Jawel , Nederlanders die in Noorden Marokko wonen bij de strand die zijn al geintegreerd daarin Marokko. ze kennen de waarden en normen daarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klets toch nie man. Nederlanders worden toch ook niet geintegreerd in Marokko als we daar gaan wonen. Tis gwoon een slap excuus om jullie gedrag weer recht te praten.
wie bedoel je met julliequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klets toch nie man. Nederlanders worden toch ook niet geintegreerd in Marokko als we daar gaan wonen. Tis gwoon een slap excuus om jullie gedrag weer recht te praten.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:19 schreef Meki het volgende:
ben ik woordvoerder Marokkaanse raddraaiers ??
Oude gastarbeiders hoeven wat mij betreft helemaal geen Nederlands te leren. Mensen van 55 of 60 jaar, of ouder, hebben meestal geen kinderen meer die ze moeten opvoeden. Die mensen vormen ook helemaal het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:15 schreef Meki het volgende:
moeten nou de oude gastarbeiders nog Nederlands kunnen spreken. Zij gaan langzamerhand weg uit Nederland, aleen hun kinderen blijven hier nog.
vertel eens wat nederland dan had moeten doen. jij bent zelf een marokkaan dus jij moet toch weten wat er fout is gegaan en wat ze hadden kunnen doen om het beter te laten verlopen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederland heeft hun in de steek gelaten in 1980. Integratie was er niet etc. etc.
nu is het te laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
je komt wel meteen voor ze op en daarnaast zeg je steeds dat het de schuld is van de nederlanders en de regering, dus leg ff goed uit!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:19 schreef Meki het volgende:
[..]
wie bedoel je met jullie
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef 1ofthefew het volgende:Bedankt voor het compliment maar wel een ongelooflijk zwaktebod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komt het toch dat wij ons wel aanpassen daarzo maar jullie hiero niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel , Nederlanders die in Noorden Marokko wonen bij de strand die zijn al geintegreerd daarin Marokko. ze kennen de waarden en normen daar
Eingelijk maakt het nog niet zoveel uit wie je daarvoor de schuld geeft. Uiteindelijk zijn we allemaal schuldig in deze materie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef SCH het volgende:
Waarom? Ik denk eerder dat Verdonk en consorten het roer om moeten gooien. Daar ligt eerder het probleem met hun repressieve gezanik.
dat zeg ik omdat ik dat allemaal meemaak . ik ben enkel woordvoerder van me zelfquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:21 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
je komt wel meteen voor ze op en daarnaast zeg je steeds dat het de schuld is van de nederlanders en de regering, dus leg ff goed uit!
In principe is daar niks mis mee nee, voor iedereen dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef Drugshond het volgende:
Maar je mag rustig eisen stellen aan een goed Nederlands burgerschap. Daar is i.m.o. niks op tegen.
Flikker toch op met je verdonkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk eerder dat Verdonk en consorten het roer om moeten gooien. Daar ligt eerder het probleem met hun repressieve gezanik.
A-sociaal gedrag is geen monopolie voor allochtonen. De krakersbeweging, anti-globalisten, voetbal 'supporters', weetkwekers en ander gespuis heeft in de loop der jaren ook voor de nodige problemen gezorgd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ho ho... toegegeven, we zijn klagers in hart en nieren (goh hoe zou dat nou komen) maar we terorriseren de buurt niet of laten onze kinderen de buurt terorriseren puur omdat we toch al niet tevreden zijn over het land waar we wonen.
we hebben het alleen over gastarbeidersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat wij ons wel aanpassen daarzo maar jullie hiero niet?
Het zelfde recht van spreken als iedere nederlander. Recht van vrije meningsuiting?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij beheerst de Nederlandse taal nog steeds niet. Dat meen ik serieus. Wat voor recht van spreken denk je eigenlijk te hebben dan?
Ik heb je in veel meer topicjes zien reageren, en altijd zijn het de grote boze nederlandertjes die de zielige marokkaantjes gruwelijk behandelen. Altijd heb je wel weer 1 of ander excuus dat jouw volk vrijpleit van welk schuld dan ook. Lukt het je niet om ze vrij te pleiten dan spreek je over racisme en EIS je direkt ingrijpen van de crew.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:19 schreef Meki het volgende:
wie bedoel je met jullie
Je stelt bepaalde eisen aan anderen en je voldoet zelf niet aan die eisen. Volslagen krankjorum en hypocriet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het zelfde recht van spreken als iedere nederlander. Recht van vrije meningsuiting?
Of is dat alleen voorbestemd aan de pygmeeen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
vertel eens wat nederland dan had moeten doen. jij bent zelf een marokkaan dus jij moet toch weten wat er fout is gegaan en wat ze hadden kunnen doen om het beter te laten verlopen.
zeiken dat de integratie niet goed was zonder concrete voorbeelden en bewijzen heb je natuurlijk niks aannee ik ben een NederlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
integratie jongeren is geslaagd. omdat ze alleen Nederlands kunnen spreken
De overheid had meer respect kunnen uitdragen en gelijk beginnen met integratie in 1970 en 80Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:25 schreef desiredbard het volgende:
Blijkt nu maar weer eens goed hoe goed het beleid van die Jood werkt.
zomaar beschuldig je me daarvan, jij kent me denk ik niet langer dan vandaag. jij zit met je vooroordelen ook nog tegen mij aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb je in veel meer topicjes zien reageren, en altijd zijn het de grote boze nederlandertjes die de zielige marokkaantjes gruwelijk behandelen. Altijd heb je wel weer 1 of ander excuus dat jouw volk vrijpleit van welk schuld dan ook. Lukt het je niet om ze vrij te pleiten dan spreek je over racisme en EIS je direkt ingrijpen van de crew.
Dan beantwoord ik de vraag wel voor de tachtigste keer:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef 1ofthefew het volgende:
vertel eens wat nederland dan had moeten doen. jij bent zelf een marokkaan dus jij moet toch weten wat er fout is gegaan en wat ze hadden kunnen doen om het beter te laten verlopen.
zeiken dat de integratie niet goed was zonder concrete voorbeelden en bewijzen heb je natuurlijk niks aan
Gezeik de hele tijd 1970 en 1980 we leven inmiddel in 2006 hoor, we moeten het probleem nu aanpakken niet kijken naar de verleden tijd, toen wouden hun niet integreren zonder onze hulpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik ben een Nederlander
De overheid had meer respect kunnen uitdragen en gelijk beginnen met integratie in 1970 en 80
Ja, en is Cohen geen Jood dan, Over de Paus mag ik toch ook zeggen die Katholiek, en Over Ian Paisley, die Prod.....quote:
Je doet maar joh, mensen lekker in hokjes duwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef desiredbard het volgende:
Ja, en is Cohen geen Jood dan, Over de Paus mag ik toch ook zeggen die Katholiek, en Over Ian Paisley, die Prod.....
quote:Nee alleen omdat dze man zijn voorhuid mist, (je zou denken dat ie een lobotomie gehad had ipv een besnijdenis) en 6 miljoen van zijn geloofsgenoten door de nazi's om het leven gebracht zijn mag er niets gezegd worden over de lieve man.
Je hebt gelijk Meki, op straat werdt dat al veel langer geroepen, maar de politiek heeft het toen gruwelijk laten liggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik ben een Nederlander
De overheid had meer respect kunnen uitdragen en gelijk beginnen met integratie in 1970 en 80
Van jou zijn we hier niet anders gewend.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet maar joh, mensen lekker in hokjes duwen.
gelukkig valt het nog wel mee . alleen zitten we in A DAM met een zachtige aanpakquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:34 schreef pegakemi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Meki, op straat werdt dat al veel langer geroepen, maar de politiek heeft het toen gruwelijk laten liggen.
En nu zitten we met de resultaten ervan.
zucht. Je mag het beestje wel bij zijn naamnoemen, maar zoals jij doet er gelijk stereotype karaktereigenschappen of iets dergelijks aan toevoegen. Dat is generaliseren en ALTIJD fout.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Van jou zijn we hier niet anders gewend.
Maar dat is precies de pygmeeenmentaliteit dat de boel verziekt. Een beestje niet bij zijn naam noemen.
Je mag wel die atheist, die christen, die rotterdammer zeggen dat is allemaal prima ...maar die jood..... oh uit den boze....dat mag alleen door jodenhatende moslims geroepen worden, want dat is een andere cultuur , en dat moeten we vooral begrijpen...![]()
daar lopen overal Politie daar zou men hun gelijk slaan met een politieknuppelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:42 schreef desiredbard het volgende:
Ben het aangaande geslaagde immigratie niet geheel met je eens, er loopt nog teveel tuig rond want dit gebeurd ook in Rotterdam, Den Haag en omstreken en tal van andere plaatsen.
Dat Zachtige theedrinken is echter het perfecte voorbeeld op hoe de situatie ontstaan isen hoe we het vooral niet beter maken.
Meki, als dat tuig in Marokko zou flikken wat ze hier doen? Hoe zou daar op ingegrepen worden?
Je mag alles zeggen over die man, maar vergelijkingen van WO-II erbij slepen helpt dit topic geen zier verder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef desiredbard het volgende:
Nee alleen omdat dze man zijn voorhuid mist, (je zou denken dat ie een lobotomie gehad had ipv een besnijdenis) en 6 miljoen van zijn geloofsgenoten door de nazi's om het leven gebracht zijn mag er niets gezegd worden over de lieve man.
Een beetje provocatie..... om een stereotype domme reactie van bepaalde posters uit te lokken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat Cohen een jood is.....so fokkin what? Wat voor nut heeft het nou weer om dat hier aan toe te voegen? vertel me dat eens dan aub.
Dus je beschuldigt SCH en Meki van het ene, maar doet vervolgens exact hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef desiredbard het volgende:
Een beetje provocatie..... om een stereotype domme reactie van bepaalde posters uit te lokken.
omdat ik vorige keer was gebandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef pegakemi het volgende:
Meki ff oftopic, maar waarom ben je nog steeds woedend op FOK! ?
Dat bedoel ik. Dat is precies mijn punt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen over die man, maar vergelijkingen van WO-II erbij slepen helpt dit topic geen zier verder.
Notabene quote je mij waarin staat dat ik je in vele topicjes heb zien reageren, sterker nog ik kende je al voordat ik lid werd van FoK. Ik kwam een keer wat vragen op het forum van Speurders.nl en ergens was een heel topic aan jou gewijd, aan je malle advertenties die je daar had geplaatst wat wel humoristisch was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
zomaar beschuldig je me daarvan, jij kent me denk ik niet langer dan vandaag. jij zit met je vooroordelen ook nog tegen mij aan![]()
ik begrijp hun problemen jij nog niet. jij ziet dat enkel via de media . ik zie dat in het leven
Ohw? geloof me je ben niet de enige die wel eens tegen een ban oploopt, niet boos bliven vent.quote:
Juist denk je dat dat zou werken op loslopend tuig in welke stad in Nederland dan ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:45 schreef Meki het volgende:
[..]
daar lopen overal Politie daar zou men hun gelijk slaan met een politieknuppel
Wat doet jou vermoeden dat ze bijvoorbeeld Geert Wilders als burgemeester wel serieus zouden nemen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef desiredbard het volgende:
En denk jij dat (al dan niet meebrullende) fascistische leuzen roepende marokkanen/turken Cohen (als Jood) serieus nemen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat doet jou vermoeden dat ze bijvoorbeeld Geert Wilders als burgemeester wel serieus zouden nemen?
Ze zullen dan wel moeten... of het maatschappelijk gewenst is of niet...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat doet jou vermoeden dat ze bijvoorbeeld Geert Wilders als burgemeester wel serieus zouden nemen?
ik verdedig geen criminelen maar ik verdedig goede Marokkanen etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Notabene quote je mij waarin staat dat ik je in vele topicjes heb zien reageren, sterker nog ik kende je al voordat ik lid werd van FoK. Ik kwam een keer wat vragen op het forum van Speurders.nl en ergens was een heel topic aan jou gewijd, aan je malle advertenties die je daar had geplaatst wat wel humoristisch was.
Toen werd ik lid van FoK en zag ik je naam als topicstarter voorbij komen en ik wist nog wie je was en heb dus je reacties gelezen en toen pas begreep ik dat je een marokkaan was.
Dus Meki, ik ken je al een behoorlijk tijdje, en aan de hand van je postjes heb ik je leren kennen ja. Betaal de prijs voor je beroemdheid en leg je erbij neer dat je een open boek bent, oke?
Ah ... ok met zo'n kapsel.....maar ik acht die kans groter als Jobje. Dat is net zoiets als een demonstrattie van de klu klux klan..... als blanke agent kun je de "heren" mischien omleiden, moet je als zwarte proberen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Meki, meestal wel maar af en toe lijk jij ook "koste wat kost" te verdedigen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef Meki het volgende:
[..]
ik verdedig geen criminelen maar ik verdedig goede Marokkanen etc.
Oké jammer wel, het topic liep imo vrij rustig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:
Goed we naderen de 300 grens, ik stel voor dat we het topic ff laten rusten (in de koelkast) totdat we iets meer weten over het bestuurlijke debat (of andere toevoegende nieuwsfeitjes). Het blijft een beladen onderwerp omgeven door persoonlijke stokpaardjes. Maar ik wil er niet voor weglopen ('au contrair' zelfs).
Ik ben dat stompzinnige gekwetter van desiredbard echt zat en hoop dat jij daar als nieuwe mod een daad in gaat in stellen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:
Goed we naderen de 300 grens, ik stel voor dat we het topic ff laten rusten (in de koelkast) totdat we iets meer weten over het bestuurlijke debat (of andere toevoegende nieuwsfeitjes). Het blijft een beladen onderwerp omgeven door persoonlijke stokpaardjes. Maar ik wil er niet voor weglopen ('au contrair' zelfs).
je hebt 2 soorten Marokkanenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Meki, meestal wel maar af en toe lijk jij ook "koste wat kost" te verdedigen.
We horen veels te weinig nederlanmders (van marokkaanse afkomst) die marokkanen die de bpoel verzieken afzeiken.
Het is niet: Oh het zijn er maar en paar, de rest is lieve mensen....het is: het achterlijke tuig uit het rifgebergte moet zoich eens aanpassen. (Dat is niet gelijk aan iedere marokkaan is tuig). Maar het altijd vergoeilijken en met de mantel der multikul en liefde bedekken doet geen goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |