ik zou ook wel 2 kaartjes willen, als 't ff kanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef MarkNMGN het volgende:
PB maar even, ik denk dat je wel snel moet zijn, wil je achter het goal zitten (naast uitvak).
Want ja, een CC van NEC (waar je er 4 op kan halen) is natuurlijk hier altijd wel aan te komen
Ik zal eens in de VI seizoensgids kijken als ik hem vind, daar staat alles volgens mij geregistreerd aan contracten.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik geloof dat Feyenoord ook nog zeer veel spelers gestald heeft bij clubs als Excelsior en Westerlo. Die tellen natuurlijk ook mee.
OH nee alsjeblieft niet zeg......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef DeTolk het volgende:
Pierre terug?
liever nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef DeTolk het volgende:
Pierre terug?
quote:Aflopende contracten (12): Acuna, Asare, Bandalovski, Basto, Breinburg, Collen, De Graaf, Kolk, Leonardo, Masina, Owoeri en Schreuder
Kunnen weg (officieel) (3): Gerson Magrao, Loovens en Mtiliga
Kunnen weg (onofficieel) (9): Aerts, Babos, Bosschaart, Ghaly, Gibbs, Lazovic, Ostlund, Pardo en Saidi
Blijven over (18): Bahia, Boussaboun, Castelen, De Ceulaer, Derijck, Ekramy, Greene, De Guzman, Gyan, Hofs, Kalou, Kuijt, Lodewijks, Paauwe, Snoijl, Vincken, Vlaar en Zuiverloon.
Spelers bij Excelsior (10): Artz, Bandjar (aflopend contract), Van Dieren (aflopend contract), Graafland (aflopend contract), Holman, Mulder, Otten, Van Peppen (aflopend contract), Sequeira, Sprockel (aflopend contract)
Jean Carlos uitgeleend aan Fluminense tot 1-1-2007 (contract loopt tot 1-7-2007).
Reeds verkocht (2): Shinji Ono en Jackson de Coelho
Bron : De Ratquote:Pierre verlaat zinkend schip?
Waar rook is, is vuur. Johan Derksen durfde gisteren al het een en ander aan pluimpjes los te laten. Nu bereiken ons wat meerdere betrouwbare signalen dat Pierre ook daadwerkelijk weg gaat.
De BsideRats laten in hun berichtgeving nog in het midden of dat het een vertrek aan het eind van zijn contract of nog tijdens deze transferperiode betreft. Maar onze bron (ja, en die laten wij ook even in het midden) verwacht dat Pierre vandaag of morgen nog weg is. Letterlijk. De BSR haalde nog een interessante quote aan dat het puzzeltje wellicht zal doen laten passen: Enige tijd geleden liet van Hooijdonk in Sportweek het volgende weten: " Het plezier dat ik heb, zal een belangrijke rol spelen in mijn keuze. Niet dat ik het verwacht, maar als NAC in een negatieve spiraal terechtkomt, heb ik geen zin daar nog tegen te gaan vechten. "
Zijn bestemming is nog niet duidelijk. Maar men kan er van uit gaan dat het binnen afzienbare tijd (1 - 2 dagen) rond zal zijn.
Over de mogelijke redenen van zijn vertrek hoeven we niet lang te gissen. Het was duidelijk dat zijn rol op het veld niet langer marcheerde. Het zo bekritiseerde beleid van de club kan ook hebben meegewogen.
Vanuit NAC hebben we nog geen antwoord ontvangen, maar die zitten ongetwijfeld net zo met hun oren te klapperen als wij op het moment.
Tragisch...
We blijven er bovenop zitten.
OMFGquote:Blijven over (18): Bahia, Boussaboun, Castelen, De Ceulaer, Derijck, Ekramy, Greene, De Guzman, Gyan, Hofs, Kalou, Kuijt, Lodewijks, Paauwe, Snoijl, Vincken, Vlaar en Zuiverloon.
Ik vind het momenteel erg onduidelijk wie er nu nog officieel uitgeleend zijn. Sowieso Otten en Mulder, die doen het wel aardig meen ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef Erasmusch het volgende:
Doet er niet toe
Hoe doen de huurlingen bij Excelsior het eigenlijk?
quote:NIEUWE TENUES VOOR SEIZOEN 2006/2007 BEKEND
De nieuwe tenues voor het seizoen 2006/2007 zijn bekend gemaakt. Bij het thuistenue is er uiteraard niet afgeweken van het traditionele rood/wit. De kraag in de nek heeft plaatsgemaakt voor een boord die door een speciale taping mooi sluit. Diezelfde techniek is ook bij de mouwen toegepast. Bij het uittenue is er gekozen voor de klasse en stijl van het Italiaanse Azzurri, wat tot uiting komt in het blauwe shirt en nog eens wordt onderstreept door de effen witten kousen en broek.
Over de kleurstelling en vorm van het nieuwe uitshirt is het nodige te doen geweest. Feyenoord heeft hier reeds sinds een aantal jaren intensief overleg over met een groep supporters. Hoewel de supporters het niet unaniem eens waren, kreeg Feyenoord uiteindelijk groen licht om incidenteel af te wijken van het Rotterdamse groen/wit.
Dat psv-shirt is vuilniszakken-blauw, dit Feyenoord-shirt is azzuri-blauw!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Urquhart het volgende:
Het uit-shirt komt nogal PSV-achtig over.
bron: ADquote:Van Hooijdonk mag direct weg bij NAC
Pierre van Hooijdonk heeft toestemming gekregen om per direct transfervrij bij NAC te vertrekken.
De spits heeft het fiat van zowel de directie als hoofdtrainer Cees Lok. De 36-jarige spits was al eerder van plan om zijn contract dat komende zomer afloopt niet te verlengen. Afgelopen zondag is echter overeengekomen dat Van Hooijdonk per direct zonder afkoopsom weg kan.
Die onmiddellijke transfervrije status geldt alleen voor het buitenland en voor Ajax, Feyenoord, PSV, Heerenveen en AZ. Andere clubs in de eredivisie moéten nog wel een som op tafel leggen.
Het houdt redelijkerwijs in dat Van Hooijdonk voor 31 januari zijn transfervrije status moet benutten. Op die datum sluit de internationale transfermarkt weer voor een aantal maanden. Als Van Hooijdonk in de resterende twee weken van januari geen nieuwe club zou vinden, dan dient hij de resterende maanden van zijn NAC-contract alsnog uit.
en waarom willen ze zich daar dan in vredes fuckin' naam niet gewoon aan houdenquote:Over de kleurstelling en vorm van het nieuwe uitshirt is het nodige te doen geweest. Feyenoord heeft hier reeds sinds een aantal jaren intensief overleg over met een groep supporters. Hoewel de supporters het niet unaniem eens waren, kreeg Feyenoord uiteindelijk groen licht om incidenteel af te wijken van het Rotterdamse groen/wit.
Incidenteel, dis geloof al sinds het handvest het twee shirt wat niet groen/wit is..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Fok_you het volgende:
[..]
en waarom willen ze zich daar dan in vredes fuckin' naam niet gewoon aan houden
zou opzich inderdaad wel leuk zijn....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef Royal_Flush het volgende:
Van mij mag die lange wel weer terug naar R'dam komen.Dé pefecte pinch-hitter.Kunnen we Kalou tenminste 'n keertje wisselen als 'ie weer z'n eigen wedstrijdje speelt....![]()
Verhuur Owoeri dan ook meteen aan Sparta,kan hij wat wedstrijdervaring opdoen....![]()
Insert: Thanks for sharing pic.jpgquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat Pierre de sfeer in Rotterdam komt verzieken
Wij hoeven Hem nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:54 schreef rotskibo het volgende:
[..]
bron: AD
Waarom wijken ze nou (&*)*$%( af van een groen wit uitshirt![]()
Ik hoop dat een vogel jouw sfeer komt verziekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef cultheld het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik hoop dat een vogel jouw sfeer komt verzieken
je moeder lijkt op fons spoorenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef cultheld het volgende:
Bij NAC zal 'ie ook niet bepaald een megasalaris gekregen hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo'n speler erbij kan nooit kwaad. maar denk idd dat ie geen genoegen neemt met een plek op de bank en het geboden salaris.
Wat wil je er mee doen dan in zijn huidige vorm?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je moeder lijkt op fons spooren
on-topic:
ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als Pierre terug komt.
zo'n speler erbij kan nooit kwaad. maar denk idd dat ie geen genoegen neemt met een plek op de bank en het geboden salaris.
maar dat is z'n club, dus daar neemt ie genoegen met minderquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij NAC zal 'ie ook niet bepaald een megasalaris gekregen hebben.
dat ie minder presteert bij nac komt gewoon door de situatie daar, en z'n medespelers imoquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat wil je er mee doen dan in zijn huidige vorm?
De man presteert net niks!
Nee lekker laten voor wat het is en zorgen dat het jonge spul er komt te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |