Maduro verdedigend en sneijder en pienaar aanvallend.... Kunnen de backs nog een beetje meekomen en klaarquote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef Tobbes het volgende:
Mjah, maar dan zet je een speler op rechtshalf die uiteindelijk toch rechtsbuiten gaat lopen enzet je een speler linkshalf die niet veel met diepte kan. Dan doe je m.i. hetzelfde als Blind. Spelers neerzetten waar ze niet horen. En Maduro verdient ook een basisplaats. Ook al maakt hij niet altijd het verschil. Hij bezit als een van de weinigen enige voetbalintelligentie en dus inzicht en is zo altijd goed voor de balans in een elftal.
Correctquote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef SCH het volgende:
Begreep ik het nou goed dat Boukhari de hele wedstrijd is uitgefloten en dat zijn wissel werd toegejuicht?
Ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef SCH het volgende:
Begreep ik het nou goed dat Boukhari de hele wedstrijd is uitgefloten en dat zijn wissel werd toegejuicht?
Er zijn er toch wel meer die het niveau niet aan kunnen? Hij lijkt mij altijd nog aardig wat inzet te tonen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef JeroenV het volgende:
Tsja, hij kan het niveau gewoon niet aan, maar Blind blijft hem opstellen. Maar daar kan die gozer ook niks aan doen. Zielig van de supporters.
Klopt. En klopt.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn er toch wel meer die het niveau niet aan kunnen? Hij lijkt mij altijd nog aardig wat inzet te tonen.
In mijn ogen kan de rest van de basisspelers, en het gros van de bank het niveau wel aan. Het komt er niet altijd uit, maar het zit er tenminste in.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn er toch wel meer die het niveau niet aan kunnen? Hij lijkt mij altijd nog aardig wat inzet te tonen.
Ik vind Boukhari nog steeds 1 van de betere Ajax-spelers. Rosales en Escude en veel meer mogen zijn veters nog niet eens strikken.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Tobbes het volgende:
[..]
In mijn ogen kan de rest van de basisspelers, en het gros van de bank het niveau wel aan. Het komt er niet altijd uit, maar het zit er tenminste in.
Als ik Boukhari uitfluit (wat ik doe), fluit ik voor het feit dat hij in de basis staat. Ik snap dat dat voor Boukhari vervelend is (aan de andere kant, wat kan hem het schelen) maar het schijnt de enige 'oplossing' te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef twi het volgende:
Boukhari kan het niveau niet aan, maar zet zich wel in.
Anderen kunnen het niveau wel aan, maar zetten zich niet genoeg of niet constant genoeg in.
Dat is juist de reden waarom dit publieke aan de schandpaal nagelen schandalig is. Ik heb hier vaak zat enorme kritiek op Boukhari, maar nogmaals (zucht), hij kan er zelf niets aan doen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef Suijk het volgende:
Ja, de stereotype beelvorming over de Ajacied, dat wordt er door bevestigd, helaas.
Zie je uberhaupt wel eens een hele wedstrijd van Ajax??quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind Boukhari nog steeds 1 van de betere Ajax-spelers. Rosales en Escude en veel meer mogen zijn veters nog niet eens strikken.
Maar goed daar kunnen we over van mening verschillen. Maar om iemand dan de hele wedstrijd uit te fluiten.![]()
Klopt. Ik ben nog steeds woest op mn mede 'supporters'quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef Suijk het volgende:
Mja, je geeft het in ieder geval toe. Maar ik vind uitfluiten echt not done. Het helpt echt niks.
Ja, de stereotype beelvorming over de Ajacied, dat wordt er door bevestigd, helaas.
SQD is misschien niet de meest begenadigde verdediger die er is. Maar het is een de speler die zich verreweg het meest proffesioneel gedraagt en opstelt (Lobont verdient in dit opzicht ook wel de nodige lof). SQD is echter degene geweest die Ajax vorig jaar naar de tweede plaats heeft geloodst. Ik begrijp er dan ook nog steeds niks van dat hij zo makkelijk aan de kant is geschoven.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind Boukhari nog steeds 1 van de betere Ajax-spelers. Rosales en Escude en veel meer mogen zijn veters nog niet eens strikken.
Maar goed daar kunnen we over van mening verschillen. Maar om iemand dan de hele wedstrijd uit te fluiten.![]()
1999-2000quote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Tobbes het volgende:
Frank vond ik dan nog wel een degelijke speler. Daar heb ik me nooit echt aan geergerd.
Hier kan ook nou om lachen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben nog steeds woest op mn mede 'supporters'
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Fans met een echt clubhart fluiten nooit hun eigen spelers op deze manier uit, dat snap je toch wel?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef Tobbes het volgende:
Hij kan er misschien niks aan doen, maar wat heb ik daar mee te maken?
Het was natuurlijk geen wereldverdedigerquote:
Ik heb een hart voor mijn club, die inherent staat aan stijl, klasse, arrogantie en wins; niet voor een of andere Nourdin van de straat.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Fans met een echt clubhart fluiten nooit hun eigen spelers op deze manier uit, dat snap je toch wel?
Had helemaal in het begin een leuke actie en verder deed ie gewoon goed mee. Helaas kon ie weinig extra's bieden omdat de aanvoer weer waardeloos was, maar hij deed in iedergeval niets fout en dat was voor vandaag al heel wat in vergelijking met de rest.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef SCH het volgende:
Nou goed dan, niet meer doen dat fluiten. Je maakt jezelf er belachelijk mee.
Wat deed Huntelaar goed dev05?
Je vindt het stijl en klasse om een eigen speler uit te fluiten?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb een hart voor mijn club, die inherent staat aan stijl, klasse, arrogantie en wins; niet voor een of andere Nourdin van de straat.
Wou je Huntelaar gaan afrekenen op deze wedstrijdquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef SCH het volgende:
Nou goed dan, niet meer doen dat fluiten. Je maakt jezelf er belachelijk mee.
Wat deed Huntelaar goed dev05?
Spelers interesseren me niet. Het gaat om het team, om de club.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vindt het stijl en klasse om een eigen speler uit te fluiten?![]()
Fijn dat je erom kan lachen. Zeker ook een van die 'supporters' die zich nu heel stoer voelt of niet? Je eerste zin zet je al zwaar voor lul, hij alleen verantwoordelijk voor het niet-functioneren van het hele team? Laat me niet lachen zeg. Toen 'ie gewisseld werd ging het ook meteen een heel stuk beter zeker? Als er IEMAND verantwoordelijk was voor vanmiddag dan was het Blind, en niemand anders.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hier kan ook nou om lachen.
Een speler die in feite in zijn eentje verantwoordelijk is voor het niet functioneren van het hele team die mag je afmaken. Zeker als dit een structureel probleem is. Hij kan er misschien niks aan doen, maar wat heb ik daar mee te maken?
Nee, die paupers moet jij niks van hebben hè..quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb een hart voor mijn club, die inherent staat aan stijl, klasse, arrogantie en wins; niet voor een of andere Nourdin van de straat.
Uiteraard gaat het om de club. Maar denk je dat Boukhari er beter door gaat spelen? Dat andere spelers er beter door gaan spelen? Dat de sfeer in het team er beter door wordt? Dat de club er baat bij heeft? Denk je dat echt???quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Spelers interesseren me niet. Het gaat om het team, om de club.
En daar maken de spelers niet heel toevallig deel van uit?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Spelers interesseren me niet. Het gaat om het team, om de club.
Ik vond het al knap dat hij die bal uberhaupt raaktequote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wou je Huntelaar gaan afrekenen op deze wedstrijd
Huntelaar heeft in principe maar 1 rol, en dat is scoren. Het enige wat dan ook fout kan gaan is kansen missen..Maar dan moet je wel kansen krijgen
En om hem nou op die 1ne kopbal te gaan afrekeken..
Ik erger me godverdomme al twee jaar dood aan de beste man. Mag ik dat dan ook laten merken s.v.p.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Fijn dat je erom kan lachen. Zeker ook een van die 'supporters' die zich nu heel stoer voelt of niet? Je eerste zin zet je al zwaar voor lul, hij alleen verantwoordelijk voor het niet-functioneren van het hele team? Laat me niet lachen zeg. Toen 'ie gewisseld werd ging het ook meteen een heel stuk beter zeker? Als er IEMAND verantwoordelijk was voor vanmiddag dan was het Blind, en niemand anders.
'wat heb ik daar mee te maken?' jij hoort als supporter de spelers en het team te steunen. Aangezien jij je aangesproken voelt en het tegenover gestelde deed mag ik je met recht een nep-supporter noemen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wou je Huntelaar gaan afrekenen op deze wedstrijd
Huntelaar heeft in principe maar 1 rol, en dat is scoren. Het enige wat dan ook fout kan gaan is kansen missen..Maar dan moet je wel kansen krijgen
En om hem nou op die 1ne kopbal te gaan afrekeken..
Ja, en dús wil ik de rotte appels eruit hebben. Een speler als Rosenberg en ook Ibrahimovic heb ik nooit uitgefloten; dat slaat ook nergens op. Maar Boukhari heeft geen baat bij Ajax, en Ajax heeft geen baat bij Boukhari.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En daar maken de spelers niet heel toevallig deel van uit?![]()
dev heeft natuurlijk wel een puntquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik erger me godverdomme al twee jaar dood aan de beste man. Mag ik dat dan ook laten merken s.v.p.
In ieder geval niet op deze manier.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik erger me godverdomme al twee jaar dood aan de beste man. Mag ik dat dan ook laten merken s.v.p.
Sorry, mijn opmerking was niet helemaal duidelijk. Ik wil graag een voetballer die heeft leren voetballen en samenspelen op een voetbalveld, en niet op een pleintje.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef SCH het volgende:
Dat "iemand van de straat" stelt me ook niet helemaal gerust? Je wilt perse dat ze in een doorzonwoning zijn opgegroeid?
Heeft hij ook.quote:
Maar waarom Boukhari uitfluiten? Natuurlijk is hij geen goede speler, maar volgens mij stelt hij zichzelf niet op. Wat moet ie dan doen: Tegen de trainer zeggen dat ie niet wil spelen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Heeft hij ook.
Maar in het geval Boukhari niet.
Je moet me geloven als ik zeg dat ik nog nooit eerder gefloten heb (ook niet naar tegenstander/scheids), maar vanmiddag heb ik het even geleerd.
Jij was vandaag niet in het stadion maak ik hieruit op?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus, maak er lekker een punt van. Lekker boeiend allemaal, Ajax speelt prut, Blind heeft er geen kaas van gegeten, en iedereen maakt zich hier druk over een paar fluiters.......
Kunnen we het mischien weer over iets anders hebben. Kandidaten om Blind aan het eind van het seizoen op te volgen bijvoorbeeld?
Zoals ik al eerder zei is het niet een signaal als in: "Boukhari je bent een prutser, een klootzak; sterf" maar: "Boukhari ik vind je niet geschikt voor Ajax, ik erger me dood; ik wil je niet meer( in de basis)"quote:Op zondag 15 januari 2006 22:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar waarom Boukhari uitfluiten? Natuurlijk is hij geen goede speler, maar volgens mij stelt hij zichzelf niet op. Wat moet ie dan doen: Tegen de trainer zeggen dat ie niet wil spelen?
Ik was wel degelijk in het stadion, en ik vind het ook lullig voor Boukhari, maar ik erger me 100x meer aan dat zoutloze spel en aan de wissels van Blind.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij was vandaag niet in het stadion maak ik hieruit op?
Dat is een sterk punt: clubs baseren al jaren hun beleid op basis van gefluit vanaf de tribunesquote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei is het niet een signaal als in: "Boukhari je bent een prutser, een klootzak; sterf" maar: "Boukhari ik vind je niet geschikt voor Ajax, ik erger me dood; ik wil je niet meer( in de basis)"
Uiteindelijk lijkt het mij onoverkomelijk dat Boukhari aangeeft dat hij het niet meer ziet zitten. En daar moet en mag Blind dan ook wel zijn consequenties uit trekken.
En dat is dus precies wat mijn vertrouwen in de beleidsmakers en bepalers bij Ajax, en mijn plezier om Ajax supporter te zijn. voor een groot deel de das om heeft gedaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een sterk punt: clubs baseren al jaren hun beleid op basis van gefluit vanaf de tribunes![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef HomerJ het volgende:
Dan maar de Champions Leauge en Gatorade cup winnen![]()
Dan ga je toch niet meer?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat mijn vertrouwen in de beleidsmakers en bepalers bij Ajax, en mijn plezier om Ajax supporter te zijn. voor een groot deel de das om heeft gedaan.
Juist. Blind is de enige echte verantwoordelijke hiervoor, en heeft Boukhari vandaag ook niet in bescherming genomen. Hij geeft altijd iedereen de schuld (supporters, spelers, scheidsrechter) maar kent nooit zelfkritiekquote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik was wel degelijk in het stadion, en ik vind het ook lullig voor Boukhari, maar ik erger me 100x meer aan dat zoutloze spel en aan de wissels van Blind.
De Jong kan wat mij betreft niet genoeg uitgefloten worden
Zozo, die Ajax-supporter is op de hoogte van z'n cluppiequote:Op zondag 15 januari 2006 22:30 schreef HomerJ het volgende:
Dan maar de Champions Leauge en Gatorade cup winnen![]()
Dán vind ik je een nepsupporter. Ook als je 5 min voor het einde weggaat (die mensen verdienen meer dan een fluitconcert).quote:Op zondag 15 januari 2006 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet meer?
Bij andere clubs is het niet anders.
Jawel, heel goed. En mooi. Alleen op de middelbare school zeiden ze dat ik moest oefenen met tekenen. Vandaar.quote:
Ik ben toch echt van mening dat de mensen die Boukhari vanmiddag zo behandelden grotere nepsupporters zijn dan mensen die 80 minuten het team WEL steunen en dan 10 minuten voor tijd weggaan. Al blijft dat laatste natuurlijk ook triest.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dán vind ik je een nepsupporter. Ook als je 5 min voor het einde weggaat (die mensen verdienen meer dan een fluitconcert).
In welk licht moet ik die opmerking zien?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zozo, die Ajax-supporter is op de hoogte van z'n cluppie![]()
Ik ben PSV'er die lucratieve voldoening haalt uit sommige overwinningen van Ajax. Vanmiddag voor het eerst sinds tijden was het anders: Ik wedde op een Nijmeegse overwinningquote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Cultheld is een Ajacied
Ik zie hem nog juigen toen Ajax won tegen ik geloof Nac
Dan verschillen we gewoon van mening. Maar om me dan een nep-supporter te noemen? Misschien ben ik dan een ander soort supporter.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik ben toch echt van mening dat de mensen die Boukhari vanmiddag zo behandelden grotere nepsupporters zijn dan mensen die 80 minuten het team WEL steunen en dan 10 minuten voor tijd weggaan. Al blijft dat laatste natuurlijk ook triest.
Je kunt lekker lullen wat je wilt, Tobbes, maar voor mij praat je die actie echt niet goed.
Je was er dichtbijquote:Op zondag 15 januari 2006 22:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben PSV'er die lucratieve voldoening haalt uit sommige overwinningen van Ajax. Vanmiddag voor het eerst sinds tijden was het anders: Ik wedde op een Nijmeegse overwinning
Nou als je zulke uitspraken zonder cynische ondertoon durft te doen, dan ben je blijkbaar niet erg op de hoogte van je eigen club, of de dorpsgek.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
In welk licht moet ik die opmerking zien?
SUPPORT uit supporter staat voor aanmoedigen of steunen. Daar valt uitfluiten en erger in mijn ogen toch niet bepaald onder. Dus dan zou je theoretisch een nepsupporter zijn, toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan verschillen we gewoon van mening. Maar om me dan een nep-supporter te noemen? Misschien ben ik dan een ander soort supporter.
Champions League lijkt me onmogelijk. Het kampioenschap ben ik echter nog niet vergeten. Feyenoord en AZ krijgen de jaarlijkse dip nog wel. En als PSV verder komt in Europa zullen ook die in Nederland punten laten liggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou als je zulke uitspraken zonder cynische ondertoon durft te doen, dan ben je blijkbaar niet erg op de hoogte van je eigen club, of de dorpsgek.
Ik erger me aan Blind, dat hij Boukhari op blijft stellen. Ik zeik hier op het forum vaak genoeg op Boukhari. Maar dat uitfluiten, dat is gewoon het meest trieste wat je kan doen. Zeker zo persoonlijk, en zeker vanaf minuut 1. Een fluitconcertje na 90 minuten bij een wanprestatie, ok. Maar zo op de man? Het toppunt van triestheid.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef Tobbes het volgende:
Jij ergert je niet aan Boukhari?
Dat is het niet.quote:"Support" en kritiek geven opdat het beter wordt, zijn imo wel met elkaar te rijmen.
Oke, respect dat je ze ondersteunt. Maar als ik je verhaal ze lees wil je hem vooral als mens een hart onder de riem steken, maar ben je hem als speler ook liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef devv05 het volgende:
Ik erger me zeker wel eens aan Boukhari, maar daarom ga ik 'm nog niet uitschelden of uitfluiten. En dat geldt ook voor andere spelers, want ik heb me vandaag bijvoorbeeld minstens net zoveel geirriteerd aan Heitinga.
Maar ik heb wel als een van de weinigen voor Boukhari geklapt en 'm even toegezongen en hij waardeerde het duidelijk toen 'ie langs ons vak liep en kort z'n hand omhoog deed. Dat geeft mij toch een stuk meer voldoening dan uitschelden of uitfluiten en past in mijn visie veel beter bij het woord 'supporter'. Laten blijken dat je je spelers steunt, zelfs als ze het niet goed doen.
Ik zie het niet meer gebeuren omdat Van Geel en Blind het verkeerde beleid voeren. Huntelaar en Rosenberg zijn prima spitsen die het allebei uitstekend zouden doen bij PSV en Feyenoord omdat er daar wél aanvoer naar de 16 is.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Champions League lijkt me onmogelijk. Het kampioenschap ben ik echter nog niet vergeten. Feyenoord en AZ krijgen de jaarlijkse dip nog wel. En als PSV verder komt in Europa zullen ook die in Nederland punten laten liggen.
Klopt, ik ben geen Boukhari fan. Maar ik zal onze spelers nooit laten vallen en zeker niet op een manier als dat vanmiddag gebeurde.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Oke, respect dat je ze ondersteunt. Maar als ik je verhaal ze lees wil je hem vooral als mens een hart onder de riem steken, maar ben je hem als speler ook liever kwijt dan rijk.
Ik zie ook wel in dat het sneu voor de prima jongen is, maar ik heb het gewoon gehad. Vanaf oktober al trouwens. Wat ik wél een beetje jammer vind is dat 'iedereen' het vandaag opeens met hem gehad had.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen Boukhari fan. Maar ik zal onze spelers nooit laten vallen en zeker niet op een manier als dat vanmiddag gebeurde.
Jij had graag het exclusieve recht erop gehad? Het is je prive-pispaaltje?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik zie ook wel in dat het sneu voor de prima jongen is, maar ik heb het gewoon gehad. Vanaf oktober al trouwens. Wat ik wél een beetje jammer vind is dat 'iedereen' het vandaag opeens met hem gehad had.
Nee, ik bedoel te zeggen dat veel mensen blijkbaar fluiten omdat anderen dat doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:49 schreef twi het volgende:
[..]
Jij had graag het exclusieve recht erop gehad? Het is je prive-pispaaltje?
Dus dan doe jij het ook maar...? Of was jij juist degene die als eerste begon?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel te zeggen dat veel mensen blijkbaar fluiten omdat anderen dat doen.
Dat van vanmiddag was geen uitfluiten meer, ging wel even een stukje verder dan dat.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef Roeni3 het volgende:
Hebben we het alweer over uitfluiten?
Ging ook lekker in het live Eredisvisieverslagen topic van vanmiddag. Iedereen daar was tegen uitfluiten. Waarom doen zoveel mensen het dan nog steeds?
Ik doe het al een half jaar. Al kan ik sinds vanmiddag ook echt op mijn vingers fluiten. Voorheen stak ik 2 vingers in mijn mond en maakte ik een hoog geluid.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dus dan doe jij het ook maar...? Of was jij juist degene die als eerste begon?
Vandaar je ondertitel.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:55 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik doe het al een half jaar. Al kan ik sinds vanmiddag ook echt op mijn vingers fluiten. Voorheen stak ik 2 vingers in mijn mond en maakte ik een hoog geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |