abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34249692
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:46 schreef brambosjesman het volgende:
http://rapidshare.de/files/11365200/unknownids.zip.html in dit kleine zipfiletje staan 14 stukjes van nummers waarvan ik graaaaaaag de IDs wil weten... kijk alleen even als je van Richie Hawtin, DJ Koze, Dr Lektroluv, Magda, Dinky enzo afweet... anders weet je het vast niet

Maar thnks anyway!
Dit al eens geprobeerd?
Waarom staat dit niet meer in de OP eigenlijk?
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma neit zou mistaan in de OP

http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe

ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk leidje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:26:11 #102
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:41:50 #103
48246 HaroldD
Een stil water
pi_34251520
ik hoor laatste tijd een liedje voornamelijk op een duits radiostation (weet niet of het hier ook populair is). is een cover van een oud liedje met een heel cachy dance deuntje erdoorheen. weet niet goed hoe dat te omschrijven. iemand een idee?

een stukje uit de tekst (het cachy dance deuntje) is: i came to you.....on me

[ Bericht 7% gewijzigd door HaroldD op 19-01-2006 20:57:52 ]
Werken is gezond, laat het daarom over aan de zieken! :)
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:05:07 #104
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_34254662
Ik ben op zoek naar een dancenummer, er zitten stukjes tekst in als: is there anyone on the floor, who can suck my like a whore , who can make me scream for me ... shake your titties to the bass

Wie o wie weet onder welke naam ik hem kan vinden??
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_34255186
Felix Project - On the floor
pi_34260138
Heel het topic doorgebladerd maar kon het niet vinden...

Het is een recent dance-nummer wat meestal gedraaid wordt op Slam FM, er wordt in gezongen met een Michael Jackson-achtige stem!

Iemand...??
pi_34261260
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:01 schreef ReVu het volgende:
Heel het topic doorgebladerd maar kon het niet vinden...

Het is een recent dance-nummer wat meestal gedraaid wordt op Slam FM, er wordt in gezongen met een Michael Jackson-achtige stem!

Iemand...??
Hi-Tack - Say say say (waiting for you) [2005]
pi_34261595
Say thank you to you, muziekstad2000!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:03:02 #109
134381 THE.DUKE
Francis T. Woolridge
pi_34263062
oke.... afgelopen week was "the replacements"er op met Gene Hackman en Keanu Reeves.... op gegeven moment komt hij in de laatste wedstrijd het veld op(Keanu Reeves)... dan word er een melodie gespeeld.....
VAN WIE IS DIE MELODIE!!!!?!?!?!?!?!

[ Bericht 3% gewijzigd door THE.DUKE op 20-01-2006 00:05:10 (duidelijkheid) ]
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straightbanana
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:13:46 #110
134381 THE.DUKE
Francis T. Woolridge
pi_34263481
laat maar jongens......
heb hem al gevonden.... jaja heeft de moet niet op gegeven....;)

"Rock And Roll Part II" - Gary Glitter
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straightbanana
  vrijdag 20 januari 2006 @ 08:47:55 #111
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_34268802
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die danceversie van Hijo De La Luna ligt op het puntje van mn tong80. Kom ik nog op terug. Die andere weet ik niet.

edit/ hij stond er al, Loona dus...
Maar dat is geen dance-versie van het nummer, dat wist ik zelf ook nog wel..

Toch bedankt Gambolputty-Aphrodite-Da_Sandman

Ik zoek nog wel even verder...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:29:41 #112
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_34274173
jow gangsters! , was ik weer.
Jullie kennen allemaal triggerhappy wel he?! zonet check it out want dan mis je echt iets in je leven... http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
Maar die muziekjes he. Sommigen vind ik wel leip. Ook dat liedje met die opa enzo die zo scheef loopt en word geholpen door die knaap. En op het laatst dan blijkt het een jonge gast te zijn die em vet faked hahaha. Mooi liedje daarbij. En ook dat liedje dat met die hoek opmeten. Leuke shizzle. Jullie weten vast wel wat naampjes hoop ik van die muziek? Anders dan bekijk je t ff en dan hoor je t misschien wel.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:36:16 #113
16976 Fling
Fan o' man
pi_34274413
Weet iemand hoe die nieuwe versie van de Baywatch openingstune heet?

[edit] Heb 'm al, Sunblock - I'll be ready

[ Bericht 29% gewijzigd door Fling op 20-01-2006 12:58:58 ]
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:37:01 #114
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_34274449
hahaha damn. Voor de nieuwschierigen: http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/muziek.htm
Maargoed misschien hebben jullie er wat aan
pi_34274976
Heeft iemand de trailer voor MTV Asian Screen gezien ? Ik wil graag weten welk liedje ze gebruiken. De trailer is in slow motion, er word een gas tank ergens gegooid en een ontploffing.. wie het weet mag het zeggen.
pi_34275586
Ik zoek weer een nummer:

Het nummer komt ongeveer uit 2004 en heeft een met de computer gemaakte clip, maar lijkt heel echt... In die clip kijk je vanuit een trein naar buiten (de trein zelf zie je niet) en zie je allemaal dingen herhaaldelijk voorbij komen... telkens wanneer er in de muziek een bass ofzo komt, zie je in beeld een paal, rail-wisseling of tunnel komen....noem maar op... allemaal gesynct met de muziek. Soms zie je telkens hetzelfde... soort van copy - paste.

Muziekgenre zou ik absoluut niet weten, maar er komt geen zang in voor ofzo...

alvast bedankt!
Six milion ways to die... choose one.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:19:06 #117
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_34275900
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:10 schreef timvput het volgende:
Ik zoek weer een nummer:

Het nummer komt ongeveer uit 2004 en heeft een met de computer gemaakte clip, maar lijkt heel echt... In die clip kijk je vanuit een trein naar buiten (de trein zelf zie je niet) en zie je allemaal dingen herhaaldelijk voorbij komen... telkens wanneer er in de muziek een bass ofzo komt, zie je in beeld een paal, rail-wisseling of tunnel komen....noem maar op... allemaal gesynct met de muziek. Soms zie je telkens hetzelfde... soort van copy - paste.

Muziekgenre zou ik absoluut niet weten, maar er komt geen zang in voor ofzo...

alvast bedankt!
In ieder geval van The Chemical Brothers (ik meen het nummer ´Star Guitar´, maar dat moet je ff checken).
pi_34276007
Ja Star Guitar klopt wel, ik kon er niet opkomen. Ook een bedankje van hier !
pi_34276870
Das snel... En 't is 'm nog ook... bedankt!

[ Bericht 7% gewijzigd door timvput op 20-01-2006 13:53:24 ]
Six milion ways to die... choose one.
pi_34277352
Ik hoorde gister een nummer op MTV.

De clip: een man in een witte blouse en met een zwart hoedje op danst met een vrouw in een jurk. Die vent was eigenlijk een beetje gekleed zoals die kerels van Madness zich ook vaak kleedden (de muziek vond ik ook een beetje op de muziek van Madness lijken). Iemand ?

(Aan het eind van de clip kwam er op de een of andere manier geen naam in beeld te staan.)
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:25:56 #121
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_34278384
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:14 schreef corc het volgende:

[..]

Dat is van Godspeed You! black Emperor

'east hastings' van de CD "F#a#oo" (fis ais infinity).

"East Hastings"
Performed by Godspeed You Black Emperor
Appears courtesy of Kranky, Ltd.
Written by Efrim Menuck, David Bryant, Roger Tellier-Craig, Thiery Amar, Mauro Pezzente, Aiden Girt,
Bruce Cawdon, Sophie Trudeau and Norsola Johnson
Published by Rough Trade Publishing
yep dat is hem, bedankt..!!
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_34281988
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef Angeliquetje het volgende:
jow gangsters! , was ik weer.
Jullie kennen allemaal triggerhappy wel he?! zonet check it out want dan mis je echt iets in je leven... http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
Maar die muziekjes he. Sommigen vind ik wel leip. Ook dat liedje met die opa enzo die zo scheef loopt en word geholpen door die knaap. En op het laatst dan blijkt het een jonge gast te zijn die em vet faked hahaha. Mooi liedje daarbij. En ook dat liedje dat met die hoek opmeten. Leuke shizzle. Jullie weten vast wel wat naampjes hoop ik van die muziek? Anders dan bekijk je t ff en dan hoor je t misschien wel.
We zijn fucking niet in tha hood hier
pi_34282694
Ik ben op zoek naar 2 nummers:

Bij een clip zie je een een achterstevoren gedraaid filmpje van een clown die zich aan het sminken is, op het einde gaat de zogenaamde batterij indicator knipperen, en dat is het einde van de klip.

De andere clip vind ik zelf wel vet, het is een soort van 8-Bits (retro Sega stijl) clip, dus helemaal met van die blokjes.

Ik weet het, lastige beschrijvingen maar weet iemand het misschien?
Trek conclusies, Niet je piemel
pi_34283850
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:33 schreef Psych het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers:

Bij een clip zie je een een achterstevoren gedraaid filmpje van een clown die zich aan het sminken is, op het einde gaat de zogenaamde batterij indicator knipperen, en dat is het einde van de klip.

De andere clip vind ik zelf wel vet, het is een soort van 8-Bits (retro Sega stijl) clip, dus helemaal met van die blokjes.

Ik weet het, lastige beschrijvingen maar weet iemand het misschien?
de eerste: Mirwais - Naive Song
de tweede: ik denk dat je Move Your Feet van Junior Senior bedoelt (andere mogelijkheid: Rock n Roll Highschool van Teddybears Sthlm)
pi_34284460
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:07 schreef Nepthys het volgende:

[..]

de eerste: Mirwais - Naive Song
de tweede: ik denk dat je Move Your Feet van Junior Senior bedoelt (andere mogelijkheid: Rock n Roll Highschool van Teddybears Sthlm)
Bedankt man! Naar dat nummer van die clown ben ik echt al 2 jaar op zoek, en voor dat andere nummer heb ik 5 mensen gebeld!
Trek conclusies, Niet je piemel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')