ik tel er 13: http://users.pandora.be/monkeytail/lost/11/PDVD_019.jpgquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:54 schreef C_V_S het volgende:
Ik tel 13 á 14 vlammen als Baardaap zegt "Light Them Up" dus er zijn sowieso zoveel "Others" waarvan er één Alex heet.
Ik had wel de vraag "Hoe komen we van dit eiland af" verwacht.... Als "the others" ze zo graag kwijt willen, kunnen ze dat met 1 telefoontje oplossen! Mits ze die daar hebben natuurlijk......quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:23 schreef TC03 het volgende:
Waarom vroegen ze nou niet gewoon door aan baardmans! Ik kan daar echt niet tegen.
Die previews hebben nog steeds plugins van MS nodig, dat werkt niet in m'n Firefox onder Linux...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef FCDB het volgende:
Ik vond het maar een zwakke aflevering, vooral als je er van te voren een kneiter van een preview erbij doet... (maar dat zijn we eigenlijk wel gewend) Was wel aardig maar niet SUPER...
Ik heb het even teruggekeken, Hanso was een 'munitions magnate' en er wordt nergens iets gezegd over curiosityquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:49 schreef C_V_S het volgende:
Ik weet niet of Hanso een wapenleverancier is. Ik weet in ieder geval dat in dat filmpje wat ze in de Hatch kijken die Marvin Gate dat precies hetzelfde zegt dat de mens nieuwsgierigheid heeft.
En hij zei het precies zo
Geen idee, maar ik geloof dat je het punt mist. "Open the door to rooms wher eyou have no business open", daarmee wordt gewoon de hatch bedoeld.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:53 schreef Jump het volgende:
"Tell me, you go over a mans house for the first time. Do you take of your shoes, you put your feet on his coffee table? You walk in the kitchen, eat food that doesn't belong to you. Open the door to rooms where you have no businesss open."
Wat deed Locke toen die in The Hatch binnenging ?
En als Jack beneden is, ziet ie schoenen staan want Locke heeft ze uitgedaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof dat je het punt mist. "Open the door to rooms wher eyou have no business open", daarmee wordt gewoon de hatch bedoeld.
Volgens mij leven ze nog allemaal, ook die mensen die gekidnapt zijn uit het achterste gedeelte. Enkel geen idee waarquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maargoed, is Michael nu dood of niet?
Baardmans zei wel dat hij hen niet meer zou vinden, maar wat hij daar nou mee bedoelt
Ben erg benieuwd naar de volgende encounter met The Others, en ook naar de reactie van de groep als ze te horen krijgen over dit hele gebeuren!
Hoe lang het duurt om een leger te trainenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:22 schreef Robzilla het volgende:
Wat vraagt jack nou aan het einde?
dacht ik al te horen, ik verstond het niet helemaal goed..quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe lang het duurt om een leger te trainen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:24 schreef Scotix het volgende:
Over promoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een gekke vraag. Hoe moet zij dat nou weten, ze is niet meer dan een agente.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe lang het duurt om een leger te trainen
Ik vond hem anders weer goed hoor, maarja ik vind ze eigenlijk allemaal goed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:09 schreef Dos37 het volgende:
Heb de nieuwe nog niet gezien. Maar lees vluchtig alweer een reactie van slechte aflevering. Ik baal alweer.
Als je GTST gewend bent is dit heel wat ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:12 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik vond hem anders weer goed hoor, maarja ik vind ze eigenlijk allemaal goed.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
offtopic: wel grappig hoe die smileys in zo'n spoiler tag staan
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
Zou het eiland daar ook iets mee te maken hebben?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:53 schreef Virus3000 het volgende:
offtopic: wel grappig hoe die smileys in zo'n spoiler tag staan![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je GTST gewend bent is dit heel wat ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |