quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo's topic it is!
Ramboquote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef Fugie het volgende:
hugo pwnzzzzz
maareh, vanavond rambo eins en twei
Top!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
Mallett Cadillac CTS-V
Engine:7.2L, supercharged and intercooled pushrod 16-valve V-8, aluminum block and heads, port fuel injection
HP @ RPM:751 bhp @ 5800 rpm
lbs-ft @ RPM:745 lb-ft @ 4500 rpm
[afbeelding]
[afbeelding]
Jawel, maar toen iedereen naar de kroeg ging ben ik naar huis gegaanquote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Fugie het volgende:
wat lees ik nou herman, ben je niet wezen bieren
edit die van jou maar leeg, en zet er neer:quote:Op zondag 15 januari 2006 16:14 schreef Fwnk het volgende:
Hugster, ik kan em er wel in-editten maar dan moet de TT ook aangepast worden...
homo sapiens voor jou, sterrekijkerquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
edit die van jou maar leeg, en zet er neer:
Ik ben dom.
Fugie wat kan je dat toch heerlijk netjes brengen.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:37 schreef Fugie het volgende:
fwnk, ik zal het gewoon zeggen zoals het is:
a: niemand hier vind jou op's tof
b: niemand hier vind jou opmerkingen tof
c: niemand hier vind jou gedrag tof
d: niemand hier vind de rest van wat je doet tof
e: iedereen heeft een schurfthekel aan je
dus mijn welgeemende advies is om je dikke ass op te pakken en te moven naar pub, want uiteindelijk is dat waar je thuishoort.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:40 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan me erg goed vinden in optie "e"
Is dan ook de enige zin zonder spel- ende taalfouten
Bemoei je er niet meequote:Op zondag 15 januari 2006 16:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En dan nog vergeten om hoofdletters en punten te gebruiken
was nog bezigquote:Op zondag 15 januari 2006 16:44 schreef ook_gek het volgende:
ThaFreak haal die post van FWNK eens weg en verrander effe alles goed
Hij is net bijgekomen van zijn kater en dan zet je m alweer hard aan het werkquote:Op zondag 15 januari 2006 16:44 schreef ook_gek het volgende:
ThaFreak haal die post van FWNK eens weg en verrander effe alles goed
Thanks, denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was nog bezig![]()
weghalen gaat volgens mij niet want dan verneuk ik het topic
Schiet gloeiende op dan manquote:Op zondag 15 januari 2006 16:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was nog bezig![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was nog bezig![]()
netjes TFquote:Op zondag 15 januari 2006 16:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
edit die van jou maar leeg, en zet er neer:
Ik ben dom.
In dat kleine lichaampje kan nooit veel drank zitten dus kater zal hij nooit hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Hij is net bijgekomen van zijn kater en dan zet je m alweer hard aan het werk
![]()
Wel in de lengte he. Dat is dus van je palm van he hand naar je schouder toe.quote:
genoeg geslapen dus ben helemaal fitquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Hij is net bijgekomen van zijn kater en dan zet je m alweer hard aan het werk
![]()
post is wegquote:Op zondag 15 januari 2006 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Schiet gloeiende op dan man
En beter eenverneukt topic dan die kut openings post van FWNK![]()
ik drink niet zo heel erg veel meer hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:53 schreef lipje het volgende:
bij jouw alcohollichaam moeten ze bloed toevoegen, als ze gaan prikken![]()
ThaFreak ik zal dit niet vaak zeggen. Maar ik vind je geweldigquote:
Ik neem aan dat je de VOR bedoelt?quote:
in your face bitchquote:
Van een zwitser dusquote:De twee hadden van een Zwitserse hotelgast toestemming gekregen even een ritje te maken met de Porsche.
Mijn _god_quote:Op zondag 15 januari 2006 17:07 schreef ook_gek het volgende:
Foto's van de carrera GT die in nederland kapot gereden is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Er wordt onder het eten geen TV gekekenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:07 schreef lipje het volgende:
och ff nieuws opzetten zeg je danwerkt bij mijn ouders altijd
Bij het munsterhuis staat een grijze en een zwartequote:Op zondag 15 januari 2006 15:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
de zwarte van Munsterhuis bedoel je?
t gaat om t geluidquote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er wordt onder het eten geen TV gekeken
Bij onze Tipo ging het dak er ook niet af, bij de Peug wel...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:12 schreef ook_gek het volgende:
moet je kijken waar dat motorblok ligt
Op die foto waar je de neus ziet staan op de achtergrond een zooi brandweermannen. Daar ligt de motor![]()
Wat ik niet snap is dat de vrouw er uit bevreid moest worden omdat ze bekneld zat. Appart want het dak zit nog op de auto en dat is over het algemeen altijd het eerste wat ze er af halen bij beknelling toch?
Wie is bij jullie zo'n wonder in het gezin dat die 2x uit een auto gehaald moest worden?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Bij onze Tipo ging het dak er ook niet af, bij de Peug wel...
Weet niet, zal wel van het moment afhangen of het dak eraf hoeft of niet... of het type verwondingen
2x buiten onze schuldquote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wie is bij jullie zo'n wonder in het gezin dat die 2x uit een auto gehaald moest worden?
quote:
't was geen E30, 't was een zondaquote:Op zondag 15 januari 2006 17:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
2x buiten onze schuld
eerste keer in '95, toen was ik 10:
Bestuurder viel in slaap, raakte onze tipo linksvoor. (Op de N37 bij Hollandscheveld, is nu A37)
Pa been op 3 plekken gebroken
Ik 2 flinke sneeen op me gezicht
man die ons aanreed schedel kapot, verbrijzelde enkel en nog wat dingen, heeft in die 10 jaar nog 4 ongelukken meegemaakt.
tweede keer in 01
Jongeman van 21 rijd met een BMW E30 over een weggetje in frankrijk (waar wij toevallig rijden) en raakt de macht over het stuur kwijt, raakt met zijn zijkant mijn ma haar oude peugeotje frontaal.
Ma flinke sneeen in haar gezicht, stuk van knieschijf af, gebroken schouder, gebroken ribben
Zusje interne meuk, oa gekneusde milt etc
Jongeman was op slag dood.
Achteraf bleek dat zijn auto in erg slechte staat was: Slechte schokdempers achter, banden achter voor 90% versleten etc.
( http://members.home.nl/f.schothorst/CV/auto.jpg )
Maar dat had ik al eens verteld hier geloof ik...
damnquote:Op zondag 15 januari 2006 17:07 schreef ook_gek het volgende:
Foto's van de carrera GT die in nederland kapot gereden is![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als FWNK een paaltje raakt met de auto moet hij er al uit geknipt wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wie is bij jullie zo'n wonder in het gezin dat die 2x uit een auto gehaald moest worden?
750 was anders de beste OP in tijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef Hugster het volgende:
dit was 3 seconde googlen, jullie willen maar al te graag dat het GEEN auto wordt eh?!![]()
OMFGquote:Op zondag 15 januari 2006 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ThaFreak ik zal dit niet vaak zeggen. Maar ik vind je geweldig![]()
Eensch.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
tering vette plaat [afbeelding]
[afbeelding]
Die kwam hier vroeger ook nog wel eens, in de PTA SCquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, geen zelfregulering, weer zo'n uit de lucht gegrepen kreet. Natuurlijk ligt het NIET aan de kloon, die met olifantenstappen binnen komt, zonder zich bekend te maken, iedereen van alles beschuldigt en ruzie komt schoppen. Nee, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Natuurlijk ligt het niet aan de crew. Inconsequent beleid raar vinden, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Ja. En ik ben de paashaas.
GCSC is gewoon vermoord door een stel vastgeroeste voormalige posters, die het al sinds de 30/40ers als hun domein beschouwden, en het er niet mee eens waren toen er andere users ook gezellig bij kwamen. En dus gingen ze weg. En nu komen ze, na de halve crew voor hun karretje gespannen te hebben, terug om de huidige users te beschuldigen van ontoegankelijkheid. Oh ja, en de sfeer is ook verziekt. Nou wat een verschrikkelijk verziekte sfeer zeg. Een grote hoeveelheid users zit gewoon lekker dagelijks met elkaar te babbelen, en er valt weleens een woord ja. Nou, wat een verziekte sfeer. Sjonge wat erg allemaal. Ingrijpen! Er is heel wat aan de hand! Niet bannen, nee, dat zou consequent beleid zijn. er is niet tegenaan te bannen, tegen die sfeerverpestende GCSC-duivels! Weet je, die reeks moet gewoon dicht! We verzinnen wel wat, maar die reeks moet dicht. En dat het hun eigen schuld is.
Sterk hoor
Och, er wordt gekankerd op PUB, ook zoiets. Maar als je er zelf niet komt, moet je je bek houden want dan heb je geen recht van spreken, en als je er wel komt, moet je je bek houden omdat het inconsequent is als je kankert op het forum waar je zelf ook post. Maar nee, natuurlijk is het niet zo dat PUB de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat verbeeld ik me maar. PUB is namelijk een uiterst zinvolle toevoeging van het forum. Al was het maar omdat brechtje van de straat is.
Het gaat allang niet meer om het belang van fok als geheel, om "iets leuks te bieden voor alle users". Een paar crewleden doen en laten gewoon waar ze zin in hebben, kunnen maar eindeloos doorgaan met slinkse onderwatersteken, ruzie trappen waar ze maar willen, loze verdachtmakingen uit de lucht grijpen en alles, en ja, zij zijn crew, dus zij weten wat goed voor je is. Maar nee, aan de crew ligt het niet, het ligt aan ons ALLEMAAL.
Joh, weet je? 'T was fijn, bedankt, tot ziens
Ok maar lekker boeienquote:Op zondag 15 januari 2006 18:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't was geen E30, 't was een zonda
E36 dus.
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef DJRow het volgende:
Hey Allemaal!!
Ja DJ Row leest echt mee....
Vind het erg grappig dat jullie het over ons hebben op een forum....
Ik ken Alex al een paar jaar... en het is een leuke gozer...
Bedankt dat je ons naar de top probeert te helpen Alex... dat waarderen wij heel erg van
Internetradio Zeeland........![]()
Enne sorry dat ik gister niet zo spraakzaam was maar ik was niet echt lekker en heel moe....
Maar ik ga proberen er tegenaan te gaan dinsdag!!
Gaan jullie nog maar eventjes lekker verder met stemmen.....Kunnen we goed gebruiken!!
Bedankt allemaal!!
Groetjes DJ Row
is wel leuk jaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef ook_gek het volgende:
net shouf shouf de serie gekeken. Ik ging kapot man helemaal geweldig![]()
Ja, dus lees maar terugquote:Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef PeuRac het volgende:
heb ik nog wat gemist dit weekend?
die van vorige week was ook leuk jaquote:Op zondag 15 januari 2006 19:26 schreef ook_gek het volgende:
net shouf shouf de serie gekeken. Ik ging kapot man helemaal geweldig![]()
quote:
Nee eerst is Rome aan de beurtquote:Op zondag 15 januari 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het leuke is: na de tijd is er sowieso feest in Nederland
die rijd m om zn oren met zn nieuwe 155quote:Op zondag 15 januari 2006 20:24 schreef PeuRac het volgende:
zou ik ook doen als ik hem wasmoet die alleen niet Alfisti tegenkomen
Hij klaasen dit wint is hij de 2de die dat ooit gedaan heeft en de laatste keer gebeurde dat in 1983.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
geweldig, vanuit het niets naar de finalegroot respect voor die keardel.
BoJo: +/- 180pkquote:Op zondag 15 januari 2006 20:25 schreef lipje het volgende:
verliest ie dan een weddenschap?
je gemeentegenoot, wat doe je?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:35 schreef ook_gek het volgende:
barnie moet zeker verliezen
1 het is een arrogante kneus
2 klaasen moet dart history herschrijven
We zijn het eensquote:Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En barney nietDus Jelle moet winnen
Niks maar ik gebruik het als excuus om te drinken omdat het een drinkers sport isquote:
wie bij jullie kan er niet rijdenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Bij onze Tipo ging het dak er ook niet af, bij de Peug wel...
Weet niet, zal wel van het moment afhangen of het dak eraf hoeft of niet... of het type verwondingen
niks, maar dit is pas de 1e in de historie dat er 2 nederlanders in de finale staat en de 2e in de historie dat er een beginner in de finale staat en de jongste finalist ooitquote:
toen was ik bijna een tienerquote:
* lipje ook maar ff kijken isquote:
erm vraag me eens of het me boeitquote:Op zondag 15 januari 2006 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks, maar dit is pas de 1e in de historie dat er 2 nederlanders in de finale staat en de 2e in de historie dat er een beginner in de finale staat en de jongste finalist ooitdit is wel een wedstrijd die je moet hebben gezien.
Hermanquote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef hermandeperman het volgende:
En weer in R'dam
Snelle Jelle *zoef*quote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Youp het volgende:
whehehe zit m allemaal in de naam eh bij die jelle
Ga ik ook kijken. Zit lekker veel sex inquote:
toen hadden ze alleen t scheermes nog niet helemaal uitgevonden... da's dan wel weer jammer...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga ik ook kijken. Zit lekker veel sex in
Waar je je druk over kan makenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef Youp het volgende:
[..]
toen hadden ze alleen t scheermes nog niet helemaal uitgevonden... da's dan wel weer jammer...
gave serie verder
tis nog niet begonnenquote:
ik maak me dr niet druk om, maarja als je de serie gaat kijken omdat er veel sex in zit.... dan kan ik me voorstellen dat je je daar ook druk om zou kunnen makenquote:
ze liggen al 8 minuten achter bij sbsquote:
laat ze lekker in de nacht tellsell knippenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ze liggen al 8 minuten achter bij sbszal dadelijk wel weer geknipt gaan worden ofzo
Mja in de jaren 80 van de vorige eeuw deden ze daar ook nog niet zo aanquote:Op zondag 15 januari 2006 21:27 schreef Youp het volgende:
[..]
ik maak me dr niet druk om, maarja als je de serie gaat kijken omdat er veel sex in zit.... dan kan ik me voorstellen dat je je daar ook druk om zou kunnen maken
daar heb ik dan weer geen problemen meequote:Op zondag 15 januari 2006 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laat ze lekker in de nacht tellsell knippen![]()
Zoekt en gij zult vindenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef Fwnk het volgende:
Alexxxx hoe doe je die custom PI's?
Vanaf 22 jan de boel schoonmaken, schilderen en vloerbedekking leggenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan me voorstellen!
Ga je ook echt per 22jan over of wacht je tot het klaar is?
En dan zsm erin neem ik aan...?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vanaf 22 jan de boel schoonmaken, schilderen en vloerbedekking leggen
Dat over dat stappenquote:
Mja ik heb 30 jan nog tentamensquote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan zsm erin neem ik aan...?
dit stomme zee koequote:
quote:Zeilen] Volvo Ocean Race (#8) - Leg 2 to Melbourne
Op zondag 15 januari 2006 01:19 schreef ook_gek het volgende:
nee ik had nooit verwacht dat jij thuis zou blijven en niet zou gaan stappen nee
Uhm ja?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
D'oh maar zie je dat nu pas?
In dat geval, zeg dit nog een keer morgen dan want ik zit nu weer aan de vodkaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je gisteravond minder moeten zuipen
ja duhquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef ook_gek het volgende:
Dat is ijsmeis niet gek. Dat is dat wijf van idols. Die extra PI's zijn alle mensen van idols
Verslaafdequote:Op zondag 15 januari 2006 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In dat geval, zeg dit nog een keer morgen dan want ik zit nu weer aan de vodka
Dat is idd echt fantastisch jaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef ook_gek het volgende:
ik zit lekker de DVD van najib te kijken.
Dat stukje muziek dat hij maakt is wel ultiem goed man
Slaap middel en levens genieterquote:
Geen idee waarover je het hebtquote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef ook_gek het volgende:
hermandeperman heb je dat gezien dat hij die indo na doet dat hij pijn aan zijn gebid heeft?
Heb je ook gezien wat hij doet als hij opeens weg loopt?
Want op dat moment heeft hij gewoon pauze en gaat hij lekker een peuk roken
Het is allemaal gespeeld die pijn![]()
prachtige kerel, die Markquote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee waarover je het hebt!
Ik dacht eerst dat je frituurvet bedoeldequote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben ook maffenmorgen ff mn bakolie vervangen
![]()
Klopt, stukjes alleenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef ook_gek het volgende:
je hebt zijn laatste show dus niet gezien
Jeahquote:
Stukje soa test gezien? Die is zoooooo mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 23:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt, stukjes alleen
[..]
Jeah
Neenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stukje soa test gezien? Die is zoooooo mooi
ik welquote:
stukje DJ is meesterlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef hermandeperman het volgende:
http://variatee.vara.nl/variatee/playerpage.jsp?listtype=cabaretier&nodeID=1539
ik heb de laatste show op DVDquote:
In 2010quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In 2010Ik ga gewoon
Ik droom hier echt al van kinds af aan van, en nu ga ik gewoon beginnen met de voorbereidingen
Stap 1 is trowuens dat ik morgen naar de rijschool ga
En mochten er nog iemand meewillen:
hier klikken
Je weet toch dat ik iemand ben die al zn dromen nastreeft? De droom van de vijf katten heb ik gehaald.. de droomvrouw heb ik.. ik woon in een droomhuisje.. dit is de volgende droom die ik ga realiseren.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:19 schreef ook_gek het volgende:![]()
![]()
heb je weer je neus vleugels zitten plamuren
![]()
![]()
Zou gaaf zijn. Tommy gaat ook meequote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Wel een schitterend plan!
Ik wil ook wel meedoenIk heb opzich best 2 rechterhandjes
Ik vind het een inspirerend plan waar ik best wel oren naar zou hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Wel een schitterend plan!
Ik wil ook wel meedoenIk heb opzich best 2 rechterhandjes
5 katten hebben is niet moeilijkquote:Op zondag 15 januari 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik iemand ben die al zn dromen nastreeft? De droom van de vijf katten heb ik gehaald.. de droomvrouw heb ik.. ik woon in een droomhuisje.. dit is de volgende droom die ik ga realiseren.
Niet zo zeverenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
5 katten hebben is niet moeilijk
Droom vrouw. ( smaken verschillen zeg maar )
Droom huisje. Zal vast een leuk huis zijn maar Friesland![]()
Dakar is een mooie droom. Maar je hebt nu amper geld voor je zelf en je 5 katten. Hoe denk jij nou genoeg geld bij elkaar te halen om de dakar te gaan rijden
Of bedoel je die dakar met hele ouwe auto's????
Mijn droom is, en dat gaat echt gebeuren. Is de gumball mee rijden![]()
je weet toch dat mijn eerste auto een NIva word, als het even meezit?? Die gaat me naar dakar brengenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef ook_gek het volgende:
Dakar is een mooie droom. Maar je hebt nu amper geld voor je zelf en je 5 katten. Hoe denk jij nou genoeg geld bij elkaar te halen om de dakar te gaan rijden
Of bedoel je die dakar met hele ouwe auto's????
Mijn droom is, en dat gaat echt gebeuren. Is de gumball mee rijden![]()
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het een inspirerend plan waar ik best wel oren naar zou hebben
Dat word de FBG-clan in een omgebouwde 190D 4x4quote:Op zondag 15 januari 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook!
En qua sponsoring kan ik ook wel iets regelen
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat word de FBG-clan in een omgebouwde 190D 4x4
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat word de FBG-clan in een omgebouwde 190D 4x4
Whahahahaquote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Sjoewe de hele dag shaggies draaien voor iedereen, Hugo met z'n maccie de hele dag routes uitstippelen, en ik biertjes ploppen, komt goed![]()
!
ik moet toch iets hebben om op te scheldenquote:
En Sjoewe doet zo nu en dan een pruik op, gaat met een spraakgebrek praten, en rijdt een stuk met een Unimog.. want dan is hij zn kloontjequote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me!
Prachtig gekquote:
En ouwehoeren over z'n deeveedeerekorderquote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Sjoewe doet zo nu en dan een pruik op, gaat met een spraakgebrek praten, en rijdt een stuk met een Unimog.. want dan is hij zn kloontje
Dit is ook 1 van m'n favorieten hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
Of een G-Klasse met ruitjes interieur
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een 190 carroserie op een Unimog onderstel zetten!
Dat vind ik tofquote:Op zondag 15 januari 2006 23:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe. Ik ga in ieder geval eens serieus over die reis denken de komende tijd, want ik vind het een prachtig idee, eerlijk waar
Dit vind ik dan wel weer uberquote:Op zondag 15 januari 2006 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is ook 1 van m'n favorieten hoor!
[afbeelding]
In een oude Defender is het inderdaad geen rijden neequote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Mja alleen een betaalbaar, onderhoudbaar en groot genoeg om weken in te rijden 4WD voertuig optrommelen is nog best een leuke kweeste
Vandaar dat ik nu ook al met de voorbereidingen beginquote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Mja alleen een betaalbaar, onderhoudbaar en groot genoeg om weken in te rijden 4WD voertuig optrommelen is nog best een leuke kweeste
De ultieme Afrika 4x4 is natuurlijk een Nissan Patrolquote:Op zondag 15 januari 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In een oude Defender is het inderdaad geen rijden nee
das nog best betaalbaarquote:Op zondag 15 januari 2006 23:59 schreef Unimog het volgende:
Kan je linken vanaf autotrader?
Zoiets moet je het wel in kunnen halen
Hebben die serieuze 4x4's dan behalve die huidige SUV's dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:02 schreef ThaFreak het volgende:
neem iets van de VAG groep en je hebt er een sponsor bij
Kun jij niet een ouwe Dakar Touareg ritselen?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:02 schreef ThaFreak het volgende:
neem iets van de VAG groep en je hebt er een sponsor bij
golf country 4x4, ijzersterke auto's met simpele techniek waar een leek ook nog aan kan sleutelen.....quote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hebben die serieuze 4x4's dan behalve die huidige SUV's dan?
Mja behalve die golf zijn het geen auto's waarin je twee maanden zou willen levenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
golf country 4x4, ijzersterke auto's met simpele techniek waar een leek ook nog aan kan sleutelen.....
en omdat het allemaal simpele techniek is kan er ook weinig aan kapot![]()
Helaas über zeldzaam.. net als de Golf zie je ze vrijwel alleen op de waddeneilanden, maar ook daar worden ze snel verdrongen door de Mitsubishi L300 4x4quote:Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja behalve die golf zijn het geen auto's waarin je twee maanden zou willen levenKan je beter idd die T3 Synchro zien te vinden.
Op zich kun je, als je een Franse auto meeneemt ook met een 4x2 af, want er rijden voornamelijk Franse auto's in Afrika, geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
De Golf zie je nog best vaak in Oostenrijk
Mja dat heb ik gelezenquote:Op maandag 16 januari 2006 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Er ies iemand hier uit Friesladn met een oude trcator onderweg naar de zuidpooldwars door Afrika heen rijden, en in elk doirpje waar ze komt geeft ze een voorstelling (is een actrice)
Das pas lef hebben.. een vrouw alleen in een tractor door Afrika
quote:Op maandag 16 januari 2006 01:28 schreef Sjoewe het volgende:
Whehehe, nee mijn pa loopt al jaren te mijmeren dat ie een Transit oid met een verhoogd dak wil kopen en die vervolgens wil verspijkeren tot een kampeerbus.
Als het daarmee lukt kom je er met ieder wrakquote:Op maandag 16 januari 2006 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Ook leuk ja
[afbeelding]
Een paar Fokkers zijn met deze auto btw naar Dakar gegaan
inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 01:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als het daarmee lukt kom je er met ieder wrak![]()
Mja gewoon een Mercedes 200 stationquote:Op maandag 16 januari 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou het niet wetenwel lekker geodkoop (legerdump)
Ik heb een Parijs-Dakar etappe van 752 kilometer lang gevonden btw
Er heeft ooit een MB Station 6x6 meegedaanquote:Op maandag 16 januari 2006 01:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja gewoon een Mercedes 200 stationAchterbank eruit rossen, goed imperiaal op het dak en je kan er nog in tukken ook
Whehe Tisot-stijl uitbouw oid?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er heeft ooit een MB Station 6x6 meegedaan(zes ker zes, je leest het goed)
Ja dat mag ookquote:
Mja nature killsquote:Op maandag 16 januari 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Donderd mn WWF 'save the whale' beeldje op mn scanner terwijl ik mnparijs dakar boeken er bij pak om de 6x6 op te zoeken
goddank mn uitegrangeerde scanner![]()
vandaag mn digivcan tijdens het fietsen ook al op de grond laten kletterenNog helemaal heel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |