raarquote:Op maandag 16 januari 2006 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brabants Dagblad, hetzelfde als het ED, alleen dan meer gericht op de regio Tilburg. Maar waarom er dan wél een heel verhaal over Feyenoord en Ajax staat en niet over PSV ontgaat mij een beetje. Er staat letterlijk geen 1 regel over PSV, alleen bij de uitslagen...![]()
khad toch ergens gelezen dat Hiddink wel van plan was om te stoppen als trainer omdat die dit jaar nog 60 jaar wordt en het tijd vindt om van het veld te stappen en zich meer toeleggen als TD, dus ik denk dat die sowieso blijft bij PSVquote:Op maandag 16 januari 2006 20:29 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind dat als Hiddink daadwerkelijk Rutten gaat aanstellen voor de komende jaren dat hij eigenlijk ook maar moet bijtekenen. Ik zou het een streek vinden om te vertrekken en ons zonder TD en met Rutten als trainer achter te laten
[..]
raar
lijkt me in dit topic inderdaad een toepasselijke term bij TDquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:25 schreef cultheld het volgende:
Ik ga voor technisch directeur.
Zuid Afrika wil hem ook hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef mcyodogg het volgende:
Zal Hiddink volgend seizoen dan weer bondscoach worden, denken jullie? ALs het zo zou zijn, zal het waarschijnlijk wel een Europees team worden, met het oog op het EK 2008 in Oostenrijk/Zwitserland.
Volgens mij gaat Hiddink aan het einde van het seizoen naar Real Madrid. Waarom anders laten ze daar die onbekende Spanjaard het seizoen afmaken?quote:
omdat er vrijwel überhaupt geen toptrainers beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Hiddink aan het einde van het seizoen naar Real Madrid. Waarom anders laten ze daar die onbekende Spanjaard het seizoen afmaken?
En dan vier jaar wachten op een WK? Ja, oke je hoeft je niet te kwalificeren, maar zelfs met Korea was hij niet vier jaar bezig.quote:
dat was ook mijn gedachtequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En dan vier jaar wachten op een WK? Ja, oke je hoeft je niet te kwalificeren, maar zelfs met Korea was hij niet vier jaar bezig.
Dat heeft ie afgezegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:44 schreef Neoktheone het volgende:
Rusland wil hem toch ook?
veel clubs mogen maar er zijn grenzenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:35 schreef Radegast het volgende:
Hiddink gaat na dit seizoen naar Arsenal, mark my words.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |