abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:47:28 #281
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34154006
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef desiredbard het volgende:
Nee alleen omdat dze man zijn voorhuid mist, (je zou denken dat ie een lobotomie gehad had ipv een besnijdenis) en 6 miljoen van zijn geloofsgenoten door de nazi's om het leven gebracht zijn mag er niets gezegd worden over de lieve man.
Je mag alles zeggen over die man, maar vergelijkingen van WO-II erbij slepen helpt dit topic geen zier verder.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:47:50 #282
95691 pegakemi
Te eigenwijs om dood te gaan
pi_34154019
Meki ff oftopic, maar waarom ben je nog steeds woedend op FOK! ?
pi_34154057
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Dat Cohen een jood is.....so fokkin what? Wat voor nut heeft het nou weer om dat hier aan toe te voegen? vertel me dat eens dan aub.
Een beetje provocatie..... om een stereotype domme reactie van bepaalde posters uit te lokken.
En als opbouw naar het feit dat ik niet denk dat een theedrinkende Jood enige invloed heeft op tuig dat "Hamas Hamas alle Joden aan het.... " loopt te zingen.
De man heeft geen ruggegraat, jaren lang zwak beleid gevoerd dat hiertoe geleid heeft (met de beste intenties weliswaar), en zijn ogen gaan maar niet open. En het verwijderen van zijn voorhuid/50% van zijn hersenen was een beetje schot voor open doel. (Ik bedoel zou de Mohel uitgeschoeten zijn ...ze zeggen dat mannen met hun lul denken)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34154137
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef desiredbard het volgende:
Een beetje provocatie..... om een stereotype domme reactie van bepaalde posters uit te lokken.
Dus je beschuldigt SCH en Meki van het ene, maar doet vervolgens exact hetzelfde?

Wat maakt jou dat dan?
pi_34154213
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef pegakemi het volgende:
Meki ff oftopic, maar waarom ben je nog steeds woedend op FOK! ?
omdat ik vorige keer was geband
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34154220
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Je mag alles zeggen over die man, maar vergelijkingen van WO-II erbij slepen helpt dit topic geen zier verder.
Dat bedoel ik. Dat is precies mijn punt.
Maar het feit dat dit gebeurd is neemt toch nog niet weg dat Cohen een Joodse naam heeft.
Zoals in de post hiervoor ben ik aan het opbouwen ben ik aan het opbouwen naar islamofascisme.
Maar je mag iedereen bij naam noemen, kleur wordt al moeilijker, maar je mag vanwege 60jaar geleden iemend geen Jood noemen? Het is een geloof, geen ras? , ik las tot mijn verbasing dat er een vereniging van marokkaanse Joden is in Nederland?

Nogmaals ik denk niet dat Cohen serieus genomen wordt door de islamgemeenschap.

We moeten hard optreden naar intollerant tuig, knuppel erover als mensen hun huis uitgetreitert worden.

*probeer het a.u.b. een beetje netjes te houden, er lezen namelijk ook goede moslims mee. *

[ Bericht 19% gewijzigd door Drugshond op 17-01-2006 12:00:49 ]
pi_34154329
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:30 schreef Meki het volgende:

[..]

zomaar beschuldig je me daarvan, jij kent me denk ik niet langer dan vandaag. jij zit met je vooroordelen ook nog tegen mij aan

ik begrijp hun problemen jij nog niet. jij ziet dat enkel via de media . ik zie dat in het leven
Notabene quote je mij waarin staat dat ik je in vele topicjes heb zien reageren, sterker nog ik kende je al voordat ik lid werd van FoK. Ik kwam een keer wat vragen op het forum van Speurders.nl en ergens was een heel topic aan jou gewijd, aan je malle advertenties die je daar had geplaatst wat wel humoristisch was.

Toen werd ik lid van FoK en zag ik je naam als topicstarter voorbij komen en ik wist nog wie je was en heb dus je reacties gelezen en toen pas begreep ik dat je een marokkaan was.

Dus Meki, ik ken je al een behoorlijk tijdje, en aan de hand van je postjes heb ik je leren kennen ja. Betaal de prijs voor je beroemdheid en leg je erbij neer dat je een open boek bent, oke?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:57:41 #288
95691 pegakemi
pi_34154334
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat ik vorige keer was geband
Ohw? geloof me je ben niet de enige die wel eens tegen een ban oploopt, niet boos bliven vent.
pi_34154458
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:45 schreef Meki het volgende:

[..]

daar lopen overal Politie daar zou men hun gelijk slaan met een politieknuppel
Juist denk je dat dat zou werken op loslopend tuig in welke stad in Nederland dan ook.
dat met een tikje van een tomfa een beetje respekt bijgebracht kan worden voor andermans bezittingen?

En denk jij dat (al dan niet meebrullende) fascistische leuzen roepende marokkanen/turken Cohen (als Jood) serieus nemen?
pi_34154539
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:01 schreef desiredbard het volgende:
En denk jij dat (al dan niet meebrullende) fascistische leuzen roepende marokkanen/turken Cohen (als Jood) serieus nemen?
Wat doet jou vermoeden dat ze bijvoorbeeld Geert Wilders als burgemeester wel serieus zouden nemen?
pi_34154607
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wat doet jou vermoeden dat ze bijvoorbeeld Geert Wilders als burgemeester wel serieus zouden nemen?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:06:47 #292
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34154645
quote:

[..]

Ze zullen dan wel moeten... of het maatschappelijk gewenst is of niet...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34154675
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Notabene quote je mij waarin staat dat ik je in vele topicjes heb zien reageren, sterker nog ik kende je al voordat ik lid werd van FoK. Ik kwam een keer wat vragen op het forum van Speurders.nl en ergens was een heel topic aan jou gewijd, aan je malle advertenties die je daar had geplaatst wat wel humoristisch was.

Toen werd ik lid van FoK en zag ik je naam als topicstarter voorbij komen en ik wist nog wie je was en heb dus je reacties gelezen en toen pas begreep ik dat je een marokkaan was.

Dus Meki, ik ken je al een behoorlijk tijdje, en aan de hand van je postjes heb ik je leren kennen ja. Betaal de prijs voor je beroemdheid en leg je erbij neer dat je een open boek bent, oke?
ik verdedig geen criminelen maar ik verdedig goede Marokkanen etc.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:08:19 #294
95691 pegakemi
pi_34154698
Geert als Burgemeester in A Dam??? brrrr wil je een burger oorlog?
pi_34154745
quote:

[..]

Ah ... ok met zo'n kapsel.....maar ik acht die kans groter als Jobje. Dat is net zoiets als een demonstrattie van de klu klux klan..... als blanke agent kun je de "heren" mischien omleiden, moet je als zwarte proberen.

Ik probeer te zeggen dat het gebreak aan respekt dat die jongens hebben nog versterkt wordt door de achternaam van Jobje.

En zoals Meki alk zegt "thuis" (en de heren voelen zich toch allemaal marokkaan) gaat de knuppel eroverheen. Mischien is het tijd dat Cohen om de gevoelens van heim-weh onder deze jongetjes te doen afnemen, een peletonnetje mepgrage ME-ers achter de hand houd. Gaan ze zich vast meer thuis voelen,
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:11:16 #296
89730 Drugshond
pi_34154804
Goed we naderen de 300 grens, ik stel voor dat we het topic ff laten rusten (in de koelkast) totdat we iets meer weten over het bestuurlijke debat (of andere toevoegende nieuwsfeitjes). Het blijft een beladen onderwerp omgeven door persoonlijke stokpaardjes. Maar ik wil er niet voor weglopen ('au contrair' zelfs).
pi_34154890
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef Meki het volgende:

[..]

ik verdedig geen criminelen maar ik verdedig goede Marokkanen etc.
Meki, meestal wel maar af en toe lijk jij ook "koste wat kost" te verdedigen.
We horen veels te weinig nederlanders (van marokkaanse afkomst) die marokkanen die de bpoel verzieken afzeiken.
Het is niet: Oh het zijn er maar en paar, de rest is lieve mensen....het is: het achterlijke tuig uit het rifgebergte moet zich eens aanpassen. (Dat is niet gelijk aan iedere marokkaan is tuig). Maar het altijd vergoeilijken en met de mantel der multikul en liefde bedekken doet geen goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door desiredbard op 17-01-2006 12:24:00 ]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:14:47 #298
95691 pegakemi
pi_34154923
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:
Goed we naderen de 300 grens, ik stel voor dat we het topic ff laten rusten (in de koelkast) totdat we iets meer weten over het bestuurlijke debat (of andere toevoegende nieuwsfeitjes). Het blijft een beladen onderwerp omgeven door persoonlijke stokpaardjes. Maar ik wil er niet voor weglopen ('au contrair' zelfs).
Oké jammer wel, het topic liep imo vrij rustig.
Ik kijk wel wanneer het topic weer geopend wordt.
pi_34154973
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:11 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben dat stompzinnige gekwetter van desiredbard echt zat en hoop dat jij daar als nieuwe mod een daad in gaat in stellen!
pi_34155105
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:13 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Meki, meestal wel maar af en toe lijk jij ook "koste wat kost" te verdedigen.
We horen veels te weinig nederlanmders (van marokkaanse afkomst) die marokkanen die de bpoel verzieken afzeiken.
Het is niet: Oh het zijn er maar en paar, de rest is lieve mensen....het is: het achterlijke tuig uit het rifgebergte moet zoich eens aanpassen. (Dat is niet gelijk aan iedere marokkaan is tuig). Maar het altijd vergoeilijken en met de mantel der multikul en liefde bedekken doet geen goed.
je hebt 2 soorten Marokkanen
Berbers en Marokkanen
net als 2 soorten Turken
Turken en Koerden
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:25:38 #301
89730 Drugshond
pi_34155244
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben dat stompzinnige gekwetter van desiredbard echt zat en hoop dat jij daar als nieuwe mod een daad in gaat in stellen!
rustig... rustig.
Ik probeer het topic (via een lichte edit) op de rails te houden. Maar de discussie voegt weinig toe behalve wat stokpaardjes. Ik zit eerder te wachten op wat aanvullende nieuwsfeitjes. Maar wil het best nog wel een kans geven (in een later stadium). Want daarvoor is het onderwerp hoe beladen dan ook wel vatbaar voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')