leuk speelgoed voor enyquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Oeh, koel beestje.
Als hij vliegt ziettie er zo uit![]()
[afbeelding]
*Attaaaack*
douchen werkt ook...heb ik al veelvuldig gedaan vandaagquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je gaan zwemmen... Dat is het allerrelaxte wat je met een kater kunt doen.
Podium, aan het dansenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar in de Stunt stond je ergens?
Ja maar das toch ietsjes minder dan zwemmenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef LaraLove het volgende:
[..]
douchen werkt ook...heb ik al veelvuldig gedaan vandaag
Ow niet gezien helaas.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Podium, aan het dansen
en aan die grote ronde bar
Dobberenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja maar das toch ietsjes minder dan zwemmen.
weet ik Okke...maar ik heb geen zwembadquote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja maar das toch ietsjes minder dan zwemmen.
Heb je vaste plekken in kroegen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Podium, aan het dansen
en aan die grote ronde bar
bij die leuke dame...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow niet gezien helaas.
Wij staan meestal op het verhoginkje bij de kleine bar bij de garderobe.
neequote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je vaste plekken in kroegen?
Zoals ik met Feb altijd te vinden ben achterin de Boston, of met Joost, Floris etc. links achterin de Stunt.
Ja die Indo...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die kleine van de garderobe bedoel je?
Ze moest keihard lachen om m'n t-shirtquote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef r8ality het volgende:
Suki!
Ja... Nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik jou nou ooit vinden in de stad denkje?
tjah...al plannen...sorry, had je eerder moeten laten wetenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef r8ality het volgende:
Whehehe. Zeg Lara. Waarom was je niet op mijn feest?.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoi allemaal,
Kreeg zojuist te horen dat mijn werkgever per 1 februari ophoud met bestaan...
Zwaar kut?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Ingridh007 het volgende:
kut is een understatement.
Waar deed jij popcornscheppen dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Ingridh007 het volgende:
kut is een understatement.
Ja dat is nu het voordeel van msn daar word je niet gestoord,quote:
Rembrandt theater.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar deed jij popcornscheppen dan?
Hij heeft haar emailadres nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dat is nu het voordeel van msn daar word je niet gestoord,.
ja preciesquote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dat is nu het voordeel van msn daar word je niet gestoord,.
Dont find me...ill find youquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik jou nou ooit vinden in de stad denkje?
Ah kee.... Ach dat was sowieso een stomme bioscoop. Was een beker cola net zo duur als een toegangskaartje naar de filmquote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Rembrandt theater.
Ik ben er nog 2 weken te bezichtigen.
Ze heeft zeker nog nooit een foto van jou gezien?quote:
Nope... Anders lag ze nu hier op de bankquote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze heeft zeker nog nooit een foto van jou gezien?
ow sorry, was die onder de gordel?
Sgoe... je mag me ook sms'en waar je bent hoor. Als je wil.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Dont find me...ill find you
ik zal volgende keer in de stunt wel naar de kleine bar komen
Ja gek! Die is vetquote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef blieblie het volgende:
Ooooooooooooooooh neeeeeeeeeejHebben ze nu een danceremix gemaakt van de Baywatch theme?
![]()
.
Nu op TMF
Gelukkig weet ik wie het zegtquote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope... Anders lag ze nu hier op de bank.
Ow.... Dat was het waarom er in 5 min anderhalve pagina erbij gezeverd is!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
En 'zij'(ik ben er gewoon bij hoor) heeft geen MSN
Nee idd, MSN is kutquote:Op zondag 15 januari 2006 22:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
En 'zij'(ik ben er gewoon bij hoor) heeft geen MSN
Last van een temporarily ego opkrikken dmv. afzeiken van concurrenten (voorzover ik uberhaupt de moeite neem om via een medium als Fok! een vrouw te gaan zitten versieren) buitje monsieur?quote:
Concurrenten?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Last van een temporarily ego opkrikken dmv. afzeiken van concurrenten (voorzover ik uberhaupt de moeite neem om via een medium als Fok! een vrouw te gaan zitten versieren) buitje monsieur?
Ach jaah, iedereen haalt zijn zelfvertrouwen uit andere dingen.
Eurocinema vind ik ook niet echt geweldig.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef febster het volgende:
Sorry hoor, maar het Rembrandt is gewoon een kut bioscoop. Als je als bedrijf niet mee gaat met je tijd (ben daar een maand geleden nog geweest) dan heb je idd kans dat je er mee moet stoppen ja.
Nu begin je een beetje triest te worden meneer flowdesign.quote:
Ja das ook weer zoiets. Maar dat is bij heel veel vrouwen wel zoquote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef LaraLove het volgende:
hey....dit is alleen Fok maar...je hebt miuj nog niet in het echt gehoord....
waarom denkje dat mijn tel rekening soms wel 250 euro in de maand is....
Het zal me een gore rotzorg wezen, maar er zijn grenzen wat betreft mijn tolerantiequote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef LaraLove het volgende:
hey....dit is alleen Fok maar...je hebt miuj nog niet in het echt gehoord....
waarom denkje dat mijn tel rekening soms wel 250 euro in de maand is....
Het was niet lullig bedoeld... sorry.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu begin je een beetje triest te worden meneer flowdesign.
Dat je op alle mogelijke manieren de aandacht probeert te trekken van een bepaald iemand in dit topic ok...maar ga nu niet op de man spelen, k?![]()
Je lult je er behoorlijk slecht onderuit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld... sorry.
Het was zo van als ik tegen m'n moeder zeg van "je hebt een dikke kont."
Dat zij dan zegt "Gelukkig weet ik wie het zegt."
Snapte?
dat bedoelde ik niet Blie....quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het zal me een gore rotzorg wezen, maar er zijn grenzen wat betreft mijn tolerantie.
Afzeiken okee, maar het moet wel berust zijn op enige waarheid.
k, het kwam nogal fout over.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld... sorry.
Het was zo van als ik tegen m'n moeder zeg van "je hebt een dikke kont."
Dat zij dan zegt "Gelukkig weet ik wie het zegt."
Snapte?
Luister ik probeer me helemaal nergens onderuit te lullen en ook niemand te beledigen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef febster het volgende:
[..]
Je lult je er behoorlijk slecht onderuit.
Ik kan me nog iets herinneren van een paar topics terug...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef febster het volgende:
[..]
Oke, quote mij dan eens wanneer ik 1x bij jou op de man heb gespeeld?
waarom edit je het nou?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef febster het volgende:
*edit*
Ben ik helemaal met je eens, maar 2 weken van te voren horen dat je je baan kwijt bent, das gewoon niet netjes.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef febster het volgende:
Sorry hoor, maar het Rembrandt is gewoon een kut bioscoop. Als je als bedrijf niet mee gaat met je tijd (ben daar een maand geleden nog geweest) dan heb je idd kans dat je er mee moet stoppen ja.
om de lieve vrede te bewaren?quote:
HAd je niets aan zien komen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar 2 weken van te voren horen dat je je baan kwijt bent, das gewoon niet netjes.
Omdat A) ik de vraag anders had willen formuleren, B) ik de lieve vrede wil bewaren en C) we verschillen van mening wat we verstaan op de man spelenquote:
Tis maar een bijbaantjequote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Natuurlijk wel, die bios draait vanaf t moment dat ik er werk (3,5 jaar geleden) al slecht.
Maar ik vind dat mijn manager mij hier eerder van op de hoogte had moeten stellen dat dit er aan zat te komen, ongeacht dat hij nog niet wist of dit 1 feb, met carnaval of met pasen zou zijn.
Dit is inderdaad erg kort bij....maar misschien wist je manager het ook pas net.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Natuurlijk wel, die bios draait vanaf t moment dat ik er werk (3,5 jaar geleden) al slecht.
Maar ik vind dat mijn manager mij hier eerder van op de hoogte had moeten stellen dat dit er aan zat te komen, ongeacht dat hij nog niet wist of dit 1 feb, met carnaval of met pasen zou zijn.
Er zijn collega's waarvan man en vrouw er al 30 jaar werken he, die verliezen als gezien 1 fulltime inkomen he.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tis maar een bijbaantje
Je weet zowiezo niet wat er zich achter de schermen afgespeeld heeft, misschien loopt het langer en hebben de eigenaren nu pas besloten dat redden of rekken geen zin meer heeft.
de manager maakte in december al bekend dat hij per 1 feb. een nieuwe functie kreeg, voor zijn afscheid hebben we nog geld in gezameldquote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erg kort bij....maar misschien wist je manager het ook pas net.
dat is wel heel zuur ja...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
de manager maakte in december al bekend dat hij per 1 feb. een nieuwe functie kreeg, voor zijn afscheid hebben we nog geld in gezameld
Snel op zoek naar een ander baantje dan, niet meteen bij de pakken neerzittenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Er zijn collega's waarvan man en vrouw er al 30 jaar werken he, die verliezen als gezien 1 fulltime inkomen he.
En tis voor mij wel een X bedrag per maand, waar ik wel op rekende, toen ik gisteren mijn vakantie boekte.
Nu hoefde ik geen aanbetaling te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ff iets anders, waarom boekt iedereen in godsnaam tegewoordig al in Januari z'n zomervakantie?!
Het wordt tijd voor "we rijden nu aan en we zien wel"-vakantiesquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Snel op zoek naar een ander baantje dan, niet meteen bij de pakken neerzitten
ff iets anders, waarom boekt iedereen in godsnaam tegewoordig al in Januari z'n zomervakantie?!
Over 5 jaar moet iedereen zeker al een jaar van te voren z'n vakantie gaan boeken ofzo.
Wiener Elektronicaquote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef Ingridh007 het volgende:
Wiener?
En mijn vriend woont dus niet in Eindhoven (slechte zaak) en aangezien hij hockeyt op zondag (en ik werkte op zondag), zien wij elkaar precies 1 dag per week...
En ben 21, bijbaantjes zoeken gaat dan niet zo hard meer.
Does ff mail lezenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef LaraLove het volgende:
Lara gaat maar weer naar bed...Moeeeeee....
Sterkte Ingrid!
houdoe (beter geintegreerd zo??)
Zonder autoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor "we rijden nu aan en we zien wel"-vakanties.
Wij studeren beiden en hebben ook beiden een autoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:26 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Zonder auto
Student weet je nog.
Eensch!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef Ingridh007 het volgende:
En ben 21, bijbaantjes zoeken gaat dan niet zo hard meer.
Heeft jouw vriendje geen bijbaan dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Tja, mn vriend woont door omstandigheden niet meer thuis en thuis draagt ook geen cent bij aan de studie, huur, eten e.d.
Met mijn baantje kon ik mijn vriend af en toe wat toestoppen (boeken, schoenen, kleding, boodschappen).
ik was van plan ook zijn deel van de vakantie te betalen.
Voor mij is het verliezen van die baan dan ook niet zo'n probleem, ik woon immers thuis, maja
Dat zegt geen reetquote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wij studeren beiden en hebben ook beiden een auto![]()
Doe maar niet neequote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben student en jaah... Laten we het daar maar niet over hebben.
Jawel, maar een universitaire beta studie a 40-60 uur in de week en dan nog eens 10-15 uur per week werken om rond te kunnen komen, zijn verre van ideaal.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendje geen bijbaan dan?
Tis gewoon een golddiggerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Jawel, maar een universitaire beta studie a 40-60 uur in de week en dan nog eens 10-15 uur per week werken om rond te kunnen komen, zijn verre van ideaal.
Lieve vriendinnetjes zijn dan zeer welkom.
Ja dan mag hij wel blij zijn met zo'n lief vriendinnetje.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Jawel, maar een universitaire beta studie a 40-60 uur in de week en dan nog eens 10-15 uur per week werken om rond te kunnen komen, zijn verre van ideaal.
Lieve vriendinnetjes zijn dan zeer welkom.
Ja alsof dat het verschil uitmaakt tussen nu wel of geen hongerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:40 schreef Ingridh007 het volgende:
ik ook man!
Gegeten bij de mac (op kosten van de zaak) en bij aankomst op de zaak, bleek dat ik een kleine friet had gekregen, ipv een grote! Zit ik daar met mn 2 bakjes mayo
Elke man weet dat je dan chocolade-ijs moet hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Mac vult niet.
Mijn vader probeerde me trouwens te troosten met chips toen ik brullend thuis kwam van mn werk, dus die zometeen maar es opzoeken
Is dat niet wat veel trouwens?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Jawel, maar een universitaire beta studie a 40-60 uur in de week
Dat is Jerre toch niet gek!?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Jerre's Masturbating Arm.
Informaticaquote:
Ja Okke wel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:10 schreef Jerruh het volgende:
en ik maar denken dat jullie dsar NIET kwamen.
Okke is onze frontman verkennerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:10 schreef Jerruh het volgende:
en ik maar denken dat jullie dsar NIET kwamen.
Ze maken een foto net na het sporten want dan zijn je spieren nog lekker opgepompt en dan lijkt het meerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef Ingridh007 het volgende:Ik herken de kleedkamer van mijn sportschool in een van die plaatjes
ehm, het is bij mij thuis, onder mijn hoogslaperquote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef Ingridh007 het volgende:Ik herken de kleedkamer van mijn sportschool in een van die plaatjes
Ik denk dat ze van een ander persoon bedoelt ofnie?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, het is bij mij thuis, onder mijn hoogslaper.
Ik was me aan het verbazen over de kansloze mannetjes in de vrouwenvariant van dat topic en ik vroeg me af of vrouwen ook zo achter elk mannetje wat op Fok! verschijnt wat lichaamsdelen toont aanrent/ geilt/ vingert/ whatever.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je werd er onbewust door aangetrokken?
Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik was me aan het verbazen over de kansloze mannetjes in de vrouwenvariant van dat topic en ik vroeg me af of vrouwen ook zo achter elk mannetje wat op Fok! verschijnt wat lichaamsdelen toont aanrent/ geilt/ vingert/ whatever.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:26 schreef blieblie het volgende:
Ik ben er overigens nog niet uit want ik werd afgeleid door Jerruh's prachtige Biceps.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef FlowDesign het volgende:
Ze maken een foto net na het sporten want dan zijn je spieren nog lekker opgepompt en dan lijkt het meer
Denk niet wit, denk niet zwart. Denk niet zwartwit. Maar alleen in de kleur van je hart.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef blieblie het volgende:
Raar eigenlijk... De mannelijke variant vind ik best treurig. Allemaal kerels die met adem in/aangespannen buikspiertjes voor de camera staan en vissen naar complimentjes over hun lekker strakke buikje en ik me in de vrouwelijke variant weer erger aan (of de lelijke vrouwenof) de kerels die met een tong op hun knieen, handjes om hun piemeltje geklemd, geil de arme doosjes aansporen om vooral nog meer te showen.
Over hypocriet gesproken.
Wahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Ingridh007 het volgende:
* Ingridh007 vraagt zich af of haar naaktfotos nog op fok! signaleren
Jij weet ook allesquote:Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef blieblie het volgende:
Of Fok! je naaktfoto's signaleren?
Of bedoel je dat die dingen hier nog ergens circuleren?
Ik kan me alleen een foto in een Disneyland hotel herinneren. Maar zo naakt was die ook weer niet.
Bedoel je die bij de nieuwe Pink Panther film hoort?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand enig idee hoe die nieuwe Beyonce single heet die nu zo vaak op TMF komt
Jaja opschepperquote:Op maandag 16 januari 2006 00:39 schreef Jerruh het volgende:
ow, en ik ben geen patser
flow weet nu de reden>
Deze?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand enig idee hoe die nieuwe Beyonce single heet die nu zo vaak op TMF komt
Nu heb ik pas een mooi getalletjequote:Op maandag 16 januari 2006 00:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Aantal posts: 43332 (gemiddeld 24 per dag)
Ook een goed iets.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik onthoud gewoon de interessante dingen.
Hey, wat went er nu eigenlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 00:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nu heb ik pas een mooi getalletje![]()
Maar volgens mij heeft Jerruh meer posts.
Aantal posts: 48135 (gemiddeld 43 per dag)
Ziet u? (En dat terwijl ie 2 jaar later geregistreerd is).
Slapen is.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nu heb ik pas een mooi getalletje![]()
Maar volgens mij heeft Jerruh meer posts.
Aantal posts: 48135 (gemiddeld 43 per dag)
Ziet u? (En dat terwijl ie 2 jaar later geregistreerd is).
Slapen is.
Ik geloof dat ik ook weleens 200 of 300 posts op een dag heb gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 01:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]. ik kan me nog goed herinneren dat ik 100 posts per dag had
toen spamde ik echt het hele eindhoven topic vol
Toen met je knie/been postte jij ook behoorlijk veelquote:Op maandag 16 januari 2006 01:43 schreef r8ality het volgende:
Toen ik werkloos was had ik soms ook 250 posts op een dag. Go figure.
Die heb ik afquote:Op maandag 16 januari 2006 08:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Tentamens
Hoef gelukkig alleen nog maar een scriptie te pennen.
"alleen nog maar"
Wat is je studierichting?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:57 schreef Ingridh007 het volgende:
Zojuist gebeld voor de vacature, ze willen dat ik zowel overdag, 's avonds als 's nachts kan
Dat gaat em dus niet worden ivbm afstudeerstage
Ik hou me van harte aanbevolen voor droombijbanen
Wat was dat dan voor bijbaan?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:57 schreef Ingridh007 het volgende:
Zojuist gebeld voor de vacature, ze willen dat ik zowel overdag, 's avonds als 's nachts kan
Dat gaat em dus niet worden ivbm afstudeerstage
Ik hou me van harte aanbevolen voor droombijbanen
ik hoorde het vanochtend op Slam Fm... maar het was natuurlijk ook goed stom van die vent om een auto van 450.000 uit te lenen aan een vrouw?!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:03 schreef blieblie het volgende:
Bron: Twente nieuws
Bij een ongeluk tijdens een proefritje is dit weekend een Porsche ter waarde van 450.000 euro volledig vernield. De vrouw die de auto bestuurde raakte daarbij zwaargewond.
De auto komende uit Ootmarsum is in Tilligte vermoedelijk door te hoge snelheid tegen een boom gereden, waar zijn auto een Porsche in twee stukken is gebroken. De auto is tegen een tweede boom tot stilstand gekomen, waar het achterste gedeelte van de auto op de middenweg is beland.
De brandweer van Ootmarsum en Tubbergen zijn ter plaatse gekomen. De bestuurder en zijn bijrijder zijn door twee ambulances naar het ziekenhuis afgevoerd. Er volgt een technisch onderzoek naar de oorzaak van het ongeval. De Ootmarsumsestraat is voor al het verkeer van 3.35 tot 5.30 afgesloten geweest.
Pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is echt een ENORME klapper geweest. Met minder dan 160 km/h krijg je dit niet voorelkaar volgens mij. Enige reden dat ze nog leven is dat de CGT een ontwerp van een racewagen heeft. Daardoor is het passagiersgedeelte bijzonder sterk.
Van een ander forum heb ik reeds begrepen dat het een Zwitserse auto was en dat er ook geen Nederlanders in zaten. Desondanks: ZONDE en hopen dat de bestuurster een blijvend letsel heeft.
Auw.....
Wat een bullshitquote:Op maandag 16 januari 2006 10:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik hoorde het vanochtend op Slam Fm... maar het was natuurlijk ook goed stom van die vent om een auto van 450.000 uit te lenen aan een vrouw?!![]()
bij welke organisatie was dat? Ennn receptioniste... ben je dan niet beetje overkwalified als HBO studente Communicatie? (Jaah okee, als bijbaan... perfect... Maar als je afgestudeerd bent?).quote:Op maandag 16 januari 2006 10:08 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind dingen als receptioniste ook gewoon heel leuk, en je hebt als gezicht van de organisatie meteen de kans om je te profileren. Handig voor als ik dadelijk afgestudeerd ben.
Verder ben ik tekstueel gezien waarschijnlijk niet zo sterk als je zus, maar een idee is het zeker.
Voorlopig hou ik het denk ik even bij mn afstudeerstage, tenzij er een droomfunctie voorbij komt. Bij die organisatie waar ik vanochtend heen belde, had ik graag in de toekomst gewerkt en het zou een ideale binnenkomer zijn geweest.
Tijd kwijt voor studie?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:05 schreef blieblie het volgende:
Tsss... snel editten.
Maar informatica is inderdaad relatief makkelijk bijbeunen.
Mits je niet debiel veel tijd kwijt bent voor je studie.
Ow! Das wel leukquote:Op maandag 16 januari 2006 10:21 schreef Ingridh007 het volgende:
Als ik afgestudeerd ben en er kómt een functie bij op de communicatie/marketing afdeling vrij en je werkt al binnen de organisatie, dan heb je natuurlijk een streepje voor
(Was overigens bij de schouwburg)
het ging er mij niet zozeer om dat ie het aan een vrouw uitleende.. meer dat je zon auto uitleentquote:Op maandag 16 januari 2006 10:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Alsof die auto in stukjes is omdat er een vrouw achter het stuur zat.
Tikkeltje kortzichtig. Ik denk dat als je op Wreckedexotics.com kijkt er in 99% van de gevallen een kerel achter het stuur zat.
je hebt mij toch nog?quote:
Waarom zeg je dat dan nietquote:Op maandag 16 januari 2006 10:31 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
het ging er mij niet zozeer om dat ie het aan een vrouw uitleende.. meer dat je zon auto uitleent
dan bedoel ik het misschien wel zoquote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan niet.
Of ben je zo iemand die bij een bericht over iemand die op straat doodgemept is WEL vraagt of er Marokkanen bij betrokken waren, maar dat helemaal niet zo bedoeld?.
Das niet leuk, zo gaat t al 4mndquote:
Dat is een fokker toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:58 schreef blieblie het volgende:
http://crazydutchpunk.web-log.nl/categorie/71969
Wat een kerel.
Beetje celebs stalken voor een fotootje.
Geen idee. Mijn slaapgenoot deed ook geen oog dicht.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:11 schreef blieblie het volgende:
Je bent niet de enige.
Zou het heersen in Eindhoven?
Wat is een slaapgenoot?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:12 schreef Barb het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn slaapgenoot deed ook geen oog dicht.
Zélfs in de 8e Barrier, Maria heeft vanacht meerdere malen dingen op de plee gedaan waar deze eigenlijk niet voor bedoeld is, ik heb slecht/niet geslapen door hevige misselijkheid.quote:
Zoiets, maar dan niet wegens plaats- of geldgebrek, maar omdat je het beiden fijn vindt om bij elkaar te slapen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:26 schreef blieblie het volgende:
Wat is een slaapgenoot?
Of iemand die wegens plaats/ geldgebrek bij je in bed slaapt maar wat verders niets is.
Nog een konijnenvraag, graaft de jouwe ook? De konijnen van een vriend van mij zijn namelijk al eens onder de schutting door gegraven naar de buren toe. Die 'ren' die je op de foto's ziet is voorzien van een gaasbodem waardoor hij dus niet diep kan graven, ik ben namelijk niet van plan om heel de tuin te voorzien van gaasquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Barb het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan niet wegens plaats- of geldgebrek, maar omdat je het beiden fijn vindt om bij elkaar te slapen.
En zijn jullie dan alleen soort van nacht-gesprekspartner en blijft het bij naast elkaar liggen. Of zijn jullie elkaars knuffelbeer? Ik kan me er echt heel weinig bij voorstellen namelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef Barb het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan niet wegens plaats- of geldgebrek, maar omdat je het beiden fijn vindt om bij elkaar te slapen.
Hij graaft amper.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:50 schreef Mex_ het volgende:
Nog een konijnenvraag, graaft de jouwe ook? De konijnen van een vriend van mij zijn namelijk al eens onder de schutting door gegraven naar de buren toe. Die 'ren' die je op de foto's ziet is voorzien van een gaasbodem waardoor hij dus niet diep kan graven, ik ben namelijk niet van plan om heel de tuin te voorzien van gaas
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:50 schreef blieblie het volgende:
En zijn jullie dan alleen soort van nacht-gesprekspartner en blijft het bij naast elkaar liggen. Of zijn jullie elkaars knuffelbeer? Ik kan me er echt heel weinig bij voorstellen namelijk.
Ow, dat lijkt me kut. Heel je tuin aan gort,quote:Op maandag 16 januari 2006 12:04 schreef Thermo het volgende:
De bunny die hier in de tuin zit heeft hele gangenstelsels gegraven.
k..zo iemand moet ik ook hebben, geen gezeik van een relatie maar wel iemand om wat mee te delen....k..nu wordt ik een mietjequote:Op maandag 16 januari 2006 12:04 schreef Barb het volgende:
[..]Knuffelbeer
Het is zóóó lekker om niet alleen wakker te hoeven worden en zeker als er iemand naast je ligt die wel wat bijzonderder is dan "gewoon" iemand, maar die niet je vriendje is omdat je beiden net uit een lange relatie komt.
Overigens hebben we overdag ook wel gewoon contact met elkaar hoor, t is niet dat ie hier om 12 uur ;'s nachts met zijn tandenborstel voor de deur staat,.
Als ik het goed begrepen heb is het sex gedoetje ook excluded. (Of niet?)quote:Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
k..zo iemand moet ik ook hebben, geen gezeik van een relatie maar wel iemand om wat mee te delen....k..nu wordt ik een mietje![]()
De tuinman van mijn ouders heeft daar een best effectieve oplossing voorquote:Op maandag 16 januari 2006 12:04 schreef Thermo het volgende:
De bunny die hier in de tuin zit heeft hele gangenstelsels gegraven.
De wereld draait niet om sex ofzo tochquote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is het sex gedoetje ook excluded. (Of niet?)
Nog wel, maar dat is een kwestie van tijd,quote:Op maandag 16 januari 2006 12:15 schreef blieblie het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is het sex gedoetje ook excluded. (Of niet?)
Dat zeg ik niet... Maar op een gegeven moment....quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De wereld draait niet om sex ofzo toch
Euh ... nou, eigenlijk wel. De mensheid althans,quote:
Oow okee.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef Barb het volgende:
[..]
Nog wel, maar dat is een kwestie van tijd,.
waarvoor nog mijn excuses mevrouw die hier bijna niet meer isquote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... Maar op een gegeven moment....
Mij lijkt het wel een moeilijk iets. Ben niet zo goed in vrijblijvende dingetjes. Bij mij komt er dan op een gegeven moment toch een hoop gevoel voor de desbetreffende persoon kijken.
Ow, maar gevoel voor lekaar is er wel degelijk hoor!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef blieblie het volgende:
Mij lijkt het wel een moeilijk iets. Ben niet zo goed in vrijblijvende dingetjes. Bij mij komt er dan op een gegeven moment toch een hoop gevoel voor de desbetreffende persoon kijken.
Ja ok maar toch...dat is een kwestie van discipline denk ik dan.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar zit het verschil dan tussen de relatie en de niet relatie?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef Barb het volgende:
[..]
Ow, maar gevoel voor lekaar is er wel degelijk hoor!
Dus jij kan je gevoel uitzetten. Onder het mom van... We hebben alleen maar plezier en niets meer. Das wel relaxtquote:Op maandag 16 januari 2006 12:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja ok maar toch...dat is een kwestie van discipline denk ik dan.
Wat ik niet wil dat gebeurd gebeurd niet in dat opzicht dan
Ja..ik heb daar namelijk 1x heel hard mijn vingers aan gebrand en daarbij heb ik meer verloren dan gewonnen. zoals jij net doelde op die ene mevrouwquote:Op maandag 16 januari 2006 12:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dus jij kan je gevoel uitzetten. Onder het mom van... We hebben alleen maar plezier en niets meer. Das wel relaxt.
Ik vind dat we elkaar nog veel te kort kennen om een relatie te hebben. Bovendien willen we beiden even rust, komen net uit een heftige relatie. Niemand weet er verder ook van, omdat je dan (door vragen over hoe het nou zit) min of meer wordt gedwongen om er over na te denken en het te definiëren, terwijl we het nu gewoon leuk hebben om elkaar te zien. Als we elkaar niet zien, is het ook goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:20 schreef blieblie het volgende:
Waar zit het verschil dan tussen de relatie en de niet relatie?
Sorryquote:Op maandag 16 januari 2006 12:26 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik vind dat we elkaar nog veel te kort kennen om een relatie te hebben. Bovendien willen we beiden even rust, komen net uit een heftige relatie. Niemand weet er verder ook van, omdat je dan (door vragen over hoe het nou zit) min of meer wordt gedwongen om er over na te denken en het te definiëren, terwijl we het nu gewoon leuk hebben om elkaar te zien. Als we elkaar niet zien, is het ook goed.
En misschien is dit wel "de weg naar een relatie", maar misschien ook niet. Ik wil gewoon eerst even ontdekken wat ik precies voor hem voel, zonder dat er verwachtingen geschept worden. En zonder dat ik alleen in bed hoef te liggen.
Van elke relatie leer jequote:Op maandag 16 januari 2006 12:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja..ik heb daar namelijk 1x heel hard mijn vingers aan gebrand en daarbij heb ik meer verloren dan gewonnen. zoals jij net doelde op die ene mevrouw
Sindsdien kan ik heel goed die gevoelens onder controle houden ja...ik weet niet of dat nou een voordeel is maarja
Ja superquote:Op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef blieblie het volgende:
Ehv 794 Roemeense Chansons
Eindhoven 793 - waar de bomen zacht ruisen
Eindhoven 792 - Which Witch Was it?
Eindhoven 791. Jij was aan de beurt, Electrocute, :{.
Eindhoven 790 - The return of Barb.
Eindhoven 789 - 3 bier en een smirnoff voor feb
Eindhoven 788 ~ uitwasbare tampons en sex voor het trouwen
Eindhoven 787B
Eindhoven 786 - Sandalen bij het GGzE
Veel plezier!!
Hoe was je feestje in Rotjeknor?
Hoeveel man werken daarquote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja super![]()
Ahoy, 8000 man... allemaal verschillende zalen met andere thema's...
Goeie DJ's, enz.
Mega veel eten & drinken, alles gratis...
Feesje kostte half miljoenEcht debiel
Echt heel gaaf...
een half miljoen is toch niet zo heel gek veel als je goeie DJ's hebt +personeel + entourage en aankleding van het gebouw + eten + drinken voor 8000 man...quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ja super![]()
Ahoy, 8000 man... allemaal verschillende zalen met andere thema's...
Goeie DJ's, enz.
Mega veel eten & drinken, alles gratis...
Feesje kostte half miljoenEcht debiel
Echt heel gaaf...
Ehhh veel, is ook wel nodig in Rotterdamquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef blieblie het volgende:
(Erg spannend ist niet, hooguit wat bashes heen en weer, wat irritante newbies erbij en een dame die zich erg knap en cool vindt maar dat allerminst is.)
Wat?quote:
Ik heb nu dit:quote:Op maandag 16 januari 2006 13:32 schreef Thermo het volgende:
Je kan die hoofdstukken onderverdelen, ik heb zelf apart hoofdstuk met probleemstelling, waarin onderzoeksvraag + deelvragen staan etc.
Dan heb ik een hoofdstuk methodiek omdat mijn methodiekbeschrijving te groot was om in ander hoofdstuk te proppen etc
Dat is volgens onze school verplicht gesteld.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat?
Ey jij bent bezig met je afstudeerscriptie he?
Hoe heb jij het hoofdstuk genoemd waar je het bedrijf waar je stage loopt, de opdracht, gewenste eindresultaat etc. in behandeld?
Bij mij is dat hoofdstuk te groot om het "Inleiding" te noemen.
Welnee joh, niks sorry. Als ik het niet had willen vertellen, had ik dat niet gedaan natuurlijk,quote:Op maandag 16 januari 2006 12:34 schreef blieblie het volgende:
Sorry.
Ik was iets te nieuwsgierig. Maar ik snap het idee van slaapbuddy
.
2 Opdrachtomschrijvingquote:Op maandag 16 januari 2006 13:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb nu dit:
2 Achtergrond Informatie 4
2.1 Het bedrijf 4
2.2 De opdracht 5
2.2.1 Aanleiding tot opdracht 5
2.2.2 Gewenste eindresultaat 6
2.3 Planning 6
2.4 Aanpak 6
Zoiets hebben wij ook, alleen znder methodieken. We zijn geen HEEers.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef Thermo het volgende:
[..]
2 Opdrachtomschrijving
2.1 Doelstelling
2.2 De opdracht
2.2.1 Probleemstelling
2.2.3 Onderzoeksdeelvragen
2.2.3 Formele opdrachtomschrijving
2.3 Toegepaste methodieken
2.4 Middelen
2.5 Ondersteuning
In Toegepaste methodieken verwijs ik dan weer naar het hoofdstuk methodiek. Dit omdat de indeling deels inderdaad vanuit de opleiding verplicht is.
Planning heb ik behandeld in het plan van aanpak.
Wie heeft em uit PTA gehaald dus?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:51 schreef ArTiC het volgende:
Sinds wanneer is dit topic naar SES geschopt![]()
je kan inderdaad je probleem en doelstelling ook een terugkomend hoofdstuk maken in verschillende delen van je project etc... wees wel consistent met zulke herhalingshoofdstukken.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:48 schreef blieblie het volgende:
Aah.... Maar probleemstelling e.d. komt bij mij weer in volgende hoofdstukken.
Ik zal ff de hele inhoudsopgave knippen/plakken:
Ow gelukkigquote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef Barb het volgende:
[..]
Welnee joh, niks sorry. Als ik het niet had willen vertellen, had ik dat niet gedaan natuurlijk,.
Consistent in de layout en manier van schrijven bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:55 schreef Thermo het volgende:
[..]
je kan inderdaad je probleem en doelstelling ook een terugkomend hoofdstuk maken in verschillende delen van je project etc... wees wel consistent met zulke herhalingshoofdstukken.
En wanneer wordt ie eindelijk naar SEX geschopt?quote:
Eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En wanneer wordt ie eindelijk naar SEX geschopt?
Van pijpen krijg je geen kinderen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef daNpy het volgende:
Pijpen met condoom vind Truus gewoon niet lekker!
Nee, ik ga voor de 3½ uur vandaag. Ben om half 2 pas begonnen en ga zo ff 10 minuutjes pauze houden.quote:
En op welk feit baseer je dat? Als je ergens kan vinden dat laag opgeleidde vrouwen meer kindjes maken geloof ik jequote:Op maandag 16 januari 2006 14:20 schreef r8ality het volgende:
Het lijkt me vooralsnog duidelijk dat Truus in de Bennekel gemiddeld meer kinderen werpt dan Carolien die bij de bank werkt.
Ooowww...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:22 schreef Barb het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor de 3½ uur vandaag. Ben om half 2 pas begonnen en ga zo ff 10 minuutjes pauze houden.
Grote klok.. jouw hoofd klepel... nog missen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Van pijpen krijg je geen kinderen.
weet die jongen toch niet, het wordt tijd dat jullie hem eens voorlichting geven.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Van pijpen krijg je geen kinderen.
Dus dan was het semi-grappig bedoeld. Maar dat was het dus niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Grote klok.. jouw hoofd klepel... nog missen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:25 schreef Partygurl het volgende:
Weer een discussie waarbij je je vooroordelen als feiten voordoet?
Jij leert het ook nooit r8ality
Ik heb 3 zussen 1 broertje en een pa die op 1 punt na cum laude afgestudeerd is op de faculteit Elektrotechniek en op het hoogtepunt van zijn carriere Manager Software Development was en leiding had over 300 hooggekwalificeerde werknemers.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef r8ality het volgende:
[..]. Shocking.
Linda heeft het door.
Maar die vooroordelen liggen denk ik in dit geval niet zo heel ver van de waarheid.
Ik ben enigst kind, de rest van de beschrijving voldoet wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Weet jij een gezin waar ze veel kinderen hebben waarvan de pa de basisschool maar net van afgemaakt heeft (of in ieder geval laag geschoold is).
OMG!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef blieblie het volgende:
http://board.hondasociety.com/showthread.php?t=38461&page=1&pp=30
Grappig topic.
Lees eerst de eerste post + wat replies eronder en ga dan naar pagina 3 en control F op http:// totdat je een post ziet met 3 linkjes.
Nouw...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben enigst kind, de rest van de beschrijving voldoet wel.
Hey da's geen forum voor jou, je hebt geen Honda. kssst weg jij!quote:
Het is ook niet bepaald Honda gerelateerdquote:Op maandag 16 januari 2006 14:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey da's geen forum voor jou, je hebt geen Honda. kssst weg jij!
En dit is een stukje van één van de nieuwsitems in de linkjes..quote:As most of you here may know i am lifsatrip7's (Todd's) wife. i havnt been on in a while we have been pretty busy. this past monday the 18th Todd died during the night, ill spare you all the details but we were asleep in bed and a cause of death isnt yet determined. They performed an autopsy tuesday and that was inconclusive and were waiting on the toxicology report to come back (4-8 weeks) So he's not going to be around any more. i will be here to learn more about the honda then i already know... well im not sure what im going to do with it but as of right now i cant get of it. he couldnt so how could i??? well anyways.. i just wanted to let you all know
Cindy
quote:SAN DIEGO - Cynthia Sommer didn’t fit the role of a grieving Marine widow.
Shortly after her husband died suddenly, she hosted boisterous parties at her home on the base. Authorities say she showed Marine wives her newly enhanced breasts — paid for with her husband’s life insurance policy. And within two months, she had taken up with another man.
Military investigators say Sommer wanted a life that was out of her reach as a mother of four working at a Subway restaurant and married to a strict Marine — and she allegedly poisoned her husband with arsenic to get it.SAN DIEGO - Cynthia Sommer didn’t fit the role of a grieving Marine widow.
Shortly after her husband died suddenly, she hosted boisterous parties at her home on the base. Authorities say she showed Marine wives her newly enhanced breasts — paid for with her husband’s life insurance policy. And within two months, she had taken up with another man.
Military investigators say Sommer wanted a life that was out of her reach as a mother of four working at a Subway restaurant and married to a strict Marine — and she allegedly poisoned her husband with arsenic to get it.
Vriendin van huisgenoot. 4 kinders. En zal ik even het klantenbestand van Domino's doorspitten?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb 3 zussen 1 broertje en een pa die op 1 punt na cum laude afgestudeerd is op de faculteit Elektrotechniek en op het hoogtepunt van zijn carriere Manager Software Development was en leiding had over 300 hooggekwalificeerde werknemers.
Weet jij een gezin waar ze veel kinderen hebben waarvan de pa de basisschool maar net van afgemaakt heeft (of in ieder geval laag geschoold is)?
Op stage & leechingquote:Op maandag 16 januari 2006 14:37 schreef blieblie het volgende:
En voor de mensen die der nieuwe tieten willen zien en NIET op stage of werk zitten:
http://rapidshare.de/files/11157770/Cynthia_Sommer.rar.html
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:37 schreef blieblie het volgende:
En voor de mensen die der nieuwe tieten willen zien en NIET op stage of werk zitten:
http://rapidshare.de/files/11157770/Cynthia_Sommer.rar.html
Waar ligt dat danquote:Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef FlowDesign het volgende:
Waarschijnlijk Master halen op de hogeschool/uni van Jönköping
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |