Beetje raar, koop je een dure iPod van 300 euro, wil je geen 35 euro uit geven voor een hoesjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kun je ergens goedkoop voor de iPod Video 30 GB de Iskin Evo 3 kopen, ipv ¤ 35 uit te geven voor enkel een hoesje?
garantie?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Mjam het volgende:
M'n iPod slaat steeds af tijdens een nummer om dan met een nieuw nummer te beginnen, waarna hij na een tijdje weer afslaat etc. Als je 'm vasthoudt voel je hem elke paar seconden een beetje "knarsen", als je hem tegen je oor houdt hoor je dat ook. Iemand een idee wat er aan de hand is en of dit voor een beetje een fatsoenlijke prijs te repareren is?
dat heb ik bij mijn ipod video ook. al vanaf het begin toen ik hem kocht... en de batterij is echt super snel leegquote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Mjam het volgende:
M'n iPod slaat steeds af tijdens een nummer om dan met een nieuw nummer te beginnen, waarna hij na een tijdje weer afslaat etc. Als je 'm vasthoudt voel je hem elke paar seconden een beetje "knarsen", als je hem tegen je oor houdt hoor je dat ook. Iemand een idee wat er aan de hand is en of dit voor een beetje een fatsoenlijke prijs te repareren is?
ruilen?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:16 schreef iDex het volgende:
[..]
dat heb ik bij mijn ipod video ook. al vanaf het begin toen ik hem kocht... en de batterij is echt super snel leeg. ik wil eigenlijk weer terug naar de nano
Ja, er zit een hardeschijf in zo'n ding.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Mjam het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is
wat gek, die kreeg ik er tot nu toe altijd gratis bij (iPod eerste en 3e generatie). Oh wacht, de USB lichtnet adapter, ik heb zo'n firewire-geval.. daar zit 'm het verschilquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Koenz0r het volgende:
Ahh oké.
Ik denk erover na om deze te bestellen:
[..]
bron
kijk eens bij de eigenschappen van het mp3-tje en vink "alleen-lezen" uitquote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb laatst wat Hazes Albums toegevoegd aan Itunes. Alleen; ik kan de albumnaam etc. niet veranderen...
![]()
ik krijg zo'n schermpje en daar kan ik dus niets in veranderen:
Afbeeldinglink: http://img472.imageshack.us/my.php?image=raar0il.jpg
iemand weet hoe dit komt en of dit verandert kan worden
THX man.... nu werktie wélquote:Op maandag 20 februari 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
kijk eens bij de eigenschappen van het mp3-tje en vink "alleen-lezen" uit
Meer zielen, meer vreugdquote:Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef SureZal het volgende:
sinds 2 weken een iPod nano 4GB
(wist niet dat dit topic er was)
Patser?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef Greetings het volgende:
Wat is de duurste/beste Ipod? Hoeveel kost die en wat zijn de kenmerken?
Ik wil de beste![]()
![]()
Wat is dan de beste, en waarom is die beter dan de 60GB remote?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Patser?
Anyhow: Dat is de iPod 60GB met remote, dat is de duurste. Maar dat is zeker niet de beste.
Maar jij bent dan ook een mini-o-fielquote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:
iPod mini, de eenvoud, het formaat, het gewicht, het design
Ik ben de koningin.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef indewar het volgende:
ik heb vandaag een ipod nano gewonnen bij de lays chips (H)
Sennheiser MX700quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:51 schreef StarGazer het volgende:
Mag ik vragen wat voor oordopjes jullie gebruiken? Die je bij de nano zelf krijgt zijn echt te waardeloos
Dit ga je mij niet menenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb m'n iPod video binnen, zulks een juweeltje is het ook.
Alleen kon ik gister in de stad geen enkele zwarte eVo3 vinden, nu kan ik dus nog steeds niet de deur uit met m'n video.![]()
Neen, dan moet je hem er steeds uithalen om een ander liedje te horen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je wilt niet eens het standaard hoesje even gebruiken?
Als een liedje afgelopen is, gaat ie automatisch naar een volgende hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, dan moet je hem er steeds uithalen om een ander liedje te horen.
Ik ben al sinds 10.00 bezig om 440 MB video's te converteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
En je moet alle video's converteren ja, anders pakt ie ze niet
Dan gaat er iets goed fout. Bij mij convert hij het op de helft van de orginele snelheid. Een film van 2 uur, daar doet hij dus 1 uur over.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 10.00 bezig om 440 MB video's te converteren.
Ondertussen ben ik dan ook wel aan het FOK!en en zulks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan gaat er iets goed fout. Bij mij convert hij het op de helft van de orginele snelheid. Een film van 2 uur, daar doet hij dus 1 uur over.
Zonder te weten op wat voor bak meneer zijn filmpjes omzet en onder welke settings is het vrij makkelijk vast te stellen dat je uitspraak nergens op gebaseerd is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Dan gaat er iets goed fout. Bij mij convert hij het op de helft van de orginele snelheid. Een film van 2 uur, daar doet hij dus 1 uur over.
Op een Pentium 4 2,5 GHZ ende 1024 MB geheugen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zonder te weten op wat voor bak meneer zijn filmpjes omzet en onder welke settings is het vrij makkelijk vast te stellen dat je uitspraak nergens op gebaseerd is.
En oh, als 'ie het op de helft van de originele snelheid zou converten, had 'ie vier uur over een film van twee uur gedaan.
Ik krijg steeds meer het idee dat mijn geliefde iPod aant hemelen isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:59 schreef Svyatagor het volgende:
ikheb
een
nieuwe
iPod!!!
![]()
De 60GB Video, in het wit uiteraard![]()
Ben nu mijn hele iTunes-bibliotheek aan het overzetten, dat duurt dus nog wel ff.
Mijn oude (20gb) is helaas gestorven, en ligt nu zielig kapot te zijn op mijn bureau![]()
Maar goed, de koning is dood, leve de koning!!![]()
als je je oortjes eruit trekt gaat ie idd op pauzequote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een probleem/ klacht met mijn ipod mini 4GIG van driekwart jaar oud.
Hij schiet steeds op pauze. Wanneer hij in bijv broek zit tijdens het fietsen schiet die constant op pauze. Super irritant. Ook met de holdknop erop wilt die dat wel eens doen. Komt dat door de druk in de broek? Zo'n ipod zit soms strak in zo'n broek en maakt al je bewegingen mee.
Dat op pauze springen geld ook voor wanneer de aansluiting van je oordopjes in je ipod erin draait, dus dat dat pinnetje dat in je ipod zit ronddraait. Hoor je wat gekraak en hij springt weer op pauze.
Super irritant vind ik dat, nog nooit meegemaakt.
Dus bij druk op de ipod springt die op pauze of wanneer het pinnetje erin draait
Hoort dat zo? of is dat een fout?
ligt aan je oordoppenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef renz0r het volgende:
Ik heb een probleem/ klacht met mijn ipod mini 4GIG van driekwart jaar oud.
Hij schiet steeds op pauze. Wanneer hij in bijv broek zit tijdens het fietsen schiet die constant op pauze. Super irritant. Ook met de holdknop erop wilt die dat wel eens doen. Komt dat door de druk in de broek? Zo'n ipod zit soms strak in zo'n broek en maakt al je bewegingen mee.
Dat op pauze springen geld ook voor wanneer de aansluiting van je oordopjes in je ipod erin draait, dus dat dat pinnetje dat in je ipod zit ronddraait. Hoor je wat gekraak en hij springt weer op pauze.
Super irritant vind ik dat, nog nooit meegemaakt.
Dus bij druk op de ipod springt die op pauze of wanneer het pinnetje erin draait
Hoort dat zo? of is dat een fout?
Draadloze oordopjes of draadloze koptelefoon?quote:Op woensdag 1 maart 2006 03:35 schreef Greetings het volgende:
Ik ga denk ik uiteindelijk de iPod Nano 4GB met radio en remote kopen.
Wat ik echter ook graag wil is draadloze oordopjes. Weet iemand waar ik die kan krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |