IDDquote:Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Schitterend wat die jongen daar toch mee maaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij barney dus!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef greatgonzo het volgende:
vind het nog steeds kansloze muziek, waar is die tijd van Queen en eye of the tiger?
hij voelt het al aankomen dat hij verliestquote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar is zn legend-sjaaltje nouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja en?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of hij favoriet is. Het gaat mij erom dat hij zichzelf favoriet vindt.
Type face van DJ Mysteryquote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef T1andonly het volgende:
Wat was de naam van het nummer waarmee Jelle opkomt ook alweer?
Nu wel jaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef Arcee het volgende:
Wow, dit topic gaat hard.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rustig als altijd.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef erikh het volgende:
Klaassen lijkt echt niet nerveus te zijn als je hem ziet zeg
Wat hij zegtquote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hup Jelleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit gaan veel topics wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit gaat een spannende pot worden !
Na 19 deeltjes komen we erachterquote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er klopt iets niet aan de data in de OP...
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef rubbereend het volgende:
prachtige beelden van voor de wedstrijd net op de BBCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar goed ookquote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef erikh het volgende:
Hij Breekt!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje voorbarigquote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef -J-D- het volgende:
Die voorsprong geeft ie niet meer weg.
Joh.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Beetje voorbarigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dalijk komt hij in vorm !quote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef kanaiken het volgende:
Dat gezicht van barneyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De BBC is dan ook geen campingzender.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:14 schreef rubbereend het volgende:
prachtige beelden van voor de wedstrijd net op de BBCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zat ik ook net te denken.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:16 schreef Noca het volgende:
Barney lijkt ook wat te vertragen?
ik verwacht van welquote:Op zondag 15 januari 2006 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk komt hij in vorm !
boeit me geen flikker, als het maar spannend wordt en Klaassen wint..quote:Op zondag 15 januari 2006 19:15 schreef T1andonly het volgende:
Gelijk breken, dat is echt tofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoop dat 't niveau beetje hoog zal worden
Valt dat nog goed te kneden dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk komt hij in vorm !
Nu zn dubbels nogquote:Op zondag 15 januari 2006 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klaasen gooit z'n scores wel ...
Daar ga ik wel van uitquote:Op zondag 15 januari 2006 19:17 schreef sportfreak het volgende:
En teruggebroken, dit beloofd een spannende partij te worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op zondag 15 januari 2006 19:20 schreef Noca het volgende:
Whehe lekker finishen zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe?? op z'n hondjes?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:20 schreef Lexie het volgende:
Pak die dikkeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boeiuh, tis toch spannend zo?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Matigheid ten top tot nu toe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind de wedstrijd eigenlijk een beetje saai omdat ik niet echt voor iemand ben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar ik nietquote:Op zondag 15 januari 2006 19:21 schreef -J-D- het volgende:
Zitten hier wel Barney fans?
normaal gesproken welquote:Op zondag 15 januari 2006 19:21 schreef -J-D- het volgende:
Partij zal dalijk steeds beter gaan lopen ! let maar opquote:Op zondag 15 januari 2006 19:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Matigheid ten top tot nu toe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duidelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
er zitten hier Klaassen fans en mensen die het eigenlijk niet uitmaakt wie er wintquote:Op zondag 15 januari 2006 19:21 schreef -J-D- het volgende:
Eerst set Lakesidefinale is vaak matig.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Matig begin hoor, maar Jelle heeft in ieder geval een setje binnen
Ik denk het wel hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 19:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hij komt zo rustig over inderdaad.. maar zal dat ook echt zo zijn? Ik betwijfel het
Wie?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hij komt zo rustig over inderdaad.. maar zal dat ook echt zo zijn? Ik betwijfel het
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe staat het?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het lijkt er wel op!quote:
1-0quote:Op zondag 15 januari 2006 19:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe staat het?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het moet wel interessant blijven jaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ray moet zichzelf eens wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd snelle pottenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:24 schreef Guard het volgende:
alweer een leg, snelle pot...
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef Guard het volgende:
Queen Beatrix is watching this matchom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe kom je daaar nu weer bij?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Koningin Beatrix kijkt ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
commentator BBCquote:Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoe kom je daaar nu weer bij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BBCquote:Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We have good information that Queen Beatrix is watching the match"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je kijkt toch neem ik aan ook naar de BBC en niet naar SBS6quote:Op zondag 15 januari 2006 19:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoe kom je daaar nu weer bij?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeveel mensen hebben nou digitale tv?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
BBC is breedbeeld (via digitale tv), dus nog een reden om BBC te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al heel wat mensenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben nou digitale tv?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahaa, nee ik keek SBSquote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je kijkt toch neem ik aan ook naar de BBC en niet naar SBS6
Niet?? WTFquote:Op zondag 15 januari 2006 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kijk ook SBS, heb geen BBC op de pc hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jelle, goed uitgegooidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit is wel het snelstlopende topic van het moment denk ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:28 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit is wel het snelstlopende topic van het moment denk ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zal me niks verbazenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:28 schreef Quyxz_ het volgende:
ik accepteer de cookies.
Heel zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 19:28 schreef Quyxz_ het volgende:
ik accepteer de cookies.
Weg wezen jijquote:Op zondag 15 januari 2006 19:29 schreef kanaiken het volgende:
2 -2
Zou leuk zijn als deze van barney werd
Ik wil een spannende wedstrijd, los van wie wintquote:Op zondag 15 januari 2006 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weg wezen jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als het maar spannend wordt, dat bergoed heel veel.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:29 schreef Suijk het volgende:
Nog niet echt een hoog niveau. Komt hopelijk nog.
slim !quote:Op zondag 15 januari 2006 19:30 schreef timmeeeh het volgende:
ik ga ook BBC aanzetten nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop