quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Omg die foto van Hurley![]()
![]()
Ik heb btw nog een kleine tegenstrijdigheid van seizoen 1 ontdekt. (ging die maar weer eens een keer kijken)
Als Hurley over die nummers gaat praten met verscheidene mensen, flipt iedereen en zeggen ze ach het zijn maar nummers. Maar als hij met Rousseau erover gaat praten, kan hij een normaal gesprek met haar hebben. Nu zou je kunnen zeggen ; zij wist van de nummers, maar die vrouw in Australië die hij bezocht wist ook van die nummers af. Klein foutje van de makers of niet?
Die vrouw in Australië wilde niet geloven dat de nummers de oorzaak van alle ellende waren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Als Hurley over die nummers gaat praten met verscheidene mensen, flipt iedereen en zeggen ze ach het zijn maar nummers. Maar als hij met Rousseau erover gaat praten, kan hij een normaal gesprek met haar hebben. Nu zou je kunnen zeggen ; zij wist van de nummers, maar die vrouw in Australië die hij bezocht wist ook van die nummers af. Klein foutje van de makers of niet?
Precies.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Die vrouw in Australië wilde niet geloven dat de nummers de oorzaak van alle ellende waren.
Door wie denk je dat hij die cijfers heeft gekozen? De man in het gekkenhuis is gerelateerd met die vrouw in Australië. Dat Rousseau over de nummers weet betekend niet dat die Australische vrouw dat niet mag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:48 schreef ThaMadEd het volgende:
Omg die foto van Hurley![]()
![]()
Ik heb btw nog een kleine tegenstrijdigheid van seizoen 1 ontdekt. (ging die maar weer eens een keer kijken)
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef Symer het volgende:
Ik zocht naar wat info over het verloop van seizoen 2 toen ik dit zag:Dat zat er wel in... Een vaag verhaal verzinnen is niet zo moeilijk; een geloofwaardig, realistisch en GOED antwoord wel! En zonder dat laatste, stort het hele verhaal in.... BIG no-go achteraf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar gaat m'n vertrouwen in de schrijvers.
censuur :O
Ja... misschien is geen antwoord ook wel beter. Een realistisch antwoord is idd nagenoeg onmogelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat zat er wel in... Een vaag verhaal verzinnen is niet zo moeilijk; een geloofwaardig, realistisch en GOED antwoord wel! En zonder dat laatste, stort het hele verhaal in.... BIG no-go achteraf.
Nee, eenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:41 schreef Slayage het volgende:
Krijgen we een Hurley ep donderdag dan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ep.
[ Bericht 9% gewijzigd door Symer op 18-01-2006 10:37:30 ]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:35 schreef FoXje het volgende:
Morgenvroeg de nieuwe ep beschikbaar?
Het is onderdeel van het securtiy systeem, het zouden bijvoorbeeld nanobots kunnen zijn of iets dergelijks.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
Gisteravond 10 gezien. Wat een superaflevering weer!
Wat ik me wel afvraag: Een tijdje terug stond er hier dat alles in Lost wetenschappelijk te verklaren is. Hoe gaan ze dan in godsnaam die rook verklaren???
Wetenschappelijk onderbouwd dan he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
Gisteravond 10 gezien. Wat een superaflevering weer!
Wat ik me wel afvraag: Een tijdje terug stond er hier dat alles in Lost wetenschappelijk te verklaren is. Hoe gaan ze dan in godsnaam die rook verklaren???
in amerika zenden ze om 18.00 uitof met tijdsverschil ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:25 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo precies als ik vragen mag ?
Aah ! Ok thanxquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:28 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
in amerika zenden ze om 18.00 uitof met tijdsverschil ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody likes us.We Don't Care
Deze is niet zo extreem moet ik zeggen... maar ik heb em toch maar in spoiler tags gezet...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:25 schreef Jaytonism het volgende:
Damn, ik zit altijd zo in twijfel of ik die spoilers ga lezen of niet hè.
Er zitten meerdere kleine foutjes in. Als dat paard in beeld is, zie je rechts ook even ene hand enzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef Sauruzin het volgende:
Hebben jullie trouwens ook gezien dat als ze op het vlot zitten er een klein bootje op de achtergrond vaart? Als Sawyer in het water duikt. Ik zal nog eens ff kijken of ik er een plaatje van kan maken.
Dude, dat zijn 'The Others'.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:26 schreef Jump het volgende:
[..]
Er zitten meerdere kleine foutjes in. Als dat paard in beeld is, zie je rechts ook even ene hand enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |