Beetje raar, koop je een dure iPod van 300 euro, wil je geen 35 euro uit geven voor een hoesjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waar kun je ergens goedkoop voor de iPod Video 30 GB de Iskin Evo 3 kopen, ipv ¤ 35 uit te geven voor enkel een hoesje?
garantie?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Mjam het volgende:
M'n iPod slaat steeds af tijdens een nummer om dan met een nieuw nummer te beginnen, waarna hij na een tijdje weer afslaat etc. Als je 'm vasthoudt voel je hem elke paar seconden een beetje "knarsen", als je hem tegen je oor houdt hoor je dat ook. Iemand een idee wat er aan de hand is en of dit voor een beetje een fatsoenlijke prijs te repareren is?
dat heb ik bij mijn ipod video ook. al vanaf het begin toen ik hem kocht... en de batterij is echt super snel leegquote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Mjam het volgende:
M'n iPod slaat steeds af tijdens een nummer om dan met een nieuw nummer te beginnen, waarna hij na een tijdje weer afslaat etc. Als je 'm vasthoudt voel je hem elke paar seconden een beetje "knarsen", als je hem tegen je oor houdt hoor je dat ook. Iemand een idee wat er aan de hand is en of dit voor een beetje een fatsoenlijke prijs te repareren is?
ruilen?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:16 schreef iDex het volgende:
[..]
dat heb ik bij mijn ipod video ook. al vanaf het begin toen ik hem kocht... en de batterij is echt super snel leeg. ik wil eigenlijk weer terug naar de nano
Ja, er zit een hardeschijf in zo'n ding.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef Mjam het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is
wat gek, die kreeg ik er tot nu toe altijd gratis bij (iPod eerste en 3e generatie). Oh wacht, de USB lichtnet adapter, ik heb zo'n firewire-geval.. daar zit 'm het verschilquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Koenz0r het volgende:
Ahh oké.
Ik denk erover na om deze te bestellen:
[..]
bron
kijk eens bij de eigenschappen van het mp3-tje en vink "alleen-lezen" uitquote:Op maandag 20 februari 2006 18:16 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb laatst wat Hazes Albums toegevoegd aan Itunes. Alleen; ik kan de albumnaam etc. niet veranderen...
![]()
ik krijg zo'n schermpje en daar kan ik dus niets in veranderen:
Afbeeldinglink: http://img472.imageshack.us/my.php?image=raar0il.jpg
iemand weet hoe dit komt en of dit verandert kan worden
THX man.... nu werktie wélquote:Op maandag 20 februari 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
kijk eens bij de eigenschappen van het mp3-tje en vink "alleen-lezen" uit
Meer zielen, meer vreugdquote:Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef SureZal het volgende:
sinds 2 weken een iPod nano 4GB
(wist niet dat dit topic er was)
Patser?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef Greetings het volgende:
Wat is de duurste/beste Ipod? Hoeveel kost die en wat zijn de kenmerken?
Ik wil de beste![]()
![]()
Wat is dan de beste, en waarom is die beter dan de 60GB remote?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Patser?
Anyhow: Dat is de iPod 60GB met remote, dat is de duurste. Maar dat is zeker niet de beste.
Maar jij bent dan ook een mini-o-fielquote:Op maandag 20 februari 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:
iPod mini, de eenvoud, het formaat, het gewicht, het design
Ik ben de koningin.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:31 schreef indewar het volgende:
ik heb vandaag een ipod nano gewonnen bij de lays chips (H)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |