Geloof me, dat wil je echt niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef Kaap het volgende:
Ik ben van mening dat iedere verdediger van vorig seizoen er niks van bakte omdat de hele verdediging er niks van bakte.
Op basis van dat idee zou ik Gibbs nog wel eens in de Greene-Vlaar-bahia rij mee willen zien spelen. Gibbs is lang, fysiek sterk en kan rechtsback spelen.
En daarom wil ik hem wel eens op die positie zien spelen.
Wat mij betreft herbouwen ze De Kuip gewoon, zodat ie nog een keer 100 jaar me kan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef renz0r het volgende:
Ok. Jaartje of 10 schat ik zelf. Mag van mij in principe wel komen, eens moet je wel.
Op dit moment is de Kuip natuurlijk prachtig, maar je moet durven vernieuwen denk ik, net zoals ze me het Wembley gedaan hebben, daar zullen de Engelsen over een jaar of 10 ook helemaal achter staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat mij betreft herbouwen ze De Kuip gewoon, zodat ie nog een keer 100 jaar me kan.
ik mag jou nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:01 schreef cultheld het volgende:
Omdat ik morgen na de wedstrijd waarschijnlijk nog lig te slapen, nu alvast:
Bedankt Roda
En weer een kansloze poging voor een flame, zoek eens een leven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:01 schreef cultheld het volgende:
Omdat ik morgen na de wedstrijd waarschijnlijk nog lig te slapen, nu alvast:
Bedankt Roda
Niet reageren is het beste!quote:Op zondag 22 januari 2006 01:26 schreef snabbi het volgende:
En weer een kansloze poging voor een flame, zoek eens een leven.
quote:Feyenoord A1 heeft zaterdag de halve finale van de beker bereikt, door stadgenoot Excelsior met 0-1 te verslaan. De winnende treffer werd al na zes minuten gemaakt, toen Frank de Haan (foto) een mooie aanval over de rechterkant succesvol binnenwerkte. Omdat de scheidsrechter zeven minuten blessuretijd bijtelde, moest trainer Henk Fräser ‘met de billen bij elkaar geknepen’ afwachten of zijn pupillen de voorsprong konden behouden. De ontlading na het laatste fluitsignaal was groot, want door dit resultaat zijn de Rotterdammers nog maar één wedstrijd verwijderd van de bekerfinale.
Veel Nederlands sprekende spelers. Goede opzet. Alleen Kalou (weinig tot geen beheersing van de nederlandse taal) en van pardo weet ik het niet!! Gaat de goede kant opquote:FEYENOORD Lodewijks,Greene,Vlaar, Bahia, Bosschaart, De Guzman, Paauwe, Pardo, Castelen, Kuyt, Kalou
. Daar zouden we er nog een paar van moeten hebben. | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |