Tja, in tegenstelling tot andere trolls probeert die luukbes nog inhoudelijk te reageren.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef Nashje het volgende:
Roeni3 niet op reageren.
Werk van Beenhakker meer, die haalde Mido en coquote:Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n ramp dan als Adriaanse terug zou komen?!?
Het is geen sympathieke vent, maar dat interesseert me op het moment geen reet. Ik wil resultaten zien, en als het kan gepaard met goed voetbal. Koeman heeft 2 jaar geprofiteerd van het werk van Adriaanse.
Van mij mag hij komen
Daarmee ben ik het niet helemaal eens. Mijns insziens is de fout waar ajax nu al 2 jaar onder lijdt het ontslaan van Adriaanse en Koeman in de plaats zetten. Dat sloeg gewoon helemaal nergens op. Ja, Adriaanse heeft zn bekkie bij zich en zei wat over Van Basten, oeioeioei. Ik heb geen ajacied gehoord die het oneens was met zijn ontslag. Ajas was onder Adriaanse ook kampioen geworden dat jaar, en had PSV vorig jaar veel meer weerstand kunnen bieden.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er moet in ieder geval vooruitgang in zitten en zie jij dat? Dat steeds de verkeerde trainers aangesteld worden kunnen de supporters ook weinig aan doen he
Hij had er een halfjaar terug wel oren naar, alleen de aanwezigheid van Arie van Eijden weerhoude hem ervan.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:43 schreef ErikT het volgende:
Terugkomen doet hij natuurlijk nooit. Hij is malle Pietje niet. Kan hij weer helemaal opnieuw beginnen. En de beste spelers zijn weg. (Chivu, VDV en Ibrahimovic)
Auw.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij had er een halfjaar terug wel oren naar, alleen de aanwezigheid van Arie van Eijden weerhoude hem ervan.
Ik zag gister tijdens een gesprek met Stijn Vreven bij Café de sport zijn drift even, Typische ajax rechtsbuitenquote:
Want? Jij vindt dat hij het goed doet ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
Wat mij betreft praten we tot het einde van dit seizoen niet over vervanging van Blind![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Hebben we de opvolger voor de Jong al in huis?
Vol Beloften: Murat Yildirim
Toch nog een lichtpuntje in deze donkere tijden![]()
quote:[Krant/tijdschrift/website: Metro/VI/vi.nl, voetbalzone, ajax.nl.
Het lijkt me ook goed om eens effe te wachten met de eeuwige doorstroming. Als zo'n gast nu doorbreekt is ie op z'n 22e weg. Dan wacht ik liever tot er een mooie generatie van mannetjes is die 19/20/21 zijn en dan gezamenlijk doorbreken dan zoals het op dit moment gaat.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Favoriete club behalve Ajax: Juventus omdat zij meestal maar met 1-0 winnen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Komt sowieso niet over als een helder licht.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Favoriete club behalve Ajax: Juventus omdat zij meestal maar met 1-0 winnen.
Gelijk afschrijven
Ik ga nog liever dood dan dat ik hem nog eenmaal in trainingspak bij Ajax zie.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n ramp dan als Adriaanse terug zou komen?!?
Het is geen sympathieke vent, maar dat interesseert me op het moment geen reet. Ik wil resultaten zien, en als het kan gepaard met goed voetbal. Koeman heeft 2 jaar geprofiteerd van het werk van Adriaanse.
Van mij mag hij komen
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik hem nog eenmaal in trainingspak bij Ajax zie.
Die 'gast' breekt niet eens door. Daarvoor mist hij alle kwaliteiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook goed om eens effe te wachten met de eeuwige doorstroming. Als zo'n gast nu doorbreekt is ie op z'n 22e weg. Dan wacht ik liever tot er een mooie generatie van mannetjes is die 19/20/21 zijn en dan gezamenlijk doorbreken dan zoals het op dit moment gaat.
Lengte: 1.69 m. Gewicht: 63 kg.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Haha, net zo lang als me vriendin en maar 10 kilo zwaarderquote:
En daar komen we nu pas opquote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef devv05 het volgende:
Yeah, vanaf nu gaan we gewoon Ajacieden afzeiken al voordat ze in de basis staan!
Aub zeg. Leuke speler voor bij een gelijkspel om nog iets proberen te forceren, want tis echt een momentenvoetballer. Voor de rest komt ie gewoon veel te kort.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Schandalig zeg, dat gedrag jegens Nourdin.
Heb ook een column geschreven over deze pure Ajax-voetballer, die gewoon moet blijven. Kom op Nourdin, laat die blinden maar fluiten!
Ja, dus? Ik heb niemand Blind rot op horen roepen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aub zeg. Leuke speler voor bij een gelijkspel om nog iets proberen te forceren, want tis echt een momentenvoetballer. Voor de rest komt ie gewoon veel te kort.
Het is gewoon een ietsje mindere versie van Richard Witschge. Waarom lees je deze week nog wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aub zeg. Leuke speler voor bij een gelijkspel om nog iets proberen te forceren, want tis echt een momentenvoetballer. Voor de rest komt ie gewoon veel te kort.
Zie dan toch echt meer in Foppe de Haan als in Gert Jan Verbeek. Foppe heeft bij NLD-21 laten zien dat hij ze aanvallend kan laten spelen. Ook heeft hij de critici die zeiden dat hij nooit met de ego's van deze "sterretjes" zou kunnen omgaan bewezen dat ze het fout hadden.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En daar komen we nu pas opHadden we veel eerder moeten weten!
Overigens kreeg ik vandaag ineens de vage gedachte met Gert Jan Verbeek als coach. Waarom weet ik ook niet precies. Bij namen als Trappatoni en dergelijke heb ik niets
We kunnen niet wachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is gewoon een ietsje mindere versie van Richard Witschge. Waarom lees je deze week nog wel.
De ASD komt iedere keer weer met een statement dat DB niets verkeerd doet, uitfluiten is dan ook not-done. Maar volgens mij is dit puur gebaseerd op medelijden met deze echte Ajacied, maar met dat soort sentimenten heb ik niet zoveel. Ik ben supporter van Ajax, ik wil mannen zien die ervoor gaan, ik wil weer meedoen voor de prijzen, ik wil weer acceptabel voetbal zien, kortom: ik wil Ajax terug!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik heb niemand Blind rot op horen roepen.
Galásek weg, Nourdin blijven. Simpel zat.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten.
Galasek krijgt deze week duidelijkheid, Nourdin ook. Grygera wil misschien niet z'n contract verlengen als dat van Galasek niet verlengt wordt.
vind je nourdin dan echt meerwaarde hebben?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Galásek weg, Nourdin blijven. Simpel zat.
Wacht maar af. Hij is zeker in de breedte en als linkermiddenvelder gewoon bruikbaar en een typische Ajax-speler.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
vind je nourdin dan echt meerwaarde hebben?
en vond je hem niet duidelijk de slechtste van het veld gister?
Ik weet dat er rond ajax een anti-boukhari klimaat hangt wat soms tot overdreven negatieve reacties leidt en tot weinig waardering leidt als hij wel goed speelt maar hij speelde zo slecht, dat moet toch ook jij zien?
Ik wil mijzelf niet kortzichtig noemen, daarnaast heb ik ook niet zoveel met uitfluiten. Goed, je laat je ongenoegen blijken richting trainer/coah en bestuur, maar de speler in kwestie zal er niet beter van gaan presteren. Maar de manier waarop Ajax nu voetbalt, is Ajax-onwaardig en Nourdin Boukhari is wel het absolute dieptepunt. Overigens ben een een voorstander van een net afscheid van Danny Blind, maar alleen als we een goede opvolger kunnen halen en ik ben bang dat dat de zwaarste klus wordt.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Pienaar en Boukhari zijn gewoon goede spelers. Evenals Maxwell en Sneijder. Maar ja, velen gaan voor het makkelijk uitfluiten van een speler, terwijl de zogenaamde sterren gespaard worden. Makkelijk en kortzichtig.
Waarom? Het dieptepunt is dan nog eerder Rosales of Galásek.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik wil mijzelf niet kortzichtig noemen, daarnaast heb ik ook niet zoveel met uitfluiten. Goed, je laat je ongenoegen blijken richting trainer/coah en bestuur, maar de speler in kwestie zal er niet beter van gaan presteren. Maar de manier waarop Ajax nu voetbalt, is Ajax-onwaardig en Nourdin Boukhari is wel het absolute dieptepunt. Overigens ben een een voorstander van een net afscheid van Danny Blind, maar alleen als we een goede opvolger kunnen halen en ik ben bang dat dat de zwaarste klus wordt.
dat rijtje is naar mijn mening behoorlijk correct en heeft goed de echte pijnpunten weer. Ik kan me er in ieder geval in vinden. Helaas kan hij het waarschijnlijk over 5 maanden weer gebruiken, want ik zie niets veranderen. Hopelijk is van Geel met iets goed bezig.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:58 schreef M0NTANA het volgende:
De beste man heeft datzelfde rijtje al eens in een andere column gebruikt, beetje goedkoop oprakelen dus.
Ze zijn in ieder geval minder kritisch ( en dat moet ook wel ). Maar ik waardeer dat superkritische ajax publiek veel meer. Alleen bij goed voetbal een beloning geven vanaf de tribune.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:02 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word zo moe van het gezwam dat men in Rotterdam zogenaamd altijd achter de ploeg blijft staan. Als het daar minder gaat zakt het sneller dan in de arena naar 30.000 toeschouwers hoor. En zijn we die Amstel-cup finale alweer vergeten?
![]()
Beter voor hem.quote:'Julien Escude tekent morgen bij Sevilla'
Maandag 16 januari, door SV, Amsterdam, 19.34u GMT+01.00, Skysports
De zaakwaarnemer van Julien Escude heeft bekend gemaakt dat zijn client morgen een contract tekent bij het Spaanse Sevilla FC. De Fransman is weer fit en kan dus door de medische keuring.
Dat meldt Skysports. 'Ik ga morgen met Escude naar Spanje om het contract te complementeren', aldus Bruno Satin, die bevestigt dat de transfer eerder niet rond is geweest.
Sevilla heeft nog veel geld van die transfer van Baptista, dus het zullen wel enkele miljoenen zijn denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef VoreG het volgende:
Wat krijgen we ervoor
Schilder speelt in het 2e toch altijd op het middenveld?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Nee, Schilder kan linksback en centraal hebben we ook wel een paar opties.
Nee hoor, maar we missen een echte snelle centrale verdediger imo. Gister ook gezien met Denneboomquote:Op maandag 16 januari 2006 20:21 schreef PLAE@ het volgende:
Alsjeblieft zeg. Escude verkopen en dan meteen weer iets nieuws halen.
teringjij bent wel ingebakken in die afbraakcultuur van de laatste jaren he.
16/1/2006 - Escudé morgen al speler van Sevilla?quote:
quote:16/1/2006 - Jong Ajax verslaat Jong PSV door doelpunt Babel [update]
(Gepost door RvN)
Jong Ajax heeft maandagavond Jong PSV met 1-0 verslagen. Ryan Babel was de matchwinnaar. In de tweede helft van het beloftenduel maakte hij het enige doelpunt van de wedstrijd. Het duel wordt in Amsterdam gespeeld in het kader van de beloftencompetitie. Beide teams staan in de onderste regionen. Ajax klom daarmee nadrukkelijk uit de degradatiezone.
Met de miljoenen die zij van Real Madrid ontvingen voor Sergio Ramos en Julio Baptista mogen ze Nourdin Boukhari, Yannis Anastasiou, Bogdan Lobont en Hans Vonk ook wel van ons kopen!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Sevilla is toch een leuke club voor Julien. Met wat geluk vangen ze er ook goed voor, ze hebben daar geld zat.
Als Sevilla toch in onderhandeling is met Ajax, mogen we nog wel meer overbodige spelers proberen kwijt te raken en de door mij genoemde Nourdin Boukhari, Yannis Anastasiou, Bogdan Lobont en Hans Vonk hoeven van mij niet meer per sé in actie te komen voor Ajax, het zijn dure reservespelers.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als Sevilla toch in onderhandeling is met Ajax, mogen we nog wel meer overbodige spelers proberen kwijt te raken en de door mij genoemde Nourdin Boukhari, Yannis Anastasiou, Bogdan Lobont en Hans Vonk hoeven van mij niet meer per sé in actie te komen voor Ajax, het zijn dure reservespelers.
Hoe heet ook alweer die fantastische linksback van jullie uit engeland die voor meerdere tonnen op de loonlijst staat? De beste man werd op aanraden van waterreus aangetrokkenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef cultheld het volgende:
Het grappige is dat Juanfran niet eens is gescout door Ajax. Toen Ajax aangaf op zoek te gaan naar een linksback, werden door zaakwaarnemers diverse spelers aangeboden. Bij Juanfran hapte Ajax toe.
Dat was sarcastisch bedoeld, naar aanleiding van de opmerking dat Sevilla veel geld te besteden heeft. Het maakt mij persoonlijk niet uit waar ze heen gaan, als ze maar gaan!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Nashje het volgende:
[..]. Dus moeten ze allemaal maar naar Sevilla gaan.
Weg is weg.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Nashje het volgende:
[..]. Dus moeten ze allemaal maar naar Sevilla gaan.
Waar onze concurrenten Feyenoord en PSV altijd lopen te kutten met linksbacks, hebben wij nu drie toppers onder contract, maar ik zou er graag één inruilen voor een rechts- of linksbuiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer die fantastische linksback van jullie uit engeland die voor meerdere tonnen op de loonlijst staat? De beste man werd op aanraden van waterreus aangetrokken![]()
![]()
![]()
Oke. Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeld, naar aanleiding van de opmerking dat Sevilla veel geld te besteden heeft. Het maakt mij persoonlijk niet uit waar ze heen gaan, als ze maar gaan!
Daar hebben we de persoonlijke sponsor van Johnny.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:10 schreef Sloggi het volgende:
't Begint nu toch wel trieste vormen aan te nemen, die resultaten van jullie.
Maar dat hadden jullie zelf ook al door hè
Cynisme?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Sloggi het volgende:
Zou Van Geel zijn positie al onder druk staan?
Toch jammer, ondanks m'n lichte niet-voorkeur voor Julien.quote:Julien Escudé verruilt Ajax voor Sevilla
16/1/2006 20:53
Julien Escudé is in onderhandeling met Sevilla. De Fransman die bij Ajax op het tweede spoor is beland, kan bij de Spanjaarden een contract voor drieëneenhalf seizoen tekenen.
Hoewel vorig seizoen nog aanvoerder, komt Escudé dit seizoen niet meer voor in de plannen van trainer Danny Blind. De Fransman kampte daarnaast lange tijd met een rugblessure. Hij speelde in hett lopende seizoen pas twee wedstrijden voor de Amsterdammers.
De linksbenige verdediger kwam in de zomer van 2003 over van Stade Rennes. In zijn eerste twee seizoenen was de Fransman basisspeler. Escudé speelde 61 wedstrijden voor Ajax (6 goals).
Ga dan lekker pitten joh......quote:Op maandag 16 januari 2006 20:02 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word zo moe van het gezwam dat men in Rotterdam zogenaamd altijd achter de ploeg blijft staan. Als het daar minder gaat zakt het sneller dan in de arena naar 30.000 toeschouwers hoor
De titel suggereert iets anders dan het bericht.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef Nashje het volgende:
Escude vertrekt zeker!!
[..]
Toch jammer, ondanks m'n lichte niet-voorkeur voor Julien.
Dat is VI he. Ik verwacht dat ie morgen tekent.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
De titel suggereert iets anders dan het bericht.
Hij heeft wel gelijk, alleen omdat in Rotterdam de "Harde kern" meer herrie maakt lijkt het voller, maar vorig jaar was het bezoekers aantal bij thuiswedstrijden van Feyenoord best trietstquote:Op maandag 16 januari 2006 21:25 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Ga dan lekker pitten joh......![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |