Favoriete club behalve Ajax: Juventus omdat zij meestal maar met 1-0 winnen.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Hebben we de opvolger voor de Jong al in huis?
Vol Beloften: Murat Yildirim
Toch nog een lichtpuntje in deze donkere tijden![]()
Komt sowieso niet over als een helder licht.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Favoriete club behalve Ajax: Juventus omdat zij meestal maar met 1-0 winnen.
Gelijk afschrijven
Ik ga nog liever dood dan dat ik hem nog eenmaal in trainingspak bij Ajax zie.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n ramp dan als Adriaanse terug zou komen?!?
Het is geen sympathieke vent, maar dat interesseert me op het moment geen reet. Ik wil resultaten zien, en als het kan gepaard met goed voetbal. Koeman heeft 2 jaar geprofiteerd van het werk van Adriaanse.
Van mij mag hij komen
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan dat ik hem nog eenmaal in trainingspak bij Ajax zie.
Die 'gast' breekt niet eens door. Daarvoor mist hij alle kwaliteiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het lijkt me ook goed om eens effe te wachten met de eeuwige doorstroming. Als zo'n gast nu doorbreekt is ie op z'n 22e weg. Dan wacht ik liever tot er een mooie generatie van mannetjes is die 19/20/21 zijn en dan gezamenlijk doorbreken dan zoals het op dit moment gaat.
Lengte: 1.69 m. Gewicht: 63 kg.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Hebben we de opvolger voor de Jong al in huis?
Vol Beloften: Murat Yildirim
Toch nog een lichtpuntje in deze donkere tijden![]()
Haha, net zo lang als me vriendin en maar 10 kilo zwaarderquote:
En daar komen we nu pas opquote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef devv05 het volgende:
Yeah, vanaf nu gaan we gewoon Ajacieden afzeiken al voordat ze in de basis staan!
Aub zeg. Leuke speler voor bij een gelijkspel om nog iets proberen te forceren, want tis echt een momentenvoetballer. Voor de rest komt ie gewoon veel te kort.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Schandalig zeg, dat gedrag jegens Nourdin.
Heb ook een column geschreven over deze pure Ajax-voetballer, die gewoon moet blijven. Kom op Nourdin, laat die blinden maar fluiten!
Ja, dus? Ik heb niemand Blind rot op horen roepen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aub zeg. Leuke speler voor bij een gelijkspel om nog iets proberen te forceren, want tis echt een momentenvoetballer. Voor de rest komt ie gewoon veel te kort.
Het is gewoon een ietsje mindere versie van Richard Witschge. Waarom lees je deze week nog wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Aub zeg. Leuke speler voor bij een gelijkspel om nog iets proberen te forceren, want tis echt een momentenvoetballer. Voor de rest komt ie gewoon veel te kort.
Zie dan toch echt meer in Foppe de Haan als in Gert Jan Verbeek. Foppe heeft bij NLD-21 laten zien dat hij ze aanvallend kan laten spelen. Ook heeft hij de critici die zeiden dat hij nooit met de ego's van deze "sterretjes" zou kunnen omgaan bewezen dat ze het fout hadden.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En daar komen we nu pas opHadden we veel eerder moeten weten!
Overigens kreeg ik vandaag ineens de vage gedachte met Gert Jan Verbeek als coach. Waarom weet ik ook niet precies. Bij namen als Trappatoni en dergelijke heb ik niets
We kunnen niet wachten.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het is gewoon een ietsje mindere versie van Richard Witschge. Waarom lees je deze week nog wel.
De ASD komt iedere keer weer met een statement dat DB niets verkeerd doet, uitfluiten is dan ook not-done. Maar volgens mij is dit puur gebaseerd op medelijden met deze echte Ajacied, maar met dat soort sentimenten heb ik niet zoveel. Ik ben supporter van Ajax, ik wil mannen zien die ervoor gaan, ik wil weer meedoen voor de prijzen, ik wil weer acceptabel voetbal zien, kortom: ik wil Ajax terug!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik heb niemand Blind rot op horen roepen.
Galásek weg, Nourdin blijven. Simpel zat.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten.
Galasek krijgt deze week duidelijkheid, Nourdin ook. Grygera wil misschien niet z'n contract verlengen als dat van Galasek niet verlengt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |