Dit al eens geprobeerd?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:46 schreef brambosjesman het volgende:
http://rapidshare.de/files/11365200/unknownids.zip.html in dit kleine zipfiletje staan 14 stukjes van nummers waarvan ik graaaaaaag de IDs wil weten... kijk alleen even als je van Richie Hawtin, DJ Koze, Dr Lektroluv, Magda, Dinky enzo afweet... anders weet je het vast niet
Maar thnks anyway!
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma neit zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk leidje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Hi-Tack - Say say say (waiting for you) [2005]quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef ReVu het volgende:
Heel het topic doorgebladerd maar kon het niet vinden...
Het is een recent dance-nummer wat meestal gedraaid wordt op Slam FM, er wordt in gezongen met een Michael Jackson-achtige stem!
Iemand...??
Maar dat is geen dance-versie van het nummer, dat wist ik zelf ook nog wel..quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die danceversie van Hijo De La Luna ligt op het puntje van mn tong80. Kom ik nog op terug. Die andere weet ik niet.
edit/ hij stond er al, Loona dus...
In ieder geval van The Chemical Brothers (ik meen het nummer ´Star Guitar´, maar dat moet je ff checken).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef timvput het volgende:
Ik zoek weer een nummer:
Het nummer komt ongeveer uit 2004 en heeft een met de computer gemaakte clip, maar lijkt heel echt... In die clip kijk je vanuit een trein naar buiten (de trein zelf zie je niet) en zie je allemaal dingen herhaaldelijk voorbij komen... telkens wanneer er in de muziek een bass ofzo komt, zie je in beeld een paal, rail-wisseling of tunnel komen....noem maar op... allemaal gesynct met de muziek. Soms zie je telkens hetzelfde... soort van copy - paste.
Muziekgenre zou ik absoluut niet weten, maar er komt geen zang in voor ofzo...
alvast bedankt!
yep dat is hem, bedankt..!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:14 schreef corc het volgende:
[..]
Dat is van Godspeed You! black Emperor
'east hastings' van de CD "F#a#oo" (fis ais infinity).
"East Hastings"
Performed by Godspeed You Black Emperor
Appears courtesy of Kranky, Ltd.
Written by Efrim Menuck, David Bryant, Roger Tellier-Craig, Thiery Amar, Mauro Pezzente, Aiden Girt,
Bruce Cawdon, Sophie Trudeau and Norsola Johnson
Published by Rough Trade Publishing
We zijn fucking niet in tha hood hierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef Angeliquetje het volgende:
jow gangsters! , was ik weer.
Jullie kennen allemaal triggerhappy wel he?! zonet check it out want dan mis je echt iets in je leven... http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
Maar die muziekjes he. Sommigen vind ik wel leip. Ook dat liedje met die opa enzo die zo scheef loopt en word geholpen door die knaap. En op het laatst dan blijkt het een jonge gast te zijn die em vet faked hahaha. Mooi liedje daarbij. En ook dat liedje dat met die hoek opmeten. Leuke shizzle. Jullie weten vast wel wat naampjes hoop ik van die muziek? Anders dan bekijk je t ff en dan hoor je t misschien wel.
de eerste: Mirwais - Naive Songquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:33 schreef Psych het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers:
Bij een clip zie je een een achterstevoren gedraaid filmpje van een clown die zich aan het sminken is, op het einde gaat de zogenaamde batterij indicator knipperen, en dat is het einde van de klip.
De andere clip vind ik zelf wel vet, het is een soort van 8-Bits (retro Sega stijl) clip, dus helemaal met van die blokjes.
Ik weet het, lastige beschrijvingen maar weet iemand het misschien?
Bedankt man! Naar dat nummer van die clown ben ik echt al 2 jaar op zoek, en voor dat andere nummer heb ik 5 mensen gebeld!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef Nepthys het volgende:
[..]
de eerste: Mirwais - Naive Song
de tweede: ik denk dat je Move Your Feet van Junior Senior bedoelt (andere mogelijkheid: Rock n Roll Highschool van Teddybears Sthlm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |