Hmm even kijken. iig bedanktquote:Op maandag 23 januari 2006 14:28 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zeg ik: Etta James - I just wanna make love to you. Die reclame stamt dan al zeker uit 1996 trouwens....
Wij hebben geen pm functiequote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef Kuiken het volgende:
Bij de film Steal komt bij de aftiteling een nummer voor en het gaat ongeveer zo (ben blij dat ik het niet hoef te zingen)
Daydreams, ................................... , for a couple of hours
Best relaxed nummertje.
Als iemand het weet, zou ik daar dan een PM'etje over kunnen krijgen?![]()
Alvast hartelijk dank!
Hoe kom je aan die meukquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:26 schreef Kreepmaster het volgende:
Beste,
Ik zoek het nummer van het volgende,, eehm,, nummer:
http://www.kreepmaster.be/Mc Teccer - Belangrijker Dan Wie Dan Ook.mp3
Dat nummer wat er als achtergrondmuziek gebruikt word,
Van wie is dat?:S
GRTZ,,
kreepmaster
Zó duur, dat je niet eens een normaal toetsenbord kunt betalen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:44 schreef Kreepmaster het volgende:
Ik heb nix misdaan,, (A);P
Ze maken het ook zo duur,, ;P
Mjah.. die het weer hebben gejat van:quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
@ Kreepmaster: Het deuntje is van The Fugees, 'Ready or not'.
Maar dat weet McTeccer toch niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Mjah.. die het weer hebben gejat van:
Enya - Boadicea [1995]
![]()
dat kan zijn:quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:30 schreef Kuiken het volgende:
Bij de film Steal komt bij de aftiteling een nummer voor en het gaat ongeveer zo (ben blij dat ik het niet hoef te zingen)
Daydreams, ................................... , for a couple of hours
Best relaxed nummertje.
Als iemand het weet, zou ik daar dan een PM'etje over kunnen krijgen?![]()
Alvast hartelijk dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |