abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34142924
Er is geen plaats meer voor Babos en Aerts? Wordt Ekramy de tweede man?
That's all folks!
pi_34142984
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef MarkNMGN het volgende:
PB maar even, ik denk dat je wel snel moet zijn, wil je achter het goal zitten (naast uitvak).
Want ja, een CC van NEC (waar je er 4 op kan halen) is natuurlijk hier altijd wel aan te komen
ik zou ook wel 2 kaartjes willen, als 't ff kan
doe maar emailen als 't mogelijk is, email staat geloof ik in profiel.

(mocht erasmusch brullen dat het er meer moeten zijn btw, dan moeten 't er meer zijn dan 2 , mar bij voorbaat 2 als 't mogelijk zou zijn)
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_34144401
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ik geloof dat Feyenoord ook nog zeer veel spelers gestald heeft bij clubs als Excelsior en Westerlo. Die tellen natuurlijk ook mee.
Ik zal eens in de VI seizoensgids kijken als ik hem vind, daar staat alles volgens mij geregistreerd aan contracten.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 09:47:05 #104
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34150909
Pierre terug?
pi_34150925
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef DeTolk het volgende:
Pierre terug?
OH nee alsjeblieft niet zeg......
pi_34150931
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef DeTolk het volgende:
Pierre terug?
liever niet
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_34153295
Geloof dr geen hol van, heeft ie zeker weer uit zn sigaar gezogen.
pi_34153462
Pardo speelt de laatste wedstrijden ook steeds sterker.

Lijstje van LN:
quote:
Aflopende contracten (12): Acuna, Asare, Bandalovski, Basto, Breinburg, Collen, De Graaf, Kolk, Leonardo, Masina, Owoeri en Schreuder

Kunnen weg (officieel) (3): Gerson Magrao, Loovens en Mtiliga

Kunnen weg (onofficieel) (9): Aerts, Babos, Bosschaart, Ghaly, Gibbs, Lazovic, Ostlund, Pardo en Saidi

Blijven over (18): Bahia, Boussaboun, Castelen, De Ceulaer, Derijck, Ekramy, Greene, De Guzman, Gyan, Hofs, Kalou, Kuijt, Lodewijks, Paauwe, Snoijl, Vincken, Vlaar en Zuiverloon.

Spelers bij Excelsior (10): Artz, Bandjar (aflopend contract), Van Dieren (aflopend contract), Graafland (aflopend contract), Holman, Mulder, Otten, Van Peppen (aflopend contract), Sequeira, Sprockel (aflopend contract)

Jean Carlos uitgeleend aan Fluminense tot 1-1-2007 (contract loopt tot 1-7-2007).

Reeds verkocht (2): Shinji Ono en Jackson de Coelho

[ Bericht 90% gewijzigd door Erasmusch op 17-01-2006 11:32:52 ]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:16:31 #109
137910 daaaaan
bla die bla
pi_34154975
Dat met die aflopende contracten is wel handig, daar ben je vanzelf vanaf straks.
pi_34156648
Eindelijk gokken in De Kuip

Een aantal supporters hebben enige tijd geleden overleg gevoerd met Feyenoord om te praten over gokken in De Kuip. Dit zijn in de ogen van die supporters commerciële acties die positief kunnen zijn voor de club en geen inbreuk doen aan de beleving van het voetbal en Feyenoord in het bijzonder.

Door de regelgeving in Nederland kwam dit plan nauwelijks van de grond, slechts de Feyenoord Krasloten werden uitgebracht en de baten hiervan kwamen ten goede aan de jeugdopleiding.

Vanaf aanstaande zondag is het echter mogelijk om te wedden op de uitslag van Feyenoord – Roda JC. Lotto en Feyenoord hebben daarmee een primeur, want het is voor het eerst dat er in Nederland legaal in een voetbalstadion kan worden gegokt. Dit kan op vier vaste plaatsen in De Kuip.
http://www.lunaticnews.net

Kijk dit is ook nog eens een positieve ontwikkeling. Gaat tenminste niet m'n gehele studiefinanciering alleen op aan bier!
"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:16:53 #111
137910 daaaaan
bla die bla
pi_34156941
Feyenoord - Ajax is van 14:30 naar 12:30 verplaatst.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 13:27:30 #112
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_34157247
Ik kijk uit naar de terugkeer van Nicky! Ghaly 6 weken uit de roulatie...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_34157730
17-01-2006: Feyenoord Klantenservice: Feyenoord-ajax om 12.30 uur
[Bron: FR-Fans.nl]

Volgens de Feyenoord Klantenservice begint Feyenoord-ajax (zondag 5 februari) toch om 12.30 uur en dus niet om 14.30 uur. Burgemeester Opstelten zag het, in verband met de veiligheid, niet zitten om pas om 14.30 te beginnen. De Knvb honoreerde het verzoek van Opstelten meteen, Feyenoord heeft hier verder geen invloed op.

Wij van FR-Fans.nl hebben hierover vanmorgen navraag gedaan bij Feyenoord, omdat er gisteren onduidelijkheid was ontstaan over het aanvangstijdstip. Het was namelijk altijd de bedoeling om om 14.30 uur af te trappen, maar gisteren stond op Feyenoord.nl ineens 12.30 uur, zonder verdere berichtgeving.
pi_34159525
quote:
Pierre verlaat zinkend schip?

Waar rook is, is vuur. Johan Derksen durfde gisteren al het een en ander aan pluimpjes los te laten. Nu bereiken ons wat meerdere betrouwbare signalen dat Pierre ook daadwerkelijk weg gaat.

De BsideRats laten in hun berichtgeving nog in het midden of dat het een vertrek aan het eind van zijn contract of nog tijdens deze transferperiode betreft. Maar onze bron (ja, en die laten wij ook even in het midden) verwacht dat Pierre vandaag of morgen nog weg is. Letterlijk. De BSR haalde nog een interessante quote aan dat het puzzeltje wellicht zal doen laten passen: Enige tijd geleden liet van Hooijdonk in Sportweek het volgende weten: " Het plezier dat ik heb, zal een belangrijke rol spelen in mijn keuze. Niet dat ik het verwacht, maar als NAC in een negatieve spiraal terechtkomt, heb ik geen zin daar nog tegen te gaan vechten. "

Zijn bestemming is nog niet duidelijk. Maar men kan er van uit gaan dat het binnen afzienbare tijd (1 - 2 dagen) rond zal zijn.

Over de mogelijke redenen van zijn vertrek hoeven we niet lang te gissen. Het was duidelijk dat zijn rol op het veld niet langer marcheerde. Het zo bekritiseerde beleid van de club kan ook hebben meegewogen.

Vanuit NAC hebben we nog geen antwoord ontvangen, maar die zitten ongetwijfeld net zo met hun oren te klapperen als wij op het moment.

Tragisch...

We blijven er bovenop zitten.
Bron : De Rat
  dinsdag 17 januari 2006 @ 15:14:24 #115
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34161157
. Ik geloof er vooralsnog niks van.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:25:44 #116
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34163715
quote:
Blijven over (18): Bahia, Boussaboun, Castelen, De Ceulaer, Derijck, Ekramy, Greene, De Guzman, Gyan, Hofs, Kalou, Kuijt, Lodewijks, Paauwe, Snoijl, Vincken, Vlaar en Zuiverloon.
OMFG

laten we hopen dat ze dat niet serieus gaan menen

boussaboun is 3x nix, gyan ook al meerdere keren gezegd dat hij weg mag....
kuijt en kalou moet je nog maar kijken of je die kan houden...
ekramy en derijck heb ik weinig vertrouwen in dat het wat wordt
hou je nog een zootje nog niet geariveerde talentjes over...
heb je toch alvast een stuk of 8 spelers die het volgend seizoen zowieso aankunnen
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:28:27 #117
128516 Fok_you
pi_34163814
overigens geloof ik voor geen mieter dat pierre nog terugkomt.... ik denk ook niet dat ik het nog kan waarderen als hij aanstuurt op een vertrek (wat ik overigens vooral 'feyenoord' kwalijk neem zo'n topper voor een miljoentje laten varen). vervolgens komt 2 jaar later afbouwen bij een subtoppertje, voldoet daar niet aan de verwachtingen en dan denken ze dat hij het hier nog gaat maken
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_34166246
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef Erasmusch het volgende:
Doet er niet toe
Hoe doen de huurlingen bij Excelsior het eigenlijk?
Ik vind het momenteel erg onduidelijk wie er nu nog officieel uitgeleend zijn. Sowieso Otten en Mulder, die doen het wel aardig meen ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:04:36 #119
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34167322
quote:
NIEUWE TENUES VOOR SEIZOEN 2006/2007 BEKEND

De nieuwe tenues voor het seizoen 2006/2007 zijn bekend gemaakt. Bij het thuistenue is er uiteraard niet afgeweken van het traditionele rood/wit. De kraag in de nek heeft plaatsgemaakt voor een boord die door een speciale taping mooi sluit. Diezelfde techniek is ook bij de mouwen toegepast. Bij het uittenue is er gekozen voor de klasse en stijl van het Italiaanse Azzurri, wat tot uiting komt in het blauwe shirt en nog eens wordt onderstreept door de effen witten kousen en broek.

Over de kleurstelling en vorm van het nieuwe uitshirt is het nodige te doen geweest. Feyenoord heeft hier reeds sinds een aantal jaren intensief overleg over met een groep supporters. Hoewel de supporters het niet unaniem eens waren, kreeg Feyenoord uiteindelijk groen licht om incidenteel af te wijken van het Rotterdamse groen/wit.

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34167578
Stond er in het handvest clubcultuur niet iets over dat de uitshirts groen/wit moesten zijn?
pi_34167830
Het uit-shirt komt nogal PSV-achtig over. Ik vind die groen-witte die Feyenoord dit seizoen heeft mooier.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:30:07 #122
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34168205
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef Urquhart het volgende:
Het uit-shirt komt nogal PSV-achtig over.
Dat psv-shirt is vuilniszakken-blauw, dit Feyenoord-shirt is azzuri-blauw! Vind het een mooi shirt, maar vind ook het groen witte veeeel moeier!

Overigens Lazovic op huurbasis naar ADO, Roda informeerde naar Saïdi, Sparta wil Owoerie rest v.h. seizoen huren........ bron: VoetbalZone.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34168480
Laszovich naar ADO dus, wat een afgang zeg. Dag meloentjes... en Saidi naar Roda is afgeketst, teveel onduidelijkheden voor Roda.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:07:01 #124
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34169749
Weinig veranderingen bij het thuisshirt, wel oké. Dat blauwe is wel mooi. Maar groen-wit zou leuker zjin.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:45:24 #125
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34171491
Het thuis shirt is mooi alleen wel jammer dat er geen kraagje meer opzit, ik vind die Italiaanse modellen niet mooi en strak.

Het uit shirt hoort gvd gewoon groen wit te zijn, hadden ze niet aangegeven de binding met de stad en historie te willen houden en het daarom de komende jaren gewoon groen wit te laten. Ik vind het echt een afschuwelijk shirt.
Maar zal wel weer iets commercieels zijn
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_34171701
Ik wacht al járen op een groen uitshirt met witte mouwtjes, en witte broekjes. Zoals Feyenoord ooit heeft gehad als uitshirt in de jaren 70 toen Van Hanegem nog voetbalde bij Feyenoord.

Maar dat zal wel nooit gebeuren...
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_34171868
quote:
Van Hooijdonk mag direct weg bij NAC

Pierre van Hooijdonk heeft toestemming gekregen om per direct transfervrij bij NAC te vertrekken.
De spits heeft het fiat van zowel de directie als hoofdtrainer Cees Lok. De 36-jarige spits was al eerder van plan om zijn contract dat komende zomer afloopt niet te verlengen. Afgelopen zondag is echter overeengekomen dat Van Hooijdonk per direct zonder afkoopsom weg kan.

Die onmiddellijke transfervrije status geldt alleen voor het buitenland en voor Ajax, Feyenoord, PSV, Heerenveen en AZ. Andere clubs in de eredivisie moéten nog wel een som op tafel leggen.

Het houdt redelijkerwijs in dat Van Hooijdonk voor 31 januari zijn transfervrije status moet benutten. Op die datum sluit de internationale transfermarkt weer voor een aantal maanden. Als Van Hooijdonk in de resterende twee weken van januari geen nieuwe club zou vinden, dan dient hij de resterende maanden van zijn NAC-contract alsnog uit.
bron: AD

Waarom wijken ze nou (&*)*$%( af van een groen wit uitshirt
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:41:32 #128
128516 Fok_you
pi_34174053
ik vind het opzich niet zo'n lelijk shirt die blauwe, maar het haalt het natuurlijk niet bij groen-wit......
die oude groen-witte van 2002-2003 vind ik ook echt nog uber-geil!

overigens vind ik het model 3x nix, al helemaal niet met dat "boord die door een speciale taping mooi sluit"

overigens raar pierre alleen voor bepaalde clubs transfer mag....
maar ik denk nog steeds niet dat hij terugkomt

[ Bericht 3% gewijzigd door Fok_you op 17-01-2006 22:56:14 ]
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:44:34 #129
128516 Fok_you
pi_34174204
quote:
Over de kleurstelling en vorm van het nieuwe uitshirt is het nodige te doen geweest. Feyenoord heeft hier reeds sinds een aantal jaren intensief overleg over met een groep supporters. Hoewel de supporters het niet unaniem eens waren, kreeg Feyenoord uiteindelijk groen licht om incidenteel af te wijken van het Rotterdamse groen/wit.
en waarom willen ze zich daar dan in vredes fuckin' naam niet gewoon aan houden
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:45:59 #130
128516 Fok_you
pi_34174287
we kunnen natuurlijk ook gewoon zo een nemen;

pi_34176931
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef Fok_you het volgende:

[..]

en waarom willen ze zich daar dan in vredes fuckin' naam niet gewoon aan houden
Incidenteel, dis geloof al sinds het handvest het twee shirt wat niet groen/wit is..
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:51:38 #132
128516 Fok_you
pi_34177344
incidenteel de 2e van de 5
pi_34177925
Is het overigens niet logischer dat van Hooijdonk naar Heerenveen gaat? Transfervrij, maatje Bosvelt, en spitsen probleem?
pi_34179115
Ik vind het een logische gedachtengang.
That's all folks!
pi_34179307
Van mij mag die lange wel weer terug naar R'dam komen.Dé pefecte pinch-hitter.Kunnen we Kalou tenminste 'n keertje wisselen als 'ie weer z'n eigen wedstrijdje speelt....
Verhuur Owoeri dan ook meteen aan Sparta,kan hij wat wedstrijdervaring opdoen....
"They don't want to just sit there, line up and play football.They don't want to play smash-mouth football, they want to trick you......They want to catch you substituting" Joey Porter before the Colts-Steelers game
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:53:33 #136
128516 Fok_you
pi_34180445
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef Royal_Flush het volgende:
Van mij mag die lange wel weer terug naar R'dam komen.Dé pefecte pinch-hitter.Kunnen we Kalou tenminste 'n keertje wisselen als 'ie weer z'n eigen wedstrijdje speelt....
Verhuur Owoeri dan ook meteen aan Sparta,kan hij wat wedstrijdervaring opdoen....
zou opzich inderdaad wel leuk zijn....
maar ik denk dat hij hier niet wil komen voor 4 invalbeurtjes...
pi_34180977
Het uitshirt van dit seizoen is het mooiste uitshirt ooit die ik (bewust) heb meegemaakt. Volgend seizoen niks
Wordt het dus het thuisshirt.

[ Bericht 3% gewijzigd door renz0r op 19-01-2006 15:30:37 ]
pi_34181510
Ik hoop dat Pierre de sfeer in Rotterdam komt verzieken
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34181805
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:14 schreef cultheld het volgende:
Insert: Thanks for sharing pic.jpg
pi_34181942
Denk het niet. Heerenveen is inderdaad nog niet eens zo gek gedacht.
pi_34190700
dag piet naar r'dam iig
pi_34193491
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:54 schreef rotskibo het volgende:

[..]

bron: AD

Waarom wijken ze nou (&*)*$%( af van een groen wit uitshirt
Wij hoeven Hem niet
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_34194155
De optie van Ostlund wordt niet gelicht. Hij mag ook per direct uitzien naar een andere club omdat hij niet meer in de plannen voorkomt.
That's all folks!
pi_34194597
Ik vind het uitshirt best mooi
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:56:53 #145
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34194656
quote:
Ik hoop dat een vogel jouw sfeer komt verzieken

Op je hoofd schijten ofzo...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:19:44 #146
137910 daaaaan
bla die bla
pi_34195468
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik hoop dat een vogel jouw sfeer komt verzieken
De meest subtiele doodsverwensing ooit
pi_34195986
quote:
je moeder lijkt op fons spooren

on-topic:
ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als Pierre terug komt.
zo'n speler erbij kan nooit kwaad. maar denk idd dat ie geen genoegen neemt met een plek op de bank en het geboden salaris.
pi_34197202
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

zo'n speler erbij kan nooit kwaad. maar denk idd dat ie geen genoegen neemt met een plek op de bank en het geboden salaris.
Bij NAC zal 'ie ook niet bepaald een megasalaris gekregen hebben.
pi_34197297
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

je moeder lijkt op fons spooren

on-topic:
ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als Pierre terug komt.
Wat wil je er mee doen dan in zijn huidige vorm?
De man presteert net niks!

Nee lekker laten voor wat het is en zorgen dat het jonge spul er komt te staan.
pi_34197706
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bij NAC zal 'ie ook niet bepaald een megasalaris gekregen hebben.
maar dat is z'n club, dus daar neemt ie genoegen met minder
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat wil je er mee doen dan in zijn huidige vorm?
De man presteert net niks!

Nee lekker laten voor wat het is en zorgen dat het jonge spul er komt te staan.
dat ie minder presteert bij nac komt gewoon door de situatie daar, en z'n medespelers imo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')