Standaar pesterij'tjes met "lelijk voetbal", "lucky psv".... Noem ze voor de rest zelf maar op.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat een ajacied jou lastig zal vallen hoor.....
Een ajacied die nu gaat lopen zieken is gek (al heeft hij wel gelijk natuurlijk)quote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Standaar pesterij'tjes met "lelijk voetbal", "lucky psv".... Noem ze voor de rest zelf maar op.
Zijn ze per definitie.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:10 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Een ajacied die nu gaat lopen zieken is gek (al heeft hij wel gelijk natuurlijk)
Met 'zijn' bedoel je 'hebben' toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:11 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zijn ze per definitie.![]()
Grapjas.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Met 'zijn' bedoel je 'hebben' toch?
Hoezo oud nieuws... Lees jij de krant altijd een week later ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:28 schreef cultheld het volgende:
Lucius wil naar een Engelse subtopper
Brabants Dagblad, hetzelfde als het ED, alleen dan meer gericht op de regio Tilburg. Maar waarom er dan wél een heel verhaal over Feyenoord en Ajax staat en niet over PSV ontgaat mij een beetje. Er staat letterlijk geen 1 regel over PSV, alleen bij de uitslagen...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke kranten lees jijAD en de Gelderlander hebben een stuk over PSV.
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:30 schreef DIJK het volgende:
[..]
Hoezo oud nieuws... Lees jij de krant altijd een week later ofzo?
Serieus, zoals hij voetbalde gisteren, dat had ik nog beter gekund. En ik zit op hockey.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:16 schreef JustJunior het volgende:
Ach ja, als Lamey zich daarna inhoudt, dan was er niets aan de hand geweest. Het zou wat overdreven geweest zijn om hem te wisselen
Heb je ook een bron? Opnieuw trouwensquote:Op maandag 16 januari 2006 17:19 schreef PLAE@ het volgende:
cocu kapt als Hiddink aan het einde van dit seizoen vertrekt. hij verwacht dan een grote leegstroom en heeft geen zin nog eens overnieuw te beginnen.
opnieuw?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je ook een bron? Opnieuw trouwens![]()
overnieuw bestaat niet, opnieuw welquote:Op maandag 16 januari 2006 17:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
opnieuw?
en nee ik heb geen bron voor je![]()
Lees eens terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |