Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:30 schreef Etnische_Huivering het volgende:
Als je op een ROC zit, geldt dan de studentenkorting ook![]()
![]()
Tschüss.
Het is me nooit opgevallen maar je hebt gelijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:49 schreef ROLLENDE_BABBA het volgende:
Als je in de Ipod mini van de 2e generatie (4GB) een nummer aan het beluisteren bent, en je zet hem op PAUZE en je gaat een stapje terug in het menu om bijvoorbeeld even een ander nummer op te zoeken. En je gaat weer terug naar het betreffende nummer dan begint hij weer opnieuw en weet dus niet meer waar je gebleven bent in het nummer. Je kunt het ook zien aan het luidsprekertje in de lijst van nummers, dat is verdwenen. Hij stopt dus gewoon het nummer.
Is dit alleen bij de 2e generatie van de Ipod mini? Ik kan me namelijk niet herinnneren dat ik dit probleem bij een Ipod mini van de eerste generatie heb gezien, of het is me ng niet opgevallen. Maar ik vind het wel heel irritant.
Is er iemand met het zelfde probleem? De firmware versie is 1.4.
(Heb het overigens zojuist gemeld bij Apple...)
psst.. die korting geld zelfs als je 40 bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:30 schreef Etnische_Huivering het volgende:
Als je op een ROC zit, geldt dan de studentenkorting ook![]()
![]()
Tschüss.
Dan moet je wel mentor zijn op een onderwijsinstelling he.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:05 schreef tonks het volgende:
[..]
psst.. die korting geld zelfs als je 40 bent.
Officieel wel, maar er word weinig opgelet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Etnische_Huivering het volgende:
[..]
Dan moet je wel mentor zijn op een onderwijsinstelling he.![]()
Tschüss.
Komt er eentje achterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:38 schreef arco_corleone het volgende:
nu ook video op de iPod
http://www.apple.com/nl/ipod/ipod.html
Die van mij hebben ze gister opgehaald...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:27 schreef Even het volgende:
UPS heeft vanmiddag mn iPod op gehaald..![]()
Nu wachten op een nieuwe![]()
Bij normale gebruikschade krijg je geen nieuwe.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:19 schreef Maaark het volgende:
Jaa nouuu ik was gevallen met de fiets, en toen, 5 dagen daarna, zat ik muziek te luisteren, en ik hoor opeens een hoge schrapende piep, dus dat was niet echt goed
Hopelijk rekenen ze het tot normale gebruikersschade.
Moet je ff bij je ipod opties in Itunes automatisch bijwerken uitzetten en dan de gewenste nummers selecteren.... rechtermuisknop kopieren en dan plakken in je ipod.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:21 schreef Buffel het volgende:
Ik zit met een probleem en hopelijk kan hier iemand mij helpen.
Ik heb een ipod-mini en wil graag 2 verschillende libiaries gebruiken. 1 libirry heb ik op mijn laptop staan en de andere library heb ik op mijn dekstop staan. Nu heb ik al mijn songs geupload via i-tunes op mijn laptop.
Nu ben ik thuis op mijn ouwe desktop en nu wil ik de wat nieuwe songs ERBIJ uploaden op mijn ipod, dus bij de songs die al erop staan.
Weet iemand hoe ik dat doe, zonder dat ik al mijn al eerdere upgeloaden songs verlies??
Alvast bedankt
Ik mocht hier dan niet helemaal correct zijn, maar wat is de rede dat je mij hier mee uitlacht?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:30 schreef tonks het volgende:
Altijd handig modjes die 0 verstand van dingen hebben.
Kan dat ook als ik de iPod niet bij de apple store heb gekocht? of moet ik teruggaan naar de winkel waar ik em gekocht heb..?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:11 schreef Maaark het volgende:
Nieuw weet ik niet... ik zou m gewoon opsturen... kost je niks, is nog in de garantie
HIER
Natuurlijk kan dat wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:39 schreef Geqxon het volgende:
Dat kan via iTunes helaas niet, je zult even moeten klooien met Ephpod
"zij"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:59 schreef Geqxon het volgende:
Zoals ik hierboven al zij (dat kun je dus lezen door even omhoog te scollen) was ik hier niet volledig correct in. Ik dacht zelf namelijk dat hij automatisch wou synchroniseren met 2 computers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |