abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34198439
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:23 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

maar dat is z'n club, dus daar neemt ie genoegen met minder
[..]

dat ie minder presteert bij nac komt gewoon door de situatie daar, en z'n medespelers imo
Dan nog, wat wil je ermee?

Ik ben echt anti-"oude-spelers-terughalen"
Ik geef liever de voorkeur aan het jeugdige spul.

Alles boven de 30 hoort imo niet terug gehaald worden
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:44:33 #152
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34198519
Idd, kijk maar NAC die Pierre terughaalde
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34198587
Ze kunnen beter Boateng halen dan Pierre!
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_34198682
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze kunnen beter Boateng halen dan Pierre!
Boateng is toch geen spits?
pi_34198714
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:50 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Boateng is toch geen spits?
Nee maar wel een goeie middenvelder
En als het gaat om oud Feyenoord spelers,
Do it again now
pi_34198861
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Nee maar wel een goeie middenvelder
En als het gaat om oud Feyenoord spelers,
Ja dat is waar, maar gezien het (zeer waarschijnlijke vetrekt) van K2, moet je eerst op zoek naar goeie spitsen
pi_34199009
Goeie spitsen en daar valt Pierre niet (meer) onder
Do it again now
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:05:21 #158
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_34199301
Misschien Pierre halen om zo het Bombarda-effect te krijgen, al denk ik wel dat Pierre niet het type is dat graag elke wedstrijd 80 minuten op de bank wil zitten.
Dus mocht Feyenoord hem willen halen, moeten ze hem gewoon goed zijn rol uitleggen binnen het team, wat ze willen met hem, als pinchitter. Want natuurlijk is het ook goed voor de jeugdige spelers om Pierre erbij te halen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_34199324
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goeie spitsen en daar valt Pierre niet (meer) onder
Ben ik het mee eensch.... niet goed genoeg meer voor de top!
pi_34201224
Als pinchitter lijkt hij me zeker wel nuttig, want je hebt nu niks achter de hand.

Het klopt, bij NAC speelt hij niet best, maar met een goed team om hem heen kan je hem zeker wel gebruiken.
pi_34201297
Feyenoord speelt met een derbystar, dat is een voordeel voor Pierre. Ik denk zelf trouwens dat hij naar Heerenveen gaat.
pi_34201331
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik ben echt anti-"oude-spelers-terughalen"
Ik geef liever de voorkeur aan het jeugdige spul.

Alles boven de 30 hoort imo niet terug gehaald worden
Tuurlijk is de jeugd veel belangrijker, en die moet altijd voorrang krijgen, maar ik had Bosvelt er toch graag bij gezien als aanjager. En ik zie Van Bronckhorst graag terugkomen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:54:37 #163
137910 daaaaan
bla die bla
pi_34201420
Snap totaal niet waarom al die meelopers Pierre nu helemaal not vinden. Je kunt hem beter op de bank hebben dan Lazovic of Boussabon.
pi_34201431
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef Luni het volgende:

[..]

Tuurlijk is de jeugd veel belangrijker, en die moet altijd voorrang krijgen, maar ik had Bosvelt er toch graag bij gezien als aanjager. En ik zie Van Bronckhorst graag terugkomen.
Gio ja
Bosvelt nee
Do it again now
pi_34201696
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:54 schreef daaaaan het volgende:
Snap totaal niet waarom al die meelopers Pierre nu helemaal not vinden. Je kunt hem beter op de bank hebben dan Lazovic of Boussabon.
Waarom ben ik nu een meeloper als van Hooijdonk niks vind

Ik zie gewoon geen toegevoegde waarde voor Feyenoord en zie liever jeugdige spelers een kans krijgen.

Als ik dan toch ervaring in de ploeg erbij zou kopen, zou het geen spits zijn, maar eerder zoals al aagegeven een aanjager op het middelveld of inderdaad Gio!
pi_34201791
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Gio ja
Bosvelt nee
Ach als een blessuer van Schreuder al als een gemis wordt verstaan, dan had Bosvelt makkelijk meegekund..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_34201859
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst,
Do it again now
pi_34202085
Hij is misschien niet de grote uitblinker bij Heerenveen, maar volgens mij loopt hij daar toch nog aan aardig balletje te trappen. En had hij niet misstaan op ons middenveld, zeker nu er wat jongens geblesseerd zijn. En dan noem ik niet eens de karrevracht aan ervaring wat zo'n gozer meebrengt.

Wat je opzich ook zag toendertijd met Koeman toen hij bij ons voetbalde, jongens als een van Gastel konden zich toch aardig optrekken aan zijn ervaring etc.

Ronald Koemand, gvd lekker voorbeeld weer...
pi_34202804
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef Staanplaats het volgende:
Hij is misschien niet de grote uitblinker bij Heerenveen, maar volgens mij loopt hij daar toch nog aan aardig balletje te trappen. En had hij niet misstaan op ons middenveld, zeker nu er wat jongens geblesseerd zijn. En dan noem ik niet eens de karrevracht aan ervaring wat zo'n gozer meebrengt.
De 1e 1,5 maand moest hij zijn draai vinden (dat heeft Bosvelt elk seizoen), maar nadien liep hij goed te voetballen en begon Heerenveen te draaien
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:33:38 #170
137910 daaaaan
bla die bla
pi_34203025
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom ben ik nu een meeloper als van Hooijdonk niks vind

Ik zie gewoon geen toegevoegde waarde voor Feyenoord en zie liever jeugdige spelers een kans krijgen.
Dat is logisch, maar die jeugd heeft ook coaching nodig, en ervaring om zich heen. Anders krijg je last van het 'Ajax-effect' : allemaal jonge spelers die stil blijven staan en geen leiders in het veld. En het is wel heel oportunistisch om te denken dat Feyenoord 23 jeugdspelers kan laten doorstromen en scouten die het niveau van de top aankunnen. Verjonging is goed maar je moet niet overdrijven.
quote:
Als ik dan toch ervaring in de ploeg erbij zou kopen, zou het geen spits zijn, maar eerder zoals al aagegeven een aanjager op het middelveld of inderdaad Gio!
Daar heb je helemaal gelijk in, maar je vergeet dat volgend seizoen waarschijnlijk Kuijt weg is, Lazovic weg is, Castelen weg is, Kalou misschien. Met een aanval : Vincken - Biseswar - Boussabon ofzo redt je club het waarschijnlijk niet.
pi_34203294
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Dat is logisch, maar die jeugd heeft ook coaching nodig, en ervaring om zich heen. Anders krijg je last van het 'Ajax-effect' : allemaal jonge spelers die stil blijven staan en geen leiders in het veld. En het is wel heel oportunistisch om te denken dat Feyenoord 23 jeugdspelers kan laten doorstromen en scouten die het niveau van de top aankunnen. Verjonging is goed maar je moet niet overdrijven.
Ik heb ook nergens gezegd dat ze "alleen maar" jeugdspelers moet hebben.
Alleen zou ik, als ik een keus moest maken tussen Van Hooijdonk of een goede jeugdige spits, het wel weten en Pierre lekker een deur verder laten gaan.
quote:
Daar heb je helemaal gelijk in, maar je vergeet dat volgend seizoen waarschijnlijk Kuijt weg is, Lazovic weg is, Castelen weg is, Kalou misschien. Met een aanval : Vincken - Biseswar - Boussabon ofzo redt je club het waarschijnlijk niet.
Castelen heeft zijn contract verlengd!
En als je goed had gelezen heb ik het vertrek van K2 al genoemd en gezegd dat ze daar vervanging voor moeten gaan zoeken en dan niet Van Hooijdonk om eerder genoemde reden.
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:46:43 #172
137910 daaaaan
bla die bla
pi_34203670
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:38 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat ze "alleen maar" jeugdspelers moet hebben.
Alleen zou ik, als ik een keus moest maken tussen Van Hooijdonk of een goede jeugdige spits, het wel weten en Pierre lekker een deur verder laten gaan.
Waarom niet die jeugdige spits halen EN van Hooijdonk? Die is toch gratis.
quote:
Castelen heeft zijn contract verlengd!
Ja, dat zegt ook zoveel tegenwoordig in de voetballerij.
quote:
En als je goed had gelezen heb ik het vertrek van K2 al genoemd en gezegd dat ze daar vervanging voor moeten gaan zoeken en dan niet Van Hooijdonk om eerder genoemde reden.
Van Hooijdonk moet niet gehaald worden als opvolger van Kuijt of Kalou, dat zou inderdaad een stomme zet zijn ja. Hij moet als opvolger voor Lazovic of een van die andere prutsers gehaald worden.

Maar goed, het maakt mij geen zak uit wat Pierre doet, zolang ie maar bij PSV wegblijft want wij hebben Jantje al
pi_34204125
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Waarom niet die jeugdige spits halen EN van Hooijdonk? Die is toch gratis.
Heb ik al eens gezegd in dit topic.
Ik vind hem geen toegevoegde waarde behalve zijn ervaring en dat mag niet de motivatie zijn om een 30+ spits te kopen vind ik.

Ik vind de man, te traag, te log etc etc
quote:
Ja, dat zegt ook zoveel tegenwoordig in de voetballerij.
Hij heeft net zijn contract verlengd en er is nog steeds geen concrete belangstelling.
quote:
Van Hooijdonk moet niet gehaald worden als opvolger van Kuijt of Kalou, dat zou inderdaad een stomme zet zijn ja. Hij moet als opvolger voor Lazovic of een van die andere prutsers gehaald worden.
Nee joh... als je Pierre haalt om op de bank te zetten om als goalgetter te laten functioneren is hij het snel beu en zit je met een verwend nest op de bank die zich te goed voelt voor dat werk.

Nee Feyenoord is beter af zonder Van Hooijdonk!
pi_34204473
Naja van Hooijdonk gratis? Die komt niet voor een zak pepernoten voetballen hoor!
pi_34206632
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef Staanplaats het volgende:
Naja van Hooijdonk gratis? Die komt niet voor een zak pepernoten voetballen hoor!
Misschien op amateurbasis als Henkie Vos
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:32:17 #176
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34210097
Östlund mag iig zeker weg volgens VI, Feyenoord hoopt hem nog in de winterstop te verslijten aan de een of ander..
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:44:04 #177
53267 TC03
pi_34210521
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Östlund mag iig zeker weg volgens VI, Feyenoord hoopt hem nog in de winterstop te verslijten aan de een of ander..
Winterstop? Die hebben we al gehad hoor.
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:50:38 #178
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34210722
Vrijdag presentatie pierre van Hooijdonk bij Feyenoord
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:55:00 #179
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34210884
Hebben jullie het bijgelegd Jorien?
  woensdag 18 januari 2006 @ 19:16:15 #180
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34211697
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Vrijdag presentatie pierre van Hooijdonk bij Feyenoord
Morgen kondigt Ruud Heus aan weer te gaan voetballen bij Feyenoord 1.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomasso op 18-01-2006 19:28:27 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:26:29 #181
53267 TC03
pi_34221153
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:16 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Morgen kondigt Ruud Heus aan weer te gaan voetballen bij Feyenoord 1.
Is 't heus?

.
pi_34221394
quote:
TIMOTHY DERIJCK WORDT VERHUURD AAN NAC
Timothy Derijck maakt het seizoen af bij NAC. De nog altijd pas 18-jarige Belg wordt voor de duur van een half seizoen verhuurd aan de Bredanaars. Derijck, inzetbaar in de verdediging en op het middenveld, kwam afgelopen zomer over van RSC Anderlecht. Hoewel hij vrijwel altijd deel uitmaakte van de selectie van Erwin Koeman, kwam hij tot dusver weinig aan spelen toe. Bij NAC hoopt de Belgisch jeugdinternational speelritme en ervaring op te doen.
Pff had em dan niet gehaald als je hem toch niet ging gebruiken.
pi_34226956
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:30 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Dr spelen nog genoeg andere jochies van 18 in JF en bovendien zal ie weinig speelminuten in 1 krijgen nu Vlaar ook nog eens is gekocht.
pi_34228962
mooie deal met de Noad Advendo Combinatie...
  donderdag 19 januari 2006 @ 08:57:06 #185
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_34230954
Pierre en Dirk in de spits.
Dirk loopt toch teveel op het middenveld en heeft op dit moment geen goed aanspeelpunt vooraan (jah, Salomon "ik doe alles zelf" Kalou ) ..
Dirk jast vanaf het middenveld de bal naar voren, Pierre houd hem daar vast zodat hij ken gaan combineren met Dirk (zodra hij is bijgesloten) .. Ideaal koppeltje

Pierre, kom terug!
  donderdag 19 januari 2006 @ 08:58:10 #186
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_34230969
quote:

[..]

Dat weet je ook echt van te voren hey
pi_34232265
Er is nog niets bekend over de verkoop voor 05-02... Bij jullie wel iets meer bekend?
slettebak [@] gmail.com
pi_34232609
ga je nou hier vragen naar de verkoop voor het uitvak?
pi_34232888
quote:

[..]

Hij is ook voor de toekomst gehaald toch, goed dat ze hem elders ervaring op laten doen.
That's all folks!
pi_34233199
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:06 schreef JaWi het volgende:
Er is nog niets bekend over de verkoop voor 05-02... Bij jullie wel iets meer bekend?
moet ik soms op mijn scc een kaartje voor je kopen voor mijn vakkie? zou ik heel gezellig vinden namelijk
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_34233665
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:20 schreef ruud_fr het volgende:
ga je nou hier vragen naar de verkoop voor het uitvak?
Ja en nee .
Ik vraag me zo langzamerhand af of er nog wel een verkoop voor uitsupporters komt .
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:41 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

moet ik soms op mijn scc een kaartje voor je kopen voor mijn vakkie? zou ik heel gezellig vinden namelijk
Regel maar een stapeltje .
slettebak [@] gmail.com
pi_34233801
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 10:59 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ja en nee .
Ik vraag me zo langzamerhand af of er nog wel een verkoop voor uitsupporters komt .
[..]

Regel maar een stapeltje .
nee joh dan krijg je van die lege plekken in de kuip, zelfs 'n klein kind weet dat jullie niet komen
los van 't feit dat het mij mega knaken gaat kosten, of wou je soms eerst geld overmaken naar help-mister_popcorn-de-winter-door?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:20:31 #193
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34234262
Goede zaak dat Dereijck wordt verhuurd, kan ie wedstrijd ritme op doen.

En Pi-Air zal ongetewijfeld naar Heerenveen gaan omdat daar zijn buddy Bosvelt speelt, en omdat Heerenveen een spits nodig heeft voor de basis. Bij Feyenoord zou hij toch erbij komen al pinchhitter in het begin.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34234447
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Goede zaak dat Dereijck wordt verhuurd, kan ie wedstrijd ritme op doen.

En Pi-Air zal ongetewijfeld naar Heerenveen gaan omdat daar zijn buddy Bosvelt speelt, en omdat Heerenveen een spits nodig heeft voor de basis. Bij Feyenoord zou hij toch erbij komen al pinchhitter in het begin.
van mij mag 'ie naar friesland gaan. Ik denk dat wanneer Castelen en Hofs weer fit zijn er genoeg schotkracht rondloopt in de aanval en op 't middenveld. Los van 't feit dat het gewoon een smerige geldwolf is...
pi_34234762
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:03 schreef mister_popcorn het volgende:
nee joh dan krijg je van die lege plekken in de kuip
Die heb je toch altijd al .
quote:
zelfs 'n klein kind weet dat jullie niet komen

Maar goed, heb even gebeld en er moest 'mede door vorig jaar' nog een hele hoop worden geregeld .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 19 januari 2006 @ 12:43:40 #196
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34236845
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:38 schreef JaWi het volgende:

Maar goed, heb even gebeld en er moest 'mede door vorig jaar' nog een hele hoop worden geregeld .
Wat was er vorig jaar dan? Toen waren jullie toch niet in de kuip
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_34237477
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:43 schreef Sender_ het volgende:

[..]

En nu willen ze graag dat we er wel zijn .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:39:33 #198
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_34241021
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 12:43 schreef Sender_ het volgende:

[..]

Nee, toen scheten ze zo hard dat ze het treinstel kapotscheten
  donderdag 19 januari 2006 @ 14:40:48 #199
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34241066
Nu lees ik weer dat Nac Dereick huurt met optie tot koop. die gozer wordt vorig jaar met veel bombarie weggehaald in België, en nu is ie alweer overbodig....

Ach ja, de heren binnen Feyenoord zullen we weten wat ze doen! (denk ik)
pi_34242990
Ff iets anders, al wat meer duidelijk over het nieuwe stadion?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')