abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35324256
"Bewerken > Toon dubbele nummers"

pi_35324952
aha thx
Haleloeja
pi_35370630
Mag ik vragen wat voor oordopjes jullie gebruiken? Die je bij de nano zelf krijgt zijn echt te waardeloos
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_35372652
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:51 schreef StarGazer het volgende:
Mag ik vragen wat voor oordopjes jullie gebruiken? Die je bij de nano zelf krijgt zijn echt te waardeloos
Sennheiser MX700

ook bagger, de mx550 was veel beter...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:29:35 #280
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35435540
Ik heb m'n iPod video binnen, zulks een juweeltje is het ook.
Alleen kon ik gister in de stad geen enkele zwarte eVo3 vinden, nu kan ik dus nog steeds niet de deur uit met m'n video.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:00:19 #281
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35436344
Ik zie dat .mpg steeds geconverteerd moeten worden alvorens je het kunt afspelen op de iPod, is dit ook het geval bij .avi
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_35440800
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik heb m'n iPod video binnen, zulks een juweeltje is het ook.
Alleen kon ik gister in de stad geen enkele zwarte eVo3 vinden, nu kan ik dus nog steeds niet de deur uit met m'n video.
Dit ga je mij niet menen

Je wilt niet eens het standaard hoesje even gebruiken?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:32:32 #283
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35441024
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:25 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je wilt niet eens het standaard hoesje even gebruiken?
Neen, dan moet je hem er steeds uithalen om een ander liedje te horen.
pi_35441069
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Neen, dan moet je hem er steeds uithalen om een ander liedje te horen.
Als een liedje afgelopen is, gaat ie automatisch naar een volgende hoor

En je moet alle video's converteren ja, anders pakt ie ze niet
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:36:02 #285
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35441123
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:34 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

En je moet alle video's converteren ja, anders pakt ie ze niet
Ik ben al sinds 10.00 bezig om 440 MB video's te converteren.
pi_35443404
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Ik ben al sinds 10.00 bezig om 440 MB video's te converteren.
Dan gaat er iets goed fout. Bij mij convert hij het op de helft van de orginele snelheid. Een film van 2 uur, daar doet hij dus 1 uur over.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:47:59 #287
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35443532
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:44 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dan gaat er iets goed fout. Bij mij convert hij het op de helft van de orginele snelheid. Een film van 2 uur, daar doet hij dus 1 uur over.
Ondertussen ben ik dan ook wel aan het FOK!en en zulks.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:50:02 #288
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35443614
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Zonder te weten op wat voor bak meneer zijn filmpjes omzet en onder welke settings is het vrij makkelijk vast te stellen dat je uitspraak nergens op gebaseerd is.

En oh, als 'ie het op de helft van de originele snelheid zou converten, had 'ie vier uur over een film van twee uur gedaan.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 14:50:50 #289
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35443646
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:50 schreef nietzman het volgende:

[..]

Zonder te weten op wat voor bak meneer zijn filmpjes omzet en onder welke settings is het vrij makkelijk vast te stellen dat je uitspraak nergens op gebaseerd is.

En oh, als 'ie het op de helft van de originele snelheid zou converten, had 'ie vier uur over een film van twee uur gedaan.
Op een Pentium 4 2,5 GHZ ende 1024 MB geheugen.
pi_35529383
* Zigosos heeft iPod nano van de chips gewonnen

Tips welke accesoires ik erbij zou kunnen kopen? Denk dat ik er zo'n tube ofzo bijkoop, wat denken jullie?

Net al in het apple topic gepost, wist niet dat er ook een speciaal iPod topic was.
pi_35530598
Zat ff rond te lezen en las over vele dat ze bescherm hoesjes of iets nodig hadden?
Kwam toevallig deze site tegen www.ciom.nl

Ik denk ik meld het even namelijk een stukje goedkoper dan die dingen van Apple himself
pi_35534858
Ik weet niet of iemand ze van die site heeft? Daar lijken de 'witte' hoesjes namelijk meer grijs. Ik dacht zelf ook zo'n hoesje erbij te kopen, maar dan wil ik echt knalwit, net als de iPod zelf.
  maandag 27 februari 2006 @ 12:10:37 #293
135316 phish852
Tiocfaidh ár Lá
pi_35537916
zojuist mijn eerste apple-product bestelt: de iPod Nano!

Ben benieuwd! Zijn er accesoires die je eigenlijk niet kunt missen bij een iPod, is het bijvoorbeeld nodig om voor een iPod Nano en bescherming te kopen?

Het duurt nu nog even voordat'ie binnen is, maar jullie horen nog van mij.

gegroet
Last.FM
Everybody seems to think I'm lazy
I don't mind, I think they're crazzy
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:59:04 #294
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_35586273
ik heb een nieuwe iPod!!!

De 60GB Video, in het wit uiteraard
Ben nu mijn hele iTunes-bibliotheek aan het overzetten, dat duurt dus nog wel ff.

Mijn oude (20gb) is helaas gestorven, en ligt nu zielig kapot te zijn op mijn bureau

Maar goed, de koning is dood, leve de koning!!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_35587039
Ik heb een probleem/ klacht met mijn ipod mini 4GIG van driekwart jaar oud.

Hij schiet steeds op pauze. Wanneer hij in bijv broek zit tijdens het fietsen schiet die constant op pauze. Super irritant. Ook met de holdknop erop wilt die dat wel eens doen. Komt dat door de druk in de broek? Zo'n ipod zit soms strak in zo'n broek en maakt al je bewegingen mee.
Dat op pauze springen geld ook voor wanneer de aansluiting van je oordopjes in je ipod erin draait, dus dat dat pinnetje dat in je ipod zit ronddraait. Hoor je wat gekraak en hij springt weer op pauze.
Super irritant vind ik dat, nog nooit meegemaakt.
Dus bij druk op de ipod springt die op pauze of wanneer het pinnetje erin draait

Hoort dat zo? of is dat een fout?
pi_35588008
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:59 schreef Svyatagor het volgende:
ik heb een nieuwe iPod!!!

De 60GB Video, in het wit uiteraard
Ben nu mijn hele iTunes-bibliotheek aan het overzetten, dat duurt dus nog wel ff.

Mijn oude (20gb) is helaas gestorven, en ligt nu zielig kapot te zijn op mijn bureau

Maar goed, de koning is dood, leve de koning!!
Ik krijg steeds meer het idee dat mijn geliefde iPod aant hemelen is
Batterij is binnen 2 uur leeg, wou vanochtend niet uit tijdens de les en meer van dat soort ongein...

Please don't die on me my sweet iPod (of wel het liefst voor mn garantie is afgelopen krijg ik teminste gratis een nieuwe )
......Signature-loos......
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:53:37 #297
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35588272
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef renz0r het volgende:

Hij schiet steeds op pauze. Wanneer hij in bijv broek zit tijdens het fietsen schiet die constant op pauze. Super irritant. Ook met de holdknop erop wilt die dat wel eens doen. Komt dat door de druk in de broek? Zo'n ipod zit soms strak in zo'n broek en maakt al je bewegingen mee.
Dat op pauze springen geld ook voor wanneer de aansluiting van je oordopjes in je ipod erin draait, dus dat dat pinnetje dat in je ipod zit ronddraait. Hoor je wat gekraak en hij springt weer op pauze.
Dus bij druk op de ipod springt die op pauze of wanneer het pinnetje erin draait

als je je oortjes eruit trekt gaat ie idd op pauze

en het zou kunnen dat je em misschien niet helemaal op hold hebt staan of dat het hold knopje verschuift
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_35590268
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:22 schreef renz0r het volgende:

ligt aan je oordoppen
met mijn goeie heb ik daar nergens last van.
met mijn 2 jaar oude rottende gratis doppen heb ik dat al met de geringste beweging

duss oplossing: koop nieuwe
pi_35595633
Ik ga denk ik uiteindelijk de iPod Nano 4GB met radio en remote kopen.

Wat ik echter ook graag wil is draadloze oordopjes. Weet iemand waar ik die kan krijgen?
pi_35595735
Wat was nou trouwens die vrij 'onzichtbare' shield protector voor je iPod. Ik heb er nu een iSkin overheen zitten, maar het is nogal dik en ik kan totaal niet genieten van de looks. Ik heb liever iets dat mijn schermpje krasvrij blijft. Dat witte frontje krast zo snel niet, en die achterkant boeit ook niet al teveel imho.
We'll keep on whispering our mantras.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')