Die luxaflex heb ik expres laten zitten. Het suggereert dat de strepen op het lichaam van het model daardoor veroorzaakt worden. Dat kan overigens niet, want de luxalflex hangt schuin achter haar, terwijl de zon van schuin voor haar komt.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
Wat vind je er niet mooi aan?
Ik voor mij vind dat er teveel zwart in de foto zit. Rechts van de rechterborst had er volgens mij al gesneden kunnen worden.
Ik neem aan dat jij betere foto's hebt om te laten zien dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Slecht ... lijkt een beetje op elephant man met die uitstulpingen en van "low key" heb je geen kaas gegeten.
Er staat dan ook "experimenteren". Wat je met het eerste deel van je post probeert duidelijk te maken ontgaat me een beetje. Is het nou kritiek op het poseren, of op het model? Die "uitstulpingen" zijn vrij normaal bij een volwassen vrouw hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Slecht ... lijkt een beetje op elephant man met die uitstulpingen en van "low key" heb je geen kaas gegeten.
Wat voor afbeeldingen projecteer je? Gewone bitmapjes met random figuurtjes?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef blackbully het volgende:
hier kan ik natuurlijk niet achterblijven zonder mooi verkapte tvp
een klein jaar geleden ben ik begonnen met het spelen met wat creative verlichting.
een beamer leek me wel leuk om wat effecten mee te creeren, dit bleek lastiger als het klinkt.
veel motiven maken je foto plat. ze halen de diepte er uit.
dit is 1 van de foto's die ik echter wel goed gelukt vind.
[afbeelding]
hier onder een voorbeeld van een foto uit dezelfde reeks maar met een andere print geprojecteerd.
dit is dus naar mijn mening totaal mislukt. er mist wat diepte werking, en door de sterk gefocuste lichtbron ook erg strake schaduwlijnen die de foto er ook niet mooier op maken.
[afbeelding]
ps. het nadeel van het projecteren met een beamer is dat de pixels van de projectie zichtbaar worden. dus met een diaprojector zal bv. beter gaan maar die heb ik jammergenoeg nog niet in het bezit (evenals een camera waar een rolletje in past)
ik heb zelf wat aangeklooit met photoshop en als schermbeveiliging van mijn pc tevoorschijn getoverd. zo kun je 1 kleine afbeelding laten herhalen tot het een vullend plaatje word. zoals bij de blokjes dat waren dus maar 2 zwarte en 2 wittequote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat voor afbeeldingen projecteer je? Gewone bitmapjes met random figuurtjes?
Ik vind het jammer dat het met het blokkenpatroon het lichte gedeelte groenig is geworden.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind die 2de met het blokkenpatroon juist erg mooi!
Die tweede is mooi!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef blackbully het volgende:
hier kan ik natuurlijk niet achterblijven zonder mooi verkapte tvp
een klein jaar geleden ben ik begonnen met het spelen met wat creative verlichting.
een beamer leek me wel leuk om wat effecten mee te creeren, dit bleek lastiger als het klinkt.
veel motiven maken je foto plat. ze halen de diepte er uit.
dit is 1 van de foto's die ik echter wel goed gelukt vind.
[afbeelding]
hier onder een voorbeeld van een foto uit dezelfde reeks maar met een andere print geprojecteerd.
dit is dus naar mijn mening totaal mislukt. er mist wat diepte werking, en door de sterk gefocuste lichtbron ook erg strake schaduwlijnen die de foto er ook niet mooier op maken.
[afbeelding]
ps. het nadeel van het projecteren met een beamer is dat de pixels van de projectie zichtbaar worden. dus met een diaprojector zal bv. beter gaan maar die heb ik jammergenoeg nog niet in het bezit (evenals een camera waar een rolletje in past)
Ehm.. wat?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Schanulleke het volgende:
Is dat niet weg te soepen?
Persoonlijk vind ik deze wat minder geschikt eigenlijk. Het lijkt nu op een bijzonder enge huidverbranding oid (sorry, te veel voorlichtings-blarenfilms gezien bij de Luchtmacht).quote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef blackbully het volgende:
windows heeft zelf trouwens ook een leuke maan om te MOONEN
[afbeelding]
zulk soort plaatjes heb ik dus gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |