Je mag alles zeggen over die man, maar vergelijkingen van WO-II erbij slepen helpt dit topic geen zier verder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef desiredbard het volgende:
Nee alleen omdat dze man zijn voorhuid mist, (je zou denken dat ie een lobotomie gehad had ipv een besnijdenis) en 6 miljoen van zijn geloofsgenoten door de nazi's om het leven gebracht zijn mag er niets gezegd worden over de lieve man.
Een beetje provocatie..... om een stereotype domme reactie van bepaalde posters uit te lokken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat Cohen een jood is.....so fokkin what? Wat voor nut heeft het nou weer om dat hier aan toe te voegen? vertel me dat eens dan aub.
Dus je beschuldigt SCH en Meki van het ene, maar doet vervolgens exact hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef desiredbard het volgende:
Een beetje provocatie..... om een stereotype domme reactie van bepaalde posters uit te lokken.
omdat ik vorige keer was gebandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef pegakemi het volgende:
Meki ff oftopic, maar waarom ben je nog steeds woedend op FOK! ?
Dat bedoel ik. Dat is precies mijn punt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen over die man, maar vergelijkingen van WO-II erbij slepen helpt dit topic geen zier verder.
Notabene quote je mij waarin staat dat ik je in vele topicjes heb zien reageren, sterker nog ik kende je al voordat ik lid werd van FoK. Ik kwam een keer wat vragen op het forum van Speurders.nl en ergens was een heel topic aan jou gewijd, aan je malle advertenties die je daar had geplaatst wat wel humoristisch was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
zomaar beschuldig je me daarvan, jij kent me denk ik niet langer dan vandaag. jij zit met je vooroordelen ook nog tegen mij aan![]()
ik begrijp hun problemen jij nog niet. jij ziet dat enkel via de media . ik zie dat in het leven
Ohw? geloof me je ben niet de enige die wel eens tegen een ban oploopt, niet boos bliven vent.quote:
Juist denk je dat dat zou werken op loslopend tuig in welke stad in Nederland dan ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:45 schreef Meki het volgende:
[..]
daar lopen overal Politie daar zou men hun gelijk slaan met een politieknuppel
Wat doet jou vermoeden dat ze bijvoorbeeld Geert Wilders als burgemeester wel serieus zouden nemen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef desiredbard het volgende:
En denk jij dat (al dan niet meebrullende) fascistische leuzen roepende marokkanen/turken Cohen (als Jood) serieus nemen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat doet jou vermoeden dat ze bijvoorbeeld Geert Wilders als burgemeester wel serieus zouden nemen?
Ze zullen dan wel moeten... of het maatschappelijk gewenst is of niet...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat doet jou vermoeden dat ze bijvoorbeeld Geert Wilders als burgemeester wel serieus zouden nemen?
ik verdedig geen criminelen maar ik verdedig goede Marokkanen etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Notabene quote je mij waarin staat dat ik je in vele topicjes heb zien reageren, sterker nog ik kende je al voordat ik lid werd van FoK. Ik kwam een keer wat vragen op het forum van Speurders.nl en ergens was een heel topic aan jou gewijd, aan je malle advertenties die je daar had geplaatst wat wel humoristisch was.
Toen werd ik lid van FoK en zag ik je naam als topicstarter voorbij komen en ik wist nog wie je was en heb dus je reacties gelezen en toen pas begreep ik dat je een marokkaan was.
Dus Meki, ik ken je al een behoorlijk tijdje, en aan de hand van je postjes heb ik je leren kennen ja. Betaal de prijs voor je beroemdheid en leg je erbij neer dat je een open boek bent, oke?
Ah ... ok met zo'n kapsel.....maar ik acht die kans groter als Jobje. Dat is net zoiets als een demonstrattie van de klu klux klan..... als blanke agent kun je de "heren" mischien omleiden, moet je als zwarte proberen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Meki, meestal wel maar af en toe lijk jij ook "koste wat kost" te verdedigen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef Meki het volgende:
[..]
ik verdedig geen criminelen maar ik verdedig goede Marokkanen etc.
Oké jammer wel, het topic liep imo vrij rustig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:
Goed we naderen de 300 grens, ik stel voor dat we het topic ff laten rusten (in de koelkast) totdat we iets meer weten over het bestuurlijke debat (of andere toevoegende nieuwsfeitjes). Het blijft een beladen onderwerp omgeven door persoonlijke stokpaardjes. Maar ik wil er niet voor weglopen ('au contrair' zelfs).
Ik ben dat stompzinnige gekwetter van desiredbard echt zat en hoop dat jij daar als nieuwe mod een daad in gaat in stellen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:
Goed we naderen de 300 grens, ik stel voor dat we het topic ff laten rusten (in de koelkast) totdat we iets meer weten over het bestuurlijke debat (of andere toevoegende nieuwsfeitjes). Het blijft een beladen onderwerp omgeven door persoonlijke stokpaardjes. Maar ik wil er niet voor weglopen ('au contrair' zelfs).
je hebt 2 soorten Marokkanenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Meki, meestal wel maar af en toe lijk jij ook "koste wat kost" te verdedigen.
We horen veels te weinig nederlanmders (van marokkaanse afkomst) die marokkanen die de bpoel verzieken afzeiken.
Het is niet: Oh het zijn er maar en paar, de rest is lieve mensen....het is: het achterlijke tuig uit het rifgebergte moet zoich eens aanpassen. (Dat is niet gelijk aan iedere marokkaan is tuig). Maar het altijd vergoeilijken en met de mantel der multikul en liefde bedekken doet geen goed.
rustig... rustig.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben dat stompzinnige gekwetter van desiredbard echt zat en hoop dat jij daar als nieuwe mod een daad in gaat in stellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |