abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 22:55:55 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34104246
Allereerst voor iedereen: In dit topic gelden regels, en die staan hier. Weliswaar is dat een ander forum, maar de regels kun je onverkort doortrekken naar dit topic. Daarboven gelden de regels van Fok!. Daar waar Fok afwijkende (strengere) regels kent, gelden de regels van Fok!. In geval van twijfel beslissen de mods en de admins.

Daarnaast (vooral voor de reagluurders): dit topic is niet bedoeld om modellen te bespreken, daarvoor kun je naar de S&G sectie van US. Reacties die over de modellen gaan, en niet over de foto of de pose van het model daarop, zullen worden verwijderd. Commentaar over de foto kun je kwijt in het FOT FB-topic, wanneer je je twijfels hebt over het voldoen aan de policy.

Hier kun je foto's kwijt met (semi-)naaktmodelen. Post ze niet zomaar zonder commentaar, maar zet er een kort verhaaltje bij over de sessie, de gebruikte techniek, en wat je probeerde te maken. Vragen stellen mag natuurlijk ook, maar als je model wilt zijn verwijzen we je graag naar het fotografen en modellen ontmoetingstopic op FOT.

de OP vind je hier

[ Bericht 3% gewijzigd door RonaldV op 15-01-2006 23:19:46 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 15 januari 2006 @ 22:56:07 #2
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34104253
Ik zal zelf maar beginnen:

Afgelopen zomer zat ik wat te experimenteren met low-key en high-key. Het bleek niet eens zo heel erg moeilijk te zijn, al moet ik nog wel veel oefenen. Het kunstje is redelijk simpel in de basis: verduister een ruimte op één raam (met zonlicht erop) na. Het zonlicht laat je op het model vallen, en je belichting stel je in op de plekken waar het zonlcht valt. Hierdoor valt de rest automatisch veel donkerder uit, in dit geval zelfs de lichte muren op de achtergrond.

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34104377
Ik vind de foto niet zo mooi. sorry.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:09:04 #4
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_34104836
Wat vind je er niet mooi aan?

Ik voor mij vind dat er teveel zwart in de foto zit. Rechts van de rechterborst had er volgens mij al gesneden kunnen worden.
Life is what you make it.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:15:28 #5
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34105174
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:09 schreef Schanulleke het volgende:
Wat vind je er niet mooi aan?

Ik voor mij vind dat er teveel zwart in de foto zit. Rechts van de rechterborst had er volgens mij al gesneden kunnen worden.
Die luxaflex heb ik expres laten zitten. Het suggereert dat de strepen op het lichaam van het model daardoor veroorzaakt worden. Dat kan overigens niet, want de luxalflex hangt schuin achter haar, terwijl de zon van schuin voor haar komt.
- Privacy Matters
pi_34105455
Slecht ... lijkt een beetje op elephant man met die uitstulpingen en van "low key" heb je geen kaas gegeten.
pi_34105783
De hele foto spreekt mij ook niet aan, qua belichting niet maar ook de pose niet. De vormen komen erg raar uit op deze manier, het geheel doet mij op de een of andere manier aan een larve denken. In elk geval geen fijne positieve associatie..
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  zondag 15 januari 2006 @ 23:29:55 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_34105821
Dan nog zou het kunnen, als er een spiegelend oppervlak was.
Ik had wel al het vermoeden dat het bewust was, je bent nu eenmaal niet iemand die rucksichtloss foto's op het forum plempt.
Jij hebt een andere keuze keuze gemaakt dan ik zou maken.
(genoeg gepraat. Ik heb de foto's niet om ontopic te gaan)
  zondag 15 januari 2006 @ 23:31:37 #9
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_34105888
hier kan ik natuurlijk niet achterblijven zonder mooi verkapte tvp

een klein jaar geleden ben ik begonnen met het spelen met wat creative verlichting.
een beamer leek me wel leuk om wat effecten mee te creeren, dit bleek lastiger als het klinkt.
veel motiven maken je foto plat. ze halen de diepte er uit.
dit is 1 van de foto's die ik echter wel goed gelukt vind.

hier onder een voorbeeld van een foto uit dezelfde reeks maar met een andere print geprojecteerd.
dit is dus naar mijn mening totaal mislukt. er mist wat diepte werking, en door de sterk gefocuste lichtbron ook erg strake schaduwlijnen die de foto er ook niet mooier op maken.

ps. het nadeel van het projecteren met een beamer is dat de pixels van de projectie zichtbaar worden. dus met een diaprojector zal bv. beter gaan maar die heb ik jammergenoeg nog niet in het bezit (evenals een camera waar een rolletje in past)
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  zondag 15 januari 2006 @ 23:32:15 #10
40714 Subhuman
Televised confession
pi_34105906
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Slecht ... lijkt een beetje op elephant man met die uitstulpingen en van "low key" heb je geen kaas gegeten.
Ik neem aan dat jij betere foto's hebt om te laten zien dan?

Oftewel post even op een normale manier.
  zondag 15 januari 2006 @ 23:34:58 #11
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34106023
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Er staat dan ook "experimenteren". Wat je met het eerste deel van je post probeert duidelijk te maken ontgaat me een beetje. Is het nou kritiek op het poseren, of op het model? Die "uitstulpingen" zijn vrij normaal bij een volwassen vrouw hoor!
- Privacy Matters
  zondag 15 januari 2006 @ 23:37:59 #12
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34106166
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef blackbully het volgende:

een klein jaar geleden ben ik begonnen met het spelen met wat creative verlichting.
een beamer leek me wel leuk om wat effecten mee te creeren, dit bleek lastiger als het klinkt.
[afbeelding]

hier onder een voorbeeld van een foto uit dezelfde reeks maar met een andere print geprojecteerd.
dit is dus naar mijn mening totaal mislukt. er mist wat diepte werking, en door de sterk gefocuste lichtbron ook erg strake schaduwlijnen die de foto er ook niet mooier op maken.

[afbeelding]

ps. het nadeel van het projecteren met een beamer is dat de pixels van de projectie zichtbaar worden. dus met een diaprojector zal bv. beter gaan maar die heb ik jammergenoeg nog niet in het bezit (evenals een camera waar een rolletje in past)
Wat voor afbeeldingen projecteer je? Gewone bitmapjes met random figuurtjes?
- Privacy Matters
pi_34106385
Wow. Nette foto's RonaldV en blackbully .
Kijken wie ik kan aankijken om naakt te fotograferen
  zondag 15 januari 2006 @ 23:43:49 #14
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_34106402
Ik vind die 2de met het blokkenpatroon juist erg mooi!
  zondag 15 januari 2006 @ 23:45:26 #15
68154 blackbully
pi_34106461
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wat voor afbeeldingen projecteer je? Gewone bitmapjes met random figuurtjes?
ik heb zelf wat aangeklooit met photoshop en als schermbeveiliging van mijn pc tevoorschijn getoverd. zo kun je 1 kleine afbeelding laten herhalen tot het een vullend plaatje word. zoals bij de blokjes dat waren dus maar 2 zwarte en 2 witte
en ik heb wat hires plaatjes met google gezocht ik geloof dat die blauwe een ijsgrot was.
het maakt dus niet uit als het maar een plaatje is zonder onderwerp. dus echt een achtergrond
die ik dus over het onderwerp leg in plaats van het onderwerp voor de achtergrond te zetten
[/quote]
pi_34106513
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind die 2de met het blokkenpatroon juist erg mooi!
Ik vind het jammer dat het met het blokkenpatroon het lichte gedeelte groenig is geworden.
Groen staat me nu eenmaal niet
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_34106533
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef blackbully het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Die tweede is mooi!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 15 januari 2006 @ 23:47:32 #18
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_34106555
Is dat niet weg te soepen?
  zondag 15 januari 2006 @ 23:49:05 #19
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34106601
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:47 schreef Schanulleke het volgende:
Is dat niet weg te soepen?
Ehm.. wat?
- Privacy Matters
pi_34106607
@ronaldv dit soort wallpapers zijn ook te gebruiken bv
http://www.wallpaper.net.(...)ue%20-%20800x600.jpg
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 15 januari 2006 @ 23:51:11 #21
68154 blackbully
pi_34106681
windows heeft zelf trouwens ook een leuke maan om te MOONEN

zulk soort plaatjes heb ik dus gebruikt
[/quote]
  zondag 15 januari 2006 @ 23:53:51 #22
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34106805
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef blackbully het volgende:
windows heeft zelf trouwens ook een leuke maan om te MOONEN

[afbeelding]

zulk soort plaatjes heb ik dus gebruikt
Persoonlijk vind ik deze wat minder geschikt eigenlijk. Het lijkt nu op een bijzonder enge huidverbranding oid (sorry, te veel voorlichtings-blarenfilms gezien bij de Luchtmacht).

Misschien kun je iets dergelijks beter doen door de hele maan op haar billen te zetten, in plaats van een klein stukje maan.
- Privacy Matters
pi_34107349
Die maan ziet er niet echt smakelijk uit inderdaad...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_34107604
Ieuw. Zij heeft kraters
  maandag 16 januari 2006 @ 00:19:52 #25
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34107819
Uit een sessie op verzoek van het model:

Kleintje zocht afgelopen zomer een fotograaf om foto's te maken voor haar website. Een week later poseerde ze al voor me. Gewoon rechttoe-rechtaan gefotografeerd, geen bijzondere trucs, alleen de foto is licht bewerkt (vooral de achtergrond - is ietsje geblurred) mbv Photoshop.
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')