abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34243087
Voorlopig komt het er niet!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_34243768
Ok. Jaartje of 10 schat ik zelf. Mag van mij in principe wel komen, eens moet je wel.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:01:49 #203
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34243980
tijdje geleden zijden ze nog wel zo'n 10 tot 30 jaar
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:04:18 #204
128516 Fok_you
pi_34244081
Duidelijk is in ieder geval dus dat niemand pierre als spits wil hebben, hooguit als pinchhitter.
En aangezien hij bij heerenveen waarschijnlijk veel aan spelen toe kan komen zodra samaras weg is en aangezien daar bosvelt al loopt zal hij daar wel heengaan....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:15:26 #205
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34244504
Over het nieuwe stadion: In eerste instantie werd gezegd dat het stadion nog hoogstens tot 2015 mee zou kunnen wegens de verzwakking van het metaal (o.i.d.). Nu is er pas weer een onderzoek uitgevoerd, en daaruit bleek dat het stadion nog wel wat langer mee zou kunnen. Ik meen me te herinneren dat ze verwachten dat de Kuip nog wel tot 2030 mee kan, minstens.

edit: En dus zijn de plannen voor een nieuw stadion (tijdelijk) geschrapt (?)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 19 januari 2006 @ 16:16:57 #206
128516 Fok_you
pi_34244562
ja
pi_34247176
quote:
Interesse van Feyenoord voor Van Hooijdonk meest concreet

Van de vijf Nederlandse topclubs lijkt alleen Feyenoord serieuze belangstelling te hebben om Pierre van Hooijdonk van NAC over te nemen. Volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen heeft een aantal clubs zich gemeld voor de spits. Welke clubs dat zijn wil hij niet zeggen.

Heerenveen en AZ hebben al gezegd dat ze geen belangstelling hebben voor de spits. PSV en Ajax zitten al ruim in hun centrale aanvallers. Alleen Feyenoord is op zoek naar een nieuwe aanvaller, daarbij is de naam van Van Hooijdonk al eens gevallen.

De spits mag van NAC Breda transfervrij vertrekken naar een club uit de top 5. Andere clubs moeten aan NAC een transfersom betalen.
Bron: Omroep Brabant

Het begint er nu toch wel op te lijken dat 'ie komt.
  donderdag 19 januari 2006 @ 17:41:46 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34247293
De vijf Nederlandse topclubs?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34247513
Het worden er steeds meer
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:41:01 #210
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_34253736
Voor diegene die nog een training willen bekijken. Bij deze de trainingstijden tot 28 januari.

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_34256688
Als er een training is om 10.30u, hoelang duurt die en daarna, zijn de speler dan vrij of wat doen ze dan?
En bij 15.00u?

En als ze beide tijden hebben. wat gebeurd er tussen die tijden door?
pi_34269886
eten, playstationen, poolen, darten, tv kijken
pi_34269922
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 17:38 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Bron: Omroep Brabant

Het begint er nu toch wel op te lijken dat 'ie komt.
Jep,

Derijck zal ook wel niet for no reason aan NAC zijn verhuurd.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:43:03 #214
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34270845
quote:
Sparta en Vitesse azen op Alexander Ostlund
[Bron: VoetbalPlus.nl]

Alexander Ostlund is een van de vele slachtoffers van het nieuwe beleid in Feyenoord. De optie om het aflopende contract van de Zweedse international zal niet worden gelicht. Om zijn plaats in het Zweedse nationale elftal niet in gevaar te brengen is de zaakwaarnemer van Ostlund inmiddels druk doende een nieuwe club voor hem te vinden. Volgens de Zweedse krant Expressen zouden uit Nederland zowel Vitesse als Sparta Rotterdam interesse hebben. Uit Zweden hebben Hammarby en Malmö belangstelling voor de back. Feyenoord nam de rechtsback januari 2005 over van Hammarby.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34273263
Laat maar komen die Östlund. Voor Sparta is het een zeer nuttige speler en dan zijn jullie van hem af .

Zal wel niet gebeuren.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:04:07 #216
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34273340
Ostlund was geen bijzonder goede voetballer maar hij had wel altijd inzet.
Maar met Greene op rechts krijgt ie helemaal geen kans, dus kan die beter weggaan als tie nog naar het WK wil.

Gibbs is ook weer terug in NL, ook zo'n geweldige aankoop van Ruud
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_34274433
Ik ben van mening dat iedere verdediger van vorig seizoen er niks van bakte omdat de hele verdediging er niks van bakte.

Op basis van dat idee zou ik Gibbs nog wel eens in de Greene-Vlaar-bahia rij mee willen zien spelen. Gibbs is lang, fysiek sterk en kan rechtsback spelen.

En daarom wil ik hem wel eens op die positie zien spelen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:44:31 #218
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_34274690
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef Kaap het volgende:
Ik ben van mening dat iedere verdediger van vorig seizoen er niks van bakte omdat de hele verdediging er niks van bakte.

Op basis van dat idee zou ik Gibbs nog wel eens in de Greene-Vlaar-bahia rij mee willen zien spelen. Gibbs is lang, fysiek sterk en kan rechtsback spelen.

Je bedoelt waarschijnlijk Gibbs op de linksback.. Maar ook daar wil ik hem niet zien, ik hoef die gozert eigenlijk nooit meer in het Feijenoordshirt zien
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_34275239
Ik hoop toch zo dat die Van Hooijdonk niet naar Feyenoord gaat.
pi_34275427
Ik hoef die Gibbs ook nooit meer te zien. En lijkt me ook niet dat ie nog speelminuten krijgt van Koeman
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:12:52 #221
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34277885
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:36 schreef Kaap het volgende:

En Greene dan linksback ofzo?
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 20 januari 2006 @ 15:17:31 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34280195
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef renz0r het volgende:
Als er een training is om 10.30u, hoelang duurt die en daarna, zijn de speler dan vrij of wat doen ze dan?
En bij 15.00u?

En als ze beide tijden hebben. wat gebeurd er tussen die tijden door?
er wordt over het algemeen volgens mij sowieso gezammelijk geluncht en daarna is er tijd voor interviews en andere clubverplichtingen en een kaartje leggen enzo met elkaar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34280483
DRIEKOPPIGE DEFENSIE TEGEN RODA JC

Feyenoord staat zondag allerminst een gemakkelijke wedstrijd te wachten tegen Roda JC. Erwin Koeman verwacht dat de overwinning alleen kan worden behaald als zijn ploeg er met de ‘volle honderd procent tegenaan gaat’. Het gegeven dat Roda JC niet eens in het linkerrijtje staat, doet daar volgens de coach niks aan af. ‘Met twee overwinningen staan ze weer op de plekken die recht geven op Europees voetbal, dus dat zegt me niks’, aldus Koeman, die waarschijnlijk met een driekoppige defensie aantreedt.

Feyenoord won afgelopen zondag voor het eerst in het Gelredome. Die overwinning en de geweldige laatste week van december 2005 zorgden niet voor het eerst dit seizoen voor een zeer positieve stemming rondom Feyenoord. Erwin Koeman wenste wederom niet al te ver mee te gaan in de euforie. De trainer is uiteraard te spreken over de recente resultaten, maar zijn karakter is er niet naar om te hoog van de toren te blazen. ‘Natuurlijk hebben we progressie gemaakt ten opzichte van de eerste training op 2 juli, dat is zeker positief’, zegt de trainer. ‘Maar vanuit mijn karakter ben ik niet iemand die op de tafel gaat staan als het even goed gaat. Het hoeft maar even tegen te zitten en er is geen vertrouwen meer. Drie maanden later is er weer hosanna en wordt er over de Coolsingel gesproken. Dat is ook het mooie aan de sport. Ik doe er alleen niet aan mee, want ik denk dat het ook richting de jongens het beste is om rustig te blijven en je niet te laten leiden door de waan van de dag, niet in goede en niet in slechte tijden. Bij Vitesse toonden we aan een stap vooruit te hebben gezet. Nu is het zondag zaak om er tegen Roda JC weer te staan.’

Over het bericht dat Feyenoord dertig spelers kwijt wil, was Koeman gedecideerd. ‘Ik lig er niet wakker van’, zegt hij. ‘Ik kijk niet naar het aantal, dat vind ik niet belangrijk. Het gaat er mij om dat Feyenoord een elftal gaat bezitten dat structureel mee gaat doen om de prijzen. Dat zal natuurlijk ten koste gaan van een aantal spelers. Maar hoeveel dat er zullen zijn kan ik niet zeggen. Dat zo’n getal de wereld in wordt geholpen zegt me verder weinig.’

Twee van die spelers zijn Karim Saidi en Alexander Östlund. Koeman: ‘Beiden mogen vertrekken. Het is voor Karim en voor Feyenoord vervelend dat hij niet aan de Afrika Cup kan meedoen door een blessure. Ik denk ook met zo’n jongen mee. Het WK komt eraan en hier zal hij niet zo snel aan spelen toekomen. Het is voor hem ook beter om ergens wel te spelen. Dat geldt ook voor Östlund. Hij heeft ook een WK voor de boeg en kan zomaar zijn selectie daarvoor verliezen als hij hier niet speelt. Ik heb respect voor die jongen, want hij heeft zich altijd met volle overgave ingezet. Ik heb twee keer met hem over zijn situatie gesproken. Dat soort gesprekken zijn niet altijd even leuk, maar ik ben wel altijd duidelijk. Voetbal kan hard zijn, dat zie je nu in het geval Alexander.’

Romeo Castelen keert zondag terug bij de selectie. De rechtsbuiten is hersteld van een hamstringblessure en speelde afgelopen donderdag zonder problemen een helft mee bij Jong Feyenoord. Nicky Hofs, die vorige week ook bij de selectie zat maar nog geen rentree maakte, zit wederom bij de A-selectie. ‘Ik sluit niet uit dat één van de twee in de basis start’, aldus Koeman, die er gezien het twee spitsen systeem van Roda er achterin voor kiest om met Serginho Greene, Ron Vlaar en André Bahia te spelen.

Vermoedelijke opstelling: Lodewijks; Greene, Vlaar, Bahia; Hofs, Paauwe, De Guzman, Pardo; Biseswar (Castelen), Kuyt en Kalou.
pi_34282421
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

En Greene dan linksback ofzo?
Nee was typo, Gibbs can ook linksback spelen.

En ja, snap wel dat iedereen hem liever niet ziet, maar in dat geval zou op basis van de prestaties vorig jaar wel meer spelers weg mogen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 20:16:37 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34289605
Ik zou Van Hooijdonk trouwens wel bij Feyenoord willen zien. Hij was niet echt fijn weggegaan, maar dan nog heeft 'ie wel behoorlijk gepresteerd. Misschien kan hij zich wel optrekken aan K2 en wordt 'ie gewoon weer de oude Van Hooijdonk. Laat maar komen .

Wel beetje late reactie, maarja .
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')