Arie & Silvester over klaarkomen met een plastic zak over je hoofd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:40 schreef Blueman het volgende:
Plastic?
ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef blieblie het volgende:
Ik heb moeite gedaan door de OP aan te passen.
Arie & Sylvesterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Arie & Silvester over klaarkomen met een plastic zak over je hoofd?
Jij weet niet hoe het werkt...de user met de laatste post opent het nieuwe topicquote:
Kun je niks anders verzinnen voor mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:41 schreef blieblie het volgende:
Ik heb moeite gedaan door de OP aan te passen.
bewijs dat eerst dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Kun je niks anders verzinnen voor mij.
Ze is kei lief en aardig, zoiets
Moet je kei lief en aardig doen tegen mij... Pas ik het de volgende keer aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Kun je niks anders verzinnen voor mij.
Ze is kei lief en aardig, zoiets
Stuur je mp3tje maar naar okke.hendriksen apending route67.nlquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef LaraLove het volgende:
en wat is een webspace Blie?
dan kan ik een MP3 tje laten horen
Ik ben lief en aardig geweest tegen jou.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Moet je kei lief en aardig doen tegen mij... Pas ik het de volgende keer aan.
Ow, was tegen ArTiC.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet geslagen, dat is toch lief.
Nee, da's eerder jammerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet geslagen, dat is toch lief.
Dat was weinig bevredigendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:47 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik ben lief en aardig geweest tegen jou.
Ik heb je nog mijn reddende engel genoemd![]()
en met apending bedoeld hij dus een @ he Laraquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Stuur je mp3tje maar naar okke.hendriksen apending route67.nl
Whehehequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en met apending bedoeld hij dus een @ he Lara
ik denk ik zeg het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |