kansloos... voor sitcoms doen ze aan typcasting....quote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Ik door Brad Pitt. Of Jude Law, als Pitt zijn vrouw moet helpen met bevallen.
Misschien moet Beavje jou wél laten smeken.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die Franse rugbymenerenkalender klinkt als iets voor mij![]()
![]()
Linkje?![]()
Jim Carrey dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
kansloos... voor sitcoms doen ze aan typcasting....
te jongquote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Zhenar het volgende:
Jij wordt gespeeld door Christina Ricci
te oudquote:en ik door... door...Harrison Ford!
![]()
een spin-offquote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik weiger.!
En Ben ook.
Ik start wel mijn eigen, succesvolle comedy!
Dat zei Matt LeBlanc ook.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
Ik weiger.!
En Ben ook.
Ik start wel mijn eigen, succesvolle comedy!
Uniek in de tv-geschiedenis.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
een spin-offnog voor we de lucht in zijn
Voor de naaktscènes wel, ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Voor buup is toch een neger nodig?![]()
oh jij sukkel.....quote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik had gisteren dus helemaal geen kater, maar ik ben gewoon ziek![]()
Koorts, hoesten..... bleh
Of hij kijkt even in B&H.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien moet Beavje jou wél laten smeken.![]()
Sukkel??quote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh jij sukkel.....
nou ja, beterschap dan maar![]()
Bek houdenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef Zhenar het volgende:MB!!!
![]()
![]()
Brak en ziek ligt soms best dicht bij elkaar, kan iedereen gebeuren doos
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef Tania18 het volgende:
Het is zo klote, want ze is nog zo vrolijk. Maar ze heeft een tumor in haar bek en die is nu zo groot dat ze eigenlijk niet meer kan eten. De kans is nu heel groot dat hij knapt (en ze dus doodbloedt), of dat ze er in stikt. Ja, wat moet je dan
Maar bedankt allemaal
Damesruktopic: ook wel lekker, een Frans rugby team..quote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef Zhenar het volgende:
HeeBeeeeaaaaavje?
![]()
Doe mij eens een linkje naar die franserugbymenerennaakkalender of wat het ook is? Ik voel dat het mijn noodlot is deze kalender onder ogen te krijgen.![]()
![]()
![]()
Al was dat complete zip bestand van Beavje toch makkelijker.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Damesruktopic: ook wel lekker, een Frans rugby team..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |