Wat een huilebalk zegquote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef Ixnay het volgende:
0-0 is nooit slecht met Luinge als scheids.
Volgens mij is die man Anti-Rotterdam, iedere keer als hij een wedstrijd van Feyenoord of Sparta fluit naait hij ze wel op een of andere manier.
Luinge is een van de beste scheidsrechters van Nederland hoor, jullie hebben zeker nog nooit een Belgische scheidsrechter gehad, dan weet je pas echt wat het is, genaaid worden....quote:Op zondag 22 januari 2006 16:10 schreef Ixnay het volgende:
0-0 is nooit slecht met Luinge als scheids.
Volgens mij is die man Anti-Rotterdam, iedere keer als hij een wedstrijd van Feyenoord of Sparta fluit naait hij ze wel op een of andere manier.
En mijn mening blijft zo....quote:Op zondag 22 januari 2006 16:38 schreef Fok_you het volgende:
de ironie,.... 2 kansrijke vrije trappen terwijl de discussie over pierre nog loopt....
(en hier een nee overheerst op fok)
Plus het feit dat Pierre dit jaar volgens mij 1 vrije trap heeft binnen geschoten, en ik twijfel dan nog of die ene die ik noem. En hij neemt nog steeds alles, dus zelfs de vrije trappen van Pierre zijn niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En mijn mening blijft zo....
Want je neemt geen speler alleen om de vrije trappen, die ook nog eens door Pierre steeds vaker worden gemist.
Lekker laten sudderen in Breda of in ieder geval ergens anders dan in Rotterdam.
dat moet dan de eerste wedstrijd tegen hen geweest zijn.quote:
Je gaat toch niet menen dat je serieus begint met mekkeren na 1 (!!!) reactie van een Ajacied, die niet eens over de prestatie van Feyenoord vandaag gaat?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:44 schreef Fok_you het volgende:
mijn god de joden die dernet nog liepen te mekkeren als we in het neuzentopic kwamen komen hier nu zelf zielig doen![]()
en wij geven tenminste niet geheel de scheids de schuld zoals heel 020
Ja, uit. Wel met hulp van keeper Kevin Begois, die er minstens 1 had mogen pakken.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:41 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dat moet dan de eerste wedstrijd tegen hen geweest zijn.
Maar goed dat is nog niet indrukwekkend.
Dat had volgens Pierre te maken met het feit dat Roda met een Derbystar speelt. En laat Feyenoord dat nou net ook doenquote:
Castelen speelde kut én zonder bezieling.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom word er nou van Hofs gezegt hij moet er nog in komen na al die maanden blessure leed,
Terwijl Castelen afgebrand word. Doe normaal ze zijn alle bij terug van een lange blessure.
Er is inderdaad een groot verschil.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Castelen speelde kut én zonder bezieling.
Hofs speelde matig máár mét bezieling.
Zie je het verschil?
De vorm kan er nog niet zijn, maar bezieling heeft niks met blessures enzo te maken imho!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |