quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef Mirri het volgende:Met relatief wil ik vooral zeggen dat alle formules die hier op Aarde gelden wat bertreft tijd, snelheid etc, niet meer gelden als we het over de snelheid van het licht hebben.
Je bedoelt: de Wetten van Newton gelden niet meer als je de snelheid van het licht nadert. Dat is toch iets subtiel anders, en daarom bedacht Einstein destijds de Relativiteitstheorie.
quote:
Bedoel jij met heen-en-weer reizen in de tijd van rondgaande naar lineaire tijd gaan? Want dat is namelijk iets best wel onbekends, wat alles te maken heeft met andere dimensies, waar je maar in moet geloven.
Ik bedoel dat ik terug kan reizen naar bijvoorbeeld gister, of 2000 jaar geleden. Dat kan gewoon nog steeds niet, en ook theoretisch heeft het teveel haken en ogen om -naar de huidige inzichten- ooit wél mogelijk te worden.
Wat betreft die dimensies: wat bedoel je daarmee, en waarom 'moet je daar maar in geloven'?
quote:
Trouwens, ook een zeer leuk boek die gaat over dit soort dingen is "Het leven op de Nieuwe Aarde", van Steve Rother. De informatie in dat boek is voor een groot deel gechanneld van een Groep Engelen.
Lijkt me meer iets voor TRU