Maduro verdedigend en sneijder en pienaar aanvallend.... Kunnen de backs nog een beetje meekomen en klaarquote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef Tobbes het volgende:
Mjah, maar dan zet je een speler op rechtshalf die uiteindelijk toch rechtsbuiten gaat lopen enzet je een speler linkshalf die niet veel met diepte kan. Dan doe je m.i. hetzelfde als Blind. Spelers neerzetten waar ze niet horen. En Maduro verdient ook een basisplaats. Ook al maakt hij niet altijd het verschil. Hij bezit als een van de weinigen enige voetbalintelligentie en dus inzicht en is zo altijd goed voor de balans in een elftal.
Correctquote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef SCH het volgende:
Begreep ik het nou goed dat Boukhari de hele wedstrijd is uitgefloten en dat zijn wissel werd toegejuicht?
Ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef SCH het volgende:
Begreep ik het nou goed dat Boukhari de hele wedstrijd is uitgefloten en dat zijn wissel werd toegejuicht?
Er zijn er toch wel meer die het niveau niet aan kunnen? Hij lijkt mij altijd nog aardig wat inzet te tonen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef JeroenV het volgende:
Tsja, hij kan het niveau gewoon niet aan, maar Blind blijft hem opstellen. Maar daar kan die gozer ook niks aan doen. Zielig van de supporters.
Klopt. En klopt.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn er toch wel meer die het niveau niet aan kunnen? Hij lijkt mij altijd nog aardig wat inzet te tonen.
In mijn ogen kan de rest van de basisspelers, en het gros van de bank het niveau wel aan. Het komt er niet altijd uit, maar het zit er tenminste in.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn er toch wel meer die het niveau niet aan kunnen? Hij lijkt mij altijd nog aardig wat inzet te tonen.
Ik vind Boukhari nog steeds 1 van de betere Ajax-spelers. Rosales en Escude en veel meer mogen zijn veters nog niet eens strikken.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Tobbes het volgende:
[..]
In mijn ogen kan de rest van de basisspelers, en het gros van de bank het niveau wel aan. Het komt er niet altijd uit, maar het zit er tenminste in.
Als ik Boukhari uitfluit (wat ik doe), fluit ik voor het feit dat hij in de basis staat. Ik snap dat dat voor Boukhari vervelend is (aan de andere kant, wat kan hem het schelen) maar het schijnt de enige 'oplossing' te zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef twi het volgende:
Boukhari kan het niveau niet aan, maar zet zich wel in.
Anderen kunnen het niveau wel aan, maar zetten zich niet genoeg of niet constant genoeg in.
Dat is juist de reden waarom dit publieke aan de schandpaal nagelen schandalig is. Ik heb hier vaak zat enorme kritiek op Boukhari, maar nogmaals (zucht), hij kan er zelf niets aan doen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef Suijk het volgende:
Ja, de stereotype beelvorming over de Ajacied, dat wordt er door bevestigd, helaas.
Zie je uberhaupt wel eens een hele wedstrijd van Ajax??quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind Boukhari nog steeds 1 van de betere Ajax-spelers. Rosales en Escude en veel meer mogen zijn veters nog niet eens strikken.
Maar goed daar kunnen we over van mening verschillen. Maar om iemand dan de hele wedstrijd uit te fluiten.![]()
Klopt. Ik ben nog steeds woest op mn mede 'supporters'quote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef Suijk het volgende:
Mja, je geeft het in ieder geval toe. Maar ik vind uitfluiten echt not done. Het helpt echt niks.
Ja, de stereotype beelvorming over de Ajacied, dat wordt er door bevestigd, helaas.
SQD is misschien niet de meest begenadigde verdediger die er is. Maar het is een de speler die zich verreweg het meest proffesioneel gedraagt en opstelt (Lobont verdient in dit opzicht ook wel de nodige lof). SQD is echter degene geweest die Ajax vorig jaar naar de tweede plaats heeft geloodst. Ik begrijp er dan ook nog steeds niks van dat hij zo makkelijk aan de kant is geschoven.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind Boukhari nog steeds 1 van de betere Ajax-spelers. Rosales en Escude en veel meer mogen zijn veters nog niet eens strikken.
Maar goed daar kunnen we over van mening verschillen. Maar om iemand dan de hele wedstrijd uit te fluiten.![]()
1999-2000quote:Op zondag 15 januari 2006 20:37 schreef Tobbes het volgende:
Frank vond ik dan nog wel een degelijke speler. Daar heb ik me nooit echt aan geergerd.
Hier kan ook nou om lachen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben nog steeds woest op mn mede 'supporters'
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Fans met een echt clubhart fluiten nooit hun eigen spelers op deze manier uit, dat snap je toch wel?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef Tobbes het volgende:
Hij kan er misschien niks aan doen, maar wat heb ik daar mee te maken?
Het was natuurlijk geen wereldverdedigerquote:
Ik heb een hart voor mijn club, die inherent staat aan stijl, klasse, arrogantie en wins; niet voor een of andere Nourdin van de straat.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Fans met een echt clubhart fluiten nooit hun eigen spelers op deze manier uit, dat snap je toch wel?
Had helemaal in het begin een leuke actie en verder deed ie gewoon goed mee. Helaas kon ie weinig extra's bieden omdat de aanvoer weer waardeloos was, maar hij deed in iedergeval niets fout en dat was voor vandaag al heel wat in vergelijking met de rest.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef SCH het volgende:
Nou goed dan, niet meer doen dat fluiten. Je maakt jezelf er belachelijk mee.
Wat deed Huntelaar goed dev05?
Je vindt het stijl en klasse om een eigen speler uit te fluiten?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb een hart voor mijn club, die inherent staat aan stijl, klasse, arrogantie en wins; niet voor een of andere Nourdin van de straat.
Wou je Huntelaar gaan afrekenen op deze wedstrijdquote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef SCH het volgende:
Nou goed dan, niet meer doen dat fluiten. Je maakt jezelf er belachelijk mee.
Wat deed Huntelaar goed dev05?
Spelers interesseren me niet. Het gaat om het team, om de club.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Je vindt het stijl en klasse om een eigen speler uit te fluiten?![]()
Fijn dat je erom kan lachen. Zeker ook een van die 'supporters' die zich nu heel stoer voelt of niet? Je eerste zin zet je al zwaar voor lul, hij alleen verantwoordelijk voor het niet-functioneren van het hele team? Laat me niet lachen zeg. Toen 'ie gewisseld werd ging het ook meteen een heel stuk beter zeker? Als er IEMAND verantwoordelijk was voor vanmiddag dan was het Blind, en niemand anders.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hier kan ook nou om lachen.
Een speler die in feite in zijn eentje verantwoordelijk is voor het niet functioneren van het hele team die mag je afmaken. Zeker als dit een structureel probleem is. Hij kan er misschien niks aan doen, maar wat heb ik daar mee te maken?
Nee, die paupers moet jij niks van hebben hè..quote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb een hart voor mijn club, die inherent staat aan stijl, klasse, arrogantie en wins; niet voor een of andere Nourdin van de straat.
Uiteraard gaat het om de club. Maar denk je dat Boukhari er beter door gaat spelen? Dat andere spelers er beter door gaan spelen? Dat de sfeer in het team er beter door wordt? Dat de club er baat bij heeft? Denk je dat echt???quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Spelers interesseren me niet. Het gaat om het team, om de club.
En daar maken de spelers niet heel toevallig deel van uit?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Spelers interesseren me niet. Het gaat om het team, om de club.
Ik vond het al knap dat hij die bal uberhaupt raaktequote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wou je Huntelaar gaan afrekenen op deze wedstrijd
Huntelaar heeft in principe maar 1 rol, en dat is scoren. Het enige wat dan ook fout kan gaan is kansen missen..Maar dan moet je wel kansen krijgen
En om hem nou op die 1ne kopbal te gaan afrekeken..
Ik erger me godverdomme al twee jaar dood aan de beste man. Mag ik dat dan ook laten merken s.v.p.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Fijn dat je erom kan lachen. Zeker ook een van die 'supporters' die zich nu heel stoer voelt of niet? Je eerste zin zet je al zwaar voor lul, hij alleen verantwoordelijk voor het niet-functioneren van het hele team? Laat me niet lachen zeg. Toen 'ie gewisseld werd ging het ook meteen een heel stuk beter zeker? Als er IEMAND verantwoordelijk was voor vanmiddag dan was het Blind, en niemand anders.
'wat heb ik daar mee te maken?' jij hoort als supporter de spelers en het team te steunen. Aangezien jij je aangesproken voelt en het tegenover gestelde deed mag ik je met recht een nep-supporter noemen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wou je Huntelaar gaan afrekenen op deze wedstrijd
Huntelaar heeft in principe maar 1 rol, en dat is scoren. Het enige wat dan ook fout kan gaan is kansen missen..Maar dan moet je wel kansen krijgen
En om hem nou op die 1ne kopbal te gaan afrekeken..
Ja, en dús wil ik de rotte appels eruit hebben. Een speler als Rosenberg en ook Ibrahimovic heb ik nooit uitgefloten; dat slaat ook nergens op. Maar Boukhari heeft geen baat bij Ajax, en Ajax heeft geen baat bij Boukhari.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En daar maken de spelers niet heel toevallig deel van uit?![]()
dev heeft natuurlijk wel een puntquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik erger me godverdomme al twee jaar dood aan de beste man. Mag ik dat dan ook laten merken s.v.p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |