Tanks zie het staan. Wat programma is het makkelijkste om video bestandjes om te zetten in mp4? Hoorde ergens dat dat gewoon met Quicktime kan? Hoe werkt dat precies..?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
Dan zul je hem handmatig moeten beheren, dit staat ergens bij je voorkeuren
Oke, maar als je geen zin hebt om te betalen?? Freeware?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:32 schreef Geqxon het volgende:
Voor quicktime moet je $29 betalen. Ik ben zelf erg tevreden met de WinAvi MP4 video convertor, enorm simple, en doet wat hij moet doen. Ook kun je alles in een wachtrij plaatsen, en hem vervolgens alles laten encoderen. Kost helaas wel $24,95.
P4 2.8ghz, FX5600, 512mb, en 6-7 minuten encoderen over 20 minuten film.
Dank je, ga ik proberenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:44 schreef Geqxon het volgende:
[[url=http://www.videora.com/en-us/Converter/img/bannerIpod.jpg]afbeelding][/url]
[..]
Lithium-ionquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:53 schreef Geqxon het volgende:
Nope, het is een Lithion batterij.
AACquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:51 schreef SilverGun het volgende:
Nóg een vraagje: in m\'n voorkeuren van iTunes staat standaard ingesteld dat nummers naar m\'n iPod worden geïmporteerd met een AAC-codering. Ik kan echter ook MP3-codering uit de lijst kiezen (en nog een aantal andere, waaronder WAV). Wat is qua geluidskwaliteit de beste optie, AAC of MP3?
Hoezo "eindelijk"?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:38 schreef J.A.N.A. het volgende:
Eindelijk zonder iTunes je iPod op alle pc's aansluiten zonder extra software te installeren![]()
http://www.lifehacker.com(...)ning-ipod-151662.php
Apple heeft mijn gebeden (bugmail) gehoord!! Er zit nu een optie in Itunes om dat aan te zetten. Hij onthoud nu dus de positie in het nummer waar je gepaused hebt en als je terug naar het hoofdmenu terug ging en weer verder wilde luisteren. Alleen moet je dat dus per nummer instellen metquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:49 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Als je in de Ipod mini van de 2e generatie (4GB) een nummer aan het beluisteren bent, en je zet hem op PAUZE en je gaat een stapje terug in het menu om bijvoorbeeld even een ander nummer op te zoeken. En je gaat weer terug naar het betreffende nummer dan begint hij weer opnieuw en weet dus niet meer waar je gebleven bent in het nummer. Je kunt het ook zien aan het luidsprekertje in de lijst van nummers, dat is verdwenen. Hij stopt dus gewoon het nummer.
Is dit alleen bij de 2e generatie van de Ipod mini? Ik kan me namelijk niet herinnneren dat ik dit probleem bij een Ipod mini van de eerste generatie heb gezien, of het is me ng niet opgevallen. Maar ik vind het wel heel irritant.
Is er iemand met het zelfde probleem? De firmware versie is 1.4.
(Heb het overigens zojuist gemeld bij Apple...)
Yep, alleen de juiste muziek draaien wordt een beetje lastigquote:Op maandag 6 februari 2006 09:59 schreef nietzman het volgende:
Heb je al plannen gemaakt voor het afscheid en de uitvaart?.
bel eens de consumenten bond. het is toch bij wet geregeld dat je op alle consumenten producten 2 jaar garantie hebt. dus misschien kan je op die wijze wel een nieuwe krijgen...quote:Op maandag 6 februari 2006 09:55 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn iPod (20GB 4e gen) is nu ook gestorven, na 1,5 jaar trouwe dienstDat betekent dus ook geen garantie
![]()
Hij komt gewoon niet meer in het menu, en ik krijg zo'n sip kijkend iPodje met een uitroepteken, of een folder met een uitroepteken. Resetten heeft geen resultaat, restoren lukt ook niet, want de iPod updater loopt constant vast, disk mode doet ook niks en iTunes ziet hem ook al niet meer. Het enige dat gebeurt bij connecten is dat er 'do not disconnect' staat.En om het allemaal nog erger te maken, geeft hij telkens een kort tikje als hij aan het opstarten is.
Einde oefening I guess![]()
En waar heb jij die software dan geinstalleerd?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoezo \"eindelijk\"?
Dat vPod gebruikte ik 2.5 jaar geleden al man.
Die had ik gewoon op m'n iPod. Net als op die site.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
En waar heb jij die software dan geinstalleerd?
Dit wellicht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Hello, hello
Ik lurk hier regelmatig en moet nu toch echt even posten.
Ik heb laatst een paar nieuwe nummers op mn ipod gezet van eenzelfde artiest via iTunes, als ik echter op mijn iPod zoek bij artiest naar de nummers staat er maar 1 nummer. Zoek ik op 'songs' kan ik de verschillende nummers wel vinden. :S
Wie heeft er een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |