Wat een huilebalk zegquote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef Ixnay het volgende:
0-0 is nooit slecht met Luinge als scheids.
Volgens mij is die man Anti-Rotterdam, iedere keer als hij een wedstrijd van Feyenoord of Sparta fluit naait hij ze wel op een of andere manier.
Luinge is een van de beste scheidsrechters van Nederland hoor, jullie hebben zeker nog nooit een Belgische scheidsrechter gehad, dan weet je pas echt wat het is, genaaid worden....quote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef Ixnay het volgende:
0-0 is nooit slecht met Luinge als scheids.
Volgens mij is die man Anti-Rotterdam, iedere keer als hij een wedstrijd van Feyenoord of Sparta fluit naait hij ze wel op een of andere manier.
En mijn mening blijft zo....quote:Op zondag 22 januari 2006 16:38 schreef Fok_you het volgende:
de ironie,.... 2 kansrijke vrije trappen terwijl de discussie over pierre nog loopt....
(en hier een nee overheerst op fok)
Plus het feit dat Pierre dit jaar volgens mij 1 vrije trap heeft binnen geschoten, en ik twijfel dan nog of die ene die ik noem. En hij neemt nog steeds alles, dus zelfs de vrije trappen van Pierre zijn niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En mijn mening blijft zo....
Want je neemt geen speler alleen om de vrije trappen, die ook nog eens door Pierre steeds vaker worden gemist.
Lekker laten sudderen in Breda of in ieder geval ergens anders dan in Rotterdam.
dat moet dan de eerste wedstrijd tegen hen geweest zijn.quote:
Je gaat toch niet menen dat je serieus begint met mekkeren na 1 (!!!) reactie van een Ajacied, die niet eens over de prestatie van Feyenoord vandaag gaat?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:44 schreef Fok_you het volgende:
mijn god de joden die dernet nog liepen te mekkeren als we in het neuzentopic kwamen komen hier nu zelf zielig doen![]()
en wij geven tenminste niet geheel de scheids de schuld zoals heel 020
Ja, uit. Wel met hulp van keeper Kevin Begois, die er minstens 1 had mogen pakken.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:41 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat moet dan de eerste wedstrijd tegen hen geweest zijn.
Maar goed dat is nog niet indrukwekkend.
Dat had volgens Pierre te maken met het feit dat Roda met een Derbystar speelt. En laat Feyenoord dat nou net ook doenquote:
Castelen speelde kut én zonder bezieling.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom word er nou van Hofs gezegt hij moet er nog in komen na al die maanden blessure leed,
Terwijl Castelen afgebrand word. Doe normaal ze zijn alle bij terug van een lange blessure.
Er is inderdaad een groot verschil.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Castelen speelde kut én zonder bezieling.
Hofs speelde matig máár mét bezieling.
Zie je het verschil?
De vorm kan er nog niet zijn, maar bezieling heeft niks met blessures enzo te maken imho!
Alfabet?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Op wat voor basis is Feyenoord nu eigenlijk 3e?
Ik vroeg het me ook af. Op onderling resultaat zou Feyenoord natuurlijk tweede moeten staan.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Kunnen ze beter onderling resultaat nemen lijkt me, maargoed...
Tijd om dat te veranderen zou ik zeggenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:00 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb even in het regelement gekeken en als 2 ploegen hetzelfde doelsaldo hebben en ook hetzelfde aantal doelpunten vóór dan zijn er geen verdere regels over wie er hoger moet staan. Als het om een prijs gaat moet een beslissingswedstrijd gespeeld worden.
De ranglijst nu is waarschijnlijk echt op alfabet.
Ja jou reacties nemen we maar voor liefquote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Er is inderdaad een groot verschil.
Ik was nooit fan van Castelen maar toen Boussaboun steeds speelde ging ik hem missen. Maar castelen is terug en je ergert je gelijk aan die jongen.
Hij had al de reputatie dat hij geen flikker doet, nooit voor het team werkt, geen stap teveel doet. Zijn passes zijn zo slecht, zijn keuzes zijn kut. Maar dat hij nog steeds geen flikker doet is wel heel erg.
Ik vond Greene eigenlijk betere acties op rechtsbuiten hebben dan Castelen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Maar even serieus: Vandaag viel wederom op waarom Castelen niet bij Feyenoord thuishoort. Komt nog steeds geen man voorbij, kan geen voorzet geven, blijft alleen naar de bal kijken als een voorzet mislukt. Op z'n snelheid na heeft hij gewoon helemaal niets wat topclub-waardig is.
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef cultheld het volgende:
Heracles en Ajax Luinge en Vink zullen PSV de titel schenken
Boeie kom op, dat tweede afgekeurde doelpunt was wel terecht afgekeurd hoor. Het is Feyenoord dat verzuimt te scoren.quote:
Ze heeft dit keer anders wel gelijk over Castelen...quote:Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja jou reacties nemen we maar voor lief![]()
quote:2-01-2006: Koeman: 'Kuijt heeft rust nodig' Print dit bericht
[Bron: AD.nl]
Dirk Kuijt zit bij Feyenoord tegen overbelasting aan. Daarom moet de karaktervolle aanvoerder van de Rotterdamse ploeg van zijn trainer Erwin Koeman zoveel mogelijk rust nemen. 'Dat heeft zijn lichaam hard nodig', zei de oud-international zondag na de teleurstellende 0-0 tegen Roda Jc in de Kuip.
De nooit versagende Kuijt (25) speelde tegen de Limburgse ploeg zijn 167e competitiewedstrijd op rij. Hij begon zijn indrukwekkende serie op 18 maart 2001 bij Fc Utrecht. Geen speler in de laatste 25 jaar van het betaalde voetbal deed hem dat na.
Daarnaast speelde Kuijt nog tal van (Europese) bekerwedstrijden en interlands. 'Commercieel heeft hij het ook drukker dan ooit. Daardoor herstel je minder snel', meende Koeman.
Kuijt had vier minuten voor tijd de winnende treffer op zijn schoen. In vrijstaande positie miste hij evenwel jammerlijk. 'Als Dirk 100 procent is, ramt hij die bal door het net', gaf Koeman aan. 'Hij is wel fit, maar niet scherp. Dat kun je aan alles merken.'
Koeman: 'Dirk traint doordeweeks al minder dan normaal. Maar hij heeft juist veel training nodig om helemaal scherp te zijn. Zijn manier van spelen vergt veel kracht. Hij voelt zelf ook aan dat hij niet top is. Alleen rust kan hem helpen. Anders blijft hij zich forceren om toch zijn oude niveau te halen en dat kan niet goed gaan.'
Om Kuijt te ontlasten, wil Koeman dolgraag voor 31 januari, de dag dat de transfermarkt weer sluit, een extra centrumspits aan zijn selectie toevoegen. Zijn eerdere pogingen om Erik Meijer vanuit Aken naar de Kuip te halen, liepen op niets uit.
Koeman heeft nu al zijn hoop gevestigd op oud-topscorer Pierre van Hooijdonk, die bij Nac in ongenade is gevallen. 'Ja, we zoeken nog een pinchhitter', liet de Groninger weten. 'Die hadden we in deze wedstrijd tegen Roda Jc goed kunnen gebruiken. Kuijt zou dan ook wat meer rust kunnen krijgen. Op namen ga ik verder niet in. Ik ken Pierre persoonlijk en weet wat zijn kwaliteiten zijn. Daar laat ik het bij.'
vind ik ondertussen ook wel "toevallig" ... of eigenlijk ook niet, ik had niet anders verwacht...quote:22-01-2006: Luinge het is je weer gelukt Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]
Vandaag floot scheidsrechter Roelof Luinge voor de vierde keer dit seizoen een wedstrijd van Feyenoord. Drie keer dit seizoen lieten de Rotterdammers punten liggen in een wedstrijd met Luinge als arbiter. Alleen de eerste wedstrijd onder Luinge werd gewonnen: Fc Twente - Feyenoord: 1-3. Daarna werd het 0-0 tegen Vitesse in de Kuip en benadeelde Luinge Feyenoord opzichtig. In Den Haag werd het 2-1 en kende Luinge zelfs een strafschop toe aan Ado Den Haag. Ook vandaag werd het 0-0 in de Kuip tegen Roda Jc.
Van de zes wedstrijden dat Feyenoord punten verspeelde, gebeurde dat drie keer onder leiding van Luinge. De twee wedstrijden in de Kuip dat Feyenoord niet tot scoren wist te komen gebeurde beide keren met Luinge als scheidsrechter.
Kan er niet iedere week een dartfinale zijn? Dan zijn we tenminste iedere week verlost van Roelof 'Darts heeft altijd mijn interesse gehad' Luinge.
Ik snapte dat echt niet, bij Biseswar. De commentator zei dat er niks aan de hand, was maar die Limburgert haakte of stond toch echt op zijn voet.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:22 schreef Luni het volgende:
Luinge de schuld geven vind k inderdaad veel te makkelijk, buitenspel word bepaald door de grensrechters en die zat er blijkbaar 1x naast (heb zelf de samenvatting niet gezien) das klote maar Feyenoord sheeft het toch echt aan zichzelf te danken. Een strafschop was het volgens mij ook niet met Biseswar, zal het vanavond eens terugkijken op TV Rijnmond.
Lijkt me wel, hij is 36.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:39 schreef DeTolk het volgende:
Zal Pi-air wel genoegen nemen met een rol als supersub?
Dat moment kan je toch geen afgekeurde goal noemen. De gehele Roda defensie inclusief Kujovic stonden gewoon stil omdat er al lang gefloten was.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:08 schreef snabbi het volgende:
Nu maakte Luinge wel een paar rare beslissingen, maar voor die eerste goal die werd afgekeurd moet je niet luinge de schuld geven, maar de grensrechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |