IDDquote:Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Schitterend wat die jongen daar toch mee maaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij barney dus!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef greatgonzo het volgende:
vind het nog steeds kansloze muziek, waar is die tijd van Queen en eye of the tiger?
hij voelt het al aankomen dat hij verliestquote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waar is zn legend-sjaaltje nouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja en?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om of hij favoriet is. Het gaat mij erom dat hij zichzelf favoriet vindt.
Type face van DJ Mysteryquote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef T1andonly het volgende:
Wat was de naam van het nummer waarmee Jelle opkomt ook alweer?
Nu wel jaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef Arcee het volgende:
Wow, dit topic gaat hard.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rustig als altijd.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef erikh het volgende:
Klaassen lijkt echt niet nerveus te zijn als je hem ziet zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop