Wat voor tip was datquote:Op zondag 15 januari 2006 20:59 schreef Stpan het volgende:
CCTV5 moet meer wedstrijden uitzenden. Die 800k beelden zijn perfect, en met de tips van Raptorix om meer verbindingen te kunnen maken in XP zorgt ervoor dat het hier niet meer hapert.
15.000!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:49 schreef borisz het volgende:
In het NRC staat vandaag dat er 15000 mensen via voetbal in beeld Nec ajax hebben gekeken :en dat de NOS er niet blij mee is etc. IN het buitenland zijn de problemen nog erger
http://www.nrc.nl/krant/article131852.ece 15.000 mensen bezochten iig de sitequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
15.000!![]()
Geloof er geen ruk van.![]()
Wat heeft de NOS er trouwens mee te maken, het zijn beelden van Talpa, toch?
leve het communismequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:35 schreef Ambrosius het volgende:
Blijft een geweldige 'uitvinding' dat je gewoon gratis heel de dag live voetbal kunt kijken.
Op ESPNquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef Dos37 het volgende:
Morgen Manchester United tegen Pool
Als ik er wel weer ben uit Enschede tenminste
Ik neem aan dat het op meerdere kanalen komt, lijkt mij wel een wedstrijd die op vrijwel alle zenders uitgezonden wordt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Op ESPNdaar heb ik geen goede ervaringen mee
quote:
sopcast heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Sopcast, PPLive en TVKoo is het te zien.
Yup. Nog steeds aan het voorbeschouwen.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Sopcast loopt hier erg veel achter [13.gi]
Welk channel?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup. Nog steeds aan het voorbeschouwen.
Ja, helaas...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:41 schreef TC03 het volgende:
Ik heb hem nu met PPLive, maar is ook erg aan het haperen.
Wat is er dan goed aan?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:43 schreef 2Drix het volgende:
Gebruik TVKoo mensen
goed beeld...alleen een beetje veel gebuffer![]()
Soms lijkt 't alsof ie er nu vanaf is, dat je gewoon lekker kunt kijken en dan komt er weer 'n flinke buffer.. Jammerquote:Op zondag 22 januari 2006 12:43 schreef 2Drix het volgende:
Gebruik TVKoo mensen
goed beeld...alleen een beetje veel gebuffer![]()
Lama hij doet het al...quote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef Vom het volgende:
Welke channel moet ik hebben in sopcast?
Wat leven er toch DOMME mensen op deze aardkloot.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef PaRaR het volgende:
blabla
bij mij doet alles het niet meerquote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog gewoon beeld via PPLive hoor.![]()
Ik kijk via een link van Voetbalinbeeld, maar twijfel of ik niet gewoon via Sopcast kijk. Hoe dan ook kijk ik zonder haperingen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef Vom het volgende:
Welke channel moet ik hebben op pplive?
was maar 5 minuutjes oid, voor de rest reclamequote:Op zondag 22 januari 2006 13:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
even Pcast proberen (RVN vind ik ook wel interessant)
SopCast doet het ineens heel goed nadat 'ier net ff mee stoptequote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Deed het al de hele tijd bij mij hoor.
't Wordt hierboven al ergens genoemd, even teruglezen...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef Merkie het volgende:
Kan je met Pcastr ook Twente kijken? Zoja, welk kanaal?
lees het topicquote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef Merkie het volgende:
Kan je met Pcastr ook Twente kijken? Zoja, welk kanaal?
Ik zou 't zo graag willen zien, maar ik heb zo 'n verjaardagquote:Op zondag 22 januari 2006 14:37 schreef 2Drix het volgende:
Straks Liverpool - MANU![]()
En veel streamlinks [afbeelding]
Gevonden, via het Voetbalinbeeld forum.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord - Roda ook via Sopcast op Versatel.
http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htmquote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef JeroenV het volgende:
Waar komt Man utd - Liverpool op?
De verbinding is super.. tot nu toequote:
Welke zender kijk jij?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:00 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
De verbinding is super.. tot nu toe
Heeft Arsenal Gerrard gekocht dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
waarom kijk ik naar arsenal man u?
Espn via sopcastquote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef APK het volgende:
[..]
Welke zender kijk jij?
Ik heb 'em op Dragon TV (432kb) maar het beeld is een stuk vager dan eerder bij Chelsea.
Een beetje goede bitratequote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef venomsnake het volgende:
ik zit manU-livp weer via pcast te kijken, kanaal Caifu-sports
geen last van bufferen ed.
Ah, bedankt.quote:
beetje saaie pot..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Dan blijf ik maar bij Dragon.![]()
Niet echt goede wedstrijd trouwens....
Lichteraan welke je gebruikt. PCast schijnt het beste te zijn. Maar je moet er gewoon meespelen, installeer PPLive, Pcast, Sopcast. Lees het forum van VBIB ook goed door.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
BS, ik klik op de link maar het duurt wel erg lang, is dat normaal?
ik denk alleen in het stadion.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:21 schreef Badabingea het volgende:
Waar kan ik Ajax checken?
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef Badabingea het volgende:
Plakken in exploder toch?
KABOOMquote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef Badabingea het volgende:
Plakken in exploder toch?
Probeer anders deze is, daar wordt het ook op uitgezonden als het goed is. Heb het niet getest.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik krijg sopcast 0.7.0 niet aan de praat, met dezelfde link als Showtime gebruikt krijg ik een of ander veel te luidruchtig Chinees kanaal. Ajax kon ik zonet wel volgen...
2 minuten vertraging hier dusquote:Op zondag 29 januari 2006 17:07 schreef switchboy het volgende:
-knip-
Werkt, thanks.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef heiden6 het volgende:
sop://211.152.42.231:29019/channel-12529
Die is er niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef MaxPower het volgende:
Weet iemand toevallig een stream voor Newcastle - Manchester City voor vanavond? Op voetbalinbeeld.nl staat ie helaas niet..
Was redelijk in de eerste helft hier, maar niet afgekeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV via SopCast te zien.
quote:Op zondag 5 februari 2006 10:57 schreef mic_forever het volgende:
http://www.versatel.nl/tv/player/versatel/subscribe.xml?game=1:2006-02-05:Feyenoord&type=live
waarom shared niemand zijn login+pass
Werkt niet hiero.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:01 schreef pekel het volgende:
He, mic_forever, het accountje dat staat op bugmenot.com
die werken nooitquote:Op zondag 5 februari 2006 11:01 schreef pekel het volgende:
He, mic_forever, het accountje dat staat op bugmenot.com
yep, rechtsboven in beeld staat S iptvquote:Op zondag 5 februari 2006 12:15 schreef -J-D- het volgende:
S iptv staat er nu in beeld bij mij, als ik Caifu Sports laadt. Kan dat kloppen?
ehhh jaquote:
quote:
Jij kan het tenminste nog downloaden ... via voetbalinbeeld kan ik het niet eens downloadenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb dat pcast nu al 30x gedownload maar het doet het nog steeds niet
Niks wil laden, niks wil downloaden.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef -J-D- het volgende:
Wat voor problemen dan?
join the clubquote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef S-Two het volgende:
Als ik die Pcast download krijg ik op het allerlaatst, als ie al geinstalleerd is, een fout dat het geen geldig .dll bestand is ofso
allerbij geinsttaleerd als je dat gedaan hebt gebruik je "C:\Program Files\pcast\PodcastbarMini\Start.exe" om de boel op de startenquote:~~~~~PCAST~~~~~~
Install Pcast setup
http://213.251.138.75/ecf(...)other/pCastSetup.exe
Install Pcast mini
http://ps.itv.mop.com/dn/files/pcastbarmini.exe
Go into settings and browse to the path of wmp.(i cant get vlc working with it either)
Click on caifu sports(= SipTV), it should buffer quickly and wmp will open.
This channel seems to have english commentary on all live games, also shows re-runs with english comms.
En waar vind ik die?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:23 schreef -J-D- het volgende:
BretsiG: kanaal 13321
Die eerste doet het gewoon, en als ik die tweede installeer, geeft ie op het laatst aan dat het geen geldig .dll bestand is ofso, hoerenzooiquote:
bij mij precies hetzelfdequote:Op zondag 5 februari 2006 12:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die eerste doet het gewoon, en als ik die tweede installeer, geeft ie op het laatst aan dat het geen geldig .dll bestand is ofso, hoerenzooi
Jawel, maar zie alleen namen, geen nummers.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:25 schreef -J-D- het volgende:
BretsiG: is er geen channel list?
2Drix: nee, doet het perfect.
ow sorry. Dan weet ik het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Jawel, maar zie alleen namen, geen nummers.
vaag..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die eerste doet het gewoon, en als ik die tweede installeer, geeft ie op het laatst aan dat het geen geldig .dll bestand is ofso, hoerenzooi
Heb hetzelfde .dll probleem met die linkquote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef Eilanden het volgende:
Via Ajaxlive.nl kan je het juiste bestandje van Pcast downloaden
mis je deze?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heb hetzelfde .dll probleem met die link
Doe geen moeie geen Ajax op caifuquote:Op zondag 5 februari 2006 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
eureka!!!
Dat gare bestandje moet je vervangen door deze
http://www.xs4all.nl/~nedjuh/pCastCtl.dll
Ging prima vorige keer hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 12:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zou gewoon Langs de Lijn aanzetten, dat gaat iig goed, de vorige keren bij een klassieker lukte dit ook nauwelijks.
indeedquote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef S-Two het volgende:
Ah fuck, is dat programma goed geïnstalleerd... krijg ik een error bij het openen dat kanaal
Inderdaad. Wat een zooi.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie op CaifuSports slechts beelden van buitenlands voetbal.
Op voetbalinbeeld is dat linkje al verwijderdquote:Op zondag 5 februari 2006 12:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een zooi.
Goede kwaliteit, dat wel. :\')
Als John de Mol straks alle voetbalrechten opkoopt, gaat al het voetbal achter de decoder. :')quote:
Hoe is de kwaliteit? Buffert ie vaak?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:52 schreef Eibertje het volgende:
PeerCast doet het wel!
quote:Op zondag 5 februari 2006 12:49 schreef S-Two het volgende:
Op Ajaxlive.nl staat nu ook dat alles eruit ligt
.org erachterquote:Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef Otto215 het volgende:
Wat is de link van peercast dan?
linkquote:Op zondag 5 februari 2006 12:58 schreef Eibertje het volgende:
TV Ants werkt feillos
Firefox can't find the server at www.peercast.org. :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:59 schreef NeoDweezil het volgende:
http://www.peercast.org/download.php doet het prima
Wat is de link van die stream dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
audiostream gebruik ik radiorijnmond. is een intergraal verslag. zonde muziek tussendoor
mms://vogelzang.nijmegen.internl.net/radiorijnmondquote:
Doe eens linkje ofsoquote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA. Ik heb vrij vloeiend beeld van de wedstrijd bij GOAL TV2 op TvAnts!![]()
Totaal geen buffering!
Welk programma gebruik je ?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:05 schreef Asskicker14 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA. Ik heb vrij vloeiend beeld van de wedstrijd bij GOAL TV2 op TvAnts!![]()
Totaal geen buffering!
Als je TVants hebt, open het....vrij bovenaan op de channellist staat GoalTV2. Wacht enkele minuten totdat het is uitgebufferd. Dan heb je vloeiend beeld van Feyenoord - Ajax met Chinees commentaar en een beetje buffering.quote:
1kb/s :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:07 schreef -J-D- het volgende:
http://www.tvants.com/download/TvantsSetup.exe
http://www.bodzio61.kk.e-wro.pl/software/TvantsSetup_1.0.0.55.exequote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Elusive het volgende:
wat de.. tvants.com doet het ook niet, dit kan gewoon niet, versatel blokt al die sites gewoon?
kan je de mms:// link even plakken ?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je TVants hebt, open het....vrij bovenaan op de channellist staat GoalTV2. Wacht enkele minuten totdat het is uitgebufferd. Dan heb je vloeiend beeld van Feyenoord - Ajax met Chinees commentaar en een beetje buffering.
tvants://www.tvants.com/tvants/?k=5be3e543f1411c57quote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Elusive het volgende:
[..]
kan je de mms:// link even plakken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |