg je ze niet binnen?
Ik heb ruimte.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
Vaag.Ze zijn 50MB per stuk, ik zal eens kijken waar ik dat kan uploaden. classpc, heb jij nog ruimte?
O, die heb ik er niet meer. brbquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een accountje.Kan jij die linkjes dan morgen even doormailen naar nolius?
primaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een accountje.Kan jij die linkjes dan morgen even doormailen naar nolius?
Op mijn Qtek 9090 doet TCMP het primaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
AAC~kun je niet met de mediaplayer op een PDA afspelen.
Deze extensie kent ie niet!
Aanvullende software, zoals het proggie TCPMP, zou dit moeten oppakken maar gaat over de zeik, wanneer je wil streamen![]()
Doe het zelf altijd op m´n MDA in lage kwaliteit, en heb dan geen vertraging.
Zit dan gemiddeld op de 45 a 50kbs![]()
Niet:quote:
Mag ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet:
fok at nolius punt nl?
Dat staat in mijn inbox namelijk.![]()
Die grote stiltes heb ik er natuurlijk even uitgeknipt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Mag ook![]()
Maar het klinkt wel goed zeg. Ik hoorde maar even een buffer in de opname!
ohquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die grote stiltes heb ik er natuurlijk even uitgeknipt.![]()
Oh?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef Nolius het volgende:
[..]
oh
Maar kun jij niet iedere week opnemen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |