Wat liefquote:Op maandag 16 januari 2006 19:20 schreef babette21 het volgende:
@ Tania: kut van je kat, 't heerst kennelijk... ik hoop dat mijn kat de jouwe in de kattenhemel opwacht
Ik kon zo snel niet een mooier kanten jurkje vinden.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef Tania18 het volgende:
Het is zo klote, want ze is nog zo vrolijk. Maar ze heeft een tumor in haar bek en die is nu zo groot dat ze eigenlijk niet meer kan eten. De kans is nu heel groot dat hij knapt (en ze dus doodbloedt), of dat ze er in stikt. Ja, wat moet je dan
Maar bedankt allemaal
ook al zo'n klotetumor...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef Tania18 het volgende:
Het is zo klote, want ze is nog zo vrolijk. Maar ze heeft een tumor in haar bek
Dat is ook erg. Ben je juist opgelucht dat ie weggehaald isquote:Op maandag 16 januari 2006 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook al zo'n klotetumor...bij die van ons hadden ze 'm nog weggehaald, maar een week later bleek ze helemaal onder te zitten... kansloos dus.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
Copyright van Fok! (onderaan) doet raar.
hoe stoerquote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Tania18 het volgende:
Maar ze heeft het toch nog een jaar volgehouden, terwijl ze haar maar een paar maanden gaven. De bikkel![]()
Dat je op dat soort dingen letquote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het verandert ook nog eens elke keer.
Jeej...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef Tania18 het volgende:
Het is zo klote, want ze is nog zo vrolijk. Maar ze heeft een tumor in haar bek en die is nu zo groot dat ze eigenlijk niet meer kan eten. De kans is nu heel groot dat hij knapt (en ze dus doodbloedt), of dat ze er in stikt. Ja, wat moet je dan
Maar bedankt allemaal
Nou ja, het blijft natuurlijk Bupa.quote:
Iddquote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
zeg niet om het één of ander, maar waar blijven onze Ava's nou?!??!
misschien dwing ik daar nog wat respect mee af tussens de IDO-ers![]()
Ja, wel zielig hè?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft natuurlijk Bupa..
Als mijn vrouw daar ooit in gaat trouwen, maak ik mezelf van kant!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Zhenar het volgende:
Dat jurkje van kant van jou, Buup, is trouwens bééééééldig!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft natuurlijk Bupa..
En bedankt, jongens.quote:
Dat zeggen we alleen omdat we van je houden hoor!quote:
Ach, hij weet zelf niet beter. Dat scheelt.quote:
precies, die zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 19:53 schreef Zhenar het volgende:
Die luie mods van SHO ook! Zouden nog eens wat van IDO kunnen leren!![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeggen we alleen omdat we van je houden hoor!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ach, hij weet zelf niet beter. Dat scheelt.
Hij zal best gelukkig zijn op zijn eigen manier.
Toevallig!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zeggen we alleen omdat we van je houden hoor!![]()
![]()
zie eerst maar eens een vrouw te scoren jijquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
Als mijn vrouw daar ooit in gaat trouwen, maak ik mezelf van kant!
Komt wel goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
zie eerst maar eens een vrouw te scoren jij![]()
Er is nog geeneens een FB-topic van staticquote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Bupatih het volgende:
Copyright van Fok! (onderaan) doet raar.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hee Sven, ik zal voor altijd lief zijn, geef me geen minpunten bij het Survival spel![]()
![]()
Kristin telt niet.quote:
Op het moment niks!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
vertel, wat is de stand van zaken?!![]()
snel, bel bewaking!! een indringer in SC!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef superhero87 het volgende:
Hee Sven, ik zal voor altijd lief zijn, geef me geen minpunten bij het Survival spel![]()
Wél met een mooi avatar.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
snel, bel bewaking!! een indringer in SC!!!
ik moest lachenquote:
Ik vroeg me al af waarom het alarm afging toen ik binnenkwam.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hello 911 emergency, there's a handsome guy in my house...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent geen indringerquote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vroeg me al af waarom het alarm afging toen ik binnenkwam..
Had wel gekund, ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moest lachen
maar eh: nee, dat zei je niet... maar 't had toch gekunt....
[je zit nu toch de hele dag tussen de hitsige studentes?! ]
Jawel, hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef superhero87 het volgende:
Mag ik niet meechatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |