Dit wellicht?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Hello, hello
Ik lurk hier regelmatig en moet nu toch echt even posten.
Ik heb laatst een paar nieuwe nummers op mn ipod gezet van eenzelfde artiest via iTunes, als ik echter op mijn iPod zoek bij artiest naar de nummers staat er maar 1 nummer. Zoek ik op 'songs' kan ik de verschillende nummers wel vinden. :S
Wie heeft er een oplossing?
Op het scherm wel, op de tv nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:53 schreef de_sapje het volgende:
24 seizoen 5 aflevering 1 gecheckt op m'n iPod, was heel goed te doen!
garantie heb ik nog voor 60 dagen ofzo.. maar hoop er liever door iets kleins vanaf te zijn dan dat ik em op moet sturenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:07 schreef _Daphne_ het volgende:
Opsturen voordat je garantie verloopt. Of kijken voor een softwareupdate ofzo.
je kan in iTunes toch instellen welke mappen ie automatisch moet controleren? voeg MUSIC er aan toe en hij zal die nummers ook weer vindenquote:Ik heb zelf een iPod mini (blauw). Alleen heb ik 'm laten vallen (ja ik weet t, niet slim). Dus ik ben 2 weken geleden naar de Media Markt gegaan. Niks werkte, dus ze hebben 'm opgestuurd. Dat duurt 3 tot 4 werkweken. Balen, want ik neem dat ding overal mee naartoe. Ik heb nu uit armoede maar mn lievelingsnummers op cd gebrand.
Maar goed: ik download mn nummers en dan speel ik ze af vanuit die download map, maar dan later verplaats ik ze weer naar mn MUSIC map. Alleen iTunes kan dan dat nummer niet meer vinden. Weet iemand hoe ik kan instellen dat iTunes gewoon wel die nummers vind, ook al worden ze verplaatst? Of kan dat niet en moet ik gewoon die boel overzetten voordat ik muziek luister wat ik standaard vergeet?
neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:36 schreef rickybee het volgende:
Ik heb een vraagje over iTunes:
Als ik liedjes uit de bibliotheek wis, wis ik ze dan ook van mijn harde schijf?
hmz, ik heb niks gewijzigd bij de instellingen.. maar nog geen muziek verwijderd van mn schijfquote:
Menu en selectieknop (die in het midden) een aantal seconden ingedrukt houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:02 schreef Strolie75 het volgende:
M'n iPod is vastgelopen.
En aangezien er geen aan/uit knop is kan ik hem niet opnieuw opstarten. Wat moet ik nu doen? Wachten tot de batterij leeg is? Display staat namelijk wel aan.
Ik heb 24 Seizoen 4 aflevering 3 gekeken..quote:Op zondag 12 februari 2006 02:37 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Oh ja jij weet mijn ervaringen natuurlijk beter dan ikzelf.![]()
Bij mij vraagt hij er telkens omquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:50 schreef nietzman het volgende:
Tenzij je dat uit hebt gezet, natuurlijk.
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:21 schreef nlboy het volgende:
Ik heb hier een iPod Mini, die wilt niet meer reageren.
Wil hem opladen via USB-poort, maar er gebeurd niks. Krijg de iPod ook niet meer aan. (de hold-knop is gewoon uit)
Is dit op te lossen of moet ik terug naar de winkel?
gok ikquote:Op zondag 12 februari 2006 11:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Menu en selectieknop (die in het midden) een aantal seconden ingedrukt houden.
Om in nerd termen te praten: RTFM
dat denk ik nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:07 schreef nlboy het volgende:
Mmm...ik moet dat elke keer doen als ik de iPod aan wil zetten. Klopt dat wel?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:31 schreef Even het volgende:
Klopt het dat ik geen nieuwe oordopjes meer kan bestellen?
Ik heb nog wel garantie maar hij vraagt om een credit card nummer...
Dat gebeurde eerst nooit..
had ik afgelopen week ook, de enige oplossing die apple dan bied is naar een apple-senter/dealer gaan en daar nieuwe dopjes halenquote:
40 km verderop....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
had ik afgelopen week ook, de enige oplossing die apple dan bied is naar een apple-senter/dealer gaan en daar nieuwe dopjes halen
ja ken via zo'n mailform reageren. heb ik ook gedaan en werd terug gebeldquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:09 schreef Even het volgende:
[..]
40 km verderop....
Ik heb dat ding ook op via apple.nl gekocht en heb nog 5 maanden garantie.. Wat is dit voor iets?
en wat was de oplossing?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:51 schreef iDex het volgende:
ik was vanmiddag in de appelstore rotterdam en iemand vroeg ook over datzelfde probleem van de oordopjes die je niet meer kan bestellen op de site
niet echt het gesprek af zitten luisterenquote:
whahahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kun je ergens goedkoop voor de iPod Video 30 GB de Iskin Evo 3 kopen, ipv ¤ 35 uit te geven voor enkel een hoesje?
Ik geef je helemaal gelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:10 schreef iDex het volgende:
[..]
whahahahaha
eerst open je een topic met de vraag welke mp3 speler je wou gaan kopen, toen gaf je als conclusie dat je de ipod koos omdat er een beter hoesje voor te vinden is, en nu vraag je je af waar het goedkoper kan.
dat topicje is dus doelloos geweest met de antwoorden van mij en geqxon
Bedankt
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:10 schreef iDex het volgende:
[..]
whahahahaha
eerst open je een topic met de vraag welke mp3 speler je wou gaan kopen, toen gaf je als conclusie dat je de ipod koos omdat er een beter hoesje voor te vinden is, en nu vraag je je af waar het goedkoper kan.
dat topicje is dus doelloos geweest met de antwoorden van mij en geqxon
Bedankt
okay ik weet genoeg, bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 12:21 schreef Remzz het volgende:
Ja de derde generatie kan zowel met eenfirewire als een usb-kabel. Dus gewoon naar de winkel gaan en een kabeltje voor de iPod kopen
Ik vind het ook een geweldig ding!quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:17 schreef WinkelKar het volgende:
mijn Laatste nieuwe aanwinst vandaag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarvoor kun je beter een topic in dit forum openen: Vraag & Aanbodquote:Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hallo guys, ik heb dit weekend een zwarte iPod Nano van 4 gig gekodht waardoor ik nu een witte iPod Shuffle van 512 mb over heb. Heeft iemand hier interesse in dat ding voor 40 euro inclusief nooit gebruikte in-ear oordopjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |