leuk speelgoed voor enyquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Oeh, koel beestje.
Als hij vliegt ziettie er zo uit![]()
[afbeelding]
*Attaaaack*
douchen werkt ook...heb ik al veelvuldig gedaan vandaagquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je gaan zwemmen... Dat is het allerrelaxte wat je met een kater kunt doen.
Podium, aan het dansenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar in de Stunt stond je ergens?
Ja maar das toch ietsjes minder dan zwemmenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef LaraLove het volgende:
[..]
douchen werkt ook...heb ik al veelvuldig gedaan vandaag
Ow niet gezien helaas.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Podium, aan het dansen
en aan die grote ronde bar
Dobberenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja maar das toch ietsjes minder dan zwemmen.
weet ik Okke...maar ik heb geen zwembadquote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja maar das toch ietsjes minder dan zwemmen.
Heb je vaste plekken in kroegen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Podium, aan het dansen
en aan die grote ronde bar
bij die leuke dame...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow niet gezien helaas.
Wij staan meestal op het verhoginkje bij de kleine bar bij de garderobe.
neequote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je vaste plekken in kroegen?
Zoals ik met Feb altijd te vinden ben achterin de Boston, of met Joost, Floris etc. links achterin de Stunt.
Ja die Indo...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die kleine van de garderobe bedoel je?
Ze moest keihard lachen om m'n t-shirtquote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef r8ality het volgende:
Suki!
Ja... Nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik jou nou ooit vinden in de stad denkje?
tjah...al plannen...sorry, had je eerder moeten laten wetenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef r8ality het volgende:
Whehehe. Zeg Lara. Waarom was je niet op mijn feest?.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Hoi allemaal,
Kreeg zojuist te horen dat mijn werkgever per 1 februari ophoud met bestaan...
Zwaar kut?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Ingridh007 het volgende:
kut is een understatement.
Waar deed jij popcornscheppen dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Ingridh007 het volgende:
kut is een understatement.
Ja dat is nu het voordeel van msn daar word je niet gestoord,quote:
Rembrandt theater.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waar deed jij popcornscheppen dan?
Hij heeft haar emailadres nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dat is nu het voordeel van msn daar word je niet gestoord,.
ja preciesquote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dat is nu het voordeel van msn daar word je niet gestoord,.
Dont find me...ill find youquote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik jou nou ooit vinden in de stad denkje?
Ah kee.... Ach dat was sowieso een stomme bioscoop. Was een beker cola net zo duur als een toegangskaartje naar de filmquote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Rembrandt theater.
Ik ben er nog 2 weken te bezichtigen.
Ze heeft zeker nog nooit een foto van jou gezien?quote:
Nope... Anders lag ze nu hier op de bankquote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze heeft zeker nog nooit een foto van jou gezien?
ow sorry, was die onder de gordel?
Sgoe... je mag me ook sms'en waar je bent hoor. Als je wil.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Dont find me...ill find you
ik zal volgende keer in de stunt wel naar de kleine bar komen
Ja gek! Die is vetquote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef blieblie het volgende:
Ooooooooooooooooh neeeeeeeeeejHebben ze nu een danceremix gemaakt van de Baywatch theme?
![]()
.
Nu op TMF
Gelukkig weet ik wie het zegtquote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope... Anders lag ze nu hier op de bank.
Ow.... Dat was het waarom er in 5 min anderhalve pagina erbij gezeverd is!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
En 'zij'(ik ben er gewoon bij hoor) heeft geen MSN
Nee idd, MSN is kutquote:Op zondag 15 januari 2006 22:55 schreef LaraLove het volgende:
[..]
En 'zij'(ik ben er gewoon bij hoor) heeft geen MSN
Last van een temporarily ego opkrikken dmv. afzeiken van concurrenten (voorzover ik uberhaupt de moeite neem om via een medium als Fok! een vrouw te gaan zitten versieren) buitje monsieur?quote:
Concurrenten?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Last van een temporarily ego opkrikken dmv. afzeiken van concurrenten (voorzover ik uberhaupt de moeite neem om via een medium als Fok! een vrouw te gaan zitten versieren) buitje monsieur?
Ach jaah, iedereen haalt zijn zelfvertrouwen uit andere dingen.
Eurocinema vind ik ook niet echt geweldig.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef febster het volgende:
Sorry hoor, maar het Rembrandt is gewoon een kut bioscoop. Als je als bedrijf niet mee gaat met je tijd (ben daar een maand geleden nog geweest) dan heb je idd kans dat je er mee moet stoppen ja.
Nu begin je een beetje triest te worden meneer flowdesign.quote:
Ja das ook weer zoiets. Maar dat is bij heel veel vrouwen wel zoquote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef LaraLove het volgende:
hey....dit is alleen Fok maar...je hebt miuj nog niet in het echt gehoord....
waarom denkje dat mijn tel rekening soms wel 250 euro in de maand is....
Het zal me een gore rotzorg wezen, maar er zijn grenzen wat betreft mijn tolerantiequote:Op zondag 15 januari 2006 22:59 schreef LaraLove het volgende:
hey....dit is alleen Fok maar...je hebt miuj nog niet in het echt gehoord....
waarom denkje dat mijn tel rekening soms wel 250 euro in de maand is....
Het was niet lullig bedoeld... sorry.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu begin je een beetje triest te worden meneer flowdesign.
Dat je op alle mogelijke manieren de aandacht probeert te trekken van een bepaald iemand in dit topic ok...maar ga nu niet op de man spelen, k?![]()
Je lult je er behoorlijk slecht onderuit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld... sorry.
Het was zo van als ik tegen m'n moeder zeg van "je hebt een dikke kont."
Dat zij dan zegt "Gelukkig weet ik wie het zegt."
Snapte?
dat bedoelde ik niet Blie....quote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het zal me een gore rotzorg wezen, maar er zijn grenzen wat betreft mijn tolerantie.
Afzeiken okee, maar het moet wel berust zijn op enige waarheid.
k, het kwam nogal fout over.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was niet lullig bedoeld... sorry.
Het was zo van als ik tegen m'n moeder zeg van "je hebt een dikke kont."
Dat zij dan zegt "Gelukkig weet ik wie het zegt."
Snapte?
Luister ik probeer me helemaal nergens onderuit te lullen en ook niemand te beledigen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:03 schreef febster het volgende:
[..]
Je lult je er behoorlijk slecht onderuit.
Ik kan me nog iets herinneren van een paar topics terug...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef febster het volgende:
[..]
Oke, quote mij dan eens wanneer ik 1x bij jou op de man heb gespeeld?
waarom edit je het nou?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:07 schreef febster het volgende:
*edit*
Ben ik helemaal met je eens, maar 2 weken van te voren horen dat je je baan kwijt bent, das gewoon niet netjes.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:57 schreef febster het volgende:
Sorry hoor, maar het Rembrandt is gewoon een kut bioscoop. Als je als bedrijf niet mee gaat met je tijd (ben daar een maand geleden nog geweest) dan heb je idd kans dat je er mee moet stoppen ja.
om de lieve vrede te bewaren?quote:
HAd je niets aan zien komen?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar 2 weken van te voren horen dat je je baan kwijt bent, das gewoon niet netjes.
Omdat A) ik de vraag anders had willen formuleren, B) ik de lieve vrede wil bewaren en C) we verschillen van mening wat we verstaan op de man spelenquote:
Tis maar een bijbaantjequote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Natuurlijk wel, die bios draait vanaf t moment dat ik er werk (3,5 jaar geleden) al slecht.
Maar ik vind dat mijn manager mij hier eerder van op de hoogte had moeten stellen dat dit er aan zat te komen, ongeacht dat hij nog niet wist of dit 1 feb, met carnaval of met pasen zou zijn.
Dit is inderdaad erg kort bij....maar misschien wist je manager het ook pas net.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef Ingridh007 het volgende:
Natuurlijk wel, die bios draait vanaf t moment dat ik er werk (3,5 jaar geleden) al slecht.
Maar ik vind dat mijn manager mij hier eerder van op de hoogte had moeten stellen dat dit er aan zat te komen, ongeacht dat hij nog niet wist of dit 1 feb, met carnaval of met pasen zou zijn.
Er zijn collega's waarvan man en vrouw er al 30 jaar werken he, die verliezen als gezien 1 fulltime inkomen he.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tis maar een bijbaantje
Je weet zowiezo niet wat er zich achter de schermen afgespeeld heeft, misschien loopt het langer en hebben de eigenaren nu pas besloten dat redden of rekken geen zin meer heeft.
de manager maakte in december al bekend dat hij per 1 feb. een nieuwe functie kreeg, voor zijn afscheid hebben we nog geld in gezameldquote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Dit is inderdaad erg kort bij....maar misschien wist je manager het ook pas net.
dat is wel heel zuur ja...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
de manager maakte in december al bekend dat hij per 1 feb. een nieuwe functie kreeg, voor zijn afscheid hebben we nog geld in gezameld
Snel op zoek naar een ander baantje dan, niet meteen bij de pakken neerzittenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:18 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Er zijn collega's waarvan man en vrouw er al 30 jaar werken he, die verliezen als gezien 1 fulltime inkomen he.
En tis voor mij wel een X bedrag per maand, waar ik wel op rekende, toen ik gisteren mijn vakantie boekte.
Nu hoefde ik geen aanbetaling te doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ff iets anders, waarom boekt iedereen in godsnaam tegewoordig al in Januari z'n zomervakantie?!
Het wordt tijd voor "we rijden nu aan en we zien wel"-vakantiesquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Snel op zoek naar een ander baantje dan, niet meteen bij de pakken neerzitten
ff iets anders, waarom boekt iedereen in godsnaam tegewoordig al in Januari z'n zomervakantie?!
Over 5 jaar moet iedereen zeker al een jaar van te voren z'n vakantie gaan boeken ofzo.
Wiener Elektronicaquote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef Ingridh007 het volgende:
Wiener?
En mijn vriend woont dus niet in Eindhoven (slechte zaak) en aangezien hij hockeyt op zondag (en ik werkte op zondag), zien wij elkaar precies 1 dag per week...
En ben 21, bijbaantjes zoeken gaat dan niet zo hard meer.
Does ff mail lezenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef LaraLove het volgende:
Lara gaat maar weer naar bed...Moeeeeee....
Sterkte Ingrid!
houdoe (beter geintegreerd zo??)
Zonder autoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor "we rijden nu aan en we zien wel"-vakanties.
Wij studeren beiden en hebben ook beiden een autoquote:Op zondag 15 januari 2006 23:26 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Zonder auto
Student weet je nog.
Eensch!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef Ingridh007 het volgende:
En ben 21, bijbaantjes zoeken gaat dan niet zo hard meer.
Heeft jouw vriendje geen bijbaan dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Tja, mn vriend woont door omstandigheden niet meer thuis en thuis draagt ook geen cent bij aan de studie, huur, eten e.d.
Met mijn baantje kon ik mijn vriend af en toe wat toestoppen (boeken, schoenen, kleding, boodschappen).
ik was van plan ook zijn deel van de vakantie te betalen.
Voor mij is het verliezen van die baan dan ook niet zo'n probleem, ik woon immers thuis, maja
Dat zegt geen reetquote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wij studeren beiden en hebben ook beiden een auto![]()
Doe maar niet neequote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben student en jaah... Laten we het daar maar niet over hebben.
Jawel, maar een universitaire beta studie a 40-60 uur in de week en dan nog eens 10-15 uur per week werken om rond te kunnen komen, zijn verre van ideaal.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendje geen bijbaan dan?
Tis gewoon een golddiggerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Jawel, maar een universitaire beta studie a 40-60 uur in de week en dan nog eens 10-15 uur per week werken om rond te kunnen komen, zijn verre van ideaal.
Lieve vriendinnetjes zijn dan zeer welkom.
Ja dan mag hij wel blij zijn met zo'n lief vriendinnetje.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Jawel, maar een universitaire beta studie a 40-60 uur in de week en dan nog eens 10-15 uur per week werken om rond te kunnen komen, zijn verre van ideaal.
Lieve vriendinnetjes zijn dan zeer welkom.
Ja alsof dat het verschil uitmaakt tussen nu wel of geen hongerquote:Op zondag 15 januari 2006 23:40 schreef Ingridh007 het volgende:
ik ook man!
Gegeten bij de mac (op kosten van de zaak) en bij aankomst op de zaak, bleek dat ik een kleine friet had gekregen, ipv een grote! Zit ik daar met mn 2 bakjes mayo
Elke man weet dat je dan chocolade-ijs moet hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Mac vult niet.
Mijn vader probeerde me trouwens te troosten met chips toen ik brullend thuis kwam van mn werk, dus die zometeen maar es opzoeken
Is dat niet wat veel trouwens?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Jawel, maar een universitaire beta studie a 40-60 uur in de week
Dat is Jerre toch niet gek!?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Jerre's Masturbating Arm.
Informaticaquote:
Ja Okke wel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 00:10 schreef Jerruh het volgende:
en ik maar denken dat jullie dsar NIET kwamen.
Okke is onze frontman verkennerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:10 schreef Jerruh het volgende:
en ik maar denken dat jullie dsar NIET kwamen.
Ze maken een foto net na het sporten want dan zijn je spieren nog lekker opgepompt en dan lijkt het meerquote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef Ingridh007 het volgende:Ik herken de kleedkamer van mijn sportschool in een van die plaatjes
ehm, het is bij mij thuis, onder mijn hoogslaperquote:Op maandag 16 januari 2006 00:13 schreef Ingridh007 het volgende:Ik herken de kleedkamer van mijn sportschool in een van die plaatjes
Ik denk dat ze van een ander persoon bedoelt ofnie?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, het is bij mij thuis, onder mijn hoogslaper.
Ik was me aan het verbazen over de kansloze mannetjes in de vrouwenvariant van dat topic en ik vroeg me af of vrouwen ook zo achter elk mannetje wat op Fok! verschijnt wat lichaamsdelen toont aanrent/ geilt/ vingert/ whatever.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je werd er onbewust door aangetrokken?
Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik was me aan het verbazen over de kansloze mannetjes in de vrouwenvariant van dat topic en ik vroeg me af of vrouwen ook zo achter elk mannetje wat op Fok! verschijnt wat lichaamsdelen toont aanrent/ geilt/ vingert/ whatever.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:26 schreef blieblie het volgende:
Ik ben er overigens nog niet uit want ik werd afgeleid door Jerruh's prachtige Biceps.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:16 schreef FlowDesign het volgende:
Ze maken een foto net na het sporten want dan zijn je spieren nog lekker opgepompt en dan lijkt het meer
Denk niet wit, denk niet zwart. Denk niet zwartwit. Maar alleen in de kleur van je hart.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef blieblie het volgende:
Raar eigenlijk... De mannelijke variant vind ik best treurig. Allemaal kerels die met adem in/aangespannen buikspiertjes voor de camera staan en vissen naar complimentjes over hun lekker strakke buikje en ik me in de vrouwelijke variant weer erger aan (of de lelijke vrouwenof) de kerels die met een tong op hun knieen, handjes om hun piemeltje geklemd, geil de arme doosjes aansporen om vooral nog meer te showen.
Over hypocriet gesproken.
Wahahahaquote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef Ingridh007 het volgende:
* Ingridh007 vraagt zich af of haar naaktfotos nog op fok! signaleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |